AVON само за представители - КАМПАНИЯ 05 -Тема 77

  • 28 522
  • 695
  •   1
Отговори
# 105
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Аз регистрирах мъжа ми да видим какво ще пратят - махнах отметката и на телефон написах - само нули ,че ако и съобщения хукнат да му пращат ,както си има други работи на главата....... #2gunfire.

Ауууу,ама са бързи,пратиха това:
"Благодарим Ви, че се регистрирахте в празничната лотария на Avon. Пожелаваме Ви успех.
Ако обичате продуктите на Avon, имаме изненада за Вас.
Вие можете да станете част от голямото семейство от Представители на Avon и да носите красота на своите близки и приятели.

Ха-ха, това вярно ли ти го пратиха  hahaha  Е, тоя път хептен за канарчета ни взеха  Mr. Green

Аз на 100% оставам за втора дата. Само един лосион от 3,90 лв. имам към вече събраните 30-на лева.

Последна редакция: сб, 26 мар 2011, 09:17 от `ТуиГ

# 106
  • Мнения: 1 210
За да си добър представител, трябва да имаш например много мостри, от всичко. Почти година ми беше нужна да натрупам, всичко ми необходимо. Трябва да знаеш всичко за продуктите ,на кой какво да предложиш ,за да е доволен.

Така е, обаче това е голямо капиталовложение. Освен това много продукти бързо-бързо изчезнат от каталога и мострите си остават за нас. Онзи ден рових в един плик, където събирам всички аромати, за да търся един от по-старите по молба на колежка - ами то има маса продукти, които са махнали.
И то забелязвам, че се прави някаква огромна рекламна кампания зарибявка (последно като с червилата например) и само 2-3 кампании по-късно ги смотават някъде, дето никой не ги вижда. Една клиентка искаше да си вземе от тази брошура, наложи се 2-3 пъти да я прегледам, докато ги открия, и то на 12 лева - моменталически се отказа жената.

Е поради тази причина и аз се чудя от кое да взимам да си имам и от кое не. Вече трета кампания всичко "спестено" отива винвестиция за мостри. Обаче като имам само неделите за представяния, а сега като се постопли домашните ще ме натиснат да обикаляме натук натам ииииииииииииии се чудя какво да правя.
А имам желание, сега трябва и начин да намеря.
В приложението има оферта за комплект мостри червила. Дали няма да е някое набутване - да вземат да отпаднат от каталога, а в момента да разчистват склада?
jhony, благодаря за седмия каталог. Подозренията ми относно Solutions am.pm и т.н. ги разчистват. Тоест да не се хабя за мостри или пък да раздам текущите с новината, че сега е момента за изгодна покупка (в тази и следващите 2 кампании)..... И каква ще е файдата от комплекта за нови представители (4бр от maximum moisture) - не знам дали го искам за мен, обаче може и да не мога да го продам. Мда, каква ли стратегия да избера?
Помага ли ви се в мисловния процес?

Кой казваше за математиката и козметиката...... Много е прав.

Споделете взимали ли сте си тези празните мостри за лакове и как ги попълвате (с всяка поръчка от клиентка с лак или ходите до офис?)
Дайте идея как да стигна до някоя и друга абитуриентка?

Последна редакция: пт, 25 мар 2011, 23:55 от Anichka

# 107
  • Мнения: 1 174
Искам да попитам- някой от Пловдив ,получава ли си кашона в събота при експресна поръчка и кой е клона, за да давам този адрес.Преди си получавах поръчката в събота .От няколко кампании не е така .Гледам в София ги получават по-рано, в Бургас, само в Пловдив -пак спят.
Aз съм от Пловдив и последният път трябваше да получа експресната поръчка в събота, но не, дойде в понеделник  Twisted Evil Някой беше споменал май,че вече в събота няма да се доставя.

