Това е политически процес/решения , който трябва да показва успехите на образователната ни система. ... колко сме яки , умни и напредваме и ставаме все по-по. Всяка година мерят някакви средни точки спрямо предни години , а предвид демографско/етническата структура на населението - деца , пропуснатите десетилетия в учителствуването / не беше много атрактивна професия за дълго време/ реалните познания и без мерене за всеки е ясно че са много надолу.
Освен олекотяване до таблицата за умножение няма друг път за резултати в обозримо бъдеще.
Сега се замислих, че може би тези резултати се пишат и до Европа и т.н.... трябва да са добри и НВО тата стават все по-лесни, а за интегралните министъра дори го декларира публично, че щели да бъдат значително по-лесни... спазили обещанието. И може би е нормално при 40-50т среден резултат....
Във всичко това нямаше да има никакъв проблем, ако тези резултати не се ползват за прием.