Използваме "бисквитки" (cookies), за да персонализираме съдържанието и да анализираме трафика си. Повече подробности можете да прочететеТУК

  • 24 авг. 2011, 10:46 ч.

Мнения за ЧОУ "Образователни технологии"

  • 50 014
  • 143
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 168
Не помня за след 7ми клас да е споменавано нещо. В сайта им май имаше нещо за това, но не ми се рови в момента.

Ние сме за следващата година, аз отрано започвам с обиколките.  Laughing

Предполагам, че там няма да е като в Св. София или Питагор, където има значение дали си започнал в ПУК или 1ви клас.

Ако питаш от гледна точка на приема, мисля че няма проблем.

# 31
  • Sofia
  • Мнения: 2 605
Както писах и по - рано, приятели преместиха двете си деца там от началото на втория срок /едното е първи клас, другото - пети/  , така че явно от гледна точка на свободни места няма проблем.

# 32
  • Мнения: 847
Да, от гледна точка на приема питах.
Сега ще се разровя в сайта им да потърся има ли информация къде отиват децата им след 7ми клас.

# 33
  • София
  • Мнения: 7 155
Да, няма Simple Smile Бях на последните им отворени врати - коментираха, че в 1-ви клас една част от децата са дошли от една ЧДГ и са били по-добре подготвени от другите. За да не "тъпчат" на едно място са въвели допълнителни часове за другите дечица и така са изравнили нивата Simple Smile
Като цяло това училище е моя фаворит, но за съжаление е мноого далече за нас.

# 34
  • Мнения: 847
Лекси, благодаря,че се включи. Би ли споделила в какво според теб е преимуществото на ОТ пред сегашното ви училище/знам,че имаш опит и с държавни и частни училища/?   bouquet

# 35
  • София
  • Мнения: 7 155
Много ми хареса, че учат на модули (но часовете са си по 35 мин) - в един модул първо мултимедийно се запознават с темата за деня, като материала специално за първи клас е поднесен много приятно - имат си различни герои по различните предмети, които им помагат. После учителя им поднася темата и то когато е възможно с нагледни примери (правиха модели на изречения с картончета, като малко правоъгълниче беше за къса дума, голямо за дълга, имаше и за съюз и за точка и с тях представяха конкретни изречения). Третата част от модула включва самостоятелно упражняване на наученото, т.к. се счита, че когато това се направи веднага, а не след няколко часа е по-ефикасно. До 4 клас имат 3 учителки - по математика, по английски и по български. И трите много ми харесаха (особено тази по английски). Уроците бяха поднесени на места като приказки, децата нямаха търпение да се включат хем бяха за първи път в училище. Хареса ми, че започват да учат английските букви едва след като са научили българските т.е. около м. март. Имат и информационни технологи още от 1 клас. Не залитат по участия в състезания и съревнования с други ЧУ, което за мен е голям плюс. Хареса ми и че има камери във всяка стая (не разбрах дали родителите могат да следят какво се случва обаче). До учебните филмчета родителите имат достъп. Отделно има електронен дневник, който не е само на думи, базата е приятна, има голяма зелена площ наоколо. Ако има деца с по-специален хранителен режим, родителят пише изискванията си или дори конкретните ястия и кетъринговата им фирма изпълнява. Плащането на транспорта зависи от разстоянието... Честно казано не се сещам за друго, т.к. току що бях преместила дъщеря ми в ново училище, което не смятам да сменям Simple Smile и бях с приятелка като придружител.

# 36
  • Мнения: 1 277
И на мен училището много ми хареса, видя ми се доста балансирано по отношение на резултати и натоварване и сравнително ориентирано към по-интересно представяне и усвояване на информацията, макар че вероятно има какво още да се желае в посока активно участие на децата, което беше споменато и по-горе. Аз обаче разбрах, че имат една обща учителка по БЕЛ, математика и АЕ?
Имам един въпрос, ако някой знае - от кой клас започва втори чужд език? Аз разбрах, че от трети, което много ми хареса, но после в сайта им видях, че пише от пети. От друга страна, часовете по лего били само до 2 клас, макар че на сайта пише до 4, така че може и това просто да не е актуализирано.
Ако има майки с деца, които сега учат там или са учили преди там, ще бъда много благодарна за още мнения, тук или на лични.

# 37
  • София
  • Мнения: 7 155
Аз обаче разбрах, че имат една обща учителка по БЕЛ, математика и АЕ?
Срещата беше насочена към бъдещите първокласници и родителите им и бяха представени трите учителки, които ще поемат 1-ви клас на есен.

# 38
  • София
  • Мнения: 2 756

- През седмицата за вкъщи няма домашни, всичко се прави в училището.


Kато родител, чието дете вече излиза от началното образование, изцяло преминало в частни училища, мога да споделя, че считам малкото домашни + спокойствието на учебния процес + включването на допълнителни дейности /игри, спорт и др./ в учебния ден + приключване към 16.30 часа за голям плюс.
Децата усвояват с различни темпове, интересите им постепенно се обособяват, семейните приоритети се различават и училището трябва да дава възможността децата да използват свободното си време за своето развитие - едни ще учат допълнително математика, напр. на курсове в СМГ, други ще спортуват интензивно или ще се занимават с музика,театър, рисуване, трети могат да имат урок по чужд език и т.н. Някои "просто" ще четат, пътуват, излизат с приятели...
Многото домашни затрудняват личните и семейните начинания. Натоварването в училище и високите изисквания не водят автоматично до добри резултати, но със сигурност до умора и напрежение у децата.
Върхови постижения в която и да е област без индивидуална работа от страна на детето са невъзможни и не трябва да се очаква те да бъдат постигнати само на база обучението в училище. Мисля, че училището трябва да дава добра основа, спокойствие, мотивацията и желание за учене и ходене на училище. А надграждането е въпрос на качества, интереси и желание и е най-добре се развива индивидуално или в група по интереси /школа, отбор и т.н./. За целта обаче трябва лично време, както и това, детето да не е преуморено.
В този смисъл, считам, че ОТ е един  добър вариант.
На мен ми отне време, за да стигна до извода за ролята на частното училище и нуждата от реалистични изисквания и очаквания от него.



