Задача за 1-ви клас

  • 9 562
  • 64
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 1 517
От Сдружение "Настоящи и бъдещи майки" се опитваме да намерим решение на проблема с тежките раници. Ако имате идеи или искате да споделите, можете да се включите тук

# 46
  • София
  • Мнения: 5 387
И откъде го научи този немски, средата може би или немска телевизия, знам ли, я издай как дъщеря ми да прихване малко английски, че в училище явно няма да стане.


Ами мама и тати даваха луди парички по мен  Embarassed, съответно учех в Алианса (на Славейков- София) още от 5 годишна.
Каква немска телевизия по онова време, то имаше Първа програма и ... първа програма  Mr. Green
Преди години подготовката преди първи клас беше доста стабилна. Знаех азбуката, двуцифрени числа, 1 западен език и
започвахме да учим руски...

# 47
  • Мнения: X
Абе и аз учих френски в Алианса на Славейков от 5-годишна, ама чак да съм го говорила добре езика тогава... глупости! Виж песнички можех да пея колкото си искаш!  Grinning

# 48
  • София
  • Мнения: 5 387

Ами аз го говорех.. е не перфектно, но всички немци ме разбираха и от
радост ми купуваха тублерони от корекомите на Пампорово. Не съм пеела
само песнички, ние учихме много  Mr. Green Учителката ни беше на мнение,
че като сме малки по-бързо запомняме и ни заливаше с материал. Явно си е
до  преподавател  Blush

# 49
  • Мнения: 2 786
Какво стана със задачката?
(питам "авторката" Wink )

А за тежките раници - логично много деца са с гръбначни изкривявания.
Не само от неправилна стойка на стола, а и от тежката раница.
 ooooh!

# 50
  • Мнения: 750
Айви много хубав пост,незнам защо мислиш че не знам за множествата,но както и да е,някои неща казах, че се учат с практиката! Peace
 И Да, не съм се насочила към 1-4 клас, а в ДГ което е по-на нивото ми,просто споделих, че ние не можем да схванем първоначално задачите каквоо остава за едно дете в 1 клас,затова са учителите там да му ги обяснят,а аз когато се чувствам подготвена и с достатъчно опит,умения,образование,стаж,може и да стана учителка това зависи само от мен Peace

Благодаря!

Ели, към каквото и да си се насочила, учудвам се, че въобще си приета във висше учебно заведение с това ниво на /не/грамотност.
Подобно непознаване на българския правопис е недопустимо за дете в 4 клас, камо ли за 20-25 годишна студентка!!! Обичта към децата и умението да работиш с тях са задължителни, но недостатъчни, за да бъдеш учител дори и в детска градина.

Съжалявам за "правия" текст, но фактите, които ме провокираха, са тук. Черно на бяло.

# 51
  • Мнения: 2 786
Айви много хубав пост,незнам защо мислиш че не знам за множествата,но както и да е,някои неща казах, че се учат с практиката! Peace
 И Да, не съм се насочила към 1-4 клас, а в ДГ което е по-на нивото ми,просто споделих, че ние не можем да схванем първоначално задачите каквоо остава за едно дете в 1 клас,затова са учителите там да му ги обяснят,а аз когато се чувствам подготвена и с достатъчно опит,умения,образование,стаж,може и да стана учителка това зависи само от мен Peace

Благодаря!

Ели, съвсем с добри намерения ти го казвам - наистина обърни внимание на пропуските по българска граматика и стилистика, защото е непростимо за студент да демонстрира такова непознаване на българския език.
Особено с това триредово изречение, което трябва да се раздели на няколко по-малки.
Ако ми позволиш, ще напиша поста ти по начин, който смятам за по-коректен и с обяснения защо мисля така:

Айви, много хубав пост. (след обръщение се слага запетайка, а след "пост" точка, защото завършваш мисъл)
Не знам защо мислиш, че не знам за множествата, но както и да е. (не знам са две думи, пред "че" се слага запетайка, а след "както и да е" е логично да се сложи точка).
Някои неща казах, че се учат с практиката.
И да, не съм се насочила към 1-4 клас, а към детска градина, което е по на нивото ми. ("насочила КЪМ 1-4 клас, а КЪМ детска градина" - хубаво е да ги съгласуваш; след "по" няма тиренце; този израз "по на нивото ми" ми звучи много гадно, по-благозвучно е "по-близо до нивото ми", следва точка)
Просто споделих, че ние не можем да схванем задачите, а какво остава за дете в 1 клас. ("първоначално" ми се струва излишно да се добавя, но ако държиш да я употребиш, сложи я пред глагол, например пред "да схванем"; "какво остава за дете в 1 клас" трябва да е отделено със запетайка, защото е подчинено изречение, а най-добре е да се сложи "а" отпред)
Затова са учителите там, да му ги обяснят. (след "там" трябва да има запетайка, както и точка след "обяснят", защото завършваш една мисъл, вместо да нареждаш и нареждаш подчинени изречения и да натоварваш излишно изречението)
Аз когато се чувствам подготвена с достатъчно опит, умения, образование и стаж, може и да стана учителка. (съюз "и" се слага пред последното от изброените, а след "подготвена" някак ми се струва излишен, след "учителка" е логично да се сложи точка, край на мисълта)
Това зависи само от мен.

