Пазаруване от Емаг тема 4

  • 7 113
  • 178
  •   1
Отговори
# 165
  • Sofia, Bulgaria
  • Мнения: 929
Днес се свързах първо с бот, но след като установи, че не може да ми реши проблема ме свърза с реален сътрудник. Ако искате пробвайте така.

# 166
  • София
  • Мнения: 609
И аз днес си писах първо с една сътрудничка, после с втора, защото имат ограничение във времето за комуникация, но така и не се реши проблемът. Имам подаръчен ваучер, който не лови нито един артикул с продавач  Емаг. Някой има ли проблем с ваучерите?
Въобще Емаг не е това, което беше, особено с този изкуствен интелект. Липсата на жива комуникация, макар и по телефона, я намирам за голям минус. Да не говорим, че продуктът, който искам, е последна бройка и докато чакам да отстранят проблема, най-вероятно ще бъде изчерпан.

# 167
  • Мнения: 6 542
И аз днес си писах първо с една сътрудничка, после с втора, защото имат ограничение във времето за комуникация, но така и не се реши проблемът. Имам подаръчен ваучер, който не лови нито един артикул с продавач  Емаг. Някой има ли проблем с ваучерите?
Въобще Емаг не е това, което беше, особено с този изкуствен интелект. Липсата на жива комуникация, макар и по телефона, я намирам за голям минус. Да не говорим, че продуктът, който искам, е последна бройка и докато чакам да отстранят проблема, най-вероятно ще бъде изчерпан.
Като влезеш във "Ваучер за отстъпка" или "Ваучери" в твоят профил, там пише изискванията.

# 168
  • София
  • Мнения: 609
Ваучерът отговаря на изискванията, но не може да се приложи. Имали технически проблем, който до вечерта щели да оправят. Към този момент не е оправен. Утре пак ще трябва да си пишем със съпорта.
Затова питах дали друг има такъв проблем.

# 169
  • Мнения: 2 027
Явно имат проблем с някои ваучери. При мен дава невалиден код на genius ваучер. Но пък с multi deals няма проблем и пуснах днес поръчка с него.. Явно и подаръчните им ваучери са проблемни.

# 170
  • Мнения: 1 437
Как мога да се свържа с ЕМАГ за рекламация? Поръчах мивката със смесител на Черен петък за 200 лв. Днес при монтажа се оказва че смесител няма.
Отидох да дам лошо ревю и там имаше опция за рекламация - подадох за липсваща част - да видим какво ще отговорят. Проблема е, че мен смесителя спешно ми трябва и ще се наложи да купя друг от магазина. Голям Черен Петък/р стана.

Последна редакция: сб, 29 ное 2025, 20:51 от sevgito

# 171
  • Мнения: 5
Здравейте, аз си купих Видео Карта и вече 4ти ден не получавам гаранция в моите гаранции профила. Предишната ми карта си имаше 3 години, като и остава още година, демек преди 2 съм купувал. Писах им мейл върнаха бот отговор да попълня форма в сайта, направих го, но само ми дойде ново писмо от бот че скоро ще се свържат с мен. Само дето никой не се свързва освен ботове. 1300лв предлагана и доставена от ЕМАГ и нямам все още гаранция. Бая се притесних и не знам какво да правя. Ако не  дай боже умре картата не знам... Съжалявам че купих от тях, няма реален човек срещу теб. Вземат парите и после ходи си пиши с ботовете. Възможно ли е да няма гаранция, защо не отговарят ХОРА а не бот. Малките фирми поне зъннеш и чуеш човек като голям шанс има да му пука за да се върнеш отново при него за нов продукт.

# 172
  • Мнения: 6 542
Здравейте, аз си купих Видео Карта и вече 4ти ден не получавам гаранция в моите гаранции профила. Предишната ми карта си имаше 3 години, като и остава още година, демек преди 2 съм купувал. Писах им мейл върнаха бот отговор да попълня форма в сайта, направих го, но само ми дойде ново писмо от бот че скоро ще се свържат с мен. Само дето никой не се свързва освен ботове. 1300лв предлагана и доставена от ЕМАГ и нямам все още гаранция. Бая се притесних и не знам какво да правя. Ако не  дай боже умре картата не знам... Съжалявам че купих от тях, няма реален човек срещу теб. Вземат парите и после ходи си пиши с ботовете. Възможно ли е да няма гаранция, защо не отговарят ХОРА а не бот. Малките фирми поне зъннеш и чуеш човек като голям шанс има да му пука за да се върнеш отново при него за нов продукт.
Никога не ми се случвало. Все пак не е задължително да има такава в профилът ти, за да важи гаранцията, но eMAG го правят. Имаш законова гаранция от 2г.
Все пак сигурен ли си, че продавачът е eMAG? Виж в поръчката, защото може да е станало грешка и да е от външен търговец. Лесно можеш да се свържеш с реален човек. Пиши, че имаш проблем с поръчка и т.н. Назад в темата е писано многократно.

# 173
  • Мнения: 5
Здравейте, аз си купих Видео Карта...
Никога не ми се случвало. Все пак не е задължително да има такава в профилът ти, за да важи гаранцията, но eMAG го правят. Имаш законова гаранция от 2г.
Все пак сигурен ли си, че продавачът е eMAG? Виж в поръчката, защото може да е станало грешка и да е от външен търговец. Лесно можеш да се свържеш с реален човек. Пиши, че имаш проблем с поръчка и т.н. Назад в темата е писано многократно.

Мерси за отговора. Да сигурен съм, не бих купил ако не е предлагана и доставена от Емаг, уж им имах доверие на тях. Имам само фактура издадена веднага след като я пратиха. Това което се чудя и предполагам, ако системата е автоматизирана под видео картата не пише гаранция, а само право на връщане 30 дни. Та това което се сетих сега че като всичко се върши от ботове там, явно може заради това че не е упоменато под продукта гаранцията съответно системата да не ми е пратила такава на профила. Това е само предположение. Знам че по закон са длъжни да предлагат поне 2 години гаранция. Но и тогава пак няма да съм доволен, защото не знам друг търговец който да предлага по малко от 3 години на такива продукти в България. Но да, по добре 2 от 0. За сега е 0

# 174
  • Мнения: 2 562
Аз наскоро купих лаптоп от Емаг и въпреки че пише 24 месеца гаранция на сайта, в приложението на Леново ми пише, че остават 22 месеца гаранция. Това нормално ли е?

# 175
  • Мнения: 6 542
Аз наскоро купих лаптоп от Емаг и въпреки че пише 24 месеца гаранция на сайта, в приложението на Леново ми пише, че остават 22 месеца гаранция. Това нормално ли е?
Това не те касае, но пък можеш да купиш удължена гаранция директно от Lenovo, тогава ще те касае.

Имаш 2 години гаранция от датата на получаване.

# 176
  • 1st floor
  • Мнения: 9 857
Вчера върнах една раница на Армани, която приличаше на раница от кварталния магазин. Smiley До колко дни връщат пари по сметката, защото търсих на сайта, но не видях.

# 177
  • Мнения: 4 636
Ако продавач е ЕМаг -2 дни (въпреки, че законовия срок е мн повече) В сличай, че сте рискували с друг продавач - нямам идея

# 178
  • 1st floor
  • Мнения: 9 857
Ако продавач е ЕМаг -2 дни (въпреки, че законовия срок е мн повече) В сличай, че сте рискували с друг продавач - нямам идея
Благодаря!
ЕМаг е, не рискувам с други за по-скъпи неща.

Общи условия

Активация на акаунт