СТРАСТИ - Градините в СОФИЯ

  • 75 490
  • 1 563
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 601
Аз влизам навсякъде. Все още не са изчислени допълнителните критерии.
kikimora1, постът ти вероятно е бил преместен от модератор, ако не е бил по техническата част на системата. Има друга тема за недоволство  Peace

Може би си права, но то моят гняв и неработещата и непрекъснато даваща грешки система вървят ръка за ръка. Действам на принципа на час по лъжичка. Аха успея да направя нещо и.....срив.

# 16
  • Мнения: 601
Уффффффф И аз да си изплача... От 40 мин. се опитвам да заредя профила на детето, но ми излиза непрекъснато грешка. В профилите на родителите влизам, но категорично не и на детето. Освен това най-отгоре в дясно до "изход" вместо името на детето излиза това на бащата.

# 17
  • Мнения: 660
Е кога ще може да се регистрираме в "умния" им сайт.То ни се изчака чакането... Twisted Evil

# 18
  • На края на вселената!
  • Мнения: 2 825
Уффффффф И аз да си изплача... От 40 мин. се опитвам да заредя профила на детето, но ми излиза непрекъснато грешка. В профилите на родителите влизам, но категорично не и на детето. Освен това най-отгоре в дясно до "изход" вместо името на детето излиза това на бащата.
Нормално е горе в дясно до ИЗХОд да излиза името на родителят, който управлява профила на детето. Свързано е с бъдеща функционалност за плащане през нета.

# 19
  • Мнения: 7 391
                 Peace

# 20
  • Мнения: 575
Добър ден,

Много родители не знаят, че:

  • инсталацията, администрацията и комуникационната свързаност;
  • поддръжката на родителите миналата година;
  • анализът и спецификацията на алгоритмите за класиране миналата година (поради пълната неадекватност на първоначалните спецификации);
  • цялостното пренаписване на системата за класиране миналата година;
  • безупречното осъществяване на самото класиране с изчистване на много голямо количество проблеми;
  • осигуряването на абсолютна сигурност без нито един случай на компрометиране на данните;
  • поддръжката на директорите с телефонна линия;
  • участието в разработката на новия регламент;
  • писането на ръководства, указания и други необходими документи;
  • анализът и спецификацията на системата за кандидатстване и класиране по новите правила;
  • разработката на системата за кандидатстване и класиране по новите правила (в ударни срокове, за да се даде повече време на родителите преди класирането на 23 май, което не може да се премести заради изборите);
  • помещаването на системата в изчислителен център с най-висок клас 4 за сигурност;
  • двойното увеличаване на изчислителните мощности;
  • внедряването на новата система и осъществяване на прехода за 20000+ потребителя;
  • поддръжката на родителите във форуми и чрез обратна връзка тази година.

Не е струвало нито лев на данъкоплатците досега.

Явор Джонев
Ръководител ИСОДГ

А на кого е струвало г-н Джонев? Лично на Вас? Вие ли извадихте от джоба си тези пари? Или екипа с който работите са доброволци, на които не се плаща, а те пишат този софтуер за лично удоволствие?
А и дори да не е на данъкоплатците, все някой ви е платил за това. Следователно всичко написано преди важи. Не е важно  чии са парите, важното е , че са дадени за нещо което трябва да работи. А то НЕ РАБОТИ!
В този живот едно знам със сигурност- безплатен обяд няма.

# 21
  • Мнения: 99
Днес 20.08.2007г., в гр. София, между СТОЛИЧНА ОБЩИНА... и "СИРМА ГРУП" АД..., се подписа настоящия договор за следното:

Чл.6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да създаде качествено и в сроковете описани в чл.2 програмния продукт, описан в Чл.1...

Чл.27. При неизпълнение на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, той дължи неустойка в размер на 50% от цената на договора.



Според мен "Системата не може да Ви обслужи в момента. Моля, опитайте по-късно... " на 11.04.2009, ясно означава, че договорът не е изпълнен.

# 22
  • Върху лъчите на Слънцето.
  • Мнения: 1 992
Благодаря, че разделихте темата за страстите от темата за протеста!

# 23
  • Мнения: 17




Според мен "Системата не може да Ви обслужи в момента. Моля, опитайте по-късно... " на 11.04.2009, ясно означава, че договорът не е изпълнен.