# 52
  • Мнения: 6 207
еее, Уляхте се както се казва, по форумски  Laughing
Правописът няма нищо общо с образованието
По бг стандарт се водя с едва ли не основно образУвание и пиша в пъти по-грамотно от мъжа ми, който е химик, има и педагогически профил, и пише фей, вместо феи
Още по-фрапантен случай е управителката ни - която е инженер конструктор, много интелигентно момиче, а какви грешки прави, лелее, сигурна съм, че нейното е някакво болестно състояние. Няма как просто.
Така че, не съдете по хората, по начина, по който пишат

Точките по форумите не са задължителни

# 53
  • Мнения: 2 786
Правописът няма нищо общо с образованието

За мен има общо с културата на човека и също колко е внимавал в час по Български език  Wink
И определено съдя за човека И по грамотността му.
Това, че мъжа ти и управителката ти пишат неграмотно, а са висшисти ... това за нещо обичайно, нормално, редно и правилно ли трябваше да се приеме или?  newsm78

# 54
  • Мнения: 6 207
Благодаря, но мъжът ми не пише неграмотно, просто пише по-неграмотно от мен, която се водя със средно образование
На управителката е състояние - трябва да си има име, нещо от типа на дислексията може би

И да обичайно и нормално е. Стигнах до извода след като в предишната си работа съм прегледала хиляди автобиографии на висшисти и не само.  Няма връзка между степента на образование и грамотността. Това е абсолютен факт и който иска да го приема, който иска да си прави поправки с червеното химикалче и наклоненото шрифтче.

# 55
  • Мнения: 212
е  авторката,тая задача е малоумно елементарна,щом вие не можете да я решите представям си какъв ви е капацитета.Освен това съм абсолютно сигурна,че има усоловие в учебника под картинката Shocked

Мога да се хвана на бас, че условие няма.
А ти по-полека с капацитетите, и вземи поработи върху своя.
Аз с моя капацитет проблеми нямам,както и не се затруднявам със задачите за първи клас...
До сега не съм и видяла учебник със задача,без условие!

# 56
  • Мнения: 620
 Няма връзка между степента на образование и грамотността. Това е абсолютен факт и който иска да го приема, който иска да си прави поправки с червеното химикалче и наклоненото шрифтче.

Права си, Каспър, напоследък няма връзка между степента на образование и грамотността. Но между образоваността и грамотността има такава. По-склонна съм да приема, че интелигентността не е пряко свързана с перфектното владеене на правописа, но това е друг въпрос.
И...Ели съвсем не е с фрапиращи правописни грешки, по- скоро стиловото оформление е слабо. По тия ширини се срещат къде по- драстични образователни недоумения. Ем с вишу.

# 57
  • Мнения: 14 651
За децата задачата е очевидна Simple Smile Питах сина ми, който е в предучилищна група, какво трябва да се направи и моментално ми отговори, че не виждам ли: да се оцветят толкова кутийки във всяка колонка, колкото предмети са нарисувани отдолу.
А за правописа: не съдя за хората по това, но когато един учител пише неграмотно, а утре ще обучава детето ми, няма как да му простя невежеството.

# 58
  • Мнения: 620

До сега не съм и видяла учебник със задача,без условие![/b][/i]

В първи клас учебниците и тетрадките са без условия в предбуквения период.

# 59
  • Мнения: 212

До сега не съм и видяла учебник със задача,без условие![/b][/i]

В първи клас учебниците и тетрадките са без условия в предбуквения период.
Хм...интересно,разглеждала съм всичките учебници на сестра ми за първи клас...Не ми е направило впечатление да няма условия...В такъв случай може би аз бъркам! Но в друго съм сигурна-учителките обясняват за какво иде реч....може и тук проблема да е в учителката,която не си е направила труда да каже (което ми звучи съмнително) и все пак задачата е абсолютно елементарна и не мога да разбера как възрастни хора не са я разбрали!
Показах я на сестра ми,за части от секундата се сети какво трябва да се направи newsm78

Общи условия

Активация на акаунт