WIZZAIR - 51

  • 30 040
  • 639
  •   3
Отговори
# 150
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 950
Тогава като се чекираш ще видиш вашите.
даааа, така е. чудех се просто нашите са в сиво резерве или в зеленото. Но да,няма логика да са в сиво,защото във всеки един момент мога да реша да купя.  благодаря ви за отговорите. Simple Smile

Последна редакция: нд, 24 авг 2025, 12:25 от Лолита

# 151
  • Мнения: 20 168
Полетите на Wizz Air Abu Dhabi са възстановени – услугите продължават по график.
С удоволствие информираме нашите пътници, че всички полети на Wizz Air Abu Dhabi, планирани до 31 август включително, ще се изпълняват по предварително обявеното.

Учтиво молим клиентите с валидни резервации да продължат с плановете си за пътуване и да пристигнат на летището с достатъчно време, за да завършат формалностите за регистрация и сигурност.

Ако вашият полет не се появи отново в системата скоро, просто продължете до летището в деня на заминаване, където нашите представители на гишетата за регистрация на Wizz Air ще ви помогнат.

Искрено се извиняваме за объркването и неудобството, причинени от по-ранното известие за анулиране, и ви благодарим за разбирането и съдействието.

С уважение,
Обслужване на клиенти на Wizz Air


https://www.wizzair.com/en-gb/latest-travel-information

# 152
  • Мнения: 1 528
През септември ще летим до Малага с приятели, но сме на три отделни резервации през моя профил.
Едното семейство няма да пътува. Трябва ли нещо да правя освен да не ги чекирам?
Предполага се, че билетите изгарят.

# 153
  • Мнения: 4 319
Нищо не правиш, билетите изгарят освен ако нямат флекс.

# 154
  • Мнения: 12 784
Бясна съм. Вчера ходих да си получавам Уиз ДСК картата и не можах! Технически проблеми отново. Системата не им давала да ми връчат картата! Звънях 3 пъти на кол центъра - някакъв бот ми обяснява да цъкна в ДСК директ на избор на куриер за пренасочване на получаването. Същевременно служителката в ДСК офиса (звъня пред тях) ми се обяснява, че тя нищо не можела да направи за да ми пренасочи картата и че старата Мастеркард имала срок 2 месеца за ползване още и щяла автоматично да се блокира. Питам "2 месеца от кога"? Вдига ми рамене... Отивам аз в Директ-а, следвайки стъпките от бота от колцентъра. Еми, опцият за получаване на картата по куриер въобще не е активна. За капак гледам аз съобщение в Директ-а за смяна на приложението от ДСК Смарт към някакво ново Мобайл поетапно през септемвти. И си викам, е сега ако не поддържа и стари версии Андроид ще е върха... Еми, върха е! Трябвало да е над Андроид 10.
Сега се чудя да бързам ли да си преведа точките към Уизер акаунта. Ако вземат да ми блокират Уиз картата преди да съм се докопала до новата...? Какво ще стане с точките...? Rolling Eyes

# 155
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 950
При слизане от самолета само отпред ли има изходи? Отзад слиза ли се?

# 156
  • sf
  • Мнения: 11 880
Понякога пускат само през единия, но иначе са два.

# 157
  • София
  • Мнения: 18 426
При слизане от самолета само отпред ли има изходи? Отзад слиза ли се?
   
Теоретично трябва да работят и двата изхода.
Но ако на превозвача не му се плаща за 2 стълби/ръкава/ ще се бутате на единия.
И България Ер ги прави тези евтини номерца на бг. летища.

# 158
  • Mostly in my mind
  • Мнения: 9 950
Благодаря ви

Последна редакция: вт, 26 авг 2025, 22:01 от Лолита

# 159
  • Мнения: 20 168
Всъщност баш когато е на ръкав всички слизат от предната врата. В Барселона примерно ми се случи. Лоукостовете обикновено не плащат за ръкав де…

# 160
  • Мнения: 12 784
На големите летища май им излиза по-изгодно да ползват ръкав. В Мадрид, например, Уиз разтоварват през ръкава единия самолет пътници, докато пътниците чакат да се отвори съседния гейт, за да се качат по същия ръкав в същия самолет в обратна посока. Даже се е случвало опашка от пътници чакат в ръкава да излязат всички пътници и да се освободи самолета, за да се качат те.

# 161
  • Мнения: 221
Бясна съм. Вчера ходих да си получавам Уиз ДСК картата и не можах! Технически проблеми отново. Системата не им давала да ми връчат картата! Звънях 3 пъти на кол центъра - някакъв бот ми обяснява да цъкна в ДСК директ на избор на куриер за пренасочване на получаването. Същевременно служителката в ДСК офиса (звъня пред тях) ми се обяснява, че тя нищо не можела да направи за да ми пренасочи картата и че старата Мастеркард имала срок 2 месеца за ползване още и щяла автоматично да се блокира. Питам "2 месеца от кога"? Вдига ми рамене... Отивам аз в Директ-а, следвайки стъпките от бота от колцентъра. Еми, опцият за получаване на картата по куриер въобще не е активна. За капак гледам аз съобщение в Директ-а за смяна на приложението от ДСК Смарт към някакво ново Мобайл поетапно през септемвти. И си викам, е сега ако не поддържа и стари версии Андроид ще е върха... Еми, върха е! Трябвало да е над Андроид 10.
Сега се чудя да бързам ли да си преведа точките към Уизер акаунта. Ако вземат да ми блокират Уиз картата преди да съм се докопала до новата...? Какво ще стане с точките...? Rolling Eyes

аз понеже пазарувам непрекъснато малки и големи суми прекарвам през картата...,следя си ги редовно в ексел Joy , ТА при смяната на картата ми се изгубиха малко точки, НО им се обадих и ми ги начислиха служебно, ако имате възможност да си засечете колко имате. Аз визирам обаче натрупването на точките, които още не бяха отчетени. май не съм прехвърляла в този период...

# 162
  • Мнения: 12 784
Значи първо да си прехвърля точките към Уиз профила и тогава да активирам новата карта?

А те точките кога се отчитат? Не се ли отчитат веднага при транзакция? Rolling Eyes

# 163
  • Мнения: 6 365
Значи първо да си прехвърля точките към Уиз профила и тогава да активирам новата карта?

А те точките кога се отчитат? Не се ли отчитат веднага при транзакция? Rolling Eyes

Аз предполагам, че начислени точки няма да ви изчезнат, по-скоро при транзакции в преходния период може да не начислят.
От моя опит българските банки са под всякаква критика, така че ако нещо може да се обърка - очаквайте да се объркат сума други неща, за които не сте се сетили Simple Smile

# 164
  • Мнения: 221
Точките в банката НЯМА да изчезнат! Аз визирах натрупването/отчитането на нови точки при смяна на картите.
**при мен имаше един период, който не бяха отчели, но понеже стриктно си ги следя и им се обадих и ми ги добавиха

Общи условия

Активация на акаунт