Седмокласна изпитна тема -16.06-22.06 - И съседите даже са чули, тази седмица има матури...

  • 107 978
  • 2 164
  •   1
Отговори
# 1 095
  • Мнения: 426
Точен чертеж си е половин решена задача:)

В контекста на НВО по БЕЛ, където категорчно въпрос 16 и тезата са отсяващи въпроси и дават предимство на съобразителните деца ( 16 въпрос) ...и на учениците, които с беглия преговор  от 6 клас , биха успели да съставят теза, по искания модел с ключови думи и худ.средства:). Ето ти минус 8 точки, при удвояване 16...
 Възможно е,  утре да  има точно такива задачи - отсяващи, по-вероятно ще са в първи модул. Но това си е мое съждение, с и без това прегорелия ми мозък. Пуши, пуши вече яко...

Ganis, дай едно рамо:) какво да решаваме:)

# 1 096
  • Мнения: 657
Какво се отчита като - верен чертеж?
Ако е даден ъгъл 33 градуса, да е изчертан вярно? (това, разбриа се, го пиша като шега)

# 1 097
  • Мнения: 2 590
Верен чертеж е зависимостите между елементите му да са точни, горе-долу. Например ъгълът 33 градуса да не е 45, това може и на око да се види. Или пишат остроъгълен триъгълник, а детето чертае равнобедрен остроъгълен

# 1 098
  • Мнения: 202
Миналата година в задачата имаше да се спусне права перпендикулярна. Може би затова са дали точка за верен чертеж, защото поне си разбрал условието и си я начертал, където ѝ е мястото. След това вече имаше да си доказваш еднакви триъгълници и прочие. Така че хубав чертеж си е път към успеха. Но чак пък транспортир, не мисля, че е жизнено важно. На тъп ъгъл по-трудно се чертае ъглополовяща, другите са сравнително лесни да уцелиш достатъчно близко.

# 1 099
  • София
  • Мнения: 1 229
Малко да разведря обстановката с транспортирите Grinning- подадохме оплакване до МОН за 16 задача. За мен въпросът е принципен и не само за даване или не на 1-2 точки. Въпросът не е ясно зададен и е доста объркващ,  предполага да се тълкува дори и за възрастни, които са специалисти по право. Не може да се очаква децата да вникнат какво се иска точно от тях. Затова се надявам да преосмислят оценяването на тази задача и да не ощетят никого.

# 1 100
  • Мнения: 657
Верен чертеж е зависимостите между елементите му да са точни, горе-долу. Например ъгълът 33 градуса да не е 45, това може и на око да се види. Или пишат остроъгълен триъгълник, а детето чертае равнобедрен остроъгълен

Мерси, същото обясних и аз в предния ми пост.
Няма нужда да се изчертава 1:1, но и не трябва тъп ъгъл да е изобразен като остър.

# 1 101
  • Мнения: 2 590
И как ще стане това да не ощетят никого? Има деца справили се, прочели текста и написали верния отговор. Дайте сега да им вземем две точки, защото на друг му било трудно

# 1 102
  • Мнения: 520
Днес сме си вкъщи всички дружно😀. Уж да преговаря, ама май няма като го гледам.
От сутринта насам, колкото пъти се заговвори за БЕЛ матурата, започва да си намира все по нещо, което мисли, че е сгрешил. Аз вече претръпнах и гледам да си мисля за наближаващата ни почивка в края на месеца.
Последния коршум от преди 10 минути е: Абе, мамо, ти знаеш ли, че май съм объркал автора на Серафим!
Е, казвам ....чудесно. Сега вече наистина не знам колко ще имаш на тая теза. Бях ги смятала 3т., защото е писал за разни добродетели, изразни средства, но сега вече може би ще е 0 т.
Така, че да минава тая математика утре и да се свършва.
Положи усилия през годината, но не си все поука и си продължи да си бърка едни и същи неща всеки път.

# 1 103
  • Мнения: 57
Днес сме си вкъщи всички дружно😀. Уж да преговаря, ама май няма като го гледам.
От сутринта насам, колкото пъти се заговвори за БЕЛ матурата, започва да си намира все по нещо, което мисли, че е сгрешил. Аз вече претръпнах и гледам да си мисля за наближаващата ни почивка в края на месеца.
Последния коршум от преди 10 минути е: Абе, мамо, ти знаеш ли, че май съм объркал автора на Серафим!
Е, казвам ....чудесно. Сега вече наистина не знам колко ще имаш на тая теза. Бях ги смятала 3т., защото е писал за разни добродетели, изразни средства, но сега вече може би ще е 0 т.
Така, че да минава тая математика утре и да се свършва.
Положи усилия през годината, но не си все поука и си продължи да си бърка едни и същи неща всеки път.
учителката каза на класа ми че тя оценява такива грешки за 0 точки ама не знам за другите

# 1 104
  • Мнения: 2 089
От сутринта насам, колкото пъти се заговвори за БЕЛ матурата, започва да си намира все по нещо, което мисли, че е сгрешил. Аз вече претръпнах и гледам да си мисля за наближаващата ни почивка в края на месеца.
И при нас е подобно положението. Ще бъде труден следващия месец до записването. Но това е положението, опитвам се да гледам философски на всичко. Simple Smile

# 1 105
  • Мнения: 520
Да, ясно ми е! Аз също бих дала 0 т. на такава грешка. За това и тезата вече я изключвам като носеща точки за нас.
Не съм чела някъде за конкретните критерии за тезата, но не залагампна нея вече.
Ами в крайна сметка дано му стигнат все пак точките за план В, който ни беше в краен случай. Ако не - ще го мислим.

# 1 106
  • Мнения: 57
Да, ясно ми е! Аз също бих дала 0 т. на такава грешка. За това и тезата вече я изключвам като носеща точки за нас.
Имате още надежда за точки. Аз на пробна сгреших автора и ми дадоха точки. Проверяващите преценяват. Късмет:smiles:

# 1 107
  • Мнения: 2 169
Миналата година се даваше 1 точка за верен чертеж.
Ganis, кажи, моля те и за транспортира Grinning

# 1 108
  • Мнения: 3
Дано 22 задача от втори модул да е толкова лесна колкото миналите 2 години!  Особено миналата година , в която повечето учители казаха че не е втори модул!!!

# 1 109
  • Мнения: 57
Дано 22 задача от втори модул да е толкова лесна колкото миналите 2 години!  Особено миналата година , в която повечето учители казаха че не е втори модул!!!
Да според мен такива задачи трябва да дават- лесни и разбираеми Grinning

Общи условия

Активация на акаунт