Да и аз мисля така,даже една приятелка ми се обади днес и ми каза че още не е получила е-мейл за потвърждаване на пощата,така че явно някъде пак има проблем

# 24
  • Мнения: 99
Смешно. Това е все едно някой да си плати за апартамент (звършен), строителят да му го предаде на груб строеж, купувачът да псува, а в продължение на 1-2 години след това строителят да слага ту врата, ту дограма и да вика "ама аз ги слагам безплатно".

Резултатът да е паянтова барака и да не отговаря на предварителното очакване или описаното в договор, обаче понеже купувачът е балък, да си трае.

Най-комичното от този списък е:
"внедряването на новата система и осъществяване на прехода за 20000+ потребителя;"

Днес 20.08.2007г., в гр. София, между СТОЛИЧНА ОБЩИНА... и "СИРМА ГРУП" АД..., се подписа настоящия договор за следното:

Чл.6. ИЗПЪЛНИТЕЛЯТ се задължава да създаде качествено и в сроковете описани в чл.2 програмния продукт, описан в Чл.1...

Чл.27. При неизпълнение на договора по вина на ИЗПЪЛНИТЕЛЯ, той дължи неустойка в размер на 50% от цената на договора.



Според мен "Системата не може да Ви обслужи в момента. Моля, опитайте по-късно... " на 11.04.2009, ясно означава, че договорът не е изпълнен.


Двете неща нямат абсолютно нищо общо.

http://kg.sofia.bg/?page=news&id=164

# 25
  • Мнения: 575

Отново питам, да не би да искате да кажете, че НИЕ ви дължим неустойки, за това , че ВИЕ не сте си свършили работата!?!?И да не би да искате да ни кажете, че правите всичко това от добра воля? Защото ако е така, съпругът ми работи в този бранш, той и неговите колеги биха свършили същото, само и само СОБСТВЕНИТЕ им деца да бъдат регистрирани без майките им да останат без нерви. Ако е така, да си инициираме сами въпросното написване на тази толкова сложната система!??!
Моля ви, не ни мислете за глупачки, не ни давайте извинения, а обяснения защо не работи въпросната система. моля ви дайте ни КРАЕН СРОК, КОГАТО ВСИЧКО ЩЕ РАБОТИ БЕЗ ГРЕШКА!

# 26
  • Мнения: 52
като влезнеш в кандидатури и цъкнеш на дадена детска, след броя свободни места всяка детска си избирала по какви допълнителни критерии ДК ще се влиза при тях /те са 0,1 точки/ т.е. там където  ние кандидатстваме за първо желание, където и по-голямото ми дете е, нямаме доп. точки, защото директорката е решила, че ДК ще е само ако родител работи в Образованието.  #CrazyНещо да не те объркам, но това че братчето е там няма значение, а където има такъв критерии пък по-големия не е там, абе тъпа работа........ #2gunfire

# 27
Lovi - татко.

Към ръководителя на проекта ИСОДГ:

1. Г-н Джонев, обявете на първа страница на сайта часът и датата на пускане в нормална експлоатация на системата.
2. Направете пресконференция, на която поканете представители на пресата и на родителите, на които обяснете обективните причини за неработещата Ви система. Не забравяйте че в договора е записано, че системата трябва да работи "....сигурно, стабилно и безотказно....".

Доверие се печели много трудно, особено след фалстарта през миналата година и сегашния старт на системата. От понеделник до момента се събират много повече от "15 минути", както Вие лично обяснихте пред екипа на БТВ, в които системата да не е работила "....сигурно, стабилно и безотказно....".

Родителите имат най-малката вина, за да им се вменява да бъдат спокойни и сигурни. Нито един родител не е длъжен да познава спецификата на Вашата работа. Родителят трябва да седне пред компютъра и да регистрира детето си, без да знае за Вашите проблеми, независимо от тяхното естество (софтуерно, хардуерно, финансово, политическо и т.н.). И този процес по регистриране на детето да не му отнеме повече от 15 минути.

Нека това, че има време до последния срок за регистриране да не Ви е основния мотив.



Какво ще отоговорите на този пост?  newsm78

# 28
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Еййй успях бе...  newsm44 Само остава да ми изчисли допълнителните критерии. И да се класираме естествено  Laughing Направо не мога да поярвам...

# 29
  • Върху лъчите на Слънцето.
  • Мнения: 1 992
И да се класираме естествено  Laughing
Ааа, не - ние ще се класираме... Wink
Ама друг път...

Общи условия

Активация на акаунт