Взеха ми пари неправомерно-как да постъпя ?

  • 16 542
  • 125
  •   1
Отговори
# 105
  • София
  • Мнения: 1 939
Добре де, как така не е толкова осчетоводено, че да трябва да ти искат съгласието, но е достатъчно осчетоводено да загубиш 30 лева  Laughing

# 106
  • Мнения: X
Да, благодаря, вече ми е ясно.
Иначе, за мен логиката е да се върне левовата равностойност според датата на осчетоводяване, тоест сумата, която е постъпила, а не според датата, на която е заявена грешката, но може и сега да греша.  Peace

# 107
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Да, благодаря, вече ми е ясно.
Иначе, за мен логиката е да се върне левовата равностойност според датата на осчетоводяване, тоест сумата, която е постъпила, а не според датата, на която е заявена грешката, но може и сега да греша.  Peace

Да, така е. Аз това искам. Да си вземат точно толкова, колкото са ми дали в деня на дублираната транзакция. И за това казвам, че банката най-добре знае какво да напише на PayPal и какви документи да представи, като доказателство.
Демек банката да ме представлява пред PayPal, да им обясни за моя случай и недеволство.
Ако го бяха направили още онзи ден, когато сезирах банката, сега щях да съм забравила за случая и щях да пусна тема:
Евала на ПИБ, че ми помогнаха...и т.н


# 108
  • Мнения: 4 300
Да, благодаря, вече ми е ясно.
Иначе, за мен логиката е да се върне левовата равностойност според датата на осчетоводяване, тоест сумата, която е постъпила, а не според датата, на която е заявена грешката, но може и сега да греша.  Peace
За хиляден път- операцията не се инициира от банката и курсът пак не се определя от банката, респ.тя няма никакво право да оправи чужда грешка.

# 109
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Да, благодаря, вече ми е ясно.
Иначе, за мен логиката е да се върне левовата равностойност според датата на осчетоводяване, тоест сумата, която е постъпила, а не според датата, на която е заявена грешката, но може и сега да греша.  Peace
За хиляден път- операцията не се инициира от банката и курсът пак не се определя от банката, респ.тя няма никакво право да оправи чужда грешка.

Рокси, тя, това го разбра, аз мисля, че въпроса и е за друго

# 110
  • Мнения: X
Да, разбрах кое как е. Просто си разсъждавам, че не е много коректно. Никой не е длъжен да тича и да се разправя за чужди грешки. Времето е пари. Ок, 30-тина лева не са голяма сума и се преживява, но утре може да възникне грешка с много по-голяма сума и тогава става страшно. И ако на шефа ми му е криво и не ме пуска в работно време да се разправям с банки за разпечатки от транзакции и става наистина страшно.
Но това е риска като искаме да ни е лесно и удобно. Трябва да си имаме едно на ум, че удобствата на съвременното общество, имат и своите негативи. Темата беше полезна за мен. Ако ми се случи нещо подобно, поне ще знам как да процедирам.

Последна редакция: сб, 30 апр 2011, 22:58 от Анонимен

# 111
  • Мнения: 4 300
Нали не мислите, че някой в Пей пал ръчно седи и цъка?Simple Smile))
Всичко е автоматично, имат си най вероятно софтуеър, който следи за дублиране на транзакции и ги коригира автоматично. Не забравяйте, и че проблемът идва от различната валута на транзакцията и на сметката, което реално не е проблем на Пейпал и съм около 99% сигурна, че ти си запазват правото на разлика в дните на осчетоводяване, както и Виза и Мастъркард, с всички произтичащи от това евентуални последици. Принципно валутния риск си е на клиента.
Спасява те евентуално само това, че е резултат от допускане на грешка. Иначе е честа практика да платиш или резервираш нещо днес, а да ти дръпнат парите след един-два или повече дни, като курса ще е различен от този, в деня на покупката. Просто хората не го забелязват.

