WIZZAIR - 51

  • 28 364
  • 585
  •   1
Отговори
# 480
  • София
  • Мнения: 1 877
Здравейте, ще има ли казус ако:
1. На билета фигурира презимето вместо фамилията
2. Лице с 2 фамилии /с тире/, фигурира само последната фамилия
Ако има значение дестинацията е Барселона-София. Ако не се промени нищо най-лошия вариант е да се плати нещо при излитане предполагам, или?

# 481
  • София
  • Мнения: 3 271
Здравейте, ще има ли казус ако:
1. На билета фигурира презимето вместо фамилията
2. Лице с 2 фамилии /с тире/, фигурира само последната фамилия
Ако има значение дестинацията е Барселона-София. Ако не се промени нищо най-лошия вариант е да се плати нещо при излитане предполагам, или?

Няма проблем.

# 482
  • Мнения: 20 137
Бях чел, че въпросните здравни застраховки не са много надеждни при спешен здравен случай в чужбина.
По-сигурното е било да имаш здравна карта.
Някой запознат ли е със случаят по изваждането на такава европейска здравна карта?
Е… надеждни или не, ползвам ги и тях плюс Европейската здравно-осиг. карта (ЕЗОК), която е само за държавни болници и важи само за ЕС+Исландия, Лихтенщайн, Андора, Норвегия. (И може би Щвейцария). На 31.10.2025 ми изтича картата, преди 2 дни пуснах заявка за нова и уж до 2 седмица ще е готова.
Години наред я взимах от ДСК, а от 2-3 г.  вече ПИБ ги прави тези карти.

Последна редакция: ср, 29 окт 2025, 09:24 от diziler

# 483
  • Мнения: 2 318
Значи не е нужно да си клиент на ПИБ за да получиш ЕЗОК?
Във фб  за Франция  беше писала една кака, че само със застраховка не им признали болнична помощ.
Ние също ползваме СДИ, но и ЕЗОК ще направим.
Благодаря за отговорите.

# 484
  • София
  • Мнения: 8 433
Значи не е нужно да си клиент на ПИБ за да получиш ЕЗОК?
ПИБ е само едно гише в случая, ЕЗОК няма нищо общо с която и да е банка. Преди заявления се подаваха в ДСК.

# 485
  • Мнения: 20 137
Не, не е нужно да си клиент на ПИБ, попълваш там нещо и го даваш на гише, на касата.  След 2 седмици отиваш да си вземеш пластиката, без да чакаш по опашки.

# 486
  • Мнения: 4 315
Аз преди време бях писала, че преди бординга ми изчезна бордната карта от приложението, а не я бях запазила никъде. Изчаках да се качат всички и остана само моето име на техния монитор, сравниха с Л.К. и се качих. Казаха, ми че се случва често. Действието се разви във Валенсия.

# 487
  • Мнения: 20 137
Скрийншотове. Винаги правя скрийншот веднага щом се чекирам онлайн и ми се генерира бордната карта, пращам си я и на другия телефон, през месинджър. Всичко става, батерии падат, трябва да има резервен вариант.
Скрит текст:
Преди 2 седмици в Дъблин и двата ми телефона бяха на 5-10% още часове преди да ида на летището, пауърбанк ми беше вече на 0%, а го ползвах предимно него преди това, защото сглупих и не взех адаптери за контактите (същите като във Великобритания). И тъй като нямах на хартия бордната карта... изключих всякакъв интернет, всичко на самолетен режим, само снимки правих с телефоните. И вече на опашката при гейта, и двата ми телефона бяха на 1%, голямо треперене, да не изгаснат. Че ако не мога да покажа бордната карта, увисвам, хаха. Освен, ако някоя добра душа не ми услужи със зарядно за айфон + адаптер или пауърбанк, което е доста малко вероятно Grinning

# 488
  • Мнения: 1 528
Има обяснение вчерашния случай.
Било е късно вечерта, нямало е служители от уиз ер на гейта. Те и още едно семейство са останали на летището,  чекирани, с места,но при затворен вече гейт.
Не е имало кой да ги провери в списъците.
Така че, мили хора, да не чакаме в последния момент. И пак казвам, че евтиното винаги излиза скъпо. Вината в случая си е тяхна.

# 489
  • София
  • Мнения: 4 309
Аз преди време бях писала, че преди бординга ми изчезна бордната карта от приложението, а не я бях запазила никъде. Изчаках да се качат всички и остана само моето име на техния монитор, сравниха с Л.К. и се качих. Казаха, ми че се случва често. Действието се разви във Валенсия.

Затова иде реч, че винаги има начин да се процедира, ако някой няма в момента на устройството си бордната карта.

Има обяснение вчерашния случай.
Било е късно вечерта, нямало е служители от уиз ер на гейта. Те и още едно семейство са останали на летището,  чекирани, с места,но при затворен вече гейт.
Не е имало кой да ги провери в списъците.

Нещо пак не се връзва - все някакъв служител е имало, надали хората сами са се самочекирали на устройството.

# 490
  • Мнения: 2 898
Дали все пак заради закъснението не са отишли късно на гейта?
А по този въпрос не видях да имаме информация.
Скоро имах закъснение и в уведомлението с червени букви беше изписано, че гейта ще затвори в оригиналния час.

# 491
  • София
  • Мнения: 2 396
Само веднъж досега ми се е случвало голямо закъснение с Уиз и то беше миналата година за Неапол. Закъснението беше 3.5 часа и още 4-5 часа преди полета получих съобщения (първо смс, после мейл). Тогава и аз имах дилеми кога да отидем на летището и даже питах в темата - https://bg-mam.ma/p/1679698/48510695, защото в приложението ми пишеше, че гейтът затваря в оригиналното време. Полетът беше отложен за 18 часа вместо 14.30. Все пак отидохме към 13 часа на терминала и попитах на Информация дали трябва да отидем на гейта и оттам ми отговориха, че няма нужда да влизаме преди 17 часа щом нямаме чекиран багаж. Така и стана. Освен закъснението други проблеми не сме имали.

# 492
  • Мнения: 20 137
А на мен ми се случи преди 3 седмици и беше закъснение от точно 8 часа, София-Краков Grinning

# 493
  • София
  • Мнения: 2 396
diziler, ти кога отиде на гейта при това голяма закъснение?

# 494
  • Мнения: 20 137
Отидох навреме, в 05.00* при полет от 6.40 (а той се осъществи в 14.40), но всичко се случва, подменят самолети и често се случва да излети по-рано от обявеното закъснение.  Дори и преди седмица на връщане от Бергамо имаше обявено закъснение и изведнъж.. то изчезна от таблото и си излетяхме навреме. С някакъв бял, небрандиран самолет, може и да е бил подменен в последния момент.

(*Най-безумното е,  че таксито от  нас до летището е по-скъпо от самолетния ми билет)

Общи условия

Активация на акаунт