Аутистичен спектър. Аутизъм - тема 9

  • 72 523
  • 605
  •   1
Отговори
# 510
  • Мнения: 32
относно ,това кое причинява аутизъм, е доста противоречиво .и аз се самообвинявах ,че може би не съм му обръщала достатъчно внимание и знаеш ли какво ми казаха в александровска болница-на този принцип циганчетата ,които се разхождат безпризорни по улиците ,трябва също да са аутисти .
другото ,в което се съмнявах е теорията за ваксините-и там ме обориха-та нали ти и аз сме били с много по вредни и токсични ваксини и пак не сме аутисти и аз като всички вас не спирам да си задавам въпроси -но всичко е само предположение
аз въпреки това смятам ,че натрупването на тежки метали е една от причините ,а аутистичните деца трудно се справят с изхвърлянето и ние трябва да им помогнем -част от тези тежки метали се отлагат в мозъка ,а той работи посредством електрически импулси и всеки метал е с различна проводимост и на мозъка се нарушава дейността .
но моя случай затвърждава теорията за генетична предразположеност-и сина на брата на съпруга ми има проблем(не мога напълно да ги сравнявам децата ,защото едно с едно няма еднакви. Също синът ми проявяваше аутистични самостимулации още докато беше бебе-да не кажа след раждането.
 но както ми каза една приятелка (тя е убедена в теорията за натрупване на токсини-дори е правила иледвания на собственото си дете ,което също има проблем и е дало отклонение в пъти и иска да му направи хелиране в чужбина . тя ми каза следното-ако един ден се докаже предположението например след двайсет години и ти не си опитала това ,няма ли да се обвиняваш до края на живота си.
затова ние всички майки на деца с проблем ,се хващаме за всичко ,което ни се струва по- смислено като удавници за сламка и се опитваме да дадем най доброто за детето си
Kezaja ние в момента правим опити за държавна градина-но ми се искаше преди това да го свикна с обстановката с частна, но не се получи .много се притеснявам дали ще ни приемат радушно и дали няма да ни извикат да си го приберем, защото не е все още готов за градина. вчера пак се бяхме наредили за задължителните списъци и така ми стана тежко като виждам голямата пропаст между моето и другите деца-чувствам се толкова безпомощна, че не мога нищо да променя.
имам все пак една добра новина-говорихме с нашия логопед -тя по принцип е доста заета и ходихме само 2-3 пъти седмично, та решихме  да започне малкият да я посещава по често-надявам се почти всеки  ден и ще ни препоръча и психолог .
а нещата с безглутеновата и безкозеиновата  диета ,не ми се получават-вместо да се успокои ,сякаш е обратното. явно ще трябва да направим този тест за непоносимост ,за да не се мъчим на сляпо.
исках да ви попитам относно готовата храна на хип -дали мога да я използвам в диетата ,защото с нея ми е най- лесно .малкия я обожава, а с готвеното от мен или от друго място е много капризен ,та въпроса ми е вярвате ли на написаното на етикетите-готовите храни трудно се развалят, а и са доста гъсти -дали не ги сгъстяват с нещо което изключва диетата  и дали не им слагат разни вредни добавки.

# 511
  • Мнения: leet
Идва въпроса обаче от къде тежките метали могат да попаднат в организма на децата ни...
Имаме майки, които не са ваксинирали никога децата си, които имат аутизъм....

И вижте от къде, намерих, че може да попаднат в организма на децата ни:

Тежките метали под формата на различни съединения: оксиди, сулфиди, карбонати и др. в техните естествени концентрации присъстват в почвата, въздуха и водата. В тези количества те не предизвикват здравни и екологични проблеми. С развитието на човешката дейност обаче се наблюдава ускореното им проникване в атмосферата, водните басейни и почвата в концентрации по-високи от естествените.
Основни източници на замърсяване на околната среда с тежки метали са: металургията (преработката на суровините и получаването на металите), металопреработващата промишленост, военната промишленост, производството на торове, изгарянето на въглища, отпадъци и утайки от производствата, моторните превозни средства и др. Емисиите, които се отделят замърсяват въздуха, водата и почвата.


От въздуха тежките метали попадат в почвата, в откритите водни басейни и директно, чрез дишането у човека. От почвата тежките метали се поемат от растенията. Като храна те попадат в животните и в човека и участват по-нататък в кръговрата на биосферата. Друг път за попадане на тежките метали у човека е чрез преминаването им от почвата в откритите водоеми и в подпочвените води, а от тях - в питейната вода. Използването на тази вода поражда здравословни проблеми. Част от попадналите в моретата и океаните тежки метали се утаяват, а друга част остават разтворени и попадат в част от храната, с която храним децата си.


Голяма част от тежките метали, попаднали у човека, се изхвърлят. Средно 12 % от поетите метални йони попадат в кръвта. От нея те се отлагат преди всичко в костите, в зъбите, в бъбреците и в черния дроб и водят до трайни увреждания. Тежките метали в кръвта действат токсично и като блокират и нарушават действието на ензимите. Хората, изложени дълго на въздействието на тежки метали, получават хронични отравяния. Особено уязвими са малките деца, които могат да получат и умствени увреждания или такива от аутистичния спектър.

Интересна е зависимостта на биологичното действие на тежките метали от тяхната концентрация. Биоелементите, само в допустими граници имат полезно действие. Когато количеството им в организма е много по-малко от необходимото боледува, поради нарушаване на някои биологични процеси. Когато концентрацията им е по-висока от необходимата, организмът също боледува поради вредното им въздействие. Останалите тежки метали във всички концентрации имат вредно въздействие върху човека.

Абсолютно вярно, че това е една от причините, предизвикващи аутизма при децата ни, ако се запитаме защо не у всички деца, замърсените вода и околна среда с тежки метали, предизвикват аутизъм, не всички имат предразположението на нашите и не всички са получили в същото време отключващите фактори на скъсаната връзка между майката и бебето, когато то е трябвало да изолира собственото си "Аз" от това на майката. Затова в повечето случаи децата с аутизъм, години наред се учат да говорят за себе си в първо лице, единстено число- е, накрая научават, това, което другите по подразбиране усещат още на годинка и нещо.

# 512
  • София
  • Мнения: 2 352
Да ви хвърля една бомбичка аз  Mr. Green

Мъжът ми е гледан до 6 год. възраст на село при баба и дядо.Бебешките ваксини са му сложени за предучилищната чак на 6 год. - всичките накуп.На село бабата и дядото са използвали за всичко препарата ДДТ - това си е била практиката в онези времена.Лекували са бълхи по животните и забележете въшки на главите.Мъж ми се е спасил от въшки с посипано ДДТ на главата.Не е аутист въпреки количеството ваксини накуп и въпреки ДДТ - то.Били са по едно и също време и двете.Наборите му лекувани по същия начин от въшки и ваксинирани по същия начин - живели в същото село за същия период от време нямат деца със СОП.
С днешна дата се доказва вредата от ваксините  слагани преди години.След 20 години могат да докажа вреда и от каквото се сетим - просто все още не е зачекнато да се изследва всичко.


# 513
  • Мнения: 3 591
alkonnn, ще минат месеци докато диетата заработи. Не очаквай резултати веднага. при нас в момента е видимо че работи, защото като изядем"грешна" храна и виждам на секундата промяна. При вас имам все още много натрупани токсини които няма къде да отидат и поведението ще е лошо. Нормално е да има силно влошаване като вкараш диетата. Представи си един наркоман - който не си получава дрогата вече - минава през абсистенция която го прави още по страшен отколкото е бил. Колко продължава това влошаване завиди от това колко е пристрастено детето и колко токсини е натрупал. Трябва да даваш и пробиотици с диетата за да премахнеш и гъбичките.
За детските храни - според мен са безопасни и аз бих вярвала на това което пише на етикета. Нали има служби които ги следят все пак....

За хелирането - права си ,че ако не направиш нещо ще се обвиняваш, обаче ако детето ти почине от хелирането няма ли да се обвиняваш повече?  Това не е процедура която е безопасна и винаги трябва да е последна надежда и добре осмислена....

И според мен проблема е генетичен, и то не е от тези които могат да се избегнат. Според мен е много вероятно да е точно генна причината и открият някой ден гена/хромозома или каквото е там който е отговорен. Което пък не е хубаво откъм прогноза - ако е вярно това шанса за лечение ще е нулев, когато се докаже че природата е объркала рецептата за тестото... Ама пък и терапиите ще се подобрят и винаги ще има шанс да сложим я какао, я кокосови стърготини да подобрим рецептата  Wink и да я направим "годна за консумация"
Грешка в тестото може да е причината и да поемат толкова тежки метали, да не разграждат правилно храните и т;.н и т.н. И както диабетика не трябва да яде захар, така нашите деца трябва да избягват дадени храни ...

Но може и да е е имунологично заболяване, а не грешка в природата.... Което също е много вероятно - имунната система може всичко да направи, включително и да "изяде" клетки в мозъка и да стане грешното обвързване. А там шега няма -  грешки се правят много лесно, особено от майки които все подсилват имунитета на децата с витамини, вместо да ги събират с болни деца или почиствайки средата им от микроби миейки им ръцете, пода и т.н. ... което обяснява защо циганетата нямат аутизъм Simple Smile

Жената прояви разбиране и решихме, че Мими започва училище с останалите дечица в класа. Но то ще е по-скоро опит да видим дали ще се впише в масовият клас. Започне ли да пречи обаче, веднага минаваме на индивидуална форма на обучение, защото вече започваме да нарушаваме правата на останалите деца.
Марианка и при нас е така. Ако не се спише ще трябва да отиде в специализирано училище или на индивидуално обучение. Само дето индивидуалната форма на обучение при нас е да го обучавам аз у дома, и да го водя 4 пъти в годината да полага изпити да му се зачете годината. Което няма как да стане щото аз работя, освен това нямам авторитета на учителите.
Обаче това не означава, че децата ни няма да се справят. Ще има трудности - къде няма, но това не е болка за умиране. Ще се справят.
Големия ми син тръгна тук първи клас без да знае една дума на английски -т.е. нито разбираше, нито говореше, на всичкото отгоре се биеше постоянно някой като го заговори. Иди му обесни, че като му кажат "Бой" не искат да го бият, а го наричат "момче" Joy  И тогава се наслушах колко е неподходящо за него училището...ама детето се справи, учителите проявиха разбиране, взаимно направихме компромиси и нещата се наредиха. И сега ще се наредят. По-лесни са защото сина ми все пак разбира какво му говорят. Не е като някой да ти дрънка нещо което не разбираш и после да те обвинява що си блял в час и си броил мухите по тавана...  

# 514
  • Мнения: 32
аз съм чела относно причиняването на аутизъм от натрупване на тежки метали ,може да се причини дори по време на бременност, ако майката има амалгамни пломби, защото те всеки ден отделяли някакво незначително количество живак ,което за нас не е проблем ,но на предразположено дете в толкова ранен вътреутробен стадии на развитие, може  да окаже влияние.
аз не искам да се правя на професор ,но ми се струва ,че тежките метали са наистина някакъв фактор, но не основен може би  .
а отностно защо някой хора не се повлияват от това и се справят със самоочистването а други не-???
по едно време си мислех дали това, че не спазвах редовно даването на жълтък, който е важен за развитието на мозъка ,дали не е повлияло?

# 515
  • Мнения: leet
Преди около 3 и половина години, една италианска майка ми беше казала, че напълно се възстановил синът й с аутизъм, след като го водила на нелицензирано лечение с пресираща машина в клиника край Милано. Имах приятелка, която живееше в Милано и я бях помолила, да отиде и разбере всичко за лечението. Тя провери и каза, че нямало да направят нищо по- различно от тук, само щели да ни прегледат и да ни вземат маса пари..и така и се отказах тогава, и забравих. Сега се опитвам да намеря нещо от това, което бях намерила тогава. Може вече методът им да е по- легитимен. Ще пиша.

# 516
  • Мнения: 428
alkonn, жълтъкът едва ли има нещо общо. Голямата ми дъщеря е аутист и е захранвана по старите методи - от 3месечна възраст и по всичките му там препоръки от педиатрите за даване на жълтък. Сега, след като съм изчела толкова много за захранването, се чудя къде ми е бил умът?!
Малката ми дъщеря захраних късно, без изобщо да съм давала жълтък. Та той дори се отрича като вреден при бебетата. Жълтък тя не обича и до ден днешен. Абсолютно здрава е!
Определено за постъпването в организма на тежки метали и ососбено на вредни и опасни съединения имат и ваксините. Химик съм, в това никой не може да ме убдеи. Вие може да не сте ваксинирали детето си, но нали неговите родители са ваксинирани? В човешкият организъм чрез ваксината се вкарват чужди гени (маймунски, от човешки ембриони и т.н.), които пък ние предаваме на нашите деца. Вкарването на чужд генетичен материал няма как да не видоизмени с времето и нашите гени...
Разбира се, всички други източници на тежки метали и отрови вие вече сте ги изброили. Те също са предпоставка.

Последна редакция: вт, 04 авг 2009, 13:37 от Calathea

# 517
  • Мнения: 59
здравейте !моля ви помощ-синът ми от 10 дена си извърта рязко главата това много често и забележимо също като тик незнам какво да правя!понякога чак му се завива свят!сега преди малко чак и насън взе да го прави!а между другото от известно време ходи и дава здрасти на дечица милва ги и ги целува -когато му кажем и не го е страх само дето не говори и неможе да общува няма я и концентрацията милва и целува и играчките!

# 518
  • Мнения: 428
Мила, да не би да е вид стериотипно движение?
Мими също има такива. Но при нея се изразява в движение с ръчички и физиономии, придружени със звуци.
Да не би пък да даваш от скоро някакво лекарство и на него да се дължи?

# 519
  • Мнения: leet
mila12,

Знаеш, че децата от аутситичния спектър "си измислят" различни автостимулации, вероятно е така в момента, това движение го стимулира, които стимулации могат да се нарекат и тикове, но при аутистичните деца са си точно стимулации. Нищо странно не става с детето ти, трябва да "влезеш под кожата му", да те почувства близка, като заставаш пред него, така че да те вижда, на неговото ниво и да правиш същите движения, но задължително - добронамерено и да казваш неща , като "Виж пък аз как го правя, но мога и на другата страна, хайде сега двамата да си направим гимнастика...и добър начин да започнете да правите Гимнастика на мозъка, ако още не сте, двамата- един срещу друг, не очаквай, че от първия момент ще приеме всичко с лекота, но с постоянство - да. Целта е да го пренасочиш към нещо по- приемливо- но в началаото така- заставате един срещу друг и въртите главите ту в едната посокоа, ту в другата, ако се съпротивлява, заставаш нежно зад него и му помагаш да прави упражненията. Постепенно- бавно, но ще стане, ще трябва да разбере,ч е нищо не се прави ей така безцелно и като започне да върти главата, да казваш "А, искаш гимнастика ли, добре, но сега ни беше часа за..еди какво си, само едно изключение и продължаваме да си правим ..еди какво си."
И така, чрез неговите "интереси", минаваш през тях и на база на тях, му създаваш правила и норми, и постепенно истиснки интереси, различни от отвелечените му и неприемливи.
Спокойно, и това ще мине.

Идея за терапия- за концентрация и интегриране на сетивата:
Детето сяда и му казвате, че ще правите истински дъжд или истинско лятно дърво..или зимно..или пролетно..или есенно...или калинка. Избирате тема и започвате да работите върху избраното по всякакъв начин един ден- например чететте книжка за калинката, после я играете на куклен тератър и после..идеята..
Давата на детето да оцвети един лист, целия черен. След това му казвате да нареже тънки лентички, след това, да ги нареже на саламчета, след това още веднъж, докато станат точки и му казвате, че това са точките на калинката.

Давате друг лист, на който да нарисува калинка, помагате, ако трябва, казвате му да я оцвети червена и след това, вземате молив, с който вие, започвате да поставяте точките и казвате- "Ето, върху тази точка, залепи точка на калинката." Дали сте и лепило, преди това. Детето трябва да се концентрира и интегрира сетивата си, за да залепи точката точнона мястото, на което вие сте поставили точка с молива. После продължавате с останалите точки. После следва наградата- нещо малко, но от сърце Simple Smile
И така с дърво- изрязва клонките, а вие му показвате с чертичка къде точно да залепи клонката. След време усложнавате интеграцията- слагате само точка и детето само да прецени накъде да обърне клонката. Ако е зимно дървото- след залепените клонки, слагате точка, за да залепи на мястото памук..и така останалите. Ако е лятно, предварително сте изрязали зелени ленти и сте ги нарязали на листа.
Така детето учи нагледно и сезоните- кой след кой следва и не може да ги сбъка.

# 520
  • Мнения: leet
Немски терапевт по модификация на поведението, или ABA терапевт - Аpplied behavior analysis (ABA), ми каза вчера, че наскоро е присъствал на представяне на Hyperbaric oxygen therapy (HBOT)- терапията на бъдещето, с която се очаква абсолютното лечение на аутизъм и рак също, много странно, много убедително било направено представянето, с демонстрации, така че, той е убеден 100%, че ще стане факт.

И където и се разтърся за на- съвременни терапии и такива на бъдещето- за аутизъм, все на HBOT попадам. Навсякъде я наричат “Революция на кислорода” и се предрича лечение с нея на аутизъм, удар, церебрална парализа, астма, алцхаймер, паркинсон, обучителни проблеми, спин, алкохолна зависимост, сърдечни болести.
Попаднах и на University of California- Сан Диего и на
едно местни и много местни барокамери за лечение:

Многоместна барокамера:
http://emedicine.medscape.com/article/1464149-overview

Изглед на правоъгълна барокамера отвън, с пулта за регулиране подаването на кислород:
http://emedicine.medscape.com/article/1464149-overview

Интериор и лечение в правоъгълната барокамера:
http://emedicine.medscape.com/article/1464149-overview

Моно- барокамера:
http://emedicine.medscape.com/article/1464149-overview



А ABA терапевта, каза, че терапевтира няколко деца с аутизъм и след всяка терапия, прави връзка с терапевтите им по Сензорна интеграция, Communication therapy и окюпейшънъл терапевта им. Пишат си взаимно какво е постигнало детето за сесията и взаимно решават кой върху какво ще работи на следващата, и в един и същ период, работят върху едно и също нещо, всеки съ средствата на неговата терапия. Аз му разказах подробно ние какво правим и той казва, че работим на парче, ако успеем да направим екип от терапевтите си, ефекта ще бъде поне двоен и поне път и половина по- бърз. Даде ми съвет как да направя екип от терапевтите на детето ми и на всеки каква задача да дам, като за начало каза, че мога аз да посреднича между тях, но не е препоръчително.

# 521
  • Мнения: 32
Kezaja
ще ни обясниш ли какво се има предвид под екип от терапевтите -може и ние да опитаме Embarassed

# 522
  • Мнения: 32
Kezaja
това с Hyperbaric oxygen therapy (HBOT)- терапията на бъдещето, звучи страхотно и е още една надежда Praynig.
ще ни държиш ли в течение, ако чуеш нещо ново окуражително и какви ли са шансовете и нашите деца да опитат Sad.

# 523
  • София
  • Мнения: 2 352
Екип от терапевти е например в някакъв център в който работят логопед, психолог, ОТ, кинезитерапевт, физиотерапевт, дефектолог, и какъвто се сетиш още терапевт.Те обсъждат помежду си например всичките ще работят този месец за вербален праксис.Всеки един вкарва в обучението си неща за подпомагане на вербален праксис.Следващия месец почват да работят за фина моторика например.Следващия месец работят за изучаване на сезоните, после емоциите и т.н.Обсъждат помежду си регулярно как се справя детето и какво да започнат следващия месец, или да продължат даден вид дейност още един месец примерно.

Сетх се за едно сериалче в което един млад мъж с аспергер влезе в барокамера точно като тази от линка на Влади.........забравих му името на сериалчето, ама беше яко  Flutter

# 524
  • Реъкйавик
  • Мнения: 381
alkonn, жълтъкът едва ли има нещо общо. Голямата ми дъщеря е аутист и е захранвана по старите методи - от 3месечна възраст и по всичките му там препоръки от педиатрите за даване на жълтък. Сега, след като съм изчела толкова много за захранването, се чудя къде ми е бил умът?!
Малката ми дъщеря захраних късно, без изобщо да съм давала жълтък. Та той дори се отрича като вреден при бебетата. Жълтък тя не обича и до ден днешен. Абсолютно здрава е!
Определено за постъпването в организма на тежки метали и ососбено на вредни и опасни съединения имат и ваксините. Химик съм, в това никой не може да ме убдеи. Вие може да не сте ваксинирали детето си, но нали неговите родители са ваксинирани? В човешкият организъм чрез ваксината се вкарват чужди гени (маймунски, от човешки ембриони и т.н.), които пък ние предаваме на нашите деца. Вкарването на чужд генетичен материал няма как да не видоизмени с времето и нашите гени...
Разбира се, всички други източници на тежки метали и отрови вие вече сте ги изброили. Те също са предпоставка.
това и ппише в моите дебели книжки че аутизмът се дължи на мутация на гените... но нищо до сега не е доказано
във връзка с тежките метали = исландия е една от най екологично чистите страни по чисто място няма в света а аутистите тук са 500 човека на 300 000 население това е проучване от 2004 година в момента не знам колко са, ваксините са изчистени и не съдържат тиремозал... правете си изводите сами

Общи условия

Активация на акаунт