# 112
  • Мнения: X
Нали не мислите, че някой в Пей пал ръчно седи и цъка?Simple Smile))
Е аз от банки и финанси, признавам си, не разбирам много, но от софтуер и транзакции уж да Simple Smile
Това ми е ясно, че нещата стават автоматично. Сега като се замислих си права. В началото подходих повече емоционално и не помислих от техническа гледна точка. Не е честно за клиента, но предполагам, че от пейпал ще възстановят сумата, защото от една страна такива институции са що годе коректни и от друга, клиентът им е ощетен заради тяхна грешка. Принципно е добре валутата по сметката да е същата като тази, в която пазаруваш.

# 113
  • Мнения: 4 892
Нали не мислите, че някой в Пей пал ръчно седи и цъка?Simple Smile))
Е аз от банки и финанси, признавам си, не разбирам много, но от софтуер и транзакции уж да Simple Smile
Това ми е ясно, че нещата стават автоматично. Сега като се замислих си права. В началото подходих повече емоционално и не помислих от техническа гледна точка. Не е честно за клиента, но предполагам, че от пейпал ще възстановят сумата, защото от една страна такива институции са що годе коректни и от друга, клиентът им е ощетен заради тяхна грешка. Принципно е добре валутата по сметката да е същата като тази, в която пазаруваш.

Да, ще го направят.

що се отнася до това сметката да е в съответна валута, с която купуваш, то това не е нужно. И практически е невъзможно да е обвързано с една карта. Трябва да си извадиш няколко карти в основните валути - лева, евро, паунди и долари. Поддръжката на сметките, годишни такси, такси за издаване на карти и прочие и то на 4 карти да речем, ще е доста по-скъпо от евентуални куросви разлики, които се покриват.
Wink

# 114
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Дали ще пазаруваш или не си е едно и също, като загуба. Все ще ти се наложи да си превалутираш парите един ден.
При мен лично дали сметката ще ми е в паунди или не, щом моята валута за страната е различна, аз винаги ще съм губещата. Така, че номера с валутата по картатата е мазане на очи на клиента.

# 115
  • Мнения: 4 892
Дали ще пазаруваш или не си е едно и също, като загуба. Все ще ти се наложи да си превалутираш парите един ден.
При мен лично дали сметката ще ми е в паунди или не, щом моята валута за страната е различна, аз винаги ще съм губещата. Така, че номера с валутата по картатата е мазане на очи на клиента.


Глупости на търкалета. Ако си направиш карта в лева и не пазаруваш, защо ще ти се налага да превалутираш, ако просто решиш да си закиеш картата и си изтеглиш парите или сметката си остне обикновена разплащателна?

щяло да и се наложи да превалутира? Е, не, дай сега в цял свят да наложат единна валута, щото doniboni не знае къде я сърби. Купувай у нас и няма да ти се налага да превалутираш.

Между другото в някои банки и то представители точно на тези, чуждите, които ти в предни постове ни даде за пример, такива клиенти като теб в някои случаи биват разкарани. Да не кажа направо изгонени. Любезно ги канят да си затворят сметките, съгласно клауза в Общите условия. Все пак и банковите служители са хора и бива да се щадят.  Wink

# 116
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Дали ще пазаруваш или не си е едно и също, като загуба. Все ще ти се наложи да си превалутираш парите един ден.
При мен лично дали сметката ще ми е в паунди или не, щом моята валута за страната е различна, аз винаги ще съм губещата. Така, че номера с валутата по картатата е мазане на очи на клиента.


Глупости на търкалета. Ако си направиш карта в лева и не пазаруваш, защо ще ти се налага да превалутираш, ако просто решиш да си закиеш картата и си изтеглиш парите или сметката си остне обикновена разплащателна?

щяло да и се наложи да превалутира? Е, не, дай сега в цял свят да наложат единна валута, щото doniboni не знае къде я сърби. Купувай у нас и няма да ти се налага да превалутираш.

