AVON обсъждане на продукти за клиенти- 4

  • 39 363
  • 651
  •   1
Отговори
# 495
  • Мнения: 15 811
Понеже отсъствх се върнах да прочета темата назад.

За алергиите , подкрепям поста на Нели МАрче, ако си с алергична кожа и го знаеш едва ли ще се спуснеш да си купуваш Колор тренд козметика .Ако обаче кожата ти не е проявявала алергии ,  нормално е да се окаже че може да се алергчина към нов продукт ,  и за това си има начин на решение - продукта се връща. Не виждам защо е цялата тази пяна ....

Да и как ще го върна ?Това отзад дето пише че 100% ще върнем продукта питах 3 консултантки и те казчат че това е само ако е счупен продукта  Flutter


Това не е вярно.
ейвън дават 100% гаранция и това важи за най- разнообразни случаи : и при алергични реакции, както и ако цвета на получение продукт е различен от каталога или не си доволна от качеството на чантата и по много други причини. И ако в реалния живот си толкова устата колкото тук, това можеш да го кажеш на представителя си и той не може да ти откаже. Ако пък ти откаже ейвън имат централа и телефон- имаш право да се жалваш за случилото се и да се оплачеш от представителя си съответно и така да си получиш парите обратно и да върнеш продукта. Всичко това можеш да го направиш вместо да си губиш времето тук.

# 496
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
   _re_ge,  Hug, много точно казано е всичко в поста ти.  Peace

 Обаче,  вместо ние да се джавкаме, най-добре е модератора вече да вземе някакво решение относно излишните включвания в темата. Нали така?!  Wink

 Бубанка,  Wink!

# 497
  • Мнения: 1
Абе и моята консултантка не иска да връща поръчки, казва, че ставало много трудно и не искала да си навлича проблеми Confused

# 498
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
Абе и моята консултантка не иска да връща поръчки, казва, че ставало много трудно и не искала да си навлича проблеми Confused

 Тя може да не иска, но като настояваш, няма къде да отиде. Щом има такава опция, трябва да се съобрази с клиента и недоволството му. Има и д руг вариант - сменяш координаторката си. И не е чак толкова сложно връщането си. Има си точно определен начин, писане на няколко реда и...готово. Егати и мързеливите координаторки, дето ги има някъде.  ooooh!

# 499
  • Мнения: 114
Че е трудно ,трудно е . ConfusedЧе чакаме понякога, по 2 месеца да ни приспаднат парите -така е / а на клиента ги връщаш обратно веднага  и ти висят на теб /. Че са си разходки до офиса и т.н. Голяма врътка си е .Обаче, ако причината да се върне продукта е реална /а не, че клиента не знае какво иска / ,представителя не може да ти откаже. Ако го направи- си търсиш друг . PeaceПП За координатор ли говорим, който не си върши работата или за представител ,че се омотах. Както и да е...

# 500
  • Мнения: 1
   _re_ge,  Hug, много точно казано е всичко в поста ти.  Peace

 Обаче,  вместо ние да се джавкаме, най-добре е модератора вече да вземе някакво решение относно излишните включвания в темата. Нали така?!  Wink

 Бубанка,  Wink!

Не се джавкаме, аз задавам въпрос  Peace 


 
Понеже отсъствх се върнах да прочета темата назад.

За алергиите , подкрепям поста на Нели МАрче, ако си с алергична кожа и го знаеш едва ли ще се спуснеш да си купуваш Колор тренд козметика .Ако обаче кожата ти не е проявявала алергии ,  нормално е да се окаже че може да се алергчина към нов продукт ,  и за това си има начин на решение - продукта се връща. Не виждам защо е цялата тази пяна ....

Да и как ще го върна ?Това отзад дето пише че 100% ще върнем продукта питах 3 консултантки и те казчат че това е само ако е счупен продукта  Flutter


Това не е вярно.
ейвън дават 100% гаранция и това важи за най- разнообразни случаи : и при алергични реакции, както и ако цвета на получение продукт е различен от каталога или не си доволна от качеството на чантата и по много други причини. И ако в реалния живот си толкова устата колкото тук, това можеш да го кажеш на представителя си и той не може да ти откаже. Ако пък ти откаже ейвън имат централа и телефон- имаш право да се жалваш за случилото се и да се оплачеш от представителя си съответно и така да си получиш парите обратно и да върнеш продукта. Всичко това можеш да го направиш вместо да си губиш времето тук.


А добре например имах едно червило сещтате ли  се от онези с балсам вътре   кода е 0818 5 нуде перфектион много бях щастлива че ще ми го докара  (поръчката се бави към 3 седмици..) и отварям го и като си сложих стои като керемидено тъмно кафяво  Sad Sad иначе хидратира

# 501
  • Мнения: 15 811
Как ЩЕ стои на конкретни устни едно червило не може да предвиди никой, но трябва да изглежда като снимката на каталога като цвят - самата гилза. Освен това добрия представител има и мостри - за проба, червисваш се и решаваш. Друг е въпроса че за по евтините модели  няма мостри, че и за много други червила, обаче тук отново е ролята на представителя, рови чете, гледа в интернет, чете отзиви  и съветва, като кажеш искам натурано няма да ти предложи керемидено. обаче понякога има и неочаквани случки - примерно са ми казвали- никога не съм носила такъв цвят обаче се харесах.

