НЕ СТАВАЙТЕ КЛИЕНТИ НА BLIZOO

  • 149 324
  • 960
  •   1
Отговори
# 840
  • Мнения: 2 931
По отношение на срочните договори всички доставчици са един дол дренки.
Ама нали все пак някой трябва да ти доставя услугата....
     Вероятно. Аз продължавам да съм доволна като цяло от услугата в нашия град. Но се чудя дали да не ги сменя като ми изтече поредния срочен договор, защото постъпиха некоректно. Преди да края на предходния договор ми се обадиха по телефона с оферта за по-бърз Интернет, съответно по-висока цена. Отказах я и подписах нов при същите условия. Когато новият договор влезе в сила, спряха всички чужди HD канали. Не съм се занимавала и не съм броила дали имам нужния брой, компенсиран с български, защото рядко ги гледаме. Но смятам отношението за некоректно. Имам време до края на годината да размисля и да ги сменя. 

# 841
  • Мнения: 33
По отношение на срочните договори всички доставчици са един дол дренки.
Ама нали все пак някой трябва да ти доставя услугата....
    Вероятно. Аз продължавам да съм доволна като цяло от услугата в нашия град. Но се чудя дали да не ги сменя като ми изтече поредния срочен договор, защото постъпиха некоректно. Преди да края на предходния договор ми се обадиха по телефона с оферта за по-бърз Интернет, съответно по-висока цена. Отказах я и подписах нов при същите условия. Когато новият договор влезе в сила, спряха всички чужди HD канали. Не съм се занимавала и не съм броила дали имам нужния брой, компенсиран с български, защото рядко ги гледаме. Но смятам отношението за некоректно. Имам време до края на годината да размисля и да ги сменя.  
Заради подобно нещо са били съдени.
Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) глоби „Близу Медиа енд Броудбенд” ЕАД (която предлага кабелна телевизия и интернет под марката Blizoo) в размер на 887 260 лв. (1% от нетните приходи от продажби на дружеството за 2013 г.), съобщиха от комисията.
Производството е образувано по повод на постъпил сигнал от потребител относно предлаганата от компанията в края на 2012 г. пакетна услуга (телевизия и интернет) заедно с бонус пакет спортни програми „HD Super Sport“ (5 спортни и 2 други програми) с промоционални цени за срока на договора (12/18-месечен).
В сигнала се посочва, че причината за сключване на договор за 18 месеца за предоставяне на пълния пакет е наличието на рекламиран и предлаган допълнителен пакет програми „HD Супер Спорт“, който към момента на сключване на договора - октомври 2012 г., включва 7 програми, от които пет с предимно спортно съдържание.
Потребителят пояснява, че впоследствие в периода до юли 2013 г. от страна на доставчика на услугата са направени редица промени в предлаганите канали от основния пакет цифрова телевизия blizoo DTV 140 като брой излъчвани програми, вид и т.н., като нееднократно са променяни и предлаганите HD канали.
Комисията също установява, че по-малко от 6 месеца след предлагането на промоционалната услуга повечето спортни канали в бонус пакета “HD Супер Спорт“ са спрени, а потребителите не са били информирани за това, въпреки че според общите условия за ползване компанията се задължава при промени да уведомява клиентите си.
В същото време през май 2013 г. „Близу Медиа енд Броудбенд” започва да предлага нов пакет „HD Селект“ със същите спортни програми, но срещу допълнително заплащане. По този начин клиентите на компанията, които са били привлечени от предложението да ползват пакета “HD Супер Спорт“ безплатно, сега са принуждавани да заплатят допълнително, за да продължат да гледат същите спортни канали в пакета „HD Селект“.
В своя защита дружеството посочва, че в пакет “HD Супер Спорт“ е включвало следните телевизионни програми: Nova Premiere League HD, Btv Action HD, Ring.BG HD, ESPN HD, Eurosport HD, Outdoor channel HD, Penthouse HD. В цитирания пакет са настъпили промени, като през юни 2013 г. е спряно излъчването на Nova Premiere League HD поради приключване на мачовете от английската Висша лига, през юли 2013 г. е спряно излъчването на ESPN HD поради спиране на излъчването на сигнала за Европа, през април 2013 г. временно е преустановено излъчването на Btv Action HD и Ring.BG HD в мрежата на Blizoo, като излъчването на тези канали е възстановено през май 2013 г.
Същевременно, извън представената информация за допълнителния бонус пакет „HD Супер Спорт“, "Близу Медиа енд Броудбенд“ не предоставя отговор на въпроса налице ли са и какви промени в предлаганите канали на основния пакет blizoo DTV 140, както и какви причини са наложили съответните промени.
Според ответника рекламните послания не са в състояние да заблудят и да повлияят на съзнанието на потребителя, тъй като посочената в тях „информация е точна, ясна и конкретна, като в допълнение и съобразно способността за възприятие на средно интелигентния, информиран и предпазлив потребител, са посочени телефон за контакт и интернет страници, от които всеки потребител може да придобие допълнителна информация относно процесния пакет“.
Компанията твърди, че рекламата не може да повлияе на икономическото поведение на потребителя и оттук не може да последва увреждане на интересите на конкурентите. Освен това броят абонати, възползвали се от процесния пакет бил несъществен спрямо броя абонати, ползващи услуги, сходни на предлаганите.
Ответното дружество не отрича твърденията на сигналоподателя, че за ползването на спортните канали, които са били част от бонус пакета, а впоследствие част от съдържанието на пакета HD „Селект“, потребителят трябва да заплати допълнителна цена. Това обстоятелство също не е упоменато в Общите условия на дружеството с крайните потребители, нито в договорите, сключени с тях, нито в рекламната кампания на дружеството за промотиране на услугата.
Подобно поведение според КЗК се окачествява като недобросъвестно, тъй като клиентите на дружеството, привлечени от предложението да ползват бонус пакет безплатно към основния пакет, реално не могат да се възползват от съдържанието на този пакет в частта му, която включва спортни канали, а ако искат да имат достъп до същите, са принудени да платят допълнително за нов пакет. Това, според КЗК, противоречи на добросъвестната търговска практика и привличането на абонати по този начин уврежда интересите на конкурентите на ответника.
Решението на органа подлежи на обжалване пред Върховния административен съд в 14-дневен срок от съобщаването му на страните.
От компанията коментираха за Investor.bg, че ще предоставят становище след анализ на решението на Комисията за защита на конкуренцията.

