Наглите мошеници JUMBO

  • 7 683
  • 46
  •   1
Отговори
  • Мнения: 527
Здравейте! Искам да ви разкажа какви арогантни мошеници са в Джъмбо (или Джамбо, както сами са си написали), за да няма опарени.

През 11. 2009 купих котлонче за кафе (малко) от там. То работеше добре до преди Нова година. Миналата неделя го занесох за гаранционен сервиз и през седмицата ми пращат мейл, че рекламацията ми е неудовлетворена, поради НЕПРАВИЛНА УПОТРЕБА! Каква е правилната употреба никъде не пише, още повече, че въобще НЯМА упътване или инструкция (т. като явно е специално), още по-малко на бълг. език! Миналата неделя го пробваха и видяха, че не работи. Но щели да отговорят в 30-дневен срок какво ще направят. И т. като беше топло остана там. Днес отивам да си го взема.

1. Служителката го търси 30 мин.
2. Донесе го ръждясало и като го вдигна дрънчи, т. е. вънре има не захванати елементи.

Не било ръждясало, така съм го занесла и това било защото е работило 1 година! Всеки котлон за 1 г. ставал така!

Поисках да дойде Управител или заместващ го, или съставилата рекламацията, на което ми казаха.
-Няма да дойде да се види с вас! Не желае!

Поради арогантното им държание повиках полиция и естествено изведнъж се появи т. нар. управител.  Нямало да го сменят, нито да върнат парите, ако искате ходете си се жалвайте в КЗП!

Какво значи неправилна употреба: било оставено да  работи много дълго. Не можели да го докажат, но това е положението.

С една дума продават боклуци, после ги разглобяват и повреждат и съответно не приемат рекламацията. Нагли византийци!

Извинете ме за дългия пост Peace

# 1
  • София
  • Мнения: 3 099
...Нагли византийци!
...

Ба, нагли - ние се бутаме да купуваме от Джъмбо, не ни ги носят по къщите да ни ги продават насила!  Peace

# 2
  • Мнения: 15 376
Истината е, че никога не бих се занимавала да търся гаранционно обслужване за нещо като котлонче.
Хвърлям и купувам ново. Че и цяла година е работило - трябва да си благодарна, а не гневна.

# 3
  • Мнения: 6 207
...Нагли византийци!
...

Ба, нагли - ние се бутаме да купуваме от Джъмбо, не ни ги носят по къщите да ни ги продават насила!  Peace
Joy

# 4
  • Мнения: 223
alra ,в крайна сметка - писа ли до КЗП?
Ако не си- съветвам те да го направиш. Не  губиш нищо.

# 5
  • Мнения: 0
съгласен съм ние българите не си търсим правата
а за джамбо беше на булевард българия или се лъжа ако се те много стоки им се развалят и после нищо

# 6
  • Мнения: 3 323
...Нагли византийци!
...

Ба, нагли - ние се бутаме да купуваме от Джъмбо, не ни ги носят по къщите да ни ги продават насила!  Peace

Боже, какви мъдри слова! Значи отговорността е на потребителите, а не на мошениците-търговци, така ли? Знаеш ли как се отнасят с клиентите в т.нар. цивилизовани страни? Може би трябва да пуснеш тема-питанка в чужбинския форум.
Това е магазин, а не битак, нали? Щом се е повредило в гаранционния период, те трябва да го сменят или да го ремонтират безплатно. Все пак не е ударено и натрошено с чук. Те не могат да се оправдават с това колко дълго е работило. Би трябвало да са наясно колко ще издържи при всекидневна употреба. Правят се фабрични изпитания. Не зная каква е тази фирма "Джъмбо" и какво продава. Не е изключено да са просто едни търговци, които продават второкачествена стока, за която не са осигурили гаранционно обслужване. Но както се разбира от написаното вероятно са излъгали, че всичко е наред, когато са продали изделието.  

Спомням си, че преди 3г. фирма за продажба на компютри и монитори поиска от мен да оправя някакъв монитор, който са продали и е дефектирал в т.нар. гаранционен срок. Оправих го и ме питаха дали причината е токов удар. Казах, че е възможно, но не съм сигурен. А те ми отговориха да бъда сигурен, тоест да твърдя, че е така! Не зная как са се разправяли с клиента, но предполагам, че са искали да плати ремонта. По всичко си личеше, че са купили тези монитори на старо на безценица. Доста от тях бяха с натрошени капаци. А от мен искаха да ги оправям за 10лева, защото не можели да ги продадат за повече от 70лева. Оправих няколко с по-лесни дефекти и спрях да се занимавам с тях.

Последна редакция: пн, 24 яну 2011, 02:58 от vl

# 7
  • София
  • Мнения: 3 099
vl, колкото и да риеш, за 5 лева петел, за 5 лева пее!  Wink

# 8
  • Мнения: 881
Истината е, че никога не бих се занимавала да търся гаранционно обслужване за нещо като котлонче.
Хвърлям и купувам ново. Че и цяла година е работило - трябва да си благодарна, а не гневна.

Ами после, защо сме били на такова положение, защо постоянно ни лъжели...Ами така ще бъде докато клиента не си търси правата!!! Какво означава "за котлонче не бих се занимавала"...Та нима не си дала пари за това нещо? Та нима не е нужно дадена стока да работи минимум, докато е в гаранционният й срок, ако ще и да струва 3 лв ????
За дребни или по - съществени покупки - трябва да се знае - трябва клиента да си търси правата. Същото е положението и с искането на фискални бонове...пък после защо имало сива икономика...Ами ще има...и ние ще сме си виновни за това...Я се сетете кога за последни си купихте кутия цигари от павилион и си поискахте фискален бон??? newsm78

# 9
  • Мнения: 15 376
Чакай, чакай Stop!
Много гняв, много нещо.

Котлонче няма да си купя, от Джъмбо пък съвсем.
Разчитам на световноизвестни марки, с традиции и качество, с добро гаранционно и следгаранционно сервизно обслужване. Не тая никакви илюзии, че китайското менте ще работи и ще ми служи 100 години. Затова и няма да го купя. Ако ще и лев да струва.
И какъв смисъл има да потрошиш нерви и пари за нищо и никаква вещ? Която дори не е и от особено значение?!

# 10
  • Мнения: 3 323
vl, колкото и да риеш, за 5 лева петел, за 5 лева пее!  Wink

Нищо не се разбира от написаното от теб. Какъв петел, какви 5лева, какво значи "риеш"?
Просто споделих с какви мошеници се сблъсках и как искаха да се надхитряват с мен и с клиентите си. А ти си се заела да защитаваш мошениците по принцип.

Последна редакция: пн, 24 яну 2011, 16:17 от vl

# 11
  • Мнения: 15 376
vl, превод Wink.
Колкото и да се ядосваш, като си дала 3 лева за котлонче, значи за толкова работи.
Или с други думи - евтиното винаги излиза скъпо.

# 12
  • Мнения: 3 323
vl, превод Wink.
Колкото и да се ядосваш, като си дала 3 лева за котлонче, значи за толкова работи.
Или с други думи - евтиното винаги излиза скъпо.


Тя не е написала колко точно е дала. Според мен би трябвало да струва поне 15-20лева, за да е качествено. И пак не е сигурно, разбира се. В нашата безобразна държава се случва да е скъпо и пак да е некачествено. Имам поглед върху търговците на електронни компоненти. Някои продават бракувани неща и то много скъпо! А при други цените са по-умерени и качеството е добро. От години търся само тях. Дори сега, като бях в Русе им се обадих да ми изпратят части, въпреки че и куриеската услуга натоварва цената. Частите им за пореден път се оказаха качествени-никакви проблеми с тях. А в Русе на един магазин ги продаваха на половин цена същите. Може да се предполага, че са били брак. Затова аз не купих от тях, въпреки ниската цена.
Иначе и аз забелязвам, че някои хора смятат за нормално да си купят телевизор за 100-150лева и им се иска той да бъде качествен! Разбира се това не освобождава неговите продавачи от гаранционни задължения.
И друго се сетих. Когато бях на 5години през лятото ходехме на плаж заедно с наши близки германци от ФРГ. Баща ми ми купи поясче и то веднага изпусна. Германецът каза веднага да правим рекламация! А баща ми го пита на кого? Беше ясно, че никой няма да се занимава с такава рекламация, но явно в Германия не е било така. Тогава едно поясче струваше няколко лева, а не 10, 20 или повече.

Последна редакция: пн, 24 яну 2011, 16:13 от vl

# 13
  • Мнения: 527
Не съм написала, че цената е 10 лв. Но това няма никакво значение. При положение, че се продава с две години гаранция то следва тя да с изпълнява. А та не само това не правят, ами дори ми го връщат разглобено и ръждясало.

А това, че скапаният им т. нар. управител го е страх да се покаже е съвсем друг въпрос, което много говори за достойнството му, за достойнството на фирмата, за това колко са отговорни към клиентите си, колко добър търговец е фирмата, облика на фирмата след този скандал и много други неща, но това е само за интелигентни хора, каквито те не са. Има едни т. нар. Добри практики, но явно тях това не ги интересува, те са за десетте лева. Явно са много закъсали.

А въпроса колко струва и колко време трябва да работи въобще няма да коментирам. И вата компонента НЕ СА ВЗАИМНО СВЪРЗАНИ.  ТърговеЦа сам си избира на каква цена да продава. Не съм ги накарала за да го продават за 10. Те сами взимат това решение. И след като е така е редно да си понесат последствията.

Нещата няма да останат така. Ще си търся правата и ще ми върнат парите. Загубите им ще са много повече от тези 10 лв. Но всеки сам си преценява.

А между другото - докато чаках вчера, ми направи впечатление, че непрекъснато пристигат клиенти с неработищи стоки (от всякакво естество), пък не бяха те за 10 лв.

# 14
  • Мнения: 4 589
 Sourcherry,не мога да се съглася с теб че евтиното е боклук а скъпото едва ли не супер качество.Като започнем от уж престижни марки прах за пране та приключим с едрата бяла техника.Все стоки предназначени специално за нашия пазар,защото тукашните потребители не си ценят парите.Защо същите стоки купени от чужбина са несравними по качество с тези продавани у нас?!!
Ами защото е пълно с комплексари дето си мислят,че ако  си потърсят правата ще си помислят че са бедни.Гледат от високо на левчето,а в същото време си правят дребни сметки.Никога не съм намирала логика в това но....такива са хората.
Що се отнася до въпросния магазин постоянно има оплаквания ,но отвориха втори магазин. ShockedТова потвърждава правилността на извода ми.Пълно е с клиенти на ''евтини стоки "дето нямат нищо напротив да ги третират като стадо,които обаче са твърде горди да си потърсят правата и да ценят парите си.
Между другото там въобще не е евтино,но това е друга тема...
Подкрепям авторката!Права е !
За протокола:Правя рекламация и за по-малко.Проблемът не е в парите.Трябва търво сами да уважаваме себе си за да накараме и другите да ни уважават.

Последна редакция: пн, 24 яну 2011, 16:50 от mamamari

Общи условия

Активация на акаунт