Fashiondays

  • 48 018
  • 336
  •   1
Отговори
# 300
  • Мнения: 2
Здравейте, скъпи дами! Имам една молба във връзка с http://www.fashiondays.bg/. Този сайт изключително много ме заинтригува и бих желала да стана член. За целта обаче ще ми е нужна покана от потребител, който вече се е регистрирал в горепосочения сайт. Ако има желаещи, които биха ми съдействали, ще съм им изключително признателна. Благодаря предварително.

Здравейте,

Регистрация можете да си направите и през нашата Фейсбук страница:

https://www.facebook.com/fashiondays.bulgaria/app_212411258822097

Приятно пазаруване!

# 301
  • Мнения: 4 076
Въпросче:харесах си едни обувки,имаше моя номер,сложих ги в количката и когато натиснах финализиране на поръчката,ми изписа Наличността на някои от вашите артикулите не може да бъде гарантирана преди поръчката да бъде изпратена!
Как да разбирам това:че може да ми бъдат изпратени или не според наличността,или категорично няма да бъдат изпратени и мога да изтрия артикула от количката?

# 302
  • Мнения: 2
Въпросче:харесах си едни обувки,имаше моя номер,сложих ги в количката и когато натиснах финализиране на поръчката,ми изписа Наличността на някои от вашите артикулите не може да бъде гарантирана преди поръчката да бъде изпратена!
Как да разбирам това:че може да ми бъдат изпратени или не според наличността,или категорично няма да бъдат изпратени и мога да изтрия артикула от количката?

Здравейте,

Когато сложите продукт във Вашата кошница, той се пази 5 минути. Ако не сте финализирали поръчката преди изтичането на тези 5 минути, след това наличността на продукта вече не е гарантирана т.е. може да Ви покаже съобщение, че продуктът вече не е наличен. Това се има предвид.

Напомняме Ви, че всякакви такива въпроси можете да задавате и в специалната ни тема: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=659915.0

Хубав ден!  Simple Smile

# 303
  • Мнения: 4 076
Когато сложите продукт във Вашата кошница, той се пази 5 минути. Ако не сте финализирали поръчката преди изтичането на тези 5 минути, след това наличността на продукта вече не е гарантирана т.е. може да Ви покаже съобщение, че продуктът вече не е наличен. Това се има предвид.
Напомняме Ви, че всякакви такива въпроси можете да задавате и в специалната ни тема: http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=659915.0
Съжалявам,че обърках темите.Добре би било да се обединят,ако е възможно.
Аз изтрих току-що поръчката,ставаше въпрос за Bagatt, Woman Mary Gray Suede Shoes размер 39.
Според мен 5 мин. е малко.Доколкото си спомням,веднага минах към финализиране.Но е възможно да съм се позабавила малко,обмисляйки и друга покупка от кампанията.Моето предложение е за поне 15 мин.

# 304
  • Berlin
  • Мнения: 12 908
Имам едно питане - номерата на Бронкс отговарят ли си? Аз нещо м/у 35 и 36 за високи обувки и се чудя дали ще ми паснат добре на свода тези сандали от кампанията сега.

# 305
  • Мнения: 1 336
И аз се интересувам от същото, бях си поръчала на Ед Харди 37 номер и не отговаряха, подарих ги на племенницата ми, която носи 36.

# 306
  • Мнения: 2
Здравейте, да споделя и моят опит с пазаруването от Fashiondays, направих го един път и никога повече няма да повторя.За продукти от една и съща кампаия си платих два пъти за доставка, за самата доставка не чаках много, продуктите пристигнаха до две седмици, и тогава изненада какво да видя; дамска чанта "опакована" в найлонова торба със измислен етикет, който сама бих направила по добре, а металните части на чатата излющени, дамски ботуши естествена кожа от вътре и от вън,  да ама не, материалът от вътре наподобяваше картон, опаковани във скъсана кутия,  без етикет и криво ушити. Върнах всичко като обратната доставка пак беше за моя сметка, върнаха ми парите без проблем, но повече никога няма да пазарувам от там, за мен това са абсолютни ментета, никъде не съм видяла маркови продукти да се продават по този начин, доколкото разбрах ги внасят от Румъния, а къде са произведени, само те си знаят.

