Пазаруване от about you тема 40

  • 60 549
  • 759
  •   1
Отговори
# 480
  • Мнения: 366
Ако не пазиш етикета или вече си връщала нещо от тази поръчка до преди седмица можеше да генерираш етикет за връщане от сайта , от поръчката . Сега , откакто са направили връщането 30 дни , не е активно това генериране от поръчката , ако е на повече от 30 дни.
Пишеш им за по стари поръчки и те ти го активират в сайта .

# 481
  • София
  • Мнения: 15 495
Последно, как се връщат неща, които са уж по старите правила, а липсва бутон Заяви връщане.
Пазя оригиналния етикет за залепване.
Просто не се занимаваш със сайта. Слагаш оригиналния документ за връщане, лепиш етикета и толкова. Никога не правя нещо различно. Само 1-2 пъти съм размисляла да върна още нещо и тогава съм използвала бутона за връщане, за да ми генерира нова товарителница и документ за връщане.

Никога не бих рискувала да изпратя с етикет от друга поръчка, както прочетох по-напред. Обвързани са и могат да се получат проблеми. Не случайно не искат да се обединяват върнати артикули от различни поръчки.

# 482
  • Мнения: 924
Здравейте! Писах преди няколко страници - за пръв път ми се случи да не ми отразят върнат артикул. Писах им вечерта чрез формата за контакт и май още на другия ден получих имейл, че наистина е пропуснат. Та, замислих се дали и друг път не се случвало, а аз съм пропуснала от разсеяност. С Fashiondays ми се случва вече за 2-ри път в рамките на 1 година да не ми изпращат артикул и да "забравят" да ми възстановят сумата.

# 483
  • Мнения: 706
Само веднъж досега от влизането на сайта в България. Но продукта нямаше опаковка и кутия и стикер. Но го оправиха веднага след писане.

# 484
  • Мнения: 76 270
Аз имам неотразено връщане. Попълних формуляр за изгубена пратка и още чакам. Нямам прогрес.

# 485
  • Мнения: 3 811
И се чудя как да процедирам.
Връщам две неща, за едното съм активирала връщане, за другото- не, защото не може.
99 процента съм сигурна какъв ще е резултатът.
Винаги активирам връщане от сайта и пак 2-3 пъти съм имала неотчетени реално върнати продукти.

# 486
  • Мнения: 706
Последните месеци връщам продукти от различни пратки в един пакет,не е имало проблеми до сега. Вчера отново върнах едни тениски към аутлета от различни поръчки в един пакет. По тела преди време ми казаха,че може.  Беше ме малко страх,но веднъж се престраших,че не можах да открия бланката за връщане и сега така връщам.

# 487
  • Мнения: 3 811
В НМ връщам в един плик артикули от 6-7 пратки и никога нв е ставала грешка, но тук техен служител ме посъветва всяка да е върната отделно .
Не бих рискувала поради тази причина, иначе е смислено да се спестяват опаковки и куриерски такси.

# 488
  • София
  • Мнения: 15 495
В НМ дори насърчават да се обединяват пратките, но тук предпочитат да са отделни. Обикновено още при приемането от Еконт се инициира връщане точно от поръчката, чийто етикет ползваме. Така им е по-лесно да ги обработват. Сигурно и при сливане издирват точната поръчка, но ги затрудняваме. 😃

# 489
# 490
  • Мнения: 4 603
Получих тази блуза за мен:

https://www.aboutyou.bg/p/object/bluza-ali-16288148

Малко по-странна кройка, но за 20лв ми допада. И тези обувки за малката мис:

https://www.aboutyou.bg/p/polo-ralph-lauren/obuvki-za-prohozhdan … ourt-iii-24954778

За съжаление не мога да кажа дали си отговарят. Надявам се да са и ок есен/зима.

# 491
  • Sofia
  • Мнения: 10 965
Получих този чудесен пуловер, отговаря си и много ми харесва. За 160лв беше
https://www.aboutyou.bg/p/lauren-ralph-lauren/pulover-meren-23053688

# 492
  • Мнения: 1 517
Никога досега не съм отбелязвала връщане в сайта и не съм имала пропуснат превод. Връщам с оригиналните документи и лепенки - умишлено поръчвам по един артикул в една пратка (рядко ми ги обединяват). Следя върнатата пратка в приложението на Еконт. На единия ден я изпращаш, на другия ден сутринта вече са я получили. Отдавна спряха да ми пращат имейли за поръчки и върнати такива. Пишат ми, само ако някоя поръчка се е забавила и се извиняват с код. Връщането на парите следя в сайта - винаги е преди обявената от тях дата. Промяната в 30-дневния период на връщане вероятно е по инициатива на Зaландо.

Последна редакция: сб, 26 юли 2025, 20:15 от 𝐄𝐋𝐋𝐄

# 493
  • Пловдив
  • Мнения: 5 901
Здравейте, и аз да попитам нещо. Последната ми пратка не е с два отделни документа - един за доставка и един зае връщене, 6акто беше преди. Има един общ - на него пише " документ за доставка и връщане". Него ли трябварда поставя в кутията за връщане ( ще връщам един артикул), след като няма отделен документ само за връщане? Благодаря ви.

# 494
  • Мнения: 2 510
Да, него. Аз го снимам преди това за всеки случай.

Общи условия

Активация на акаунт