Политиката в България - Епизод седми, част втора

  • 172 917
  • 5 736
  •   1
Отговори
# 4 875
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 200
Като чета за непрекъснатите задръствания по Тракия, се надявах, че поне за Хемус ще се усетят и ще я проектират с по три ленти+аварийна. За мен това е минималното за една съвременна магистрала, една за камионите и две за колите. Сега камионите трябва да изпреварват в най-бързата лента.

Последна редакция: вт, 16 сеп 2025, 18:17 от colibri

# 4 876
  • София
  • Мнения: 8 230
Никакъв смисъл няма от това.
АМ Хемус е най-натоварена във вече готовия участък до Ботевград, където стандартно се отделя товарния трафик към ДМ2. Че в момента има промени, идва от ремонта на пътя Ботевград - Видин, но това не е и не може да бъде причина, която да изисква три активни ленти.
Проучването на трафика е извършено и документирано отдавна за новите участници.

# 4 877
  • Мнения: 18 939
Скрит текст:
Хемус с колко платна е в новите отсечки?
С две - по едно в посока.

Нана, 90 км/ч също е "европейски стандарт".
Става дума за пътища от най-високия клас, проектирани за високоскоростно движение и проектите не са отпреди 40 - 50 години.

# 4 878
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 200
Никакъв смисъл няма от това.
АМ Хемус е най-натоварена във вече готовия участък до Ботевград, където стандартно се отделя товарния трафик към ДМ2. Че в момента има промени, идва от ремонта на пътя Ботевград - Видин, но това не е и не може да бъде причина, която да изисква три активни ленти.
Проучването на трафика е извършено и документирано отдавна за новите участници.

Ключовата дума е ОТДАВНА. Те и германските са били с по две ленти+ аварийна, сега тай-натоварените са с минимум три, че ги разширяват и имат участъци с 5. Като проектираш, трябва да мислиш малко в перспектива. Сега движението е по-малко, но като има магистрала и ще се увеличи.

# 4 879
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 27 712
Мога само да предполагам, защо точно сега Радев се активира или го активираха срещу ВМЗ Сопот, на прага на сделката с "Райнметал", въз основа на видео в YouTube с участието на Диляна Гайтанджиева. Онази същата Диляна, която изпълнява поръчки на ГРУ.
https://boulevardbulgaria.bg/articles/radev-podava-signal-sresht … ana-gaytandzhieva

Няма никакъв смисъл Радев да бъде "активиран" срещу ВМЗ Сопот. Та той е една от движещите сили в сделката с "Райнметал".

Хемус си се строи стандартна. Няма как да променят плановете. Предполагам, че това би изисквало още отчуждаване на земя и т.н. Това, което ми направи голямо впечатление в Румъния е дългите участъци за включване и излизане от пътищата. Имаш време да се засилиш и време да убиеш скоростта. Нашите, за най-лесно са сложили "сто" ограничения и знаци, вместо да го направят удобно. Пешеходните пътеки са видими, ясно очертани линии къде да спреш преди тях. Не видях гърбица с пешеходна пътека върху тях. Бетонни разделения между платната.

# 4 880
  • София
  • Мнения: 8 230
Не е ключовата дума Отдавна, защото в заданието се разглеждащ бъдещите потоци, а не настоящите.

Нана, знам за какво става дума. Уверявам те, че 90 км/ч е стандарт и при сегашното строителство когато става дума за участъци със сходен релеф. И то в държави, които не пестят. Въздействието върху околната среда би било непоправимо, ако се направи за 130 точно там.
Та, не е до пестене, а до разум.

# 4 881
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 200
То сега се вижда, че Тракия е тясна и с три ленти би било много по-добре. Не си учим уроците.

Нана, в Дания магистралите са супер и има ограничение 110, в Нидерландия също през деня е ограничено на 90км/ч, а магистралите са идеални, широки и гладки.

# 4 882
  • Мнения: 18 939
Скрит текст:
То сега се вижда, че Тракия е тясна и с три ленти би било много по-добре. Не си учим уроците.

Нана, в Дания магистралите са супер и има ограничение 110, в Нидерландия също през деня е ограничено на 90км/ч, а магистралите са идеални, широки и гладки.
При нас ограничението е защото магистралите са мнооого далеч от тези, за които говориш, това имах предвид. Как самия проект за магистрала ще бъде направен така, че да възниква необходимост скоростта да бъде ограничавана. Защо трябва да бъде магистрала тогава, нека бъде първокласен, второкласен ... път.

Тракия е магистрала проектирана през социализма, това да кажем е причина да е двулентова, но къде имаме магистрала с три ленти, има някакви малки отсечки.

# 4 883
  • Мнения: 260
То поне да се строяха магистрали ДО Варна, а бойкото направи  магистрала ВЪВ Варна, между блоковете... по проект отпреди 40 години, когато след Левски имаше само голи поляни...

# 4 884
  • София
  • Мнения: 8 230
От приказки ангро особен смисъл няма.
Както няма и магистрала във Варна.

# 4 885
  • Мнения: 818
Наистина Хемус не е магистрала в истинския смисъл на думата. По- точно не оправдава голямото говорене от страна на управляващите и очакванията на пътуващите.

# 4 886
  • Мнения: 5 153
За народните избраници, на които осигуряваме комфорт, пари винаги има:

"Народните представители ще се возят в 57 бензинови и 13 електрически автомобила. Те се съхраняват в София и предстои да бъдат предадени на парламента.

Бензиновите коли пък са със задвижване 4х4 и с мощност 265 конски сили.

На въпрос защо е необходима високата мощност на автомобилите, администрацията на Народното събрание уточнява, че колите за депутати са включени към групата на превозните средства със специален режим на движение. Това им позволява да се движат със скорост над ограничението от 140 км/ч по магистралите."

Плевен и Ловеч да си чакат водата.

# 4 887
  • Мнения: 16 377
А Киселова забранила присъствие на граждани по време на заседанията на комисиите.  Тая жена е абсолютен срам, но ще се вози в мощна кола.
Днес нов дълг тегли Теменужка.

# 4 888
  • Мнения: 629
че тук турските тираджии си карат едно към гьотере.
Най-неадекватни в България са украинските шофьори на тирове.
Оф, Санди, как пък това го измисли?!

# 4 889
  • Разпиляна във въображението
  • Мнения: 27 712
Желязков с 10 коли кортеж, без полицейската.

Общи условия

Активация на акаунт