Седмокласна Изпитна 21.07 - 27.07 Второ класиране!

  • 60 504
  • 1 371
  •   1
Отговори
# 1 020
  • Мнения: 5 998
Ох, явно и за свободните места ще чакаме като за класиранията...следобед!
Да, които не сте доволни от досегашните класирания, просто се въоръжете с МНОГО търпение. Сроковете са доста разтеглени и си трябва чакане. Бавно се случват нещата.

# 1 021
  • Куциндрел
  • Мнения: 25 040
Според писаниците тук доста деца искат, последните страници се чепка тази пуста математика.
Моето дете също в един момент искаше, но после се отказа като видя училищата. Явно не му е такъв мерак, макар че е доста добре с математиката. Предполагам, че няма да има проблеми с нея и след 7ми клас. Възприема материала по МАТ лесно и бързо, явно мозъка му така щрака, също и с физиката няма проблем. Виж като чуе биология и му става лошо, едвам изкрета там с 4ка за годината.
И защото е добре с математика бързо схваща и правилата в българския език, с литературата са скарани.
Описа 1:1 моето дете. Да ги запознаем, сигурно ще станат големи приятели, тъй като от това, което пишеш, са еднакви. (е, ние имаме 6 по ЧП, но защото физиката му върви, първият срок учиха физика и има 6, втория срок 5 и му оставиха 6 за годината).
Сигурно ще станат.
От 7ми клас се приготви с отделните предмети. По биология да обясняваш разнополовите шишарки. Smile
Успя там да върже оценката, защото използва друг негов талант - да накара 2ма да изработят проект, а той само да го представи. Добре, че им даваха групови проекти, инак беше умрЕл на червии, мъхове и подобни.

# 1 022
  • София
  • Мнения: 513
Аз съм доволна от резултата, но и любопитна. Ако някой вече е записан, ще види някъде в системата свободните места или следим каквото публикуват в страницата на РУО?

# 1 023
  • Мнения: 75 319
Аз съм доволна от резултата, но и любопитна. Ако някой вече е записан, ще види някъде в системата свободните места или следим каквото публикуват в страницата на РУО?

В страницата на РУО. На някои места вече са качени.

# 1 024
  • Мнения: 271
Ох, а нашите са все последни! Като дойде нов шеф на РУО София, дали ще стане по-работеща институция или ще стане по-голям хаос? Само това се чудя. И сега сме последни от цялата страна....

# 1 025
  • Мнения: 5 998
Ох, а нашите са все последни! Като дойде нов шеф на РУО София, дали ще стане по-работеща институция или ще стане по-голям хаос? Само това се чудя. И сега сме последни от цялата страна....
Нормално да сме последни при толкова на брой училища и кандидатстващи деца. По-добре късно, но да са сигурни, че всичко е добре огледано и няма да стане пак някоя издънка.

# 1 026
  • Мнения: 2 804
Аз мога да споделя какво ме впечатли от последното ходене до Виена в Природоначуният им музей - попаднахме на калс ученици видима възраст 5-7 клас, които бяха с преподавател, който им беше разпечатал някакви задачи и децата трябваше да намерят отговора, разглеждайки експонатите. Предполагам, че материала за тестовете е бил от учебният. За обхвата на експонатите няма да коментирам на светлинни години сме - експонати показващи радияция, вулканична дейност, морски течения и какво ли не. Аз лично бих се радвала, ако тук се обръща малко повече внимание на практиката, но сме далеч още от такъв тип обучение...
Само да кажа, че в България всеки музей предлага образователни програми за ученици. Друг е въпросът колко се посещават. Иначе доста интересно се представя информацията, но уви интересът не е особено голям.
Колко от вашите деца са посетили образователна програма в някой български музей?

# 1 027
  • София
  • Мнения: 625
.....
Колко от вашите деца са посетили образователна програма в някой български музей?
Моите, редовно, но има много какво да се желае от базите им! Забелязала съм тук-там има някое подобрение, но за толкова години в тоя ЕС една програма не е използвана както трябва. Но хайде да не я зачекваме тази тема.

Последна редакция: пт, 25 юли 2025, 13:22 от Kylie

# 1 028
  • София
  • Мнения: 796
Аз мога да споделя какво ме впечатли от последното ходене до Виена в Природоначуният им музей - попаднахме на калс ученици видима възраст 5-7 клас, които бяха с преподавател, който им беше разпечатал някакви задачи и децата трябваше да намерят отговора, разглеждайки експонатите. Предполагам, че материала за тестовете е бил от учебният. За обхвата на експонатите няма да коментирам на светлинни години сме - експонати показващи радияция, вулканична дейност, морски течения и какво ли не. Аз лично бих се радвала, ако тук се обръща малко повече внимание на практиката, но сме далеч още от такъв тип обучение...
Само да кажа, че в България всеки музей предлага образователни програми за ученици. Друг е въпросът колко се посещават. Иначе доста интересно се представя информацията, но уви интересът не е особено голям.
Колко от вашите деца са посетили образователна програма в някой български музей?

Мисля, че ги водят на такива почти от всяко училище. Нашето ходи с класа в 4-5 музея, в някои по два пъти. Любимият е Политехниката.

# 1 029
  • Мнения: 2 804
.....
Колко от вашите деца са посетили образователна програма в някой български музей?
Моите, редовно, но има много какво да се желае от базите им!
Като например? Да си извадят някои интригуващи нови артефакти от задния джоб ли?
Имате ли представа как се финансират музеите, за да могат да поддържат дори съществуващата си база?

