Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какво да правя, ако продавачът ми пише, че няма да получи парите си от PayPal, докато не оставя оценка?
Каква е крайната дата за подаване на спор след закупуване на артикул?
Как мога да проследя доставка от Хонг Конг?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какво да правя, ако продавачът ми пише, че няма да получи парите си от PayPal, докато не оставя оценка?
-
Каква е крайната дата за подаване на спор след закупуване на артикул?
Крайният срок за подаване на спор след закупуване на артикул в PayPal е 45 дни от датата на плащане. В този период можете да отворите спор, ако продуктът не отговаря на описанието или не е получен. Ако срещнете проблеми с получената стока, важно е да наблюдавате този срок и да реагирате своевременно, за да имате възможност за разрешаване на проблема чрез PayPal.
-
Как мога да проследя доставка от Хонг Конг?
За да проследите пратка от Хонг Конг, можете да използвате проследяващия номер, предоставен от продавача. Въведете го на уебсайта на Hong Kong Post или в други международни системи за проследяване на пратки. Обикновено пратките от Хонг Конг се проследяват чрез различни международни куриерски услуги като DHL, FedEx или UPS.
-
Как мога да получа 4-цифрения код за PayPal, когато не мога да го намеря?
-
Защо се таксуват повече пари от картата, отколкото е цената в долари?