# 307
  • Пловдив
  • Мнения: 108
Здравейте, да споделя и моят опит с пазаруването от Fashiondays, направих го един път и никога повече няма да повторя.За продукти от една и съща кампаия си платих два пъти за доставка, за самата доставка не чаках много, продуктите пристигнаха до две седмици, и тогава изненада какво да видя; дамска чанта "опакована" в найлонова торба със измислен етикет, който сама бих направила по добре, а металните части на чатата излющени, дамски ботуши естествена кожа от вътре и от вън,  да ама не, материалът от вътре наподобяваше картон, опаковани във скъсана кутия,  без етикет и криво ушити. Върнах всичко като обратната доставка пак беше за моя сметка, върнаха ми парите без проблем, но повече никога няма да пазарувам от там, за мен това са абсолютни ментета, никъде не съм видяла маркови продукти да се продават по този начин, доколкото разбрах ги внасят от Румъния, а къде са произведени, само те си знаят.

Би ли споделила марката на въпросните продукти?
Стана ми интересно, защото пазарувам вече година и половина от тях, и то доста интензивно, също и съпругът ми - досега на подобно нещо не сме случвали.
Може да пишеш и в другата тема, която са посочили самите Фешън дейс по-горе и да ги питаш директно, що за недоразумение е било това?

# 308
  • Мнения: 13 754
Момичета, да ви питам следното: когато продуктът пристигне в международният склад на FD (това къде е btw?) след колко горе долу дни куриера го носи на адреса?

# 309
  • Мнения: 4 076
Момичета, да ви питам следното: когато продуктът пристигне в международният склад на FD (това къде е btw?) след колко горе долу дни куриера го носи на адреса?
Известие за закъснение ли получи или уведомяване за доставка?
Ако е второто,там пише номер на пратката и си проверяваш къде е в момента.Но мисля,че проследява само на територията на БГ.
Ако е известие,датата указва кога стоката влиза в БГ и обикновено на следващия ден те уведомяват с номер и т.н.
Досега не е ставало въпрос за международен склад в имейлите от ФД  newsm78

# 310
  • Мнения: 13 754
Мейла запозва така: "С най-голямо съжаление трябва да Ви информираме, че продуктите от кампанията не пристигнаха на датата....." и тн. "Очакваме  да получим артикулите по Вашата поръчка номер XXXXXX в нашия международен склад на дата 05.06.2012"
Пише, че ги очакват днес и след това ще бъдат доставени до адреса
Значи би трябвало утре да ми пишат пак... newsm78

# 311
  • Мнения: 4 076
Не съм сигурна,Жаки.При мене не е ставало въпрос за никакъв склад.Това е нещо ново.
Най-добре им задай въпроса лично,имат и тел.

# 312
  • София
  • Мнения: 787
С такъв текст са "известията за закъснение". Когато в действителност поръчката бъде доставена до тях, ще получши нов имейл, в който ще има посочен номер на поръчката, по който можеш да я проследиш.
След получаване на имейл с номер на пратката, куриера я доставя често още на следващия ден или до 2-3 дни.

# 313
  • Berlin
  • Мнения: 12 908
Аз исках да пиша нещо в другата тема, ама нямам бутон "отговори".  newsm78

# 314
  • Мнения: 12
ахахаха...да и аз го забелязах и се чудех какво става Simple Smile Иначе...получих след 2 месеца чакане маил за рокличката си, че се очаква да пристигне на 18ти юни !!!   bigdance2  ...обаче честно да си призная се съмнявам, че няма да стане пак объркване някакво...бях се отказала, а моделчето е страшно свежо и щеше да ме е яд много ....ако трябваше да се откажа !

Общи условия

Активация на акаунт