Отношението на служителите в Zara.

  • 2 842
  • 43
  •   1
Отговори
  • Мнения: 6
Здравейте. Днес останах за пореден път разочарована от служителите в Зара, по специално в магазина им в Сердика, докато пазарях за приятеля ми. Попитах едно момиче за размер, тя ме гледаше все едно съм и изяла десерта и казва немаме хл размер, попитах я дали може да провери и за Парадайс, нейният отговор беше: офф. Уж провери и ми каза, че там имало, обаче аз исках да питам за още 4 неща, тръгнах да питам за второто и тя, ама да не съм само аз в тоя магазин. Аз казах към кого тогава да се обърна, и тя абе госпожо, аз съм почивка вече, питайте на касата. Отивам на касата, чакам да се изтегли опашката, там едно Русо момиче провери за размерите, обаче пък не знаеше къде стоят дрехите, защото тя била видиш ли била главен касиер и знаела само дамското… праща ме на долната каса, на мъжката. Там пак чакам на опашка, пак същата история… казва ми да питам някой из магазина къде стоят, тя била също от дамско… аз помолих да извикат управител. Идва една жена без униформа, все едно не е на работа, а… разказвам и цялата история и тя ми отговори, че тук работили 50 човека и не можела всеки да контролира… е нали си управител… нито имаше бадж нито нищо, представи се като Клинкова. Поне тя извика някой и ме опъти към дрехите и накрая ги купих, освен ризата. И преди са ми се случвали подобни случки в Зара, също и на мои познати. Не е ли странно, че някой е само на каса, друг само на дамско, трети само на мъжко, четвърта само управител, пета само главен касиер и не знаят какво продават и кое къде стои? На вас случвало ли ви се е в Зара такова нещо?

# 1
  • София
  • Мнения: 2 646
Струва ми се супер излишно мрънкане.

Не, не ми се е случвало подобно нещо.

# 2
  • Somewhere far away
  • Мнения: 5 843
Пазарувай онлайн.

# 3
  • Мнения: 763
И аз съм била свидетел на подобно отношение, само че във Варна. Служителите масово не знаят защо работят там и се държат безобразно. Бях харесала една риза от приложението и чаках в магазина 15 минути, докато я изкарат от склада. Да не говорим, че имат доста стока, която стои по кашоните, защото видите ли магазинът да изглеждал по-бутиков с по-малко изложени дрехи (информацията имам от бивша служителка). При мен това с онлайн пазаруването не се получава (поне за дрехи, докато не го видя и да го премеря не става).

# 4
  • Мнения: 2 836
Успокой се! Това не е нищо пред един служител в Кауфланд, който малко преди Коледа на въпроса ми:
- Извинете, мисля, че има някакво объркване с етикетите на елхичките в саксии. Бихте ли погледнали?
Отговори с:
- Ма к’ви елхички, к’ви пет ле’а?! Я не ма занимавай!

Оказа се действително, че етикетите бяха объркани. От информация ми помогнаха, където и съответно се оплаках.

# 5
  • Мнения: 5 629
Пазарувай онлайн и спести мъките на служителите в магазина.
Ако преди теб са се занимавали с още 20 с подобни изисквания е нормално да им е накипяло.

# 6
  • Мнения: 560
Пазарувай онлайн и спести мъките на служителите в магазина.
Ако преди теб са се занимавали с още 20 с подобни изисквания е нормално да им е накипяло.
За да не им накипява, най-добре да напуснат. Като не са доволни от работата си, това не е проблем на клиента.

# 7
  • Мнения: 10 589
На сайта на почти всяка марка може да видите наличности по артикул и размер в предпочитан магазин. Не разбирам защо не сте го направили вместо да висите по опашки и питате персонала.

# 8
  • Мнения: 9
Здравей. Напълно ти съчувствам за поредното лошо обслужване. Не съм посетила Зара, но на много места трябва да се вземат мерки. Например по кафенета - случвало ми се е, когато съм седнала, да си почивам и поръчвам напитка, сервитьорката идва при мен намръщена. Това е недопустимо! Не съм отишла да гледам намръщено лице на сервитьора/ката. Още един случай, влизам в супермаркет да пазарувам основните неща, а когато отивам към касата, гледам пак намръщеното лице на касиерката без "Добър ден" "Здравейте" "Заповядайте" и "Хубав ден". Не обръщай внимание на тези, които те нападат, тук винаги има някой да прави лични нападки. За съжаление, казвам истината, нивото на обслужване в България е винаги ниско, макар да има и надежда относно добро обслужване.

# 9
  • Мнения: 5 629
Е защо да са мрънкалници?! Първата служителка си е за уволнение.

Няма да я уволнят просто защото на нейно място друг няма да дойде.
Те за това и се държат така, защото знаят, че не се редят на опашка за тази работа.

# 10
  • Мнения: 918
Защо пазарувате от Зара?

# 11
  • Мнения: 466
Това са нормални неща за България, нищо че е чужда верига.

# 12
  • Down south
  • Мнения: 9 231
Защо пазарувате от Зара?
Това пък какво общо има?
Сигурно и харесва предлаганото, за това и пазарува точно там.

# 13
  • Мнения: 6
Пазарувай онлайн и спести мъките на служителите в магазина.
Ако преди теб са се занимавали с още 20 с подобни изисквания е нормално да им е накипяло.

Викаш служителите си имат друга работа, за кво да се занимават със запитвания от клиенти.

# 14
  • Мнения: 17 858
Аз не мога да разбера как може да питаш служители за неща, които са на друг етаж, че даже и да чакаш да ти ги донесат. Логично е да не могат да ти помогнат, също е логично да не могат да си напускат района, както и че като са в почивка, почиват, а не обслужват клиенти.

Общи условия

Активация на акаунт