Връщането на продукт наистина зависи основно от координатора от подкрепата му , и на тях не им се занимава често , обаче си го натискаш а ако ти прави парчета го сменяш.

# 502
  • Мнения: 1
Как ЩЕ стои на конкретни устни едно червило не може да предвиди никой, но трябва да изглежда като снимката на каталога като цвят - самата гилза. Освен това добрия представител има и мостри - за проба, червисваш се и решаваш. Друг е въпроса че за по евтините модели  няма мостри, че и за много други червила, обаче тук отново е ролята на представителя, рови чете, гледа в интернет, чете отзиви  и съветва, като кажеш искам натурано няма да ти предложи керемидено. обаче понякога има и неочаквани случки - примерно са ми казвали- никога не съм носила такъв цвят обаче се харесах.

Връщането на продукт наистина зависи основно от координатора от подкрепата му , и на тях не им се занимава често , обаче си го натискаш а ако ти прави парчета го сменяш.

Самия цвят на червилото когато го доближа на картинката не си приличат иначе точно този цвят от каталога много ми допадна  Flutter

# 503
  • Мнения: 18 830
Аз също имах проблем с един гланц, помните, оплаках ви се, от серията Колор тренд, цвят Clear, ей още е при мен каталога- ами бледорозово е карето с цвета. Знам какво значи думата, но можеха просто да си оставят квадратчето неоцветено, а не розовко. Гланца дойде естествено цвят" гола вода". От тогава си знам урока  Peace

# 504
  • Мнения: 15 811
Аз също имах проблем с един гланц, помните, оплаках ви се, от серията Колор тренд, цвят Clear, ей още е при мен каталога- ами бледорозово е карето с цвета. Знам какво значи думата, но можеха просто да си оставят квадратчето неоцветено, а не розовко. Гланца дойде естествено цвят" гола вода". От тогава си знам урока  Peace



Clear  значи безцветно, няма как да дойде цвят.

От червилата мусс трябваше да те посъветват да вземеш шампанско - той беше естествения цвят - всички други бяха доста ярки - Нюд глоу си беше направо оранжев, а Нюд шиммър прекалено блестящ.

# 505
  • In The Middle Of Nowhere
  • Мнения: 3 169
Не знам сега как го правят 'шампанското', но едно време първото ми и последно беше много перлено и почти изтриващо устните, д а не казвам на какво приличах с него  Laughing

Моята приятелка и консултантка е много доволна от това на 37 стр perfect nude.

# 506
  • Мнения: 1
Аз искам да питам това от 6 катал;ог  на стр 36 последното цлеар 0943 1  стои ли розово или това е от цвета на устните ?  И това пак на същата стр. горе в дясно парвия Айсд пинк 3997 4 и то ли е розово

# 507
  • Мнения: 37
Че е трудно ,трудно е . ConfusedЧе чакаме понякога, по 2 месеца да ни приспаднат парите -така е / а на клиента ги връщаш обратно веднага  и ти висят на теб /. Че са си разходки до офиса и т.н. Голяма врътка си е .Обаче, ако причината да се върне продукта е реална /а не, че клиента не знае какво иска / ,представителя не може да ти откаже. Ако го направи- си търсиш друг . PeaceПП За координатор ли говорим, който не си върши работата или за представител ,че се омотах. Както и да е...
Абсолютно подкрепям мнението на AS_qколко мостри съм съм раздала на фон дьо тени, избират, избират, поръчват и после ми го връщат. Много мразя тази процедура. Старата ми координаторка не приемаше никакви връщания, с изключение на алергични реакции, но искаше медицинска бележка за това. Много беше тегаво и сега не е по-различно!

# 508
  • Мнения: 15 811
Аз искам да питам това от 6 катал;ог  на стр 36 последното цлеар 0943 1  стои ли розово или това е от цвета на устните ?  И това пак на същата стр. горе в дясно парвия Айсд пинк 3997 4 и то ли е розово

Клиър няма цвят, създава ефект на мокри устни.

Айсд пинк :
http://s57.radikal.ru/i157/1102/1b/4a59ebea86c3.jpg

# 509
  • Мнения: 1
Аз искам да питам това от 6 катал;ог  на стр 36 последното цлеар 0943 1  стои ли розово или това е от цвета на устните ?  И това пак на същата стр. горе в дясно парвия Айсд пинк 3997 4 и то ли е розово

Клиър няма цвят, създава ефект на мокри устни.

Айсд пинк :
http://s57.radikal.ru/i157/1102/1b/4a59ebea86c3.jpg

 ne mi se otвarq  Close
А на стр 18 този гланц ми изглежда хубав , има ли го  някой ? Аз бих искала да си взема  пинк нектар или клиърли плъмп , обаче на мен долната ми устна ми е по голяма и незнам ако наистина действа как ли ще стои на устните ми  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт