Аутистичен спектър. Аутизъм - тема 10

  • 74 966
  • 737
  •   1
Отговори
# 390
  • Мнения: 3 591
Дорка, ок, добре. Ще се справиш с амоняка. После и с останалите токсини. Физически детето ти ще е здраво. От там накъде?
На правилен път си, елиминирането на гъбичките и токсините е важен етап, но той няма да подобри развитието на детето. Ще спре регреса евентуално. Но прогреса ще е мнооооооого бавен ако не влючиш терапии.
Като си в САЩ имаш възможност да влючиш детето в ърли интервеншън програм. Всъщност не е само да имаш възможност, ами е задължително да го направиш. Трябва да почнете окюпейшънал и спийч терапи или подобрения няма да има. Не се надявай на това, че като се изчисти детето от токсините ще проговори.  Няма да стане без помощ отвън.Дори и да проговори, няма да може да наваксва и изоставането ще става все по-голямо и по-голямо. С терапията детето не само ще може да навакса, ами и имаш всички шансове да влезе в "норма".

# 391
  • Мнения: leet
Дорка,

Ако целиш да помогнеш или поне да ни отвориш очите, регистрирай се, най- малко.

Иначе намесата ти се явява нещо като вербуване за секта.

Сега, нека да заключим и обобщим относно амонячната намеса в мозъка и какво следва от това. Повишеното съдържание на амоняк в мозъка, е основната причина за неврологични заболявания, свързани с hyperammonemia, като вродени недостатъци и биха могли да се изразяват в-  урея цикъл, чернодробна енцефалопатия, синдром на Рей, няколко други метаболитни нарушения, както и някои токсични енцефалопатии.

Доколкото синдрома на Рей, срещан изключително при момичетата и не можещ да се сбърка с друг участък от аутистичния спектър, предполагам, че искаш да ни насочиш на там, с което да помогнеш и направи повече от необходимото, уверявам те.

 Амоняк е продукт на метаболизма на протеини и други съединения и той е необходим за синтеза на основни клетъчни съединения.  Въпреки това, 5 - до 10-кратно увеличение на амоняк в кръвта предизвиква токсичните ефекти в повечето животински видове, с промени във функцията на централната нервна система, което пък да доведе до промени в нервната система и предаването на информация между невроните. Като резултат, в повечето случаи, състоянието е съпроводено от остри гърчове.

Уверяваме те, че всеки от нас, който е разпознал симтоми и нужда, ще направи най- доброто за детето си!
Иначе ни беше полезна.




# 392
Дорка, ок, добре. Ще се справиш с амоняка. После и с останалите токсини. Физически детето ти ще е здраво. От там накъде?
На правилен път си, елиминирането на гъбичките и токсините е важен етап, но той няма да подобри развитието на детето. Ще спре регреса евентуално. Но прогреса ще е мнооооооого бавен ако не влючиш терапии.
Като си в САЩ имаш възможност да влючиш детето в ърли интервеншън програм. Всъщност не е само да имаш възможност, ами е задължително да го направиш. Трябва да почнете окюпейшънал и спийч терапи или подобрения няма да има. Не се надявай на това, че като се изчисти детето от токсините ще проговори.  Няма да стане без помощ отвън.Дори и да проговори, няма да може да наваксва и изоставането ще става все по-голямо и по-голямо. С терапията детето не само ще може да навакса, ами и имаш всички шансове да влезе в "норма".

С това съм напълно съгласна, че освен изчистване от токсините е нужна речева терапия,
от шест месеца сме в early intervention и имаме речева терапия.
Обаче скивай тука какво пише, това коментар от читателка на книгата на Джени Макарти:

Healing and Preventing Autism: A Complete Guide (Hardcover)
by Jenny McCarthy  and Dr. Jerry Kartzinel

71 Reviews
5 star:    (51)
4 star:    (6)
3 star:    (5)
2 star:    (1)
1 star:    (Sunglasses

Tова е коментар от читателка:

