Наглите мошеници JUMBO

  • 7 689
  • 46
  •   1
Отговори
# 30
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Добро утро ,ама сте солидарни с тях (мошенниците)....

 Naughty Нищо подобно!

Докато има шарани, ще има и рибари...

Аз в Джъмбо отказвам да влизам, дори и да ми се сърдят вкъщи. Просто към този магазин имам непоносимост.

А ти обяснявам надълго и нашироко, за да разбереш! Нали затова питаше! Някои отговори може и да не са много приятни, но такава е и реалността...

# 31
  • Мнения: 3 323

Може би защото в цената на всеки продукт се калкулират и разходите за евентуалната сервизна поддръжка, и заплатите на адекватни служители, които да обработват рекламациите...

А тя, жената няма нищо против цената, нали? Просто в този магазин точно тези разходи не са включени.

Да, трябва да си търсим правата, но когато доброволно сте се отказали от тях, влизайки в Джъмбо, е малко пресилено да плачете.


Ама че тъпи обяснения! Ти да не би да си в техния бранш, че ги защитаваш? А те да не би да са обявили, че продават стоката си без гаранция? Ако е така, ще се съглася с теб, но според написаното от авторката не е. Поне аз така го разбрах. При купуването на котлончето са и казали, че дават гаранция 2г. Щом е така нас не ни интересува какви са разходите им и могат ли да си позволят гаранционно обслужване! Ти във всяка тема блестиш ослепително с "компетентност"! И за водомерите и за телевизорите, а сега и тук!
Иначе аз вчера и обясних колко трябва да струва такова котлонче, за да е качествено. С тази цена 10лева най-много да изкара до края на гаранцията, а не 5 или 10години. Но щом официално е обявена горанция, тя трябва да се спазва. Неспазването и се нарича МОШЕНИЧЕСТВО! Другият вариант е да го продават без гаранция, както написах вчера, но не зная дали имат това право.
Вчера говорихме, че отговорното отношение към клиента липсва още от Т.Живковите години. Дори и за скъпи стоки е така. Така че цената не може и не трябва да бъде оправдание. В свестните държави положението е съвсем друго.

Последна редакция: вт, 25 яну 2011, 23:59 от vl

# 32
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
Ама че тъпи обяснения...

О-о-о, привет! Научи ли какво е фийлд/field?
Е, то не е задължително да знаеш, че гаранцията е част от цената на един продукт (с гаранция - по-скъп/без гаранция - по-евтин), обаче като си спал на тези лекции, няма как да го знаеш...
И чети по-внимателно, а не избирателно!

# 33
  • Мнения: 3 323
Ама че тъпи обяснения...

О-о-о, привет! Научи ли какво е фийлд/field?
Е, то не е задължително да знаеш, че гаранцията е част от цената на един продукт (с гаранция - по-скъп/без гаранция - по-евтин), обаче като си спал на тези лекции, няма как да го знаеш...
И чети по-внимателно, а не избирателно!

Отдавна зная, че означава "поле", много години преди ти да ми го подскажеш! Че гаранцията е част от цената, това се подразбира и от най-непросветените. Не съм спал на такава лекция, защото НИКОГА не съм посещавал подобни. Но тук говорим за неспазването на гаранцията, а не какви разходи предизвиква тя! А ти умишлено изместваш темата!  Чудя се дали и ти търгуваш с някакви стоки по подобен начин? Съвсем внимателно прочетох написаното от теб и ти отговорих конкретно. Мари е на моето мнение. Търговците в нашата противна държава говорят и мислят точно като теб. Тяхната безотговорност ни залива отвсякъде. Дори веднъж някой ми каза, че знае за даден артикул, че не е качествен, но за търговия ставал! Бях направо изумен! Какъв морал трябва да има човек, за да разсъждава и действа по такъв начин?
С теб  сме на едно мнение за това, че на такава цена това изделие не трябва да има гаранция. Обаче щом я обявяват, нека да си носят последствията! Чудя се защо изобщо трябва такова изделие да се продава на тази цена? Нима някой няма да успее да си купи по-качествено за 20-25лева? Сетих се за мой познат лекар, който преди 10години разправяше как се интересувал от гаранцията на някаква скара на Илиенци. Арабинът му казал:"Аз пробва, ти купи!" Тоест такава е гаранцията!
И аз от години продавам части за телевизори на консигнация по магазините и ВИНАГИ им давам гаранция, независимо от тяхната цена.  Случвало се е да ми върнат нещо работещо съвсем неоснователно, а понякога и повредено от тях, но преживявам тези премеждия.  