# 1 030
  • София
  • Мнения: 625
.....
Колко от вашите деца са посетили образователна програма в някой български музей?
Моите, редовно, но има много какво да се желае от базите им!
Като например? Да си извадят някои интригуващи нови артефакти от задния джоб ли?
Имате ли представа как се финансират музеите, за да могат да поддържат дори съществуващата си база?
Достаъчно сме обиколили и имаме база за сравнение, но някак не ми допада тона който се държи последните страници. По отношение на финансирането, има достатъчно евро програми, но те се ползват за източване не за изграждане на нещо ново, за съжаление. Споделям мение, не смятам да коментирам повече.

# 1 031
  • Мнения: 7 667
Аз мога да споделя какво ме впечатли от последното ходене до Виена в Природоначуният им музей - попаднахме на калс ученици видима възраст 5-7 клас, които бяха с преподавател, който им беше разпечатал някакви задачи и децата трябваше да намерят отговора, разглеждайки експонатите. Предполагам, че материала за тестовете е бил от учебният. За обхвата на експонатите няма да коментирам на светлинни години сме - експонати показващи радияция, вулканична дейност, морски течения и какво ли не. Аз лично бих се радвала, ако тук се обръща малко повече внимание на практиката, но сме далеч още от такъв тип обучение...
Само да кажа, че в България всеки музей предлага образователни програми за ученици. Друг е въпросът колко се посещават. Иначе доста интересно се представя информацията, но уви интересът не е особено голям.
Колко от вашите деца са посетили образователна програма в някой български музей?
Моето като беше в началното училище, не помня вече в кой клас, лятната ваканция го записах на лятна занималня в природонаучния музей, в сърцето на София, на Царя и Раковска. Противно на очакванията ми, страшно много му хареса (а не обича биологията!) Извеждаха ги и навън, зад музея между Царя и Московска има огромни поляни, играеха на открито на чист въздух, но повечето време прекарваха все пак в музея и не му омръзна! Чак накрая като ходих да го вземам, той ме разведе из целия музей и ми показа и обясни всичко, срам не срам, признавам си, че не бях влизал. Те са 4 огромни етажа, пълни с животни (включително акули), растения и минерали. Две седмици изкара детето в този музей и когато всичко свърши, съжаляваше, че няма още. Бях изумен колко много е научил - когато ме развеждаше из музея, такива неща ми разказа за животните, растенията и минералите, които и аз не знаех. Това бяха най-смислено прекараните му две седмици от всички летни ваканции чак досега.
И какво стана после, да не мислите, че почна да печели национални олимпиади по биология? В училище биологията се преподава ужасно, скучно и неразбираемо. В резултат - не я заобича, а всичко научено в музея, го забрави много бързо (а беше научил наистина като да се яви на олимпиада, но в началните класове няма олимпиади). Всичко забрави, всичко отиде на кино и пак биологията заедно с историята не са му любими. А в музея го запалиха, беше му интересно и приятно - после часовете в училище унищожиха всичко.

# 1 032
  • Мнения: 1 919
Мецане, нали ми обясниха, че не ставало така. Само яко зубрене на суха материя трябва. И бой с пръчка за тия дето не са я усвоили.
Сеса, ти гледала ли си с обикновен микроскоп? Щото аз да и то с часове. И все пак цял срок няма да наблюдават люспа от лук или какво имат под ноктите. Има и по интересни неща, по нови и могат да се съчетаят.
Какво значи да си извадят артефакти от джоба. Явно шмърциплянку не е посещавала скоро музеи. Има доста нови археологически открития, които сред обработка са музейни експонати. Явно от джоба си ги вадят.
Но и в музеи, пещери и други обекти Има огромно значение на какъв гид ще попаднеш.

# 1 033
  • София
  • Мнения: 3 356
В София има и Музейко /за по-малките/ и Техномузей за гимназистите, отделно другите музеи, в Русе също има много хубав музей, предполагам и в други градове, сега дъщерята се включи в лятна архитектурна работилница, към музея на София, много неща има, стига да потърси човек, безплатни и платени

# 1 034
  • Куциндрел
  • Мнения: 25 040
В училище повечето учители явно не успяват да запалят децата по даден предмет.
На мен ми направи впечатление, че на род срещи, която учителка казваше, че класа е прекрасен, то и моето имаше много добри оценки, по останалите - не. Последно такъв кукудрел бяха завъдили по история, хем младо момче.. С голямо самочувствие, че преподавал в Канада, но ужасен философ и трудно обясняващ мисълта си. На последната род. среща не може да си тръгне 10 мин от класа, говори ли говори. Накрая му казах да вземе да излезе, че има и други учители и че ако още малко се задържи ще вземе и нас да заизпитва. Опули се кат пуле насреща ми, ама излезе. Почти цял срок ги държа без оценки, накрая едвам ги оформи. Не искал да им пише двойки, ама аз от де да разбера моето учили или не по предмета? Кат се появи 2ка в Школо ще си научи. Какво е правил, струвал моя, успя да навърти за половин месец оценки - 5,4,6 и накрая му избяга от часа като ги оформяше, което беше след крайния срок за оценки в Школо.
Сега в новото училище да видим какви звезди ще има.

Боряна, гледала съм, разбира се. Беше често и не с часове, беше и полезно за обучението ни. Нищо не пречи да се съчетае микроскопа и модерното. Ама само да блееш по презентации не става.
П.П. точно това до 8ми клас ме беше запалило по биологията или по-скоро начина на преподаване на учителката ми, та после 5 години бях в такава паралелка. Мога да твърдя, че познанията ми по биология, физика и химия са доста добри.

Общи условия

Активация на акаунт