Код:
For those that wonder if this stuff is TRUE or junk science. ok, here is some FACT for you. My child was completely nonverbal from 13 months to 7 years old. At 18 months she got OT and speech therapy an hour a day 3 days a week until she was 5. Still NO words. ST and OT didn't help at all. I worked with her everyday after the therapist left for hours doing EVERYTHING I was showed and more. She stopped getting OT and speech at 5 because of funding. Still having low functioning autism at seven years old and not being able to afford other therapies I decided to try the GF/CF diet w/ a full spectrum enzyme, magnesium w/ Vitamin D, codliver oil, Calcium, GABA and B6 etc and in 4 YES I SAID 4 and ONLY 4 months she went from NO WORDS to 50 well understood words with NO speech, OT or ABA at all. We continued this adding more supplements/ vitamins and now at nine she is speaking in long sentences, answers and asks who, what, when and where questions and has a HUGE vocabulary of wow 2,000 or more words. Reads well and oh did I forget to say she could not be potty trained and was still using pull ups at 7 years and when her speech came in and "tummy" felt better so did her understanding of the potty and was potty trained within 5 months and 6 months she didn't even need a pullup on at night!!! It was getting to the point I seen myself changing her diaper for life. That's how hopeless it felt, but THANK GOD I tried bio. It was the best thing we ever done for her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BUT I will say this. If you do not take out ALL the GF/CF from EVERYTHING. It WILL NOT WORK. You can't go to restaurants, ordering off the menu because of contamination from the Gluten coming out of even a cleaned pan when heated. If you want it to work you MUST go all the way. Make it, take it meals. It's hard for us that isn't really "cooks" so to speak, but if I can learn it anyone can and the reward at the end is priceless!! So for the people that say it's junk science I laugh at you, for I lived it. NO ONE ELSE WAS FIXING HER. Everyday I seen my child get better and now life is better!!!! 

Това е линк към книгата, прави ми впечатление, че тези добавки - мултивитамини,
амино киселини, цинк, калций, селениум, ензими и пробиотици помагат драматично
и на по-големи деца в ранна тийнейджърска възраст, но при съчетание
с диетата без глутен и казеин.




http://www.amazon.com/Healing-Preventing-Autism-Complete-Guide/d … cr_pr_product_top



 Hug

# 393
Дорка,

Ако целиш да помогнеш или поне да ни отвориш очите, регистрирай се, най- малко.

Иначе намесата ти се явява нещо като вербуване за секта.

Сега, нека да заключим и обобщим относно амонячната намеса в мозъка и какво следва от това. Повишеното съдържание на амоняк в мозъка, е основната причина за неврологични заболявания, свързани с hyperammonemia, като вродени недостатъци и биха могли да се изразяват в-  урея цикъл, чернодробна енцефалопатия, синдром на Рей, няколко други метаболитни нарушения, както и някои токсични енцефалопатии.

Доколкото синдрома на Рей, срещан изключително при момичетата и не можещ да се сбърка с друг участък от аутистичния спектър, предполагам, че искаш да ни насочиш на там, с което да помогнеш и направи повече от необходимото, уверявам те.

 Амоняк е продукт на метаболизма на протеини и други съединения и той е необходим за синтеза на основни клетъчни съединения.  Въпреки това, 5 - до 10-кратно увеличение на амоняк в кръвта предизвиква токсичните ефекти в повечето животински видове, с промени във функцията на централната нервна система, което пък да доведе до промени в нервната система и предаването на информация между невроните. Като резултат, в повечето случаи, състоянието е съпроводено от остри гърчове.

Уверяваме те, че всеки от нас, който е разпознал симтоми и нужда, ще направи най- доброто за детето си!
Иначе ни беше полезна.






Детето ми е с хиперамонемия и НЯМА НИКАКВИ ОСТРИ ГЪРчОВЕ!
Единствените симптоми са изоставане в речта и хиперактивност,
заради изоставането в речта ни  обърнаха внимание и ни насочиха
към програмата early intervention. Симптомите му са точно на аутист,
няма никакви гърчове!


  bouquet

# 394
  • Мнения: 3 591
Дорка - за последен път. За добавки и диети говорим в темата за БГБК. Тук - за терапии и развитие на аутистичното дете.
Всеки средно интелигентен човек няма да се доверява само на мнения от интернет за книги, а и на научано някакви представени доказателства.
Да, диетата работи отлично при някои деца, но не при всички. Диетата осигурява спирането на подаване на подобно на наркотик вещество към мозъка, детето се "събужда" и с нужните терапии може и да проговори. Само с диета ефект няма.
Всяка от нас прави каквото може, 90% от мамите тук сме си "Чистили" децата от токсините, някои от децата ни са все още на диета. Ползвали сме методи, които не са животозастрашаващи като хелирането, което Макарти ползва, нито една от нас не е била толкова отчаяна да опита метод, който може да коства живота на детето и.
Прочете ли го и това? Че много деца са се подобрили, ама има и починали такива?
Точно от детоксикацията последвала диетата.
И моето дете е на диета, и на моето давам детоксиканти, но не надувам главата на всички какво правя. Защото детето ми напредва от терапиите които правим, било то и благодарение на диетата. Дали е благодарение на нея един Господ знае.