Между другото в някои банки и то представители точно на тези, чуждите, които ти в предни постове ни даде за пример, такива клиенти като теб в някои случаи биват разкарани. Да не кажа направо изгонени. Любезно ги канят да си затворят сметките, съгласно клауза в Общите условия. Все пак и банковите служители са хора и бива да се щадят.  Wink

Ама, защо ми се зъбиш, бе жена ?
Аз говоря точно за моята карта и моя случай, по повод въпроса на служителката, която ме попита, защо не съм си била направила сметката в паунди.
Ей, много сте злобни...чак пяна ви излиза от устата...

# 117
  • Мнения: 4 300
Принципно е добре валутата по сметката да е същата като тази, в която пазаруваш.
С риск да дръпна синджирчето и да последва пак изблик колко сме пре*** като българи това няма да помогне кой знае колко.
Дори да си откриеш карта в долари или паунди, налипак ще трябва от време на време да  я захраниш от левовите/евровите си доходи и е само въпрос на късмет какъв курс ще уцелиш тогава.
Естествено, има хора, които от тези курсови разлики се прехранват, но на обикновения потребител в обикновените мащаби и ситуации не му е особено значимо.

# 118
  • на кой му пука, майна
  • Мнения: 5 370
Вижте сега, явно много бръкнах в егото на някой банкови служители пишещи тук, за това искам да им се извиня и не желая повече да споря с тях. Моето мнение си е мое, вашето си е ваше.

Виждам, че не ви е приятно, когато един клиент, който е ощетен и хал хабер си няма какво му се е случило, да си потъси правата в тази ситуация или най-малкото да потърси помощ и да срещне разбиране от отсрещната страна.

Ценя хората, които умеят да водят диалог, а не да нападат, без да са наясно дали отсрещната страна е разбрала, какво им обяснявате. Същото се получи и в банката, когато бях.

Служителката не беше наясно, какво се случва, за това се обърна и към картов отдел, само, че тя не можа да ми обясни нещата, както трябва, та за това се наложи да пусна тема и тук, за да се информирам по-подробно или поне да сверя част от информацията.
Само, че ако забелязахте, вие първи ме нападнахте, колко съм наивна, колко съм заблудена и т.н, вместо да обосновете думите си, защото човек, който не работи в банка му е трудно да разбере как работи една банкова система и т.н

Всеки мой постинг от тук нататък ще е само по-темата, личните нападки ще ги пропускам, защото съгласете се е безмислено да се заяждаме с някой, който дори не сме виждали, нито пък познаваме.



 Peace

# 119
  • София
  • Мнения: 31 397
Вижте сега, явно много бръкнах в егото на някой банкови служители пишещи тук, за това искам да им се извиня и не желая повече да споря с тях. Моето мнение си е мое, вашето си е ваше.

Виждам, че не ви е приятно, когато един клиент, който е ощетен и хал хабер си няма какво му се е случило, да си потъси правата в тази ситуация или най-малкото да потърси помощ и да срещне разбиране от отсрещната страна.

Ценя хората, които умеят да водят диалог, а не да нападат, без да са наясно дали отсрещната страна е разбрала, какво им обяснявате. Същото се получи и в банката, когато бях.

Служителката не беше наясно, какво се случва, за това се обърна и към картов отдел, само, че тя не можа да ми обясни нещата, както трябва, та за това се наложи да пусна тема и тук, за да се информирам по-подробно или поне да сверя част от информацията.
Само, че ако забелязахте, вие първи ме нападнахте, колко съм наивна, колко съм заблудена и т.н, вместо да обосновете думите си, защото човек, който не работи в банка му е трудно да разбере как работи една банкова система и т.н

Всеки мой постинг от тук нататък ще е само по-темата, личните нападки ще ги пропускам, защото съгласете се е безмислено да се заяждаме с някой, който дори не сме виждали, нито пък познаваме.



 Peace


като чета поста ти не знам служителката дали е била наясно, ама ти явно не си наясно какво се е случило и кой е отговорен в случая  Embarassed Никой не те спира да си търсиш правата, НО не от банката, защото тя не е виновна в твоя случай!!!!!!


п.с. не съм банков служител, даже не работя в сферата. Просто съм добре запозната във връзка с моите сметки по банки кой за какво е отговорен като цяло  Peace

Общи условия

Активация на акаунт