# 842
  • Мнения: X
Да, аз имах горния проблем с тях още 2010г. и подадох жалба в КЗП, от където ги санкционираха, но както се вижда по-късно продължиха да лъжат хората, затова трябва всеки да си търси правата. Преподписах при старите условия, а няколко месеца по-късно доста от каналите изчезнаха и ми казаха, че трябва да плащам отделно за тях. Дори не бяха обявени за "бонус" тези канали, а си влизаха в пакета. Някак си не им се получи, не само че си прекратих договора от моя страна, спрях да им плащам, ами отнесоха глоба.   Naughty

# 843
  • Мнения: 181
По отношение на срочните договори всички доставчици са един дол дренки.
Ама нали все пак някой трябва да ти доставя услугата....
     Вероятно. Аз продължавам да съм доволна като цяло от услугата в нашия град. Но се чудя дали да не ги сменя като ми изтече поредния срочен договор, защото постъпиха некоректно. Преди да края на предходния договор ми се обадиха по телефона с оферта за по-бърз Интернет, съответно по-висока цена. Отказах я и подписах нов при същите условия. Когато новият договор влезе в сила, спряха всички чужди HD канали. Не съм се занимавала и не съм броила дали имам нужния брой, компенсиран с български, защото рядко ги гледаме. Но смятам отношението за некоректно. Имам време до края на годината да размисля и да ги сменя. 
Точно по повод,че се абонираш за пакет от програми,а впоследствие от Близу ги променят,на мен ми пратиха пълен списък от пакета програми,които ще гледам.Този списък е прикрепен към договора и ако някоя програма изчезне или се промени имам право да прекратя отношенията си с тях,без да дължа неустойки и такси,Това ми е описано и потвърдено в разговор с техния служител от отдела за работа с клиенти.Не знам дали за други абонати е така,но аз изрично исках тази клауза да я имам.

# 844
  • Мнения: 33
КЗП даде на съд „Близу“ по две обвинения
http://www.blitz.bg/news/article/212070#toggleComment

# 845
  • Мнения: X
Скрит текст:

 Като не ти изнася срочния договор, "драга",ами елементарно е- ИЗБЕРИ БЕЗСРОЧЕН #2gunfire
Ама нееее-как ще се минеш така с по-висока такса?Искаш хем по-тънко да минеш,хем със
срочен договор #Crazy Аман от селски тарикатлъци.Няма да се оправи тая държава Stop

Я да ви          питам аз един екзистенциален въпрос, не че чакам отговор де ooooh!
Коя фирма ще работи ей така за слава и ще "трепери" всеки ден дали нейните
"клиенти" няма да решат днес се изживяват като псевдо борци за свобода,като си прекратяват срочните договори ей така на поразия, когато им скимне да се правят на значими пред самите себе си?
И то при положение,че за тази опция ИМА БЕЗСРОЧНИ ДОГОВОРИ Naughty Naughty Naughty
Как ли пък няма да пиша на комисията за защита на потребителите?пфф НИКОГА!

