Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 авг. 2011, 10:46 ч.

Мнения за ЧОУ "Образователни технологии"

  • 50 014
  • 143
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 773
От тази учебна година вече няма предучилищна група.

# 16
  • София
  • Мнения: 1 286
Някаква нова информация за училището, учителите, обучението.
Транспортът включен ли е в таксата или се заплаща?
Началният курс до колко часа следобед има занятия?

# 17
  • Sofia
  • Мнения: 112
За всички мами на 1вокласници, ето какво ще има тази събота: На 26.01 училището организира презентация на системата на обучение и демонстрация на учебен процес пред деца и родители. Ще бъдат представени и учителите, които ще преподават в 1 клас. Ако желаете участие в демонстрацията, заявете на телефон: 0888841474, Тони Николова - директор. Ако нямате възможност да дойдете на презентацията, можете да посетите училището в удобно за вас време, като се уговорите предварително с директора по телефона.

Училището записва и деца в пердучилищна група
Ние ще сме там за презентацията.

# 18
  • Мнения: 847
Получи ли някакви отзиви? Мен също ме интересува и ми е странно,че няма никакви мнения  newsm78

# 19
  • София
  • Мнения: 5 375
Слях темите!

# 20
  • Мнения: 847
Бихте ли споделили какви допълнителни занимания имат, къде се провеждат и дали се заплащат допълнително?
Някой проверявал ли е какви са успехите на децата след 7ми клас и дали им се налага да ходят на допълнителни уроци?
Какво е новото на езиковата подготовка (не само за английския)?

# 21
  • до Него
  • Мнения: 89
побутвам темата отново, има ли вече доволни майки на първокласници там

# 22
  • Мнения: 847
Някой ходи ли на отворените врати тази година?

# 23
  • Мнения: 1 277
Да побутна темата... Предварително благодаря за всички споделени мнения и впечатления, много ще ни помогнат  в решението  bouquet

# 24
  • Мнения: 168
На 12.04 ще има отново отворени врати.
Аз мисля да отида, ще пиша ако си заслужава според мен.

# 25
  • Мнения: 847
На 12.04 ще има отново отворени врати.
Аз мисля да отида, ще пиша ако си заслужава според мен.

Чакам с нетърпение отзиви   bouquet

# 26
  • Мнения: 168
Включвам се вече. Simple Smile

Зависи какво търсите, като цяло училището ми направи добро впечатление.

Давам накратко плюсовете според мен:

- Просторни стаи, малко ученици в клас. Бройката ако мине 12, се разделят в нови класове. Има възможности за наемане на още помещения, така че липса на места за сега не се очертава.

- Харесах учителките, особено тази по български език. Давам си сметка, че беше само демонстрация и затова нямам достатъчно точно мнение как се отнасят с децата в реален учебен час, но според мен имат потенциала и възможностите да обърнат внимание на всяко дете, да проявят търпение и да използват въображение, за да се чувстват комфортно децата и ученето да е забавно, а не само досадно.

- Директорката е много амбициозна, има много и различни идеи, има и възможности да развива много от тях. Училището се развива според насоката и на родителите. Това за мен е много ценно, имам предвид гъвкавото мислене и търсене на различни пътища за постигане на някаква цел. Закостенялото ме отблъсква, отхвърлянето на всякакви нови предложения се посреща с възмущения в някои училища и не се допуска следващо обсъждане, тук е различно и е въпрос на дискусия.

- През седмицата за вкъщи няма домашни, всичко се прави в училището.

- Има отделни спортни салони за малките и за големите.

- Храната е включена в таксата и има възможност за индивидуално меню при деца с алергии или с различни от масовото хранителни навици.

Минуси (отново са за мен, все пак търся място за моето дете и преценката ми е изцяло субективна):

- локацията
Ако живеете наблизо, това отпада като минус, но минимум 40 мин. пътуване с буса в едната посока ми се струва затормозавящо за детето.

- Мултимедийно представяне на материала.

