WIZZAIR - 51

  • 37 876
  • 769
  •   1
Отговори
# 750
  • Русе
  • Мнения: 1 902
Доколкото помня деца ненавършили 12 г. се разпределят до родителя и няма нужда да купувам място, нали?

Няма нужда
Благодаря за потвърждението.
Освен тези билети до Хамбург / от Варна/, взех и Букурещ-Торино и Бергамо-София за мен и голямата дъщеря на 17г. Първоначално обърках с 1 ден датите, но не платих резервацията / пишеше до 24ч с банков трансфер/ и се надявам да отпадне. Още стои обаче в профила ми.

# 751
  • Мнения: 3 156
И моите течности са в прозрачен несесер. На летището в Барселона казах да не ги вадим от раниците. Може би скенера е различен

# 752
  • Мнения: 13 496
Прозрачен несесер ползвам и аз. Все по-често не искат да ги вадим с новите скенери; само на 1 или 2 летища (Лутън или Станстед, не помня) през годините са настоявали за техни стандартни пликове с цип, даваха ги на място.

# 753
  • Варна
  • Мнения: 51
От месец септември ми се налага често да пътувам до Лондон. Нито там, нито тук в БГ  ми се налага да вадя течности или техника от чанти, раници, куфар..., пускам ги така на скенера. Веднъж извикаха дъщеря ми да си извади от раницата един спрей, не беше съобразила милилитрите

# 754
  • Мнения: 2 563
Пътувам често и на летището в София винаги ме карат да вадя техника и течности.

# 755
  • Враца
  • Мнения: 3 150
Мои близки пътуват в нискобюджетни винаги с количка, детето им е на 6г. Не се поставяло под въпрос, дори при тази възраст (безплатно, естествено). А те си правят удобството и се възползват. И аз се учудих, но явно е нормално.

Преди 1 седмица имахме 4 полета с две компании и никъде не вадихме нищо, всичко се гледа на скенера. Бях подготвена с пликчета и милилитри, но явно си видяха, че всичко е минимално, и не ме занимаваха с глупости.

# 756
  • Мнения: 6 476
Мисля, че по закон детски и инвалидни колички са безплатни, поне в Европа, за места с вълчи капитализъм не знам...
Със сигурност може и над 2 години, но не пише до колко, според мен няма значение. Моите към 1,5г вече не искаха да ползват количката и я разкарах.

# 757
  • Мнения: 363
Здравейте, извинявам се ако е питано, но да попитам. Купените от летището безмитни в случая само сладки, но цяла торбичка, нали се считат отделно от ръчния багаж?

# 758
  • Мнения: 179
Отделно от ръчния багаж са.

# 759
  • Пловдив
  • Мнения: 4 902
Отделни, но могат да се пренесат,  щом са от летището. Не случайно сканират и бордовата карта при покупка.

# 760
  • Мнения: 20 597
Пътувам често и на летището в София винаги ме карат да вадя техника и течности.
И мен винаги. А пътувам по 2-3 пъти в месеца. На Т1 са Уизеър, искат си течности и техника отделно.

# 761
  • София
  • Мнения: 8 712
Една от нискотарифните авиокомпании предупреди за проблеми с някои от полетите през уикенда

Wizz Air потвърждава, че част от нейните самолети са сред над 6500-те самолета от семейството Airbus A320 по света, които изискват софтуерна актуализация, както беше установено наскоро от производителя. Wizz Air вече незабавно е насрочила необходимото техническо обслужване, за да осигури пълно съответствие с установената мярка за ограничаване на риска.

В резултат на това, някои полети на авиокомпанията през уикенда могат да бъдат засегнати, съобщиха от авиокомпанията. Пътниците, които са резервирали билетите си директно през уебсайта на Wizz Air или чрез мобилното приложение на авиокомпанията, ще бъдат уведомени за всякакви промени в разписанието.

Безопасността на нашите клиенти, екипаж и самолети винаги е нашият най-голям приоритет и водещ принцип. Извиняваме се за всяко неудобство, причинено от обстоятелства извън нашия пряк контрол.

# 762
  • Мнения: 78
Здравейте 🍀 , бих искала да попитам и да помоля за съвет, но знам дали някой е попадал в подобна ситуация.

В четвъртък на обяд резервирах полет, който е за след 10 дни. В имейла, който получих, видях, че имам срок от 24 часа, в който трябва да извърша плащането по банков път. При опит да направя превода обаче установих, че имам проблем с банката- акаунтът ми беше дори блокиран. Банката, към която съм, е ДСК.

На следващия ден, петък, посетих техен офис. Имах доста неприятности, но в крайна сметка проблемът беше решен, но срокът от 24 часа е изтекъл.

Днес, събота сутринта, проверих в приложението и видях, че резервацията ми все още е активна, въпреки че срокът е минал. Междувременно забелязах, че цената на същия полет е скочила рязко от 60 евро на 120 евро. Това ме спря да направя нова резервация и да платя веднага, затова реших да рискувам със старата.

Направих превод към Wizz Air, но не ми позволи да го изпратя с опцията Blink за незабавен превод, а само чрез BISERA т.е. преводът вероятно ще бъде обработен в първия работен ден, понеделник. В момента в банковото приложение пише, че операцията е „изпълнена“.

Въпросът ми е: случвало ли се е на някой подобно нещо и какво мога да очаквам оттук нататък?

# 763
  • Мнения: 6 476
Принципно дават повече от 24 часа, за да се оберат забавяния,  към 2-3 работни дни вероятно ще стане.
Така или иначе, ако към вторник-сряда не се появи като платена, а отпадне, се обаждате да се разберете, дали ще ви върнат парите или ще ви оправят резервацията.

Принципно по банков път се плаща, ако човек иска да си има проблеми (или нарочно да ги прави, примерно да се бави с плащането). В други държави при плащане по банков път парите пристигат за секунди, както и потвърждението, така че се вижда всичко още като направите резервацията, а това тук е източник на проблеми само.

# 764
  • София
  • Мнения: 4 348
Здравейте 🍀 , бих искала да попитам и да помоля за съвет, но знам дали някой е попадал в подобна ситуация.

В четвъртък на обяд резервирах полет, който е за след 10 дни. В имейла, който получих, видях, че имам срок от 24 часа, в който трябва да извърша плащането по банков път. При опит да направя превода обаче установих, че имам проблем с банката- акаунтът ми беше дори блокиран. Банката, към която съм, е ДСК.

На следващия ден, петък, посетих техен офис. Имах доста неприятности, но в крайна сметка проблемът беше решен, но срокът от 24 часа е изтекъл.

Днес, събота сутринта, проверих в приложението и видях, че резервацията ми все още е активна, въпреки че срокът е минал. Междувременно забелязах, че цената на същия полет е скочила рязко от 60 евро на 120 евро. Това ме спря да направя нова резервация и да платя веднага, затова реших да рискувам със старата.

Направих превод към Wizz Air, но не ми позволи да го изпратя с опцията Blink за незабавен превод, а само чрез BISERA т.е. преводът вероятно ще бъде обработен в първия работен ден, понеделник. В момента в банковото приложение пише, че операцията е „изпълнена“.

Въпросът ми е: случвало ли се е на някой подобно нещо и какво мога да очаквам оттук нататък?

Доколкото знам преводи Blink отдавна няма, защото между бг банки всички преводи са моментни.

Общи условия

Активация на акаунт