? към младите шофьори(КИ) - 8

  • 40 071
  • 836
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 23 097
doll_, е, то това се подразбира по принцип. )
Много си зависи и от стила на каране, което също донякъде определя разхода на гориво.

# 706
  • Мнения: 1 741
Подкрепям МирамаPeace При нас се усеща осезаема разлика в харченето на гориво като карам аз и като кара мъжа ми.  Rolling Eyes

# 707
  • Варна
  • Мнения: 3 373
Не съм писала отдавна темата, но всеки ден карам по 1 и същи маршрут и ме гложди следния въпрос - когато ще влизате в кръгово /за варненки - кръговото под Метро/, самото кръгово има 4 изхода, т.е. на +; и вие ще излизате точно насреща от където сте влезли, какъв мигач давате в началото, или никакъв не давате, а като стане време да се излиза, тогава десен? И в коя лента е редно да застана, ако са две, при положение че примерно този в дясната също не е дал никакъв мигач и не става ясно дали ще излиза веднага в първата в дясно, или ще върти?

Иначе нашата кола претърпя един ремонт миналата седмица, и още потръпвам като си спомня - счупи ми се точно на мен вътрешно каре точно в средата на супер оживено кръстовище в града. Едвам излязох на собствен ход с ужасен стържещ шум, и после си изчаках да ме издърпат.

# 708
  • Варна
  • Мнения: 7 080
Мразя кръговите особено това на гарата... на листовките бяха лесни ама:-)
На твоите въпроси - влизаш без мигач в кръговото и излизаш с десен. Поне аз така правя. Tired Всеки ден минавам през едно.
Днес съм си спряла колата на място забранено за паркиране и я мисля ... малко да закъснея за работа и няма места. Crossing Arms

# 709
  • Варна
  • Мнения: 3 373
Аз минавам през 4 за да отида на работа, за сметка на това без нито един светофар  Laughing

# 710
  • София
  • Мнения: 178
Мисля че е правилно да влезеш с ляв мигач, вътрешна лента, оставяш мигача до първия изход (да знаят хората, че се въртиш), след като го подминеш, включваш десен мигач (че ще излизаш) и се престрояваш към външна лента (внимателно да не засечеш някой!, че в завоите понякога нямаш добра видимост в огледалата). Дори да има някой в твое дясно, като види мигача ти, ще ти направи път. Другия вариант е да влезеш направо във външната лента - то май все тая - така си спестяваш престроявания, но може да се наложи да пуснеш някой от вътрешната за първия изход на кръговото. Това е моята логика за всяко кръгово. А ако се движите успоредно с тоя отдясно, дето не са му ясни намеренията: намали леко преди изхода, пропусни го и зад него... Затова казвам като се въртите ляв мигач - да знаят хората накъде сте.
Flash*, аз като няма места, спирам пред нечии гараж (не вход и изход, ами единичен) и оставям извинителна бележка + номер, написана в телеграфен стил. Ако имам работа за повече от час, излизам по някое време пак да търся места. Оня ден така спрях, един дядо се прокашля на терасата, но се разбрахме с усмивка и ми даде след 17ч. когато искам да му спирам пред гаража Simple Smile Запазено място и винаги свободно, хаха  Whistling

Последна редакция: пт, 27 май 2011, 18:32 от BlaCk RoSe

# 711
  • София
  • Мнения: 1 395
Зависи какви са знаците на кръговото, но за това специално няма смисъл да се престрояваш в лява щом излизаш от втората пресечка още. Виж на другите знака какъв е, за да знаеш дали да ги пускаш, или да си караш спокойно и те да чакат Peace

# 712
  • ВАРНА-морето,сините вълни.
  • Мнения: 5 181
АЛЕКС влизаш без мигач във кръговото и караш само във дясната лента и съответно си излизаш,където искаш,но с МИГАЧ.Не разчитай,че като си в лявата ще те пуснат да се престроиш.Аз лично не бих рискувала,но твоя работа.