Последна редакция: ср, 26 яну 2011, 03:21 от vl

# 34
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
много избирателно четене...
И неразбирателно, тоже. Както и да е.
По принцип не е ясно, дали търговецът или сервиза е отказал. По всяка вероятност последния НИЩО не знае за този случай и най-вероятно на търговеца не му се занимава хич.
Да не говорим, че търговците сключват договори за гаранционно обслужване с фирми еднодневки (или дори с фантоми), само и само да е търговец според законите в ЕС.
За каква гаранция въобще си говорим?!
Пак казвам, оставяйки 20 лв. в супера вземаш една торба (в по-големия случай боклуци) без никаква гаранция, а за котлон от 10 лв. ще обърнете света и най-вече може да похарчите два пъти повече, търсейки си права. Да, трябва да си търсиш правата. Но в този случай не си струва усилието.
Има далеч по-стойностни неща.
А има и проба-грешка. И когато от нейде си опарен/недоволен не отиваш никога повече там.

# 35
  • Софиянка в Пазарджик :)
  • Мнения: 589
Не е вярно,че в супера като купуваш нямаш гаранция.Гаранцията ти е касовата бележка.И още нещо ако стоката е в срок да кажем сирене но въпреки това е със странен вкус звъниш на фирмата производител и те ти я подменят,ако желаеш.Ако пък не искаш да им се размине просто така подаваш жалба където трябва.

# 36
  • Мнения: 4 589
много избирателно четене...
И неразбирателно, тоже.
.........
Пак казвам, оставяйки 20 лв. в супера вземаш една торба (в по-големия случай боклуци) без никаква гаранция, а за котлон от 10 лв. ще обърнете света и най-вече може да похарчите два пъти повече, търсейки си права. Да, трябва да си търсиш правата. Но в този случай не си струва усилието.Има далеч по-стойностни неща.
А има и проба-грешка. И когато от нейде си опарен/недоволен не отиваш никога повече там.
Определено не се разбираме с теб.Документа наречен касова бележка дава доста права на клиента.Друг е въпроса,че ''стадото'' си няма и бегла представа за това.
Не знам колко пъти трябва да повторя,че стойността на дадена стока няма нищо общо с проблема.Проблема е там,че търговеца съвсем осъзнато и умишлено ви третира като ''стадо''глупаци.
Разбира се че си заслужава да си търсиш правата,защото докато мълчиш ще си част от стадото а и нищо няма да се промени.Както вече дадох примера с разваленото мляко.Стойността му бе под един лев.В пъти повече ми костваше да се вдигна до Столична ХИ,да предизвикам проверка и да присъствам на проверката .Но в резултат на стореното от мен собствениците на магазина бяха принудени да закупят нужните хладилници за стоката в склада.Ако не го бях сторила щяха да продължават да държат храната ни направо на пода ...като за свине.Докато си мълчим ще ни третират като свине.Налага се да ги принудим да ни уважават.ТОВА Е ВАЖНОТО.И изобщо не ме е грижа кога ще си върнат инвестицията за хладилници и тока за съхранението на храните ни.Няма да допусна на никого да реализира икономии за моя сметка без значение какво ще ми струва.Убедена съм,че и  в магазина са го разбрали. Grinning

# 37
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 143
дребните мушици имат каква душа?

# 38
  • Мнения: 4 589
дребните мушици имат каква душа?
Ето,че сега аз не те разбрах.

# 39
  • Мнения: 3 323
В допълнение мога да кажа, че дори ако няма касова бележка и са ни запомнили какво и кога сме купили, свестните търговци уважават нашите претенции. Дори сега в Русе видях как едни такива в железария и ел.материали казват на клиентите, че могат да си вземат друго или да им върнат парите. Клиентите да решат какво да стане. Това им го казваха даже, когато са купили  по погрешка нещо неподходящо за тях, а не дефектно.
Вярно е, че не си струва да се хабим за 10лева. Обаче тук стои големият въпрос за отговорността на търговеца и неговото отношение към клиента. А чувството му за безотговорност и безнаказаност се оформи още през Т.Живковите години.

# 40
  • На дивана, под юргана
  • Мнения: 569
С теб  сме на едно мнение за това, че на такава цена това изделие не трябва да има гаранция. Обаче щом я обявяват, нека да си носят последствията! Чудя се защо изобщо трябва такова изделие да се продава на тази цена?

Продава се на тази цена, защото това е фирмената им политика и това се нарича дъмпинг. И щом има клиенти, готови да си похабят парите, какво можем да добавим? Както и ти си написал за магазина при теб - това е! Клиентите трябва да осъзнават, че давайки си парите подкрепят някого. Така че ето точно в това е въпросът - клиентът трябва да осъзнае отговорността си да не поверява парите си на непочтените търговци - преди покупката, не след нея!

Защото в малките фирми и магазини има персонална отговорност на собствениците и служителите - те знаят, че бизнесът им зависи от всеки един клиент и във всеки един момент. Затова, ако не са усмихнати и любезни, утре клиентите ще ги накажат и няма да влезнат.  