# 108
  • Мнения: 1 640
Anichka,комплектът кремове Мaximum Мoisture си го вземи,заслужава си.Може и ти  да го ползваш.Аз все още имам от него,ползвам си нещата.Тоникът е много хубав,не съдържа алкохол.
Ползвам ги и вместо мостри-раздавам ги да ги пробват и така  правя демонстрации на клиентите.Имам и червения мини комплект Реверсалист-и него го пробутвам да тестват. Всъщност вместо конкретни мостри раздавам направо кремовете си,които съм ги нарекла "оборотни".
   За абитуриенти-не знам как се стига до тях.Смятам,че те направо си отиват на професионален грим и не се занимават със средна ръка козметика,но може да има и изключения де.

# 109
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Аз също получавах преди експресните в събота, но сега вече не. Единственият вариант е да съвпадне с дата за редовна доставка и тогава покрай нея, носят и експреса. Иначе - понеделник.

# 110
  • Мнения: 68
Аз също получавах преди експресните в събота, но сега вече не. Единственият вариант е да съвпадне с дата за редовна доставка и тогава покрай нея, носят и експреса. Иначе - понеделник.
Днес си взех експресната от Централна поща Стара Загора.Може вече да не ги носят, но от пощата може да се вземат.

# 111
  • Мнения: 0
 "Обаче забелязвам страшно незнание на основни неща при започване на работа като представител. Защо така? Тези координаторки само бройки ли правят? Не провеждат ли обучения? Аз назначавах по определен стандарт и всяко ново назначение ми отнемаше поне един час. Обяснявала съм всичко в детайли. Ами ако не е форума, как ще  работят тези момичета? Лелеее, от ден на ден Ейвън започва да прави търговия не със стоката си, а с представители. "

Става така , че понякога координаторите не са виновни за незнанието. Случвало ми се е да си уговоря среща с дама, която желае да работи и да стане представител ... Но няма желание да те слуша - или няма време и бърза за някъде или няма желание. Така, че както навсякъде има различни хора и понякога не може да се обвиняват само координаторите в незнанието на представителите им.

# 112
  • Стара Загора
  • Мнения: 3 126
Някой има ли часовник Sally? Видях го в Нетната оферта и ми хареса. Така ли изглежда в действителност?

Последна редакция: сб, 26 мар 2011, 11:37 от sisi_91

# 113
  • Мнения: 70
Ех, че много новорегистрирани Ейвънки станахме, че и бликаме от информация.  Mr. Green

AvonLady Svilengrad, сигурна съм, че може да се е случвало и това, но бива ли да има координатори, които дори при пускане на първа поръчка да не информират представителя, моята координаторка си беше лоялна в началото. Но сега с технологиите тип: GSM, Скайп, MSN, ICQ, Facebook и още куп други прищявки, все ще се намери време да се отговори на въпроса на представителя, но такива ми ти неща от типа на : Пишеш на координаторка в скайп и тя излиза извън линия, при мен не минават, някои координатори просто искат да си приберат процента или там каквото взимат в джоба.

И аз оставам за втора дата..  ooooh!

# 114
  • Мнения: 1 640
 GrinningНе ми се вярваше,но в проследяване на поръчката пише,че пратката ми е вече в клон 9020-нищо че е събота и че е експресна.Отивам да я взема и ще споделя кое как е от СИП-а - най-много от там имам.

# 115
  • Мнения: 0
В проследяване на поръчката ми пише че е още в РСЦ София възможно ли е?  ShockedПусната е експресна в четвъртък

# 116
  • Мнения: 14
момичета чува ли се нещо за матираните лакове? Ще ги пускат ли вече Sad

# 117
  • Мнения: 78
За к-5 няма да има матиращите лакове, в сайта го пише.

# 118
  • Мнения: 14
да , аз го видях, но все се надявах да ги има . Мерси . Б*си простотията Sad

# 119
  • Мнения: 222
ти остави матираните тях вече ги прежалихме, ама новите два в К06  Tired дали....ще ни огреят???

Общи условия

Активация на акаунт