От Франция до България - превоз на покупките ни (3)

  • 45 764
  • 759
  •   1
Отговори
# 540
  • Мнения: 26
Имам поръчка от 4 юли. Според проследяването е пристигнала на френски адрес на 7. От Пти Солей (иначе любезни) до този момент не са потвърдили получаването й. Не пиша, за да се оплаквам. Само се надявам, че някой има повече информация ...
И може би малко губя търпение, защото и от Асос ми се бави поръчка - според мен заради пощите.

Последна редакция: сб, 16 юли 2011, 16:54 от Ив73

# 541
  • София
  • Мнения: 2 296
Имам поръчка от 4 юли. Според проследяването е пристигнала на френски адрес на 7. От Пти Солей (иначе любезни) до този момент не са потвърдили получаването й. Преди няколко дни ми писаха, че още я чакат. Лошото е, че имам още една поръчка при тях.
Съвети?
Ив, http://www.facebook.com/pages/Petit-Soleilfr/114677878572970  Wink
Цитат
Petit Soleil.fr
Камионът предвиден за тази седмица тръгна днес за България. Следващата седмица ще е в София. Молим клиентите за малко търпение и разбиране. Всеки ще получи пакета/пакетите си. Общото тегло на пратките от този курс е близо един тон. Трябва ни повече време за приемане в склада в София обработване и изпращане с Еконт и БГ пощи. Благодарим Ви за разбирането!

Дано поръчката ти пристигне с този курс! Wink

# 542
  • Варна
  • Мнения: 54
Здравейте искам да попитам нещо,фактурирана ми е поръчката но е разделена на 2 фактури с два различни Colis n ,това означава ли че са 2 отделни колета и трябва ли да пиша на превозвача двата номера,тъй като в заявката посочих номера на поръчката?

# 543
  • Мнения: 0
Здравейте,искам да попитам дали може да се върне колет които е до френски адрес.пуснах поръчка по-погрешка


Принципно е добре да се пише на сайта, от който е поръчката Ви...
Другия вариант е да питате посредника, който сте ползвали.
      става въпрос за ларедyт,а фирмата е францетобг.звънях им но не ми вдигат претполагам че днес почиват.мнoгo ми е притеснено и искам да разбера днес.ако някои има информация да ми пише много благодаря предварително

# 544
  • София
  • Мнения: 2 296
Здравейте,искам да попитам дали може да се върне колет които е до френски адрес.пуснах поръчка по-погрешка


Принципно е добре да се пише на сайта, от който е поръчката Ви...
Другия вариант е да питате посредника, който сте ползвали.
      става въпрос за ларедyт,а фирмата е францетобг.звънях им но не ми вдигат претполагам че днес почиват.мнoгo ми е притеснено и искам да разбера днес.ако някои има информация да ми пише много благодаря предварително


Днес е събота, дори и да пишеш на ЛР, няма смисъл, защото отговор ще получиш най-рано във понеделник-вторник. До тогава поръчката ще бъде фактурирана и обработена и няма да ти я анулират. При превозвача ще пристигне най-рано в края на следващата седмица.
Вариантът за теб е да се свържеш в понеделник с превозвача и да попиташ дали има начин да откажат поръчката, тоест да не я вземат....в което малко се съмнявам.

# 545
  • Мнения: 0
Здравейте,искам да попитам дали може да се върне колет които е до френски адрес.пуснах поръчка по-погрешка


Принципно е добре да се пише на сайта, от който е поръчката Ви...
Другия вариант е да питате посредника, който сте ползвали.
      става въпрос за ларедyт,а фирмата е францетобг.звънях им но не ми вдигат претполагам че днес почиват.мнoгo ми е притеснено и искам да разбера днес.ако някои има информация да ми пише много благодаря предварително


Днес е събота, дори и да пишеш на ЛР, няма смисъл, защото отговор ще получиш най-рано във понеделник-вторник. До тогава поръчката ще бъде фактурирана и обработена и няма да ти я анулират. При превозвача ще пристигне най-рано в края на следващата седмица.
Вариантът за теб е да се свържеш в понеделник с превозвача и да попиташ дали има начин да откажат поръчката, тоест да не я вземат....в което малко се съмнявам.
Благодаря за информацията

# 546
  • Мнения: 685
Айде малко среднощни идиотски въпроси и от мен  Blush

Моля, някой да ми каже дали съм права в размислите си  Praynig Praynig

Избирам си СДеливъри за превозвач
Плащам 1.50 Е на кг;
http://www.smartdelivery.org/bg/kak_da.html от тук пиша адреса
Nom: моето име от акаунта
Prenom:  Ivanka Valcheva
3 Rue D Aubure
67100 Strasbourg
France
Телефон: 0633205918


После попълвам тази "бланка"  newsm78
http://smartdelivery.org/order.html

ако желая да ми пратят нещата като пощенска пратка по Еконт и в офиса на Еконт да платя цената всички доставки става ли?? В смисъл доставката от 3 лв/кг+Еконт пощенска пратка?