Естествено,че като подпишеш договор за определен срок СИ ПОВЕЧЕ ОТ ДЛЪЖЕН!!! да си заплатиш всичките месеци!!!Какви са тия да не казвам какви номерца-днес подписвам,утре почвам да търся кусури и да гледам под лупа за да открия нещо/като драпаш все ще намериш нещо,по простата причина,че никой не е съвършен!!!/и хоп-ще прекратявам?Моля??На вас думата договор да ви говори нещо?

Аз пък искам да запитам на коя комисия да се оплача от такива подстрекатели като вас?



Много се смях на това, което си написал. От толкова мн "треперене" да не хванете трипер  Joy

Яко са ви промили мозъците. Просто тези големи корпорации са алчни за големи печалби. Не се хаби тука във форума, ако си редови служител, мижавата заплата, която вземаш не го оправдава.

# 846
  • София
  • Мнения: 2 102
Канала nickelodeon на български ли ви е?Малкият ме  тормози за този канал и ще включвам близу.

# 847
  • при късмета
  • Мнения: 25 465
Канала nickelodeon на български ли ви е?Малкият ме  тормози за този канал и ще включвам близу.
На български ми е и не съм към Близу. И моя много го гледа

# 848
  • София
  • Мнения: 2 102
Канала nickelodeon на български ли ви е?Малкият ме  тормози за този канал и ще включвам близу.
На български ми е и не съм към Близу. И моя много го гледа
към кой си?А някой от клиентите на  Близу ако го има канала ще съм благодарна да сподели  bouquet

# 849
  • Мнения: 643
Да, на български е.

# 850
  • при късмета
  • Мнения: 25 465
Канала nickelodeon на български ли ви е?Малкият ме  тормози за този канал и ще включвам близу.
На български ми е и не съм към Близу. И моя много го гледа
към кой си?А някой от клиентите на  Близу ако го има канала ще съм благодарна да сподели  bouquet
Към Булсат съм

# 851
  • София
  • Мнения: 2 102
Да,благодаря за отговорите  bouquet
Пуснаха ми преди малко цифрова,аналогова и интернет-ще ги видим Wink
На безсрочен договор съм и ще ги спра ако не съм доволна.

# 852
  • Мнения: 33
Форестър69,как да не искам да прекратя срочен договор,след като цял месец нямам интернет.За какво да плащам-за нямането ли.Давай ми по 32лв ТИ до м.септември 2016,пък аз ще ти доставям НИЩО и ще развявам претенциите по сайтовете като селски тарикатлъци.Писах до КЗК и ще продължавам да пиша и ще призовавам всички да пишат.Така трябва с монополите-твърдо и до края.
Само така! Трябва да се изпращат повече жалби до КЗП, за да може да се заведе колективно дело срещу Близу!

# 853
  • Мнения: X
Има заведени няколко колективни дела срещу тях. На сайта на КЗП има информация.

# 854
  • Мнения: 2 099
Последния им хит е да изпращат неориентирани служители по домовете на хората.Звъняха преди час-два,за да ме уведомят,че някакъв си кабел,който влиза вкъщи подавал бил сигнал.Та идвала контролна група и този кабел струвал 5 лв. на месец.Казах им,че ако ми покажат договор сключен с тях,ще им платя 5 -те лв. месечно.Дотогава ще имат да вземат.Ние телевизор не използваме,аз мразя телевизия да гледам,децата ползват онлайн на комп. ако толкова се затръшкат за тв.Направо ме убиха с идеите си...5 лв. за кабел...то тва идея,ще пробия и набучкам кабели по хората и ще им събирам по 5-10 лв.Ми тъй де,що да бачка човек Mr. Green От къде им ги раждат главите честно? Ако някой има челен опит как се процедира с договор за достъп до площи от етажната собственост,моля да пише едно ЛС.Заинтригуваха ме,обмислям да им сервирам да плащат наем за достъп до ЕС.

Общи условия

Активация на акаунт