AVON само за представители - КАМПАНИЯ 05 -Тема 77

  • 28 506
  • 695
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 61
Кате,благодаря за темата.Влизам само да ви следя,поръчки няма засега.

# 76
  • Мнения: 116
успешна кампания на всички   bouquet

# 77
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
В "томболата" с кодовете МОГАТ да участват и представители (по-нагоре имаше чуденка дали може или не) и затова си има поле, където да се чекне дали си клиент или представител. Има и също така сложена отметка пред едно уточненийце, че се съгласяваш да те облъчват с инфо и зарибявки - аз лично си го махнах Twisted Evil НО, в общите условия има едно интересничко такова:
"С участието в тази промоция участниците се съгласяват Организаторът или оторизирани от него лица да комуникират с тях посредством телефонни разговори и SMS по време на промоцията и в период от 6 месеца след края й." Ама са си вързали гащите гадинките Whistling

# 78
  • Мнения: 220
Предполагам ,че на представителите ще предложат да станат координатори,ама са нагли а ?

# 79
  • Мнения: 740
Момичета, имам питане - Ако платя само частично последната си фактура, ще мога ли да пусна поръчка по К05? До сега не ми се е случвало такова нещо... newsm78

# 80
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Ако ти изтече срокът за плащане преди да пуснеш поръчка за к.05, на 100% са ти задържали новата поръчка. Ако обаче пуснеш и те фактурират по к.05 преди да ти е изтекъл срокът за плащане на фактурата по к.04, мисля, че няма да имаш проблем с получаването на новата поръчка.

# 81
  • у нас
  • Мнения: 447
Здравейте,дами.Имам питане поръчката ми е задържана, предната фактура е платена вчера в момента нямам възможност да им пратя факс.Как процедират  ейвън ще ми изтрият ли поръчката?
Аз мисля да я пусна утре експресна .

# 82
  • Мнения: 740
Благодаря за бързия отговор!  Hug
Срока ми изтича днес, н о аз за съжаление не мога да платя фактурата.

# 83
  • о`майна лунна нощ е
  • Мнения: 5 540
Славена, не пращай поръчка тогава. Ще я задържат.
Винс, има ли начин да сканираш и пратиш бележката на мейл или по скайпа им, ако приемат по този начин? Не е задължително да е по факс.

# 84
  • Мнения: 114
Относно кодовете и играта, някъде в сайта пишеше, че щели да се използват адресите САМО да те уведомят ,ако си спечелил .Едва ли не никакви  зарибявки няма да има ,НО аз не им вярвам. Mr. Green Помолих някои клиенти да се регистрират и ще видим какво ще си случи. Всичко ми е фактурирано. Дано дойде читаво .Имам поръчка за 330 лева-14 парфюма и ТВ са част от нещата . И всичко е отново в един кашон. #CrazyМоля се да ги подредят както трябва. Praynig Другата седмица ,имаме среща в една зала -ще казват новостите от К5 до К7.За топ клубовете и мотивационни програми .Ако отида и никой не е споделил инфо преди това- ще пиша. Peace

# 85
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Да бе да, само ако си спечелил Outta Joint А зАщо тогава ме уведомяват в пълните условия, че съм се съгласила да ме тормозят по телефона и с смс-и до 6 месеца след края на играта Whistling Дребни мошенгийки както винаги Laughing

# 86
  • Мнения: 0
Здравейте  и от мен искам само да ви попитам с куриер кога трябва да ми дойде поръчката и колко трябва да се обруля за нея, пусната е вчера

# 87
  • Мнения: 114
 Bradata-Така е , ако ни четат нека знаят ,че не сме такива глупаци. Как заслужават, една кампания да им спретнем без поръчки. Twisted Evil Ама знаят, че всеки гони висок процент или нещо друго .Ама идвааа лято. Тогава пак ще разчитат на нас, по-старите представители. Много от новите ще се откажат. Няма да им правят поръчки .Тогава ще има ухажвания .За да си добър представител, трябва да имаш например много мостри, от всичко. Почти година ми беше нужна да натрупам, всичко ми необходимо. Трябва да знаеш всичко за продуктите ,на кой какво да предложиш ,за да е доволен. Клиентите вече са с много претенции- ами ние представителите станахме без брой.А те на новите представители, не са им обяснили елементарни неща за поръчката, а камо ли как да обслужват качествено клиентите .Не искам да обидя никой. Hug Моля ,да не се почувства някой засегнат. Защото ейвън не е само удоволствие. За да имаш добри поръчки ,трябва да се понапънеш здравата .Успех на всички.

# 88
  • у нас
  • Мнения: 447
ТуиГ,аз сега се обадих в ейвън и помолих да ми изтрият поръчката ,ще я пусна утре като експресна и сряда ще я получа.За другите начини не съм говорила, така ми е по-оправно,нямам им вяра на ейвън със скайпа.

# 89
  • София
  • Мнения: 1 731
За да си добър представител, трябва да имаш например много мостри, от всичко. Почти година ми беше нужна да натрупам, всичко ми необходимо. Трябва да знаеш всичко за продуктите ,на кой какво да предложиш ,за да е доволен.

Така е, обаче това е голямо капиталовложение. Освен това много продукти бързо-бързо изчезнат от каталога и мострите си остават за нас. Онзи ден рових в един плик, където събирам всички аромати, за да търся един от по-старите по молба на колежка - ами то има маса продукти, които са махнали.
И то забелязвам, че се прави някаква огромна рекламна кампания зарибявка (последно като с червилата например) и само 2-3 кампании по-късно ги смотават някъде, дето никой не ги вижда. Една клиентка искаше да си вземе от тази брошура, наложи се 2-3 пъти да я прегледам, докато ги открия, и то на 12 лева - моменталически се отказа жената.

В интерес на истината, от дълго време съм представител - може би от 5-6 години, но започна да ми е интересно едва, когато се присъедих към вашето/наше малко общество. И поръчките ми се увеличиха (е, и аз имам принос за това  Grinning )
Координаторката ми е от отзивчивите, но е такава бърборица - освен за ейвън ми бърбори за 1000 други неща, които ама хич не ме интересуват, че се опитвам максимално да намаля контактите с нея. Но винаги е на линия, когаго имам нужда.

Общи условия

Активация на акаунт