От Франция до България- превоз на покупките ни (10)

  • 38 717
  • 713
  •   1
Отговори
# 240
  • StZ
  • Мнения: 309
Благодаря, момичета   Hug - и аз утре ще си потърся моята в такъв случай!

Относно неполучените още нищо не съм предприела - трудна ми е комуникацията на френски и ще си чакам до 40 тия ден  Blush

# 241
  • Мнения: 324
Деси, каква е Даниела няма защо да коментираме... Говоря за ситуацията - щом тя казва, че няма пристигнали пратки при нея, трябва да й се докаже, че има (ако има) и тогава да й се търси отговорност. Защото дефакто тя е отговорна за доставените на адреса пратки. Така че вместо да се ръфаме и да квалифицираме кой какъв е, да измислим как да докажем доставката на адреса.
Ами тя да докаже ,че няма пристигнали.
Нали?
Тя може всичко да каже.
Още в началото почна с лъжи и неясноти.
И сега никой не и вярва.

Ми не. Даниела е невинна до доказване на противното. Доказва се с име на получилия пратката. Всичко останало ще е бля-бля.

# 242
  • Мнения: 0
Във връзка със спекулациите през последния месец във връзка със задържането на пратки на български клиенти, поръчващи от френски сайтове, бихме искали да Ви предоставим следната информация:
Francetobg предлага на клиентите да ползват изградена спедиторска мрежа за доставка на поръчки от френски сайтове. Същността на дейността ни се състои в приемане на направени и платени от клиентите поръчки на посочен от нас френски адрес и организиране на доставката им до България. Част от нашите клиенти пишат във форум Бг Мама в темите „От Франция до България- превоз на покупките ми”, „На ВНИМАНИЕТО на всички ,които имат пратки от ИВ РОШЕ към СД и Бонди” , „Re: Yves Rocher.fr” и още няколко свързани с пазаруване от Франция теми. Преди месец пратки на наши клиенти бяха задържани в складовете на фирма Сожетра в Лил и Акт Лоджистик България, като обяснението, което получихме от тях беше, че френската икономическа полиция е задържала пратките в Лил, след получен сигнал за злоупотреби с фалшиви карти и неплатени поръчка от страна на български клиенти. По думите на Акт Лоджистик, от Сожетра Франция са ги помолили да задържат и пратките в склада им в България до изясняване на ситуацията. Тези пратки не ни бяха предадени с мотива, че са обект на престъпление. След кореспонденция с Акт Лоджистик, в която многократно изисквахме да ни предоставят документи от компетентен орган за задържането на пратките, не получихме нова информация нито поисканите от нас документи. Изпратихме нотариална покана до Акт Лоджистик да ни предадат пратките и след този ход, пратките ни бяха предоставени и ние ги изпратихме на клиентите си.
В същия ден, в който бяха задържани пратки в склада на Сожетра в Лил, на друг адрес във Франция в гр. Бонди, където също се получават такива пратки за наши клиенти, са пристигнали служители на икономическа полиция и са задържали живущите на този адрес със същия мотив- неплатени поръчки и злоупотреби с фалшиви кредитни карти от български клиенти. Точно в този момент представителите ни на адреса е трябвало да получат пратките, но те така и не са им били предадени. Хората са дали обяснения, че тези пратки са за други лица в България и са били освободени. От този момент нататък пратки на този адрес не са доставяни. Преди няколко дни е направен опит за доставка на няколко пратки. Куриерът е поискал да ги достави лично на крайния получател и е отказал да ги предаде на трети лица. Къде се намират тези пратки, които те е трябвало да получат и други, които е предстояло да пристигнат в следващите дни, ние нямаме информация. Използвали сме всички възможни начини да получим такава. Предприели сме действия, ако тези пратки са върнати обратно в магазините, да съдействаме те да бъдат изпратени отново.
Всичко това е достояние на Икономическа полиция в България, на която съм предоставила необходимия доказателствен материал. Документи от компетентни органи във Франция и България за това, че пратките са обект на престъпление така и не се представиха. Становището им е, че в този случай ние нямаме вина и очакваме до няколко дни да го получим и официално. Според предмета на извършваната от нас дейност, отговорността ни започва след пристигането на пратките на посочения от нас адрес  и свършва с доставката им до крайните получатели. Всички тези задължения ние сме изпълнили коректно. Какво се е случило с пратките на клиентите, които не са ги получили, ние не знаем, тъй като те не са пристигнали на посочения от нас адрес. Нямаме правомощия от тяхно име да изискваме информация за местонахождението на неполучени пратки, нито това влиза в задълженията ни като спедитор. От възникването на проблема до този момент почти ежедневно информираме клиентите си за ситуацията, предприетите от нас действия, получената информация и всичко, което ние знам по случая. Всичко това е на страниците на нашия сайт:
http://www.francetobg.net/bg/
До момента ние сме изпълнявали задълженията си коректно и нашите клиенти са били доволни от услугите ни. Както вече се доказа, ние нямаме никаква вина за възникването на тази ситуация, нито за последиците от нея. Въпреки всичко, съдействаме за разрешаването и според възможностите и правомощията ни, защитавайки интересите на клиентите ни. В тази връзка, призоваваме всички, пишещи в темите за пазаруване от френски сайтове да се съобразят с доказаните факти и да се въздържат от коментари, противоречащи на фактите и уронващи авторитета ни. Всеки има право на лично мнение, но не и когато то противоречи на Закона. В тази връзка получихме уверението на Администратор на Вг Мама, че предприемайки  последващи мерки срещу потребителите, публикували обиди, клевети  и неверните данни, касаещи дейността ни, можем да разчитаме на тяхното съдействие, нужно за разследването на съответните власти и компетентни органи.
Благодарим на всички, които проявиха търпение и запазиха спокойствие в тази така трудна за всички Вас и нас ситуация! Уверяваме Ви, че и занапред ