Да пазаруваме от UK - Начини, доставки, отзиви!-тема 48

  • 51 582
  • 740
  •   1
Отговори
# 465
  • Мнения: 152
Аз пуснах на 30 август с моя карта, билинг и шипинг написах адреса на посредника.Поръчката вече е доставена.
и аз по същия начин  Simple Smile

# 466
  • Мнения: 870
Сега се опитвам да направя поръчка от Asda Groceries на адреса на Easy2buy и като въведа пощенския код ми излизат много адреси. Техния адрес е 11 А  Garman Road, а точно такъв няма. Има All Colours 11a Garman Road и Russell Chapple Ltd 11 Garman Road. Кой трябва да избера?

# 467
  • София
  • Мнения: 502
Сега се опитвам да направя поръчка от Asda Groceries на адреса на Easy2buy и като въведа пощенския код ми излизат много адреси. Техния адрес е 11 А  Garman Road, а точно такъв няма. Има All Colours 11a Garman Road и Russell Chapple Ltd 11 Garman Road. Кой трябва да избера?
Този адрес е само до 5-ти септември. По-добре пиши стария. Или ги питай дали може вече да се пише стария. Той излиза по пощенски код.

# 468
  • Мнения: 870
Има свободни слотове за доставка и за утре, така че нещата утре ще са там. Идеята ми беше да пътуват с курса в понеделник... Сега ми иска и телефон за връзка, а няма посочен в сайта нито за временния, нито за стария адрес... Писах им, но още нямам отговор.

# 469
  • София
  • Мнения: 502
Има свободни слотове за доставка и за утре, така че нещата утре ще са там. Идеята ми беше да пътуват с курса в понеделник... Сега ми иска и телефон за връзка, а няма посочен в сайта нито за временния, нито за стария адрес... Писах им, но още нямам отговор.
Телефон пиши своя БГ мобилен, ако го приема сайта. В случай, че не приема БГ телефон, тогава искай да ти дадат английски телефон. Не знам кога ще ти отговорят, малко са трудни с комуникацията. А и утре и в неделя мисля, че почиват.

# 470
  • Мнения: 58
Малко снимки от новите ни придобивки от Некст. Много са хубави зайковците по дрешките. Ботушките са страхотни, отзад връзките не са активни УК7. Блузките и дънкито са 2-3г. едната блузка от комплекта обаче е доста широка и голяма.
http://maya1976.snimka.bg/hobby/next.617952.24856114
Много сладки дрешки, и ние чакаме такива ботушки другата седмица. Heart Eyes

# 471
  • Добрич
  • Мнения: 797
Момичета,а кой от посредниците доставя най-бързо стоките? Аз само веднъж съм поръчвала с Габко и дойде за 1 календарен месец артикула,толкова ли е и при другите?

# 472
  • Мнения: 3 823
Момичета,а кой от посредниците доставя най-бързо стоките? Аз само веднъж съм поръчвала с Габко и дойде за 1 календарен месец артикула,толкова ли е и при другите?
емпреса имат курсове всеки петък. пристигат и разпределят за 1 седмица, значи в най-лошия случай чакаш 14 дни от датата на пристигане на техен адрес.

# 473
  • Мнения: 55
Така, стана ясно, че аз бойфит няма да нося, преориентирах се към този модел: Blue Cuff Jeans, но пак се затруднявам в избора на размер  Tired
Това какво значи: Regular sizes 6R - 22R to fit inside leg 29"/74cm
Petite sizes 6 - 16 to fit inside leg 27½"/70cm
Tall sizes 8T - 18T to fit inside leg 35"/89cm
Long sizes 8L - 22L to fit inside leg 31"/79cm
Extra Long sizes 8XL - 18XL to fit inside leg 33”/84cm ? Дължина на крачол? Ако да, то как да разбера талия и ханша на 6 R или пък на 22 L?

# 474
  • Мнения: 4 587
Момичета,а кой от посредниците доставя най-бързо стоките? Аз само веднъж съм поръчвала с Габко и дойде за 1 календарен месец артикула,толкова ли е и при другите?
емпреса имат курсове всеки петък. пристигат и разпределят за 1 седмица, значи в най-лошия случай чакаш 14 дни от датата на пристигане на техен адрес.

Габко имат курсове 2 пъти седмично.  Утре ще получа неща, които поръчах от АСДА на 23.08.  Зависи кога сайта е доставил поръчката на адреса им.

# 475
  • Добрич
  • Мнения: 797
Да така е,зависи в голяма степен от сайта.
Благодаря Doro и Stryper    bouquet

# 476
  • София
  • Мнения: 191
Аз пуснах на 30 август с моя карта, билинг и шипинг написах адреса на посредника.Поръчката вече е доставена.
и аз по същия начин  Simple Smile
Благодаря ви за отговорите. Пробвах и с друга карта и пак не става. Отново ми изписва, че трябва да има съвпадение на адресите. Sad((
Дано поне да е временно.

# 477
  • на малък остров в океана
  • Мнения: 1 581
То никога не е можело да се пазарува от Асда с български карти, ама понеже не правят проверка, всички пишем, че картите ни са регистрирани на адреса на превозвача, който ползваме. Затова и за деливъри адрес и за билинг адрес на картата, напиши адресът на фирмата, която си избрала.

# 478
  • София
  • Мнения: 35
Моля за съвет Praynig ...
Преди два дни получавам потвърдителен e-mail за поръчка от Mothercare.Това добре,но аз поръчка от Mothercare не съм правила в близките 4-5 месеца newsm78.В e-mail-a обаче пише как съм си поръчала 2 пижамки,при това без доставка на стойност 16 лири.От там правя справка като влизам в акаунта си с моите данни и виждам,че въпросната поръчка наистина фигурира.Данните за billing и delivery address са същите,които използвам когато поръчвам,но последните цифри на картата,с която е направена въпросната поръчка са напълно различни,т.е. не е използвана моята карта.
На развален английски пиша на customer care,че би било чудесно да получа подарък 2 пижамки от сайта им Simple Smile,но човекът който е направил и платил за въпросната поръчка,едва ли ще остане доволен.Моля да проверят какво е станало,пиша че според  мен има грешка в системата,че не съм правила поръчка и т.н.В отговор получавам следният e-mail.

Thank for your email.

I have looked into this for you, and it does appear to be an error. The order hasn't fully downloaded to our system and as such you should not receive any goods.

However, should you receive the delivery and do not want it or it does not belong to you, simply refuse delivery at which point the goods will be sent back to our warehouse and the card refunded.

I hope this information is of help.

Kind Regards

Matthew Blanchard
Customer Care Advisor

И сега какво?Да се свържа с превозвача и да му кажа,че ако пристигне поръчка от въпросният сайт,не трябва да я приема,защото не е моя и не съм я платила аз.Поръчката все още не е изпратена,но това е направо ...Не стига,че им пиша,че е станала грешка и т.н.,а на всичкото отгоре те нямат намерение дори да си направят труда да проверят,а си пускат едва ли не шаблонен отговор.
Това,което ме притеснява,е че утре аз ще направя поръчка и ще я получи някой,който я си направи труда да я върне,я не ...

Извинявам се за дългият пост,но ще се радвам,ако ми дадете съвет какво и как да направя?

P.S.И ако някой чака две пижамки с роботи на адреса на Е.,да знае,че ще ми ги пратят на моето име Joy.
Хубав и успешен ден на всички!

# 479
  • София
  • Мнения: 840
Дега спокойно от това което са ти написали ми става ясно че този път няма да получиш нищо, защото поръчката не се е дообработила "The order hasn't fully downloaded to our system and as such you should not receive any goods".
Но като цяло е странно и малко плашещо, защото картата с която е платена "грешката" все пак има собственик  Thinking.

Общи условия

Активация на акаунт