Ето тук ми беше голямото разочарование. Имах по-различни очаквания за използването на този начин на обучение, вероятно моя грешка. Това, което видях, представляваше пускането на филмчета, които уж да представят по-забавно информацията, но монотонния тон, който ги съпътства, втренчването на очите в една точка там някъде на стената и пасивното стоене през това време по мое лично мнение приспива ума и е досадно. По време на гледането, разбира се трябва да се пази пълна тишина, не е желателно детето да попита за някоя непозната думичка примерно или просто за някакво разяснение.
Въобще като цяло смятам пасивното учене за неефективно. Същото нещо, но представено интерактивно ще събуди интереса и мотивацията на децата да искат да научат още и още, да се включат, да утвърдят и развият обхвата на наученото ... Може и това да го има, но не беше представено.

Това накратко са ми впечатленията. На който му е прозвучало добре, мисля няма да има никакъв проблем да се обади и да се срещне с директорката, включително и да получи лични впечатления в "жива" учебна среда.

Има и много още подробности, все хубави, като подготвяне на деца с интерес в математиката за състезанията, индивидуално внимание към потенциала на всяко детето и възможност за насочване и развитие на детето точно според личните му качества и интереси. Имат мотивиращи всеки от класовете "дървета на добродетелите" (може и да не съм запомнила точно думичките), представляващи табла на стената, които в началото на годината са празни и после се допълват с имената на децата и  конкретните действия, извършени от тях, с които ще се помнят и които да ги стимулират да продължават. Като цяло се развива положителното мислене, насърчаването на доброто, избягват се максимално изисквания, започващи с "не". От гледна точка на психологията, това е много добре да бъде спазвано, така се елиминира фрустрацията, желанието да нарушиш забрана, пасивното спазване на заповеди и създаване на овче мислене.


Ако някой има конкретен въпрос, ще отговоря. Това се сещам за момента като направило ми най-голямо впечатление.

# 27
  • Мнения: 847
Много ти благодаря за подробната информация,за мен е много полезна   bouquet
Ние ще сме ПУК догодина, за това все още не бързам за лична среща.
За мен също е минус локацията, но при равни други условия, мисля, че няма да е тя това,което би ме отказало.
Минус за мен са и прекалено малките класове-оптимално ми се струват 16 деца.
Каква е дължината на мултимедийното представяне на материала? По всички предмети ли е така?Все пак това са малки деца-за тях наистина е по-важно интерактивното поднасяне.
При толкова много плюсове в подхода, как си обясняваш не особено добрите им резултати на НВО/макар че имат сериозен скок/, както и слабото им участие в различни видове състезания?
Какво е нивото на езиковата подготовка-както за първи,така и за втори език? Колко часа седмично са?
Колко часа седмично са БЕ и математика?
Затрупах те с въпроси  Embarassed

# 28
  • Мнения: 168
Не помня точно какво казаха за времето на мултимедийното представяне в часовете, мисля около 15 минути, при всички предмети.
Английският още в 1ви клас е по 10 часа, учителката е енергична и взискателна и според мен добре ще ги подготвя. Начина на преподаване по АЕ ми се стори близък до подхода Хелен Дорон - интуитивно възприемане на езика първоначално. Не с повтаряне на думички, а с включването им в разговора така, че да се осъзнае естествено смисъла и мястото на използване на думи и изрази.

По другите предмети не помня точна бройка часове, стандартно беше.
Различното е ученето по модули, което забравих да спомена.

ВО за мен не е голям критерий за истински, трайни знания. Моето обяснение за представянето на това  училище е първо малкото години опит в началното образование, видели са вече как се получава по-високо оценяване и затова имат такъв голям скок последните две години. Според мен тази тенденция ще продължи в посока високи резултати. И второ, което пак си е моя интерпретация, децата не са подложени на стрес за оценки. Не че липсва амбициозност, но не е както в Света София например

# 29
  • Мнения: 847
Съгласна съм за ВО и по принцип не гледам на оценките като цел, но са важни, когато оценките са средство за постигането на друга цел-например влизане в дадена гимназия/колеж след 7ми клас.
Между другото дали споменаха каква е реализацията на учениците им след 7ми клас-на къде се насочват?

Вие за ПУК ли сте или за 1ви клас?
Предполагам, че там няма да е като в Св. София или Питагор, където има значение дали си започнал в ПУК или 1ви клас.

Общи условия

Активация на акаунт