® E-bay - тема 60

  • 32 351
  • 736
  •   1
Отговори
# 30
  • Шумен
  • Мнения: 67
Аз да се похваля, получих този елек. Страхотен е  Heart Eyes.

А относно БГ пощи, миналата седмица пуснах 3 пратки до Англия, в RM няма никакво инфо за тях, а в eBay вече имам 2 положителни оценки, значи са пристигнали нещата.

# 31
  • Мнения: 5 542
mousy, отворих диспут. Обаче продавачът направи claim със съмнение, че пратка не е изпратена. Имам и снимки на счупената пратка, но няма как да ги приложа.

# 32
  • Мнения: 2 177
mousy, отворих диспут. Обаче продавачът направи claim със съмнение, че пратка не е изпратена. Имам и снимки на счупената пратка, но няма как да ги приложа.
Да нете отчайвам,но аз така пуснах диспут за развалена козметика. Пейпал ме накара да изпратя обратно стоката. Пуснах я с тракинг номер. Скнирах бележката.Дадох тракинг номера. Те обаче заключиха,че  лъжа и че не съм изпратила стоката и затвориха дипута,като не ми върнаха харите. Накрая нямах нито козметика,нито пари.. Казвате да се обърна към БГ пощи ли?

# 33
  • Мнения: 5 542
Много е неприятно, Наоми . Значи ще съм вътре с 35 паунда и 22 лв за връщане. Как ще се доказва на пощите, че пратката струваше толкова пари?

# 34
  • София
  • Мнения: 1 544
С едно чанте да се похваля вместо запис:

# 35
  • София
  • Мнения: 1 087
tasia, а защо пратката е без име?

Ами,като им казах на Г., че чакам от доста време една пратка,те ми обясниха,че тъй като англичаните си мислели,че пращат нещото на частен адрес, не си правили труда да изписват целите имена,а примерно- П.Иванов, съкращават си името... и от Г. не могат да разберат за кого точно е пратката.Офиса им в Лондон бил пълен с такива пакети,които не се знае за кой са Rolling Eyes.Та като им изпратих линк с нещото, което чакам,те са разопаковали всички такива пакети за да го търсят и вчера с мейл ми съобщиха,че за жалост моята покупка не е сред тях Sad Ами аз сега ще пиша на продавачката,че не съм получила стоката и ако тя ми даде тракинг номер,с него ще се проследи дали тя е стигнала до габко,така ли?И ако е стигнала значи Габко са отговорни за загубата и тогава трябва ли да пускам диспут за неполучена стока?МНого ми е мътно всичко,сега сядам да прочета как се отваря диспут  Tired

# 36
  • Мнения: 1 033
Отивате в пощата с бележката, която имате от изпращането - имат си служител, който се грижи за рекламациите и завежда жалбите. Обикновено е в централна поща. Там настоявате да подадете молба за издирване на пратката. Ще ви я входират и ще ви дадат бележка с номер. Също и телефонен номер. На него ще проверявате - ще ви кажат кога да питате. След тяхното разследване ще получите писмо с резултата - в него ще пише, че така и така, не могат да ви предоставят доказателство, че пратката е доставена и имате право да подадете жалба...Звъните по телефона, ще ви обяснят как да я формулирате, подавате я  и след време трябва да получите запис с обезщетението. Обезщетението си го изчисляват по техни си схеми...Май зависи от това, колко си платил за пощенската услуга/изпращенето/

Eta, пиши ми ЛС относно проблемите с Еконт, имам нещо предвид

# 37
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 23 678
Малко тъпо питане може да е, но как давате линк към картинка от ибей търг? Откак ремонтираха сайта, като се опитам да дам изображение чрез "връзка към изображение", зарежда около стохиляди часа и накрая - нищо.

# 38
  • Мнения: 452
искам да пусна нещо за продаване ,ама не мога да се престраша
дано да се навия до края на седмицата

# 39
  • виртуално
  • Мнения: 3 002
Малко тъпо питане може да е, но как давате линк към картинка от ибей търг? Откак ремонтираха сайта, като се опитам да дам изображение чрез "връзка към изображение", зарежда около стохиляди часа и накрая - нищо.
отивам на обявата
уголемявам самата снимка
десен бутон - Properties - копирам address URL
става с Explorer - не знам как става през Мозила

# 40
  • Мнения: 5 542
 mousy , благодаря  Hug!

Бу, при мен става така - с десен бутон на мишката върху снимката, избирам последен ред - "свойства",  от там - адрес (URL).

# 41
  • До хладилника, който обичам
  • Мнения: 23 678
Интересно... и така съм пробвала и не ми се получава. Може да е нещо в моя телевизор.

# 42
  • Мнения: 8
Запис и от мен!     bouquet

Аз искам да ви попитам като продавате какви тарифи за пощенските услуги обявявате? Използвате обявените в сайта на БГ пощи ли? Като малък пакет ли изпращате нещата в чужбина? (аз ще продавам евентуално дрехи)

Arven, аз си мисля, че duvet  е олекотена завивка, но ако греша нека някой ме поправи.

# 43
  • Мнения: 1 934
Бу, дано Груйчо оцени майка му-ибейка какво му е накупила, но защо ли си мисля, че ще предпочете между мама и тате!  Mr. Green  Ще доложа после! bowuu
Момичета, много хубави покупки сте си напазарували! Честито!
Арвен, аз бях поръчвала дувет и се чудих същото. Дневна завивка е, шалте, но е като чаршаф-плик, с копчета отдолу да можеш да пъхнеш вътре олекотена завивка. Ползвам го без олекотената завивка. Малко объркано го обясних, дано да си ме разбрала. Ето това е моят дувет :http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2904502 … ame=STRK:MEWNX:IT

# 44
  • Мнения: 841
аз мисля, че дори самите англичани използват дювeт и като шaлте, и като плик за завивка - кой както му дойде, така го пишат... нo по принцип си е завивка, а плик би трябвало да е дювет кавър  Peace

и аз да питам: вчера и днес забива ли ви Ибей? на мен непрекъснато ми забива, редовно не ми отваря choose other, за да избера номер обувки, изчезнаха ми критериите за сoртиране (най-нови/ най-ниска цена и пр.) и като цяло, нещо се е бъгнал, но ми се ще да разбера - при мен ли само е проблема или нещо ръчкат в сайта и всички го усещат?

поздрави и успешни покупки!  Heart Eyes

Общи условия

Активация на акаунт