На колко години тръгнаха вашите деца на училище ?

  • 17 854
  • 485
  •   1
Отговори
# 270
  • Мнения: 3 479
Десилоша, не се мъчи сама, търси помощ от специалисти. Логопедите работят по преодоляване на дефицита на внимание. Вече има много добри специалисти, които имат опит с деца с хиперактивност и аутисти. Не искам да кажа, че твоето дете е такова, не се стряскай. Просто те съветвам да потърсиш наистина опитен човек, който да помогне на детенцето ти.
Желая ти спокойствие и успех! Hug

# 271
  • Мнения: 9 990
Да.Има го и при 7-годишните.И то не рядко.За съжаление децата ни не винаги попадат на адекватен учител освен това.Чета за мачкане и унижаване и плюя в пазва да не ни застига.До този момент най-прекрасни думи за учителите на дъщеря ми мога да кажа.Деси, дано попаднете на свестен учител  по натам.

# 272
  • Мнения: 24 467
И още нещо- ако един учител очевидно не се справя, то потърсете друг навреме.
Работете през лятото, опитайте с учител тогава, ако искате. Може лично да се убедите, че често проблемът е в методиката и конкретния учител.
Освен това даден метод или учител е добър за един тип деца и непрепоръчителен за друг.
Отново е твърде индивидуално.
И на мен ми стана интересно защо решихте да пратите на училище вашето дете на 6 г. и 2 месеца? Кой ви консултира? След какъв анализ?

# 273
  • На небето
  • Мнения: 5 530
.............
първото и най-гадно нещо ,което ми направи впечатление в нашата образователна система е ,че покрай ученето се стараят да те вкарат в ,,калъпа,,, да те пречупят, да те смачкат.да те направят такива като тях.тъпкани,унижавани,подчиняеми........................

Напълно съм съгласна с това. И аз наблюдавам същото в нашето училище.  Sad  ooooh! Типично комунистически подход и мислене, дори от младите педагози.

Аз до колкото знам, по причина боледуване над 2-3м. (не помня точно срока) детето автоматично повтаря годината. Понеже изпуска голям процент от материала, който не може да се навакса. Ако това все още важи. Говори с личната лекарка. Още повече детето има астма. Ако може да се измисли нещо, че сте били на лечение или по болест сте изтървали половината учебна година дет се казва.   newsm78

# 274
  • Мнения: 2 567
За първи клас не съм сигурна дали може да повтаряш, ако си отсъствал определено време. За по- горните класове знам, че ако имаш над 70 извинени отсъствия, се явяваш на изпит на един предмет, от който имаш най-много отсъствия.

Ако на майката и се занимава и има възможност при това заболяване на детето винаги може да подаде молба за преминаване към индивидуална форма на обучение. Но дали това не е наистина краен вариант и не може преди това да се пробва нещо друго. Защото може да извадиш детето от системата дори за няколко години, но така или иначе все ще дойде време то отново да попадне там. По-добре май да не му показваш, че вкъщи е по-добре, че после съвсем ще го откажеш от училище Simple Smile
Моята така 3 години си учеше вкъщи и сега, въпреки че е вече голяма и се справя отлично и с уроците и със социалните контакти, пак от време на време се сеща за предишните години и казва - Ох, мамо, знаеш ли как искам пак да си уча вкъщи Simple Smile Хубаво е в училище заради приятелите, ама тя като по-голяма разбира вече и минусите на съвременното българско училище.

# 275
  • софия
  • Мнения: 2 569
Имахме такъв казус в нашето училище. За първият срок едно детенце беше отсъствало повече от 50 % от 13-те седмици по болест. Класната попита директора и той й отговорил да си му извинява отсъствията. Хората си предоставяха медицинските бележки. Ако има проблем с материала щели да го изпитват с комисия накрая , но нямало право по закон да повтаря. За щастие детенцето се справя с материала,  даже е напред с развитието.Тук описаният случай е по-различен и би трябвало да се подхожда индивидуално.

# 276
  • Мнения: 120
Във връзка с публикацията на desilosha искам да кажа, че до известна степен новите промени в закона за народната просвета ще елиминират подобни неприятни за родители, деца и учители казуси. Стане ли на 5 години детето, то автоматично подлежи на 2-годишно задължително предучилищно обучение. Тогава на родителя няма да му се налага да прави избор - първолак на 6 или на 7 години.

desilosha,
И според мен трябва да продължите напред. От учебната година не остава още много,  а през лятото може да работите допълнително.
По-важно е детенцето ти да не остава с впечатлението, че човек, като му е трудно и се отказва.

Относно бройката на децата в класа съм изумена - 30 са прекалено много според мен, на кого да се обърне по-напред внимание?!

Последна редакция: ср, 23 фев 2011, 11:49 от KGK

# 277
  • Мнения: 277
KGK,пуснах я по-рано на у-ще,защото мислех,че ще се справи.
тя е много контактна,ходи 2 г. на худ. гимнастика,сега смени с танци,пее на руски/нямаме руснаци в семейството/,просто и харесва Филип Киркоров,дори ходихме на концерт.рисува ,пее,оперено дете,физически добре развита,крачето и е 34 номер,височка и аз реших,че факторите са достатъчни.но ...
сменихме училището 1 ви клас. / ПГ кара в съседното у-ще/.и изведнъж започнаха проблемите.огромен клас,неучтиви преподадвателки,които ме пращаха да я водя на психолог,защото не слуша в час ,упорства,не се подчинява,а бе с 2 думи учителката няма КОНТАКТ с детето.то не я допуска до себе си.+следобедната учителка пък я нарекла ,,глупава,,.казали и пред всички деца ,че ще повтаря класа.това го чух и от съседското дете.
и срив!
не пожела повече да ходи на гимнастика,неизпълняемостта се затвърди.
учим в къщи,.почиваме ,рисуваме ,гледаме детско.учението е забавление у дома.
но си заредно даскалите да я обучат в клас?
кога ще работим дома ,какъв е смисълът от ходенето на у-ще???
може би ще я върна в старото у-ще ,където паралелките са с по-човешки бройки.
и достигам до извода ,че НАЙ-ВАЖЕН Е ПЕДАГОГА,а не у-щето.
трябва да му грейнат очичките на детето ,да може с желание и любопитство да влиза в час,защото учителя има нещо интересно да му разкаже...

да погледне ИНДИВИДУАЛНО на неговите способности и да ги форсира.

...синът ще го пусна на 7 г.и 6 м. на училище и,имам си вече голяяма обица. Naughty
него пък не го пуснах на детска градина .
каката като беше на детска,та...цял ден в един апартамент заключени,някакви игри и песни и нищо не научи.
детската е за работещи родители,аз разполагам със всичкото време на света.
пращам го също и на село често,храни животните,събира ,знае какво е плуг,рало,чист въздух.естествен начин на живот.
тука в града като някакви животни в клетки в тия апартаменти,че и градините такива.
недобре заплатени възпитатели с големи класове.
образование-небивалици.
учебника за първи клас на Николина и помагалата са пълни с безмислици,чуждици и странни имена..
то дори и образно не можеш да си представиш действието.
например-,,христо е от хасково.художник е ,рисува хубави пейзажи....художествената сграда.хана му помага.,,
коя хана?хана монтана сигурно. #Crazy

,,,
чиполино е чудно момче.,,,,шидер си има малкамаймунка.,, ,,чичо груйо е йога.,,?!
свършиха ли българските писатели,няма ли детски разкази,че дават такива идиотски изречения?

# 278
  • Мнения: 11
desilosha, като изчетох всичко, което сте писала, у мен се затвърди усещането,че сте попаднали на лош педагог.
Когато избирах училище за дъщеря си, се интересувах преди всичко от впечатленията от учителя, в чиито клас евентуално ще бъде.НЕ знаех, но се оказа,че е възможно да избереш учител, т.е. класа му.и за миг не съжалявам за избора, който направих. Дъщеря ми ходеше с желание на училище.
Мисля че просто трябва да потърсите друго училище ,с по-малък клас и подходящ учител.
Детето ще навакса пропуснатото, така както я описвате съм уверена, че проблемът не е у малката, а в начина по който й е преподавано.Отсътвията се явяват допълнителен фактор.

