Влизали ли сте в часа на детето?

  • 4 800
  • 63
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: X
Всъщност разделянето е в трети клас. Във втори предметът е един - " Околен свят". Иначе и ние практикуваме като Judy, използваме допълнителни материали.

# 46
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Писах за Околен свят, 2ри клас.
Аз принципно съм против разказването по описаната схема и това имах предвид. Иначе сте прави, че е много оттук-оттам хванато във всеки урок съдържанието. Поради това и "разказването пред огледалото" си е откровено зубрене.

# 47
  • При хората, които обичам
  • Мнения: 3 192
Дидева, права си, забравила съм ooooh! Нищо де, догодина ще си припомня. Само да има късмета да я сваря пред огледалото Mr. Green

# 48
  • Там, където ме обичат
  • Мнения: 3 681
Дидева, права си, забравила съм ooooh! Нищо де, догодина ще си припомня. Само да има късмета да я сваря пред огледалото Mr. Green
Аз се надявам някой ден моята хубавица да НЕ е пред огледалото Laughing

# 49
  • Мнения: 175
Гостуването на родители в часовете според мен е добра практика. Практикува се и в нашето училище. Първо, така се създава доверие към учителя, второ - родителят може да регистрира проблеми на детето/ с общуване, публично изразяване, концентрация/, които няма как да забележи вкъщи. Времето, когато методите и поведението на преподавателя бяха свещена тайна за родителите, отмина.  Според мен трябва да се залага на диалога и съвместната работа.
Относно скуката. По-скоро причината е в безумната учебна програма, в която голяма част от нещата от предучилищната се повтарят в първи клас, залага се на механичното повтаряне, на теорията. А малките деца усвояват по-добре, когато нещата са поставени игрово. Не става въпрос за "клоуни" и "забавления", а за по-разчупен подход, за който обаче се изисква енергия, въображение и мотивация от страна на учителя.
Не можем да очакваме от едно дете, което е намразило училището от първи клас, да проувява ентусиазъм в ученето по-късно. Според мен създаването на интерес у децата към материала е ключово за успеха им.
Времето на килийното училище мина. Май.

# 50
  • Мнения: 8 999
Мислих, мислих, мислих и накрая се сетих! Да, влизала съм в часове, но не на моите деца, а като стажуващ преподавател, докато бях студентка. И да ви кажа ли? Тези няколко часа ми бяха абсолютно достатъчни, за да низвергна учителската професия. Никога не бих работила като учител, никога! Не на шут да се правиш, ами ако ще и да се разчекнеш насред стаята, пак няма начин да привлечеш вниманието на абсолютно всички ученици. Трябва да си някакво митично чудовище с толкова глави, колкото деца има в класа, за да може всяка една глава да обслужва индивидуалните интереси на всяко едно дете. Ако по някакъв признак успееш да обединиш вниманието на някаква група, винаги остават разни елементи извън тази група и няма начин да ги приобщиш, защото те просто се движат в други орбити. Преподавах на седми и единадесети клас. И да, много ми се искаше родителите на някои да присъстват в часа, за да си озаптят изтърваните рожби.
Докато самите родители не осъзнаят, че училището не е луна-парк и не го вменят в главичките на своите деца много преди те да станат пръвокласници, задачата на учителите ще е тежка, абсурдна и невъзможна.

# 51
  • Мнения: 175
Подсети ме, че и аз съм влизала като стажант. Спомням си, че децата слушаха с интерес, но и аз се бях постарала. За съжаление нямам богат роднина, който да ме спонсорира, за да мога да изпълня мечтата си да бъда учител. Според мен на децата може да им бъде интересно, въпросът е учителят да не го мързи, да има повече въображение, мотивация и самоинициатива. 

