Някой поръчвал ли е от Мебели Виденов?

  • 260 776
  • 805
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 48 157
Отзиви как е при спане дивана (Ксения или Неви)? И може ли да спи един човек без да го разпъва?

# 226
  • Мнения: 262
инсп. Гаджет , чакам да видя вашия , понеже и аз смятам да поръчвам , но имам колебания относно дамаската  Thinking

Цветът , който ми трябва изобщо не ми допада как изглежда  Crossing Arms , и сега обмислям други цветове като вариант.

# 227
  • София
  • Мнения: 1 691
То СЕО оптимизация имат всички сайтове, които излизат по-напред в гугъл, и няма нищо лошо в това. Хората са си поръчали оптимизация, просто не са попаднали на точен човек, щом не я е правил както трябва. До колкото видях доста небрежно си е вършил работата и за тази немърливост от Гугъл биха могли да махнат сайта от търсачката си.

За матрака Лео, ние взехме такъв... какво да кажа, на мен ми беше твърд първата нощ, после свикнах. Защото на предната квартира беше Тед и явно бях свикнала да потъвам. Но пък на приятелят ми му хареса, той бил свикнал да спи на твърд матрак.
Добре е от някъде да си го пробвате, да прецените вие.

Ние диван не сме поръчвали, в края на ноември поръчахме секция Милена, спалня Изи с матрак и някакъв скрин. Всичко венге.

Нанесохме се на 10ти, 3 дни спахме на дивана, значи, доставката е дошла за 15-20 дни. Хазяина дойде да ги сглобява, първо спалнята и скрина (за тях нямаше проблеми, само дето те трудно си разчитаха схемите), секцията на другия ден я сглобиха и на следващия я монтираха. Понеже се окачва един голям шкаф за стената, от Виденов са казали, че се окачва с дюбели от задната страна на шкафа (която е шперплат), а шкафа си е доста тежък, пък като се напълни още повече и докупиха някакви докрепващи джунджурии за да го закачат по-стабилно. Та това са забележките.

Доволни сме, като цяло. Ще видим с времето, но нямаме големи очаквания за тези пари, но по-добре тези мебели, отколкото комунистическите дето бяха останали там  Laughing
Като се оправим с паричките ще вземем нощни шкафчета и холна масичка. Вчера си харесах тази, за 44лв е идеална  Wink:

# 228
  • Мнения: 0
Ние пък имахме проблем с мебели Виденов. Преди няколко месеца си купихме обзавеждане за спалня и кухненска маса със столове. Няколко месеца ни мотаха, оказа се дори, че са ни анулирали поръчката "без да искат", после ни объркаха дамаската на столовете и какво ли още не. Преди две седмици си поръчахме и кухня - два пъти вече й бъркат цвета. Та си държим всичко в кухнята на вили и могили  Мебелите им са прекрасни и на безобразно ниските цени, но обслужването е под всякаква критика.

# 229
  • Мнения: 7
искам да питам за адреса на магазина в Пловдив. благодаря предварително

# 230
  • Пловдив
  • Мнения: 231

искам да питам за адреса на магазина в Пловдив. благодаря предварително

http://www.videnov.com/bg/contacts.html

# 231
  • Мнения: 7

искам да питам за адреса на магазина в Пловдив. благодаря предварително

http://www.videnov.com/bg/contacts.html


благодаря,  bouquet вече го намерих   

# 232
  • Мнения: 545
.......
3.Дясната врата на гардероба- одраскана и изгорена! По ръбовете е очукана и обелена.
......
За мебели виденов в пълна сила важи правилото ,че евтиното излиза скъпо. замислям се вече за жалба  в КЗП и аз! ..... Heart Eyes

И ние направихме грешка да поръчаме на промоция чрез Карфур. Платихме на 11.12.2010, като според сключения договор трябваше да си получим леглото до 15 календарни дни. До 11.01.2011 "ни вест, ни кост" от Мебели "Виденов"... Обадих се аз и се оказа, че в момента разтоварвали доставка, ще проверят и ще се обадят. Е, два дни чаках да разтоварят и да се обадят. Пак аз се обадих - нямало нашия размер. Но чакат следващата доставка. След още една седмица най-после и нашето легло пристигна в склада. Пратих мъжа ми след работа да го вземе. Връща се с леглото, разтоварваме и установявам, че пакета е жестоко одран, до скъсване, което е повредило и част от задната дъска на леглото - канта направо беше "разрязан". Мъжът ми в тъмното (след 17:00 ч.) като товарили не го видял и подписал протокола, че всичко е наред. А такова нараняване не може да се получи при едно товарене и разтоварване, бая силен удар е претърпяло, за да се "разреже" опаковката и канта на плоскостта...

