Седмокласна изпитна тема -23.06-29.06 В чакане на изпитните резултати, майки сипят заклинания чудати

  • 89 290
  • 1 852
  •   1
Отговори
# 570
  • Мнения: 2 087
Само последно - когато кажете "гледам бала", нали сте наясно, че балът не се знае какъв ще бъде, той ще се формира от желанията и баловете на нашите деца при класирането. Какъвто и бал да сме следили от минали години или от статистиката, той е само ориентировъчен. Така че реди само по реда на желанието от по-желана към по-малко желана паралелка.

И малко инфо, ако някой се вълнува от паралелката с природни науки в 125то - преди малко бях на нейното представяне в училището. Паралелката е с химия и биология, английски език, в 11 и 12 клас като 3-ти и 4-ти профил ще са английски и (много вероятно) физика. Втори чужд ще се избира между немски и руски, казаха, че ако се съберат 12 деца, ще направят група по всеки от езиците, обаче ако няма, избира мнозинството. Класен ръководител ще е учителка по биология. Учителите по физика, по биология и химия са топ. Като цяло много добре беше.

# 571
  • Мнения: 2 070
Таблицата на Дидева работеше ако бала е 2 х БЕЛ, 2х МАТ ли? Ами ако е 3 пъти бел или мат?
Миналата година бях схванала как работи, сега нещо ми убягва..

# 572
  • В Страната на чудесата
  • Мнения: 405
В този случай не работи. Може да се ориентираш по статистиката на РУО колко деца имат по-висок или равен с вашия резултат, който ще се умножава по 3. Не е много информативно като цяло, защото няма информация за втория резултат точно на същите деца, но е по-добре от нищо...

# 573
  • София
  • Мнения: 16 201
Статистиката дава данни за прогнози при балообразуване 2х2, за различните балообразувания не може да се ползва. Може приблизително, но не и с такава точност.

# 574
  • Мнения: 2 461
Ако е три по бел не знаете, защото в статистиката има мат, бел и удвоено. А няма как да знаете желанията на другите. Баловете за СМГ и НПМГ ги вземате от миналогодишните. Аз така бих направила

# 575
  • у дома
  • Мнения: 7 956
Не мога да ви изчета...
Инфо от проверител по бел- на прословутия 16  въпрос за един посочен документ се дава 1 т

# 576
  • Мнения: 2 461
Ох, много тегаво това чакане. Как беше онзи коментар във фейса на една жена, която родила по-лесно, отколкото чакала класиране.
И аз си мислех, га бях млада, да ги родя, че после лесно. А то кво се оказа

# 577
  • София
  • Мнения: 16 201
Не мога да ви изчета...
Инфо от проверител по бел- на прословутия 16  въпрос за един посочен документ се дава 1 т
То няма и как да е иначе.

# 578
  • Сливен
  • Мнения: 202
О, да чакаш да родиш също е тегаво.  😁 Говоря за дните в 9 месец. Преди 3 месеца родих трето( за 2 часа и половина).
Всяка вечер си лягам с мисълта за резултатите, всяка сутрин ставам със същата мисъл. Шегувах се с колеги, че ми е първа седмокласничка, за това толкова го изживявам. А с третото няма да знам датата на изпита . Но едва ли. Времето ще покаже.
Моята е оформена по всичко, без химия и физика. Утре ще я изпитват по двата предмета( един преподавател е по двете дисциплини), защото имала само по 2 оценки. 🙄 На нея изобщо не й пука, даже не преговаря. Аз мърморя в къщи, да не развали оценките, ама за нея все едно дали с 5.68 или 5.62 ( химията е м/у 4- 5) ще завърши.  Тегли една майна на всичко, свързано с училище. Едва и се седи. Даже и за резултати не се вълнува. Наслаждава се на почивката.

# 579
  • Мнения: 31 795
Скрит текст:
Моята дъщеря има едно желание, което и' е първи избор😅 (честно казано, и моето първо желание е това). Паралелките са две, не са от тези с най-високите балове, но знам ли. Ако пишем това като първо желание, а някой друг ученик има същия бал и го е писал примерно като второ или трето, четвърто, пето желание, дъщеря ми в този случай би ли имала някакво предимство? Чудя се дали изобщо има смисъл да слагам други желания (за гимназии с по-висок бал, за които едва ли дъщеря ми ще има шанс) на по-предно място? Ако сложим най-желаното не на първо място и все пак я приемат в паралелка с по-висок бал (записана по-нагоре в желанията, но реално по-нежелана от нея), тогава губим възможност да я запишем в "по-долното" желание (предпочитано всъщност от нея), защото други деца с идентичен бал са сложили паралелките по-високо в техните желания? Така ли?
Съвсем изтрещях. Дано да съм обясниха разбираемо какво имам предвид!😂
Никакво предимство няма да имате задето сте го писали първо желание. Всички с по-висок бал от вас, които са стигнали до тази паралелка по реда на желанията, ще ви изместят, дори и 50-то желание да им е.
Aз имах предвид, ако балът им е еднакъв, не при по-висок дали ще има предимство.
Всичко ще мине, само да издържим дотогава.😅

# 580
  • София
  • Мнения: 13 701
ИИЧЕ продължават с чуждоезиков профил. Избират си следваите профили - 1 или 2 според учебния план. РИЧЕ могат да изберат и чужд език като допълнителен профил.

ПП: Набор 2003 в седми клас бяха, като промениха учебните планове и имаха едни хвърчащи листЕта към учебниците по биология, история... И се оказа, че не са учили Питагорова теорема, че тя се премести в 6ти клас, а в 8ми я ползваха и учебниците бяха "все едно" са я учили... За пропусната цяла епоха по изтория даже не ми се говори...
И май цялата Европа по география...на моята и без това ѝ беше слаба географията, ами си остана тотално неграмотна по тоя предмет. Тогава в една и съща година едновременно завършиха основно образование девети, осми и седми клас Simple Smile))))))

Последна редакция: ср, 25 юни 2025, 23:19 от Vache

# 581
  • Мнения: 736
Аз да питам - всички тези таблици и статистики ще бъдат ли полезни на сегашните шестокласници, които ще са по нов формат на НВО?

# 582
  • София
  • Мнения: 16 201
Ако останат два изпита с максимален брой точки 100, не виждам защо не.

# 583
  • София
  • Мнения: 485
Аз да питам - всички тези таблици и статистики ще бъдат ли полезни на сегашните шестокласници, които ще са по нов формат на НВО?
Дотолкова, доколкото показват рейтинга на училищата - да. Учим, редим си желанията, а оценките от училище и НВО / без значение на формата/ теглят чертата,

# 584
  • Мнения: 817
Представям си как ще изглеждат задачите по математика.
"Едно чехълче тръгнало от единият край на опитното стъкло от 5 см със скорост 1 мм в час. Ако стъклото е наведено надясно и калиевият перманганат, в което се движи чехълчето има скорост на течение 1 см в час, а чехълчето пълзи срещу движението, ще оживее ли чехълчето докато стигне до другия край на стъклото. Нарисувайте чехълчето в живо и неживо състояние и оцветете на контурната карта на Африка областите, естествено обитание на чехълчетата "
Смея се през сълзи. Имам да изкарам още един 7 клас.
Смях се с глас... благодаря!
Сина мина сега, ама щерката есента ще е 6 клас, направо не ми се мисли като стане 7ми, какво ще са измислили от МОН... тя упорито иска да учи нещо с рисуване, как ще я мъча с математика и разказвателни - хич не знам.

Общи условия

Активация на акаунт