# 52
  • Мнения: 7 515
Подсети ме, че и аз съм влизала като стажант. Спомням си, че децата слушаха с интерес, но и аз се бях постарала. За съжаление нямам богат роднина, който да ме спонсорира, за да мога да изпълня мечтата си да бъда учител. Според мен на децата може да им бъде интересно, въпросът е учителят да не го мързи, да има повече въображение, мотивация и самоинициатива. 
Djanni,браво на теб! Рядко има хора вече,които имат мечта да станат учители.Повечето стават по принуда,понеже не са ги приели в желаните от тях специалности.

Но не смятам ,че е много скъпо да завъшиш педагогика ,ако си държавна поръчка.Има и задочно обучение.

Пожелавам ти да ти се сбъдне мечтата и да станеш един перфектен учител!

# 53
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
За съжалние спонсорство ще й трябва вероятно точно след завършването - докато практикува учител в общинско училище... А ако не съм чела грешно, правоспособността май е готова.

# 54
  • Мнения: 24 467
Подсети ме, че и аз съм влизала като стажант. Спомням си, че децата слушаха с интерес, но и аз се бях постарала. За съжаление нямам богат роднина, който да ме спонсорира, за да мога да изпълня мечтата си да бъда учител. Според мен на децата може да им бъде интересно, въпросът е учителят да не го мързи, да има повече въображение, мотивация и самоинициатива. 
Djanni,браво на теб! Рядко има хора вече,които имат мечта да станат учители.Повечето стават по принуда,понеже не са ги приели в желаните от тях специалности.

Но не смятам ,че е много скъпо да завъшиш педагогика ,ако си държавна поръчка.Има и задочно обучение.

Пожелавам ти да ти се сбъдне мечтата и да станеш един перфектен учител!

Боя се, че тя има предвид богат роднина, който да помага след като се завърши и се започне работа.     Laughing Докато трае учителстването.

# 55
  • Мнения: 7 515

Не смятам ,че заплатите на учителите са толкова ниски,че чак да не може да се преживява.Имам познати семейства в които и двамата са учители,с по две деца.
Е,не са умрели от глад още Laughing!
 Не казвам ,че е учителите взимат високи заплати,зависи може би и в какво училище работят.

# 56
  • Мнения: 24 467
Не знам за заплатите, опитвам се да тълкувам едно мнение само.   Grinning

# 57
  • най-шареното място
  • Мнения: 8 197
Е сега ако някой каже че са достатъчни, нормални, удовлетворяващи.... Simple Smile
Пък и аз чета, че е завършено това образование...

# 58
  • Мнения: X

Не смятам ,че заплатите на учителите са толкова ниски,че чак да не може да се преживява.Имам познати семейства в които и двамата са учители,с по две деца.
Е,не са умрели от глад още Laughing!
 Не казвам ,че е учителите взимат високи заплати,зависи може би и в какво училище работят.
И колко частни уроци дават... Grinning

# 59
  • Мнения: 5 539
Мислих, мислих, мислих и накрая се сетих! Да, влизала съм в часове, но не на моите деца, а като стажуващ преподавател, докато бях студентка. И да ви кажа ли? Тези няколко часа ми бяха абсолютно достатъчни, за да низвергна учителската професия. Никога не бих работила като учител, никога! Не на шут да се правиш, ами ако ще и да се разчекнеш насред стаята, пак няма начин да привлечеш вниманието на абсолютно всички ученици. Трябва да си някакво митично чудовище с толкова глави, колкото деца има в класа, за да може всяка една глава да обслужва индивидуалните интереси на всяко едно дете. Ако по някакъв признак успееш да обединиш вниманието на някаква група, винаги остават разни елементи извън тази група и няма начин да ги приобщиш, защото те просто се движат в други орбити. Преподавах на седми и единадесети клас. И да, много ми се искаше родителите на някои да присъстват в часа, за да си озаптят изтърваните рожби.
Докато самите родители не осъзнаят, че училището не е луна-парк и не го вменят в главичките на своите деца много преди те да станат пръвокласници, задачата на учителите ще е тежка, абсурдна и невъзможна.
  202uu

Общи условия

Активация на акаунт