Дотук добре, преглътнах, не можем да докажем, че така са ни го дали. Но разочарованията не свършиха. Мъжът ми поръча да проверя, дали всички необходими за сглобяването части и обков са налични. Е, опитах се да намеря някаъде опис на това, какво съдържа комплекта, но освен опис на плоскостите, нищо друго нямаше приложено. След 3 дни дойде момента да го сглобяваме. И познайте - изненада - леглото и матрака с различни размери!!! Леглото по-голямо от поръчаното... (следващият размер в каталога). Обаждам се - О, много съжаляваме, ще проверя дали имаме вашия размер в склада. Естествено - няма! (след 2 часа проверяване...) Ще има нова доставка на другия ден. Да, ама и тогава пак няма доставен нашия размер... Ако искаме, може да ни отрежат дъските, така че да стане нашия р-р. Ще ни пробият ли отворите, необходими за сглобяване (които ще се отшежат при намаляване на р-ра - НЕ! Е, ние как ще го сглобим? Ами ше чакаме следващата доставка. Ако искаме може да ни сменят матрака - имали по-големи! Да, ама на нас по-голямото легло не ни влиза в предвиденото място.... Щото е с 10 см. по-дълго!

Май ще трябва да помисля и аз за КЗП, да видим какво ще направят. Или първо да взема да се обадя в централния офис и да видя какъв е проблема?

НО, определено повече от тях НЯМА да купя нищо, пък било и без пари!

# 233
  • Мнения: 505
Обадете с в централния офис или в КЗП. За Комисията мога да кажа от личен опит, че работи перфектно  Peace

# 234
  • Мнения: 635
stef_p ,
ще разкажеш ли какво е развитието на твоя случай...
Защото имам леки притеснения моя казус да не наподобява твоя.....
Купих легла точно от Карфур преди повече от месец, още не съм ги получила.
Засега впечатленията им от разговори по телефона офиса  в София клонят към неприятни: определено са анти- клиентски ориентирани /да им се чудиш в тази криза/ и некоректни. Съжалявам, че не прочетох поста ти по -рано, затова те моля да доразкажеш историята ти.

# 235
  • Мнения: 68
Здравейте,харесах си диван на Виденов,но четейки отзивите за забавяне много се чудя.Още ли имат проблеми с доставките или проблемът вече е отшумял?

# 236
  • Мнения: 60
От личен опит мога да кажа, че мебелите им са с много добро качество. От септември 2008г. си ползваме диван- Ксения, холна масичка и ъглова спалня. Дамаската на дивана
 се сваля и се пере, а дунапрените не са мръднали за тези три години.

# 237
  • Мнения: 262
Нашият диван Ксения ни го доставиха за 20 дни - както бяха обещали.

Поръчахме на 05.01 и го получихме на 25-ти или 26-ти. Бил е готов по-рано , но не са имали място , за да го натоварят на предния курс.

Доволна съм , само имахме проблем при първото и единствено спане на него. Частта която се издърпва се местеше постоянно , понеже механизмът , който трябва да държи двете части една за друга не съвпадаше и имаше някакъв луфт. Но така и не ни остана време да го оправим.

Някой по-назад май беше писал за подобен проблем.

# 238
  • Бургас
  • Мнения: 644
От личен опит мога да кажа, че мебелите им са с много добро качество. От септември 2008г. си ползваме диван- Ксения, холна масичка и ъглова спалня. Дамаската на дивана
 се сваля и се пере, а дунапрените не са мръднали за тези три години.

Нашите спалня, гардероб, скрин и огледало също са си ок, само дето имахме мнооооого перипетии, когато ги получавахме преди 2 години. Дори матрака ни вече е 2 годишен, а не е мръднал, не се усеща ни пружина ни дявол! Така че подкрепям че качеството е на лице, но обслужването е под всякаква критика и организацията им - също!

# 239
  • Мнения: 19
Ние си поръчахме Диван Ксения. Беше на промоция.
И така докараха го, съответно ние си го качвахме до 4 етаж.
След това при първото разпъване на допълнителния матрак и още със сядането се счупи една дъска. Направо каза "хрсс" и на две. Веднага се обадихме и смениха тази част.
Иначе дивана е супер широк. С 6 възглавници. И като седнеш не потъваш. Първо е някак твърд като седнеш, след това бавно се отпуска и става супер удобен.


Относно промоциите в Карфур... когато приятелят ми отишъл в мострения салон питал защо има разлика в цените при тях и в Карфур. И ето отговора...от магазина махали някои части на дивана за да стане по-евтин и съответно по-некачествен. Не се лъжете ами направо тичайте във самата фирма. най-добре се вижда намясто. newsm10

Общи условия

Активация на акаунт