Избирам съответно пощенска пратка и С пощенски паричен превод по Еконт в сметката ни ???така ли?
Пращам Бланката и чакам авто отговор и после???

И аз съм в бройката, чакаща поръчка като Ив, дори си мислих, че нещо може да съм омотала и да са пристигнали пакетите вече в Б-я, ама не било така.
  bouquet за Евка и уточнението.

  hahaha хич не съм му фенка и това си е.

# 547
  • Мнения: 1
Здравейте ,да се вмъкна и аз в темата .Бях се отказала от Лр ,но имах ваучер  и реших да го използвам.Мисля,че прочетох почти всичко ,но най-важното съм пропуснала  (стъпките до които е стигнала поръчката ). Не се притеснявам от забавянето  и нищо не ми е спешно,но няма да ме има около 2 месеца и да знам как да процедирам ,да не стане така ,че да се върнат нещата и после пак разправий ....Извинавам се ,ако всичко това го пише някъде ,но от притесненине и бързане Embarassed
Ето и номера ми 8G43886519433 ,сигурно тук са стъпките на поръчката ,но и с преводач нищо неразбирам ?
  bouquet Пожелавам ви успешни поръчки и коректни превозвачи
Поръчката Ви е пристигнала в местния пощенски клон във Франция. Предстои да бъде изпратена на адреса на превозвача, в случай, че сте отбелязала да отиде на адрес, а не в пункт.  Peace http://www.colissimo.fr/portail_colissimo/suivre.do?language=fr_FR
Благодаря Eva  Hug , дано пристигне до 31....


anny  -      После попълвам тази "бланка" 
http://smartdelivery.org/order.html

ако желая да ми пратят нещата като пощенска пратка по Еконт и в офиса на Еконт да платя цената всички доставки става ли?? В смисъл доставката от 3 лв/кг+Еконт пощенска пратка?

И аз така съм направила ,поръчах,попълних бланката и посли получих мейл ,че ми благодарят за избора ..........и когато получа номера на пратката да им го изпратя ,за да я следят те .Но и аз не съм много в час,а относно по Еконт,мисля,че е точно така,всичко се плаща на място
     

Последна редакция: нд, 17 юли 2011, 02:16 от peisi

# 548
  • Мнения: 1
Имам поръчка от 4 юли. Според проследяването е пристигнала на френски адрес на 7. От Пти Солей (иначе любезни) до този момент не са потвърдили получаването й. Не пиша, за да се оплаквам. Само се надявам, че някой има повече информация ...
И може би малко губя търпение, защото и от Асос ми се бави поръчка - според мен заради пощите.
  И аз имам от 04.07 и не е пристигнала на френския адрес;поне до четвъртък не беше.

# 549
  • София
  • Мнения: 4 516
Току що врътнах един диспут на Ларедутци през Пейпал. На 06.07 поръчах и платих един бански с експресна доставка за 24 часа срещу 18 евро за доставка. Е към днешна дата все още си е на стъпка 4, а при посредника нищо не е получено. Преди 5 дни писах на ларедутци писмо, никакъв отговор!  #2gunfire

# 550
  • София
  • Мнения: 178
Извинете, че питам, може и да е писано някъде, но нормално ли е да не ми пратят този номер за проследяване? newsm78

# 551
  • Мнения: 870
Извинете, че питам, може и да е писано някъде, но нормално ли е да не ми пратят този номер за проследяване? newsm78

От Ларедут както виждаш може всичко да очакваш, имаше и други момичета, които споделиха че не са получили номер за проследяване... Остава да чакаш...

# 552
  • Sofia
  • Мнения: 10 882
Току що врътнах един диспут на Ларедутци през Пейпал. На 06.07 поръчах и платих един бански с експресна доставка за 24 часа срещу 18 евро за доставка. Е към днешна дата все още си е на стъпка 4, а при посредника нищо не е получено. Преди 5 дни писах на ларедутци писмо, никакъв отговор!  #2gunfire

Каква е тази експресна доставка?

# 553
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Получих мейл от Смарт за пратките ми, пътуващи с този курс и сумата, която дължа за превоза от Франция до БГ.

# 554
  • София
  • Мнения: 1 225
Аз също получх @ от Смарта,но се учудих защо са ми изпратили колисимо № и № на клиент ,а не № на поръчките.
Трудно ми беше да разбера точно кои пратки са,защото имам 10 акаунта.Мисля,че  е ще е по-удобно ,ако се изписваше № на поръчка. Peace

Имам поръчка ,която в ЛР е на 4 стъпка ,а същевременно тя пътува към БГ.

Общи условия

Активация на акаунт