# 279
  • навсякъде
  • Мнения: 350
desilosha, като изчетох всичко, което сте писала, у мен се затвърди усещането,че сте попаднали на лош педагог.
Когато избирах училище за дъщеря си, се интересувах преди всичко от впечатленията от учителя, в чиито клас евентуално ще бъде.НЕ знаех, но се оказа,че е възможно да избереш учител, т.е. класа му.и за миг не съжалявам за избора, който направих. Дъщеря ми ходеше с желание на училище.
Мисля че просто трябва да потърсите друго училище ,с по-малък клас и подходящ учител.
Детето ще навакса пропуснатото, така както я описвате съм уверена, че проблемът не е у малката, а в начина по който й е преподавано.Отсътвията се явяват допълнителен фактор.
подкрепям с две ръце. Ние също си избирахме госпожата за първи клас, на която съм много благодарна, грижи се като майка за всички и децата много я харесват

# 280
  • Мнения: 1 404
и достигам до извода ,че НАЙ-ВАЖЕН Е ПЕДАГОГА,а не у-щето.
трябва да му грейнат очичките на детето ,да може с желание и любопитство да влиза в час,защото учителя има нещо интересно да му разкаже...

Абсолютно съм съгласна. Сменете училището и нещата ще потръгнат, сигурна съм. Има много недомислици в програмата, но от учителя зависи да ги направи лесно преодолими от децата.

# 281
  • Мнения: 11
В подкрепа на горните мнения само искам да допълня, че учителят е от изключителна важност в първите години, когато се формира отношението към училището като цяло. Лошият учител може да нанесе големи вреди. Когато родителят усети,че учителят не пасва на детето тутакси трябва да вземе мерки. аз имам опит от първата учителка по английски на дъщеря ми. Чудех се защо все преди Алианс я боли корем, мислех че я мързи и й се карах. И когато един ден на репликата ми,че младата й учителка е много красива ми контрира-глупости,мамо, грозна е-разбрах че нещо не е наред.Поговорих с други родители и се установи,че госпожата има навика да кара децата да се подиграват на дете, което е сгрешило. До ден днешен дъщеря ми не долюбва английския, макар да го ползва успешно.
Така че-десилоша, сменяйте училището смело

# 282
  • Мнения: 120
KGK,пуснах я по-рано на у-ще,защото мислех,че ще се справи.
тя е много контактна,ходи 2 г. на худ. гимнастика,сега смени с танци,пее на руски/нямаме руснаци в семейството/,просто и харесва Филип Киркоров,дори ходихме на концерт.рисува ,пее,оперено дете,физически добре развита,крачето и е 34 номер,височка и аз реших,че факторите са достатъчни.но ...
сменихме училището 1 ви клас. / ПГ кара в съседното у-ще/.и изведнъж започнаха проблемите.огромен клас,неучтиви преподадвателки,които ме пращаха да я водя на психолог,защото не слуша в час ,упорства,не се подчинява,а бе с 2 думи учителката няма КОНТАКТ с детето.то не я допуска до себе си.+следобедната учителка пък я нарекла ,,глупава,,.казали и пред всички деца ,че ще повтаря класа.това го чух и от съседското дете.
и срив!

Аз лично бих им потърсила сметка на тия "Умни" госпожи! В никакъв случай не позволявай да подтискат самочувствието на детето ти. #Cussing out

Сменяйте училището и давайте напред. Напълно съм съгласна с Ra_ri - проблемът изобщо не е в детенцето - в подходящата среда всичко ще се промени.

Направо ми настръхнаха косите от историята ти...Кой ги назначава тия хора за педагози направо се чудя!

А пък това с "чичо Груйо е йога"....думи нямам   Joy



Последна редакция: ср, 23 фев 2011, 16:49 от KGK

# 283
  • Мнения: 51 060
Цитат
А пък това с "чичо Груйо е йога"....думи нямам   35

И какво толкова - децата учат къде и как се пише "й". В това изречение ги има и двете правила.

# 284
  • Мнения: 120
Е, толкова ли няма някакви по-нормални думи на български език, та точно тези намериха съставителите на учебника? Колко хора познаваш, които се казват Груйо? Laughing
Йоана, Йонка, Йори (от Мечо пух - само че той не може да прави йога, извинявай - отпада веднага) Joy

Общи условия

Активация на акаунт