# 713
  • София
  • Мнения: 178
Окей, съгласна съм, че за влизане не е нужен мигач - то е ясно накъде ще ходиш. Макар че е правилно да се даде. Но според мен трябва като си вече в кръговото да ти светка мигач - ако се връткаш ляв, ако излизаш - десен. Щото околните са пред следната ситуация:
...примерно този в дясната също не е дал никакъв мигач и не става ясно дали ще излиза веднага в първата в дясно, или ще върти?
Вътрешна лента за мен винаги е по-удобна (стига да не излизам на първия изход) - по-бързо включване, не се пречкам на никой. Гледната ми точка е фиксирана за кръговото на Четвърти километър (София) най-вече (вътре си с предимство) - там имам предостатъчно време между два изхода да се изнеса в дясно, дори в час пик и дори при непускащи шофьори, Руски паметник, Ал. Пушкин също (вътре си без предимство на места).

# 714
  • Мнения: X
Днес не ми е ден да шофирам. Цял ден ми се случват глупости  Cry
Цели 3 пъти минах през ужасни дупки, а за почти 6 години шофиране да съм минава мах 10 пъти през дупки Sad
Случи се и нещо много странно. Спирам на бензиностанция и пълня резервоара. Паля колата да потеглям и като започна да ръмжи, ужас. Май стана нещо на жилото на газта. Потеглих и колата е в страшно високи обороти. Започнах да натискам рязко педала на газта и изведнъж се оправи. Бях готова да отварям капака да видя какво се случва с това жило, но бях на околовръстното на София и доста се притесних да правя такива неща, защото бях сама.
Стигнах си до блока и разбира се като за капак на всичко уцелих някакъв дънер и ударих колата си от долу. Сега седя и се чудя дали не съм пробила нещо, но май все още не се вижда нещо да тече.

# 715
  • Варна
  • Мнения: 3 373
АЛЕКС влизаш без мигач във кръговото и караш само във дясната лента и съответно си излизаш,където искаш,но с МИГАЧ.Не разчитай,че като си в лявата ще те пуснат да се престроиш.Аз лично не бих рискувала,но твоя работа.
Да, почти винаги така правя, но се случва хем да искам да мина в ляво, хем да не рискувам много, т.е. да засека човека в дясно, който пък е решил примерно да върти повече от мен.

# 716
  • София
  • Мнения: 1 395
Някой беше споменал за ограничената видимост на кръговите - не само на кръгови ако не гледате на всеки 10 секунди задното огледало при престрояване сле догледалото обръщайте и глава да погледнете, защото ако някой е вече с предница до задната ви врата въобще не се вижда в огледалата и трудно ще се спаси от маневрата ви! Много често стават опасни засичания така, когато някой гледа само огледалата Peace

# 717
  • Мнения: 417
Да се включа с един куриоз от вчера.Карам си аз на околовръстното в отсечката на бус лентата.
Две платна-еднопосочно движение.Карам си аз влявата лента с около 80 км/час,дясната е свободна.Коли пред нас,зад нас-няма.Чисто е.Зад мен една патка кара и по една време като се разбибитка...Един път,два пъти.Втория път вече се уплаших.Почнах да си мисля,че нещо ми става с колата и жената се опитва да ме предупреди.Почнах да намалям.Тя натиска клаксона още по силно.Минавам в дясната лента.Тази отзад минава в лявата лента и след малко пред мен в дясната Shocked ooooh!Тази определено е имала страннен инструктор,или изобщо не е имала такъв.

# 718
  • София
  • Мнения: 1 395
Да ти цитирам от Ауди форума? Най-обичат някой като кара бавно за техните стандарти да го задминат, после пред него вдясно и спирачки Crazy

# 719
  • Мнения: 23 097
В Плевен си имаме едно голямо кръгово, но в общи линии тези, които са от града и са съвестни шофьори, ако ще излизат на следващият изход, или на 2рия примерно, винаги се движат от дясната страна.
Тези, които ще го въртят почти цялото, или цялото се движат от вътрешната, лявата страна.

Много мразя разни идиоти, които са се престроили от дясната страна, да ми секат пътя, при все, че съм дала мигач от кой изход ще излизам.

bebZz Kiryakova, и като се забие от пред, какво?
минаваш в ляво и го изпреварваш, и ти заставаш пред него. )))
това са упражнения за хора, които с колите си мерят разни други неща...

Общи условия

Активация на акаунт