А в големите обекти (JUMBO е прекрасен пример!) има персонална безотговорност. Замисли се следващия път когато влезнеш в кварталния магазин - може би познаваш собственикът или продавачът в него, той също те познава... Може да сте дори и приятели. А приятелите не се лъжат, нали така? След това се замисли когато влизаш в някой голям хипермаркет - познаваш ли някого? По-вероятно - не. Там продавачи няма - има "консултанти". Консултантите са най-често некомпетентни, защото им плащат малко, а фирмата не предвижда обучения за тях. Доста често клиентите са по-наясно с продуктите отколкото "консултантите"... Е, някои от големите не са толкова високомерни към клиентите си, но JUMBO не е сред тях - те имат друга ниша, и други клиенти.

Преди години, когато бях дете, дядо ми ми разказа една история - който може да чете, ще я разбере...
Един търговец поръчал на художник да му изпише фирмата над магазина. (Тогава все още не е имало LCD екрани и светещи неони) Емблемата на магазина била лъв. Дошъл художникът погледнал и го попитал: "Лъвът отвързан ли да бъде или завързан?"
- "Каква е разликата?" - попитал търговецът.
- "Завързаният лъв струва 100 лева, отвързаният - 50 лева" - казал художникът
- "О, нарисувай го отвързан! Нямам излишни пари да троша!" - казал търговецът
Нарисувал художникът фирмата, закачили я над магазина, всичко било наред, но след седмица завалял дъжд и нарисуваното изчезнало (защото било нарисувано с водни бои, а не с блажни). Ядосал се търговецът и извикал художника - "Ти ме излъга! Къде е лъвът?" - попитал той.
- "Ами нали си поръча отвързан лъв - избягал е!" - отговорил му художникът

# 41
  • Мнения: 3 323
Тази шегаджийска история с лъва не зная дали е виц или анекдот, обаче тя също показва неясни обяснения от страна на този, който извършва услугата. Трябвало е точно да обясни нещата, а не да подхожда шегаджийски.
Ти говориш за големи и малки фирми. Фирмата за търговия с компютри, която посочих по-назад беше малка-държаха я 2съпрузи. Обаче, както обясних се опитваха да се надхитряват и с мен и с клиентите си. Доста от търговците на електронни компоненти ги познавам вече 15 и повече години. И сред тях има всякакви. Някои са вносители и продават после на дребно в цяла България. На някои от тях отрязах квитанциите още преди повече от 10г. и дори не пропускам по форумите да обяснявам какви мошеници са. Имам колеги, които ги защитават. Не зная по какви съображения, но аз винаги им казвам истината за тези мошеници, че много отдавна съм приключил с тях и че въобще не съжалявам. А за свестните винаги говоря хубави неща и съм им намерил още клиенти.

# 42
  • Мнения: 0
От прочетеното стигам до две решения- първо уведомявате КЗП и се надявате на бързо и адекватно решение и второ организирате се съмишленици, правите си лозунги и плакати "Джъмбо са мошеници" и почвате да обикаляте всяка вечер пред вратите на магазина. На заинтересуваните влизащи в магазина раздавате листовки които поясняват позицията ви.Така достигате до много по- фокусирана група от колкото да ангажирате тази ограничена аудитория.Концентрирайки се в протестите вие ще постигнете много по-бърз и реален ефект, от колкото да занимавате неколцината четящи тук, една част от които може и да не знаят кой или какво е Джъмбо. Пожелавам Ви успех в създаването на гражданско общество и отстояването на позицията ви. В мислите си ще бъда с вас и ще ви подкрепям в тези студени дни.
П.С. И МОЛЯ ВИ!!! Следващия път си намерете форум за котлони в който да се оплачете, или форума на Джъмбо в сайта на Джъмбо, или форума на КЗП. Тук едва ли някой ще ви помогне реално, а ако просто искате да поплачите на нечие рамо пищете до в."Лична Драма".
Който го е страх от мечки, да не ходи в гората.

# 43
  • Мнения: 6 207
ако ще си говорим за гражданска позиция, да погледнем и там реално нещата
стигнало се е до викане на полиция...
това ли е гражданската позиция - полицаите да дойдат да защият горкият гражданин от лошия управител в спора за котлончето за 10 лв?
страхотно граждански няма що...
защитавайте си позицията, моите уважения, аз също съм много строг клиент и си търся правата до дупка, но вашата постъпка е просто абсурдна.
спала съм  в полицията да разпозная джепчии, когато съм свидетел по дело ходя ако ще и 5 години да го точат и винаги свидетелствам съвестно без да мисля как да се отърва от следващо явяване, но именно защото съм наясно колко като обем и количество имат работа тези хора полицаите и през ум няма да ми мине да ги викна да се оплача за котлончето.
какво им казахте, за да ги накарате да дойдат, много ми е интересно, ще извинявате за нездравото любопитство.

# 44
  • Мнения: 0
дребните мушици имат каква душа?
Аз съм  доволна  от  тях,  винаги  са  били  коректни  кагато  съм  пазарувала. newsm78 newsm78

Общи условия

Активация на акаунт