# 39
  • Мнения: 1 277
Prizma,   bouquet

# 40
  • София
  • Мнения: 7 155
Натоварването в училище и високите изисквания не водят автоматично до добри резултати, но със сигурност до умора и напрежение у децата.
Напълно подкрепям. Важно е не колко, а как. За съжаление в общия случай родителя няма как  предварително да се информира за "качеството" на обучение, а само за количеството и често се "лъже", че по-големият брой часове е равен на по-добри резултати. Именно затова харесвам ОТ - залагат на по-различен и вярвам по-качествен подход.

# 41
  • София
  • Мнения: 334
Ние също бяхме на открития урок на 12 април; интересува ме предучилищната група.
Summer sun много подробно е предала основните моменти.
Специално за приема на първокласници за учебната 2014/2015 година директорката каза, че вече има записани 16 деца и отсега са сформирани вече 2 паралелки първокласници, които ще допълват до макс. 16 броя с новозаписани. За предучилищната група също не се очаква проблем да приемат желаещите деца, имат необходимата база.
И на мен ми допадна училището като идеи, база, подход. Останах с впечатлението, че не товарят безогледно децата, а остава време да работят индивидуално с всяко от тях. Също, че по някои предмети има групи за по-напреднали деца и групи за по-базово обучение. Примерно, ако някое дете има засилен интерес към математиката или към английския език, е в тези групи, а ако друго не е силно в тази област, е в по-леката (не помня директорката точно как ги наричаше като термин).
Единственото нещо, което ме подразни, беше една от учителките по време на открития час - искаше да насърчи момченце и използва израз от типа на: "ти си мъж, ще се справиш". Разбирам, че беше изцяло с добри намерения и с цел да го окуражи, но ми звучи като неволно насаждане на някакво чувство на превъзходство на мъжкия над женския пол. Иначе и трите учителки ми станаха симпатични, всяка от тях подхождаше към децата по свой начин и успешно ги увлече в материята.
Видеоклипчето и на мен ми се стори малко суховато и към края му децата започнаха да се разсейват, май се умориха. Учителката обаче внесе необходимата глътка въздух след филма.
(...)
Минус за мен са и прекалено малките класове-оптимално ми се струват 16 деца.
(...)
При толкова много плюсове в подхода, как си обясняваш не особено добрите им резултати на НВО/макар че имат сериозен скок/, както и слабото им участие в различни видове състезания?
За НВО - аз гледах резултатите на училището от матурите след четвърти и след седми клас от мин. година и бяха много добри?
Иначе директорката обясни, че паралелките може да са максимум от по 16 деца по наредба на Мин. на образованието. Появи ли се седемнадесето дете, разделят класа на 2.

Жалко, че не се сетих да питам накъде се ориентират децата след седми клас. "Образователни технологии" имат и гимназия, в която някаква част от учениците продължават. Даже, докато ровех из нета, попаднах и на клип от абитуриентския бал на първия им випуск (ако не греша, 2012 година). Добре изглеждаха учениците (страх ме беше да не са с потресаващите одежди, които някои ученички избират  hahaha), директорката ги поздрави с Дунавско хоро.

ibm, за подготвителния клас също ще са 3 учителки  Peace

# 42
  • Мнения: 91
Не зная как е при по-малките, но за учениците от 6-7 мога да кажа, че родителите изобщо не трябва да разчитат, че децата им ще се подготвят в училище и в къщи само ще си почиват. Наистина има допълнителни часове, които са предвидени за подготовка по съответния предмет и планът по принцип е такъв. Но реалността е, че училището трябва да се възприеме като обикновено училище и изобщо не трябва да се разчита само на подготовка в часовете, особено по разказвателните предмети трябва да се учи в къщи, иначе все едно ходят на училище без да учат.
Иначе учителите са мили и децата ги харесват, което пък изобщо не е малко.  Wink

# 43
  • Мнения: 31
Здравейте, дъщеря ми до 6 клас учеше в квартално училище, след куп неприятности я преместихме в Образователни технологии. Много бяхме доволни, с нея дълго време работеше и психолога на училището и успя да я изправи на крака. Благодарна съм за разбирането и търпението към детето, защото тя отиде с голями психологически травми. След 7 клас сама реши да се яви на изпитите и постигна доста високи резултати. По принцип тя беше решила да остане в тяхната гимназия, сега е 8 клас, учи немски, часовете са като в подгдтвителен клас на 1 немска- 5часа на ден немски, български и математика по 2 часа седмично, физическо, първия срок музика, а втория рисуване. В класа са 11 деца - 4 учат немски, имат 2 учителки, които се сменят. Участват в европейски  проекти, тя направи и защити един и другата учебна година е класирана да замине за 10 дена в Германия. Доволни сме и най вече спокойни, след всичко които изживяхме най после сме спокойни.

# 44
  • София
  • Мнения: 119
   В сайта на училището пише за началното училище, че са до 16ч. Това означава ли, че тогава децата трябва да се приберат от родителите, съответно транспортират /ако се ползва транспорт/. Доста ранен час е за работещи родители. Иначе и мен ме заинтригува това училище.

Общи условия

Активация на акаунт