С какво ви дразнят хората? - тема №2

  • 30 172
  • 604
  •   1
Отговори
# 555
  • Мнения: 1 449
Редовно си получавам пратките през куриерски офис. Толкова е бързо, 1 минута плюс минус, че опашки почти никога няма

# 556
  • Мнения: 7 189
Кукумицинка, в Хасково, ако работно място стигне до БТ, смятай, че изобщо не става, там се регистрират за обезщетения и помощи от социалните. Те като правят изнесени борси с работодателите, никой не иска да ходи и заплашват, че ако не отидеш, ще те отпишат, та мангалите затова ходят, не че си търсят работа, БТ пък си отчитат дейност. И курсовете са по същия начин, заплашват, че ако не се запишеш, ще те отпишат. Будалите се връзват.

# 557
  • София
  • Мнения: 22 383
Е извинявзйте, обаче офисите на куриерите не са чакални. Не е задължително доставката да ви е до офис.
И са тесни. Къде да ги сложат тия пейки, ако искате дивани. Мен пък ме дразни точно обратното. Виждаш, че е претъпкано вътре и сакън, да се набуташ. Излез, изчакай отстрани, не се търкай в случайни хора, не си дишайте във врата, устата и т.н.

На етажа ни има 3 тоалетни, едната има нещо като баня. Няма душ, просто е по- голямо огледало, мивка, има за оставяне на неща и бях заключила цялото. Превързвах си нещо и някаква от новия офис на етажа бута да влезне, след като вижда, че е заключено. Простотия до шия. Какво, аз ще седя на мивката (трябваше ми огледало), а тя вътре ще ходи до тоалетна ли...
И ще ми работи в офис, вместо да хваща сопата. Тъпанари навсякъде без първите седем.

# 558
  • Мнения: 28 789
Е извинявзйте, обаче офисите на куриерите не са чакални. Не е задължително доставката да ви е до офис, поискайте я до адрес или до автомат. В днешно време пък толкова възможности има, че е малко странно да се оплакваш точно от куриерските офиси.
Забелязала съм, че има хора, на които каквото и да им предложиш, все са недоволни. Обикновено такова отношение предизвиква същия отговор и от служителя.

Може ли по-кротко? Трябва ли на всеки поотделно да се обяснява конкретна ситуация, щом не може сам да се сети, че понякога се налага да се ползват въпросните офиси, особено когато куриерът прави каквото си иска и вместо в автомат, както е пожелал клиентът, му стоварят пратката в офис. Сега сигурно ще напомниш, че може да се пренасочи, че може да се избере друг куриер, че можеш да отидеш до търговеца в неговия град сам да си я вземеш, а и изобщо баба ти едно време все куриери е ползвала, я си налягай парцалите там и остави горките хорица да си почиват на работното място.

# 559
  • Мнения: 4 435
Мисля, че фразата- може ли по-кротко, трябва да я кажеш на себе си.

# 560
  • Мнения: 28 789
Дразнят ме хората, които веднага, щом някой се оплаче от нещо, скачат в защита на това, от което е недоволството, вкарвайки човека в обяснителен режим. Laughing

Също и другите, тип „Защо ревете, че нямате хляб, пък ние в наше село само пасти ядем“.

# 561
  • Мнения: 4 435
А мен ме дразнят хората, които са все недоволни.
Все нещо не им е по стандарта, все другите трябва да направят нещо за тях.

# 562
  • Мнения: 7 083
А мен ме дразнят хората, които са все недоволни.
Все нещо не им е по стандарта, все другите трябва да направят нещо за тях.

Объркала си темата значи. Като не ти харесва, не чети.

# 563
  • Мнения: 4 435
Аз съм точно по темата.

# 564
  • София
  • Мнения: 19 593
Що се дърляте?
За мен наистина на места, където има място, е ненужно да карат хората да стоят на вън. Има и места, където няма пространство и наистина няма как.
Та и двете сте прави.
Има какво да се желае в услугите, защото хич не са за без пари.

# 565
  • Пловдив
  • Мнения: 27 143
Е извинявзйте, обаче офисите на куриерите не са чакални. Не е задължително доставката да ви е до офис, поискайте я до адрес или до автомат. В днешно време пък толкова възможности има, че е малко странно да се оплакваш точно от куриерските офиси.
Забелязала съм, че има хора, на които каквото и да им предложиш, все са недоволни. Обикновено такова отношение предизвиква същия отговор и от служителя.
Ще кажа защо е до офис, не е заради 2-та лв по-евтино. Онзи ден чакам пратка, звъннал е точно веднъж телефона, и край! Куриера отбелязва, че не съм вдигнала телефона и няма да достави на адрес. Да не говорим за купона как точно в момента Еконт нямат куриери и не обслужват определени райони - всички тези пратки отиват в офис, независимо за какво си платил. Честито на печелившите.

# 566
  • Мнения: 4 435
То проблемът е да очакваш в куриерския офис да има място да влязат 20 човека.
Аз също често поръчвам до офис или до кутия, точно защото ми е по-удобно.
Но не очаквам да влезем вътре всички на опашката, чакам си отвън реда.
Като вляза обикновено е за 2-3 минути всичко, освен ако няма някой с много пратки.

# 567
  • Мнения: 28 789
Проблемът не е, че чакаш отвън, а че не са се погрижили за козирка и места за сядане.
Говоря за уважение и грижа за клиентите, а не отношение като към стадо животни, които трябва безропотно да търпят.
Една козирка и 1-2 пейки не струват милиони все пак...

Скрит текст:
Преди години пред входа на Бюрото по труда в нашия град падна част от облицовката на блока – точно там, където в работен ден се виеха опашките от безработни. За късмет инцидентът стана в почивен ден.
Е, после сложиха козирка, но въпрос на късмет беше, че нямаше жертви.

# 568
  • Мнения: 4 435
Колко човека могат да се съберат по една козирка? Двама, трима най-много, ако има действително опашки от десетки хора, отново ще има недоволни, че не са стадо животни да стоят отвън.
Да не говорим, че често куриерските офиси са на главни улици, където тротоарите са тесни, то няма място къде да се разминеш, камо ли за пейка.

# 569
  • Пловдив
  • Мнения: 4 765
За удобствата на гражданите, трябва да се погрижи собственикът, а не работниците му. Услугите скъпи, заплатите евтини, гражданите недоволни.

Общи условия

Активация на акаунт