Но едно ще ти кажа - диетата и детоксикирането подпомагат терапиите, а не са самостоятелно лечение.
Чела съм книгата - честно много неща са пресилени...особенно как давала лекарства на сина си да повръща и докато сина и повръщал  казвал първите си думи. Има и по-добри източници за диетата от нейната книга...дето не са писани за да изкара някой порече пари а да помага на децата.

След като сина и се е "излекувал" му останало само аудиторно-процесуалното разстройство за кеото продължавал да получава терапия...  Идея какво е това имаш ли? Това за мен не е излекуване във никакъв случай. Това е сериозен проблем. И то от спектъра. Ама и децата без хелиране пак до там стигат - и моя син има същото разстройство, обаче го преодолява на много по-ранна възраст от нейното дете. А сега де?

Затова чети информирай се, хубаво е че търсиш информация, коментирай тези неща в темата за диетата - повярвай ми, повечето от нас са се върнали вече от там където ти отиваш и можеш много информация да получиш наготово, без да си трошиш главата да чакаш нещо да промени диетата, аминокиселините, сиропи, хапчета, бактерии, хелиране и т.н.
Ако детето ти няма прогрес - искай да сменят терапевтите. Поинтересувай се за томатис терапия при вас, хранете се здравословно, намери частен ОТ да работи у дома с детето и да те обучава как ти да работиш с него. Ако решиш да хелираш детето си - намери ДАН! доктор в района и започни безглутеновата диета. Хелирането  не е шега работа. То става минимум след 2 години БГБК строга диета. Ти готова ли си да чакаш толкова време без детето да има прогрес?
Минималния курс който се прави са 5 години./и тук се разминава малко с това на Макарти ама нейното преди всичко е художествена литература.../

# 395
  • София
  • Мнения: 2 262
Дорка ти си много упорит човек, не ми се брои в момента, за да ти цитирам колко души ни караш да ти повтаряме едно и също нещо, и буквално да се разправяме, ако това, което пишеш не представлява интерес за хората в темата, мнения няма да имаш.. Нека с добро! Опитай да се регистрираш, ако незнаеш как, аз ще ти помогна, само дай знак!

# 396
  • Мнения: 14
Здравейте! Отдавна не съм писала, борих се тук с някакви инстанции  ,но няма да се получи и взехме решение да се приберем в БГ. Нямам време да чакам, детето трябва да започне терапия и всички са на мнение че ще е най-добре да се проведе на езика,който познава. Ходихме на логопед ,но той нищо не разбира. Та,питането ми е сега като се приберем къде да ходим и каква е системата.Имаме само диагноза ГРР от Свети Никола и нищо друго. Тряба ли да ходим на ТЕЛК. Кой ще ни изпрати налогопед и психолог.Личната ли тряба да ни даде напраления или да се опраяме сами?

# 397
  • Мнения: 5 985
Никой няма да Ви изпрати - сами си ги търсите. Ако напишеш в кой град ще живееш, може да получиш препоръки от майките тук за определени специалисти. На ТЕЛК може да се явите - ако Ви дадат над 50% ще получите парични обезщетения и двойни детски  Peace, което си е една добра парична помощ за сеансите, които ще посещавате.

# 398
  • Мнения: 14
Живеем в София. До парка Света тройца който е на Константин Величков. Имам ли някоя мама съседка?

# 399
  • София
  • Мнения: 4 412
Да, има няколко майки, аз съм една от тях, като се върнеш може да се видим

Момичета, някой ще ходи ли на семинара, за който ни каза Оля - http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=420909.msg12417770#msg12417770.
Аз се записах

Ето го инфото и от страницата на Британският съвет - http://www.britishcouncil.org/bg/bulgaria-about-us-events.htm

Последна редакция: пт, 18 сеп 2009, 15:07 от TanyaMG

# 400
  • София
  • Мнения: 2 352
И аз живея там.Викайте ме за среща  Wink

Много искам да отида на семинара на 24и.За съжаление точно на тази дата имам две родителски срещи на два броя деца от 18.00ч.Няма начин да отида  Sad

# 401
  • Мнения: leet
Shadee,

След първия ти пост, ти бях изпратила на лични контакти на логопед и психолог в София, други родители биха могли да ти изпратят и други контакти и да започнете работа, с логопед и психолог, като начало. Постепенно ще включвате и други терапевти, за информация естествено, ще ти съдействаме.

А днес синът ми, единствен от класа, има шестица по български- след като чели и той се справил блестящо, написал "Де е България", само с 2 правописни грешки и донесе първата шестица в ученическия си бележник- това е и първата оценка в класа. Похвали го учителката и за математиката. Колективно с учителката, директорката и ресурсната, решихме, че селд като се вписва идеално в груповата работа на класа, няма смисъл да го връщаме към индивидуалната форма на обучение, а ученик, може да бъде обучаван само в една форма на обучение, затова остава масовата- в класа, с ресурсно подпомагане, като в някои часове, ресурсната влиза с него в клас.
От онзи  ден насам- всички - директорката, ресурсната няколко пъти, психиложката- всички те, се изредиха, по няколко пъти да влизат в час и наблюдават детето как стои мирно, справя ли се и как се справя. Всички те не вярват на очите си и ме питаха по повече от веднъж как сме направили чудото...когато не си е довършило работата в клас, остава и в междучасието и си довършва, те ипак и дват, наблюдават и се чудят...имам чувство, че е най- старателния ученик в класа...

Днес обясних на децата от класа, че когато видят, че някой е различен, не бива да му се подиграват, а да помагат- ако е нисък, да му помогнат да си вземе нещо..и веднага едно едро момченце награби едно дребно, да го вдига да си взема нещо, казах- ако някой е дебел, нищо не бива да му казвате, ако като марти, не разбира всичко, което се случва наоколо, да му помагате, да го водите в междучасието, да внимавате, някой да не му направи нещо..ако някой не разбира езика ви, вие да му помогнете да го учи. Питах ги, кой иска да отговаря за Марти в междучасията...гора от ръце, избрах едно много отговорно момиченце, което и без това все го води в междучасията, купува му дъвки, а питах и - кой иска да отговоаря за него, по време на час- пак гора от ръце, избрах едно доста израснало момче, изглежда над годините си и психически..та си имаме и отговорници вече Simple Smile
Аз ще съм на семинара "Да учим по европейски" на 24 Септември, както и на 23 Септември от 18.30 на лекция за Лечебната сила на барабана, организиран от Libera Institute&Gammalery Art Center, на бул. "Евлоги Георгиев" 18.

Последна редакция: пт, 18 сеп 2009, 15:45 от Kezaja

# 402
  • Мнения: 428
Момичета, от известно време се опитвам да се свържа с психоложката, която води курсът по музикотерапия в Пловдив. И не успявам! Искам да запиша Мими, както и информация за цените и други подробности, но уви!
Много моля, момичетата от Пловдив, ако могат да ми съдействат, да ми пишат. Вече не съм сигурна, дали разполагам с актуален телефонен номер.

# 403
  • Мнения: 465
Кезая,много ме радват успехите на Марти и ентусиазма на на съучениците му.Нали ,знаеш,че аз вярвам,че интеграцията започва отвън на вътре и че винаги трябва да се доверяваме на доброто начало във всеки човек.И само трябва бавно и методично да го подтикваме.
Например в училището(масово училище) на 7 годишното момиченце в първи клас преподават освен мат,граматика и sign language.Дори и несериозно децата научават 100-200 знака,осен,че разбираш защо някои хора ги ползват.
Аз искам да ви попитам случвало ли се е някое дете да иска само да общува,чрез диалозите от любимо филмче.Ама не за 20-30 минути,а за цял ден.Всяко отклоняване на фокуса към нещо друго води до хистерия.От тези най-страшните.
Дорка,виж този сайт.Д-р Елена Колс(чела си я в сайта на Елина) има офис в Northbrook,IL.
http://www.u-ok.net/autism.html,понякога  тя води здравни беседи по руските канали 12.40 и 13.30 АМ в района на Чикаго.Приема и обаждания в пряк ефир.
Марианко Hug Hug


# 404
  • София
  • Мнения: 2 352

Аз искам да ви попитам случвало ли се е някое дете да иска само да общува,чрез диалозите от любимо филмче.Ама не за 20-30 минути,а за цял ден.Всяко отклоняване на фокуса към нещо друго води до хистерия.От тези най-страшните.

Да, нещо подобно ни се е случвало преди време.Обясниха ми, че е отложена ехолалия.Аз го разбрах така.Детето е разбрало донякъде диалозите от филмчето или по скоро отделни реплики, и изпитва необходимост да ги повтаря за да ги доразбере.
Също така Мишо гледаше анимационни филмчета и зацикляше на отделни реплики повтаряйки си ги по милион пъти.Изнервяха го ужасно - сякаш взимаше наркотик.Пуска си ги хили се изтерично, тича като, че ли има бензин в задника, връща се и пак си ги пуска.Някакъв тип звукова автостимулация.Решението което взех беше да изстрия всички тези филмчета от компа.Преодоля го - и смятам, че взех правилно решение.
Ако пак зацикли на някоя реплика от филмче - пак го трия.

Общи условия

Активация на акаунт