Политиката в България - Епизод седми, част втора

  • 174 091
  • 5 774
  •   4
Отговори
# 4 860
  • Мнения: 2 383
А,не,не ме разбра,аз тях за опасното каране ги коментирам,не за кръпките и коловозите.
То стана вече традиция лятото да правят ремонт на ремонта по магистралата.

П.п.Може пък да не съм се изразила правилно,но не е само мое мнение,че тук турските тираджии си карат едно към гьотере.

# 4 861
  • Мнения: 822
Санкциониране. Без значение какъв е тирът.

# 4 862
  • Мнения: 2 477
Няма такава наглост просто...На кой му купува държавата кола, хеле  пък мощна, за да ходи на работа😳
https://novini.bg/article/2025091611091884068?fbclid=IwdGRjcAM2J … bg5ymcywzVfMcho7A
Миличките,паричките от заплата не стигат за кола...Боже,ми дали имат парички за храна?Да вземем да да събираме  капачки за депутатски банички, че то гладен не се работи..Тя затова залата все празна..То няма с какво да отидат на работа, пък и от глад нямат сили да издържат 8 часа тежък физически труд😄😄

# 4 863
  • Мнения: 260
Магистралите направени с "икономии", пък турските тирове виновни. Тия тирове карат из цяла Европа и в Турция, не само в Бг. Странно е другаде да не рушат пътищата, а точно в Бг точно турските тирове виновни за закърпените и некачествени магистрали. То или Путин ще е виновен, или турците.
Ако другаде ги рекетират по-малко и им остават пари да слагат, примерно, 50 см настилка, а тук след вноските за къщи за любовници и тъщи могат да слагат 5 см, естествено че тировете ще разбиват "пътищата" тук, а няма да разбиват тези другаде.
Това, което мнозина не разбраха, корупция има навсякъде, но другаде оставят да има и малко и за населението. Тук дори грабят до пръсване, та чак визуално вече се вижда, колко нямат наяждане.

# 4 864
  • Мнения: 2 659
че тук турските тираджии си карат едно към гьотере.
Най-неадекватни в България са украинските шофьори на тирове.

# 4 865
  • Мнения: 2 477
че тук турските тираджии си карат едно към гьотере.
Най-неадекватни в България са украинските шофьори на тирове.
А, не, на румънските няма кой да им се опре...Особено любимо им е да карат на осовата линия..

# 4 866
  • Мнения: 8 487
С всичките съм съгласна - по проходите се ужасявам от турски тирове, по пътя към Русе - от румънци, във Варна - украинци..

# 4 867
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 200
Защото не сте засичали много полски. Те се конкурират с турските по немските магистрали.


П.С. В интерес на истината в последните години турските намаляха, но полските нямат край.

# 4 868
  • Мнения: 6 059
Мога само да предполагам, защо точно сега Радев се активира или го активираха срещу ВМЗ Сопот, на прага на сделката с "Райнметал", въз основа на видео в YouTube с участието на Диляна Гайтанджиева. Онази същата Диляна, която изпълнява поръчки на ГРУ.
https://boulevardbulgaria.bg/articles/radev-podava-signal-sresht … ana-gaytandzhieva

# 4 869
  • Мнения: 18 942
Участъци от пуснатата цялостно в неделя магистрала "Европа" са с ограничение от 90 км/ч заради по-тесни пътни платна, съобщи Нова телевизия.
https://dnes.dir.bg/obshtestvo/uchastatsi-ot-magistrala-evropa-s … di-po-tesni-lenti

Дебелината на асфалта вече не стига, та започнаха да стесняват и платната, иначе гоним европейски стандарти.

# 4 870
  • Мнения: 16 380
Стара новина е това. Така е проектирана.

# 4 871
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 200
Хемус с колко платна е в новите отсечки?



П.С. В Италия лентите на магистралите са по-тесни от тези в Германия.

# 4 872
  • София
  • Мнения: 8 236
Хемус с колко платна е в новите отсечки?
С две - по едно в посока.

Нана, 90 км/ч също е "европейски стандарт".

# 4 873
  • Deutschland/HE
  • Мнения: 7 200
Имах предвид ленти, извинявам се!

# 4 874
  • София
  • Мнения: 8 236
Имах предвид ленти, извинявам се!
Стандартно : две активни плюс аварийна лента в посока е късия отговор. На места, включително и участници които още нямат готов проект, е възможно да има промени.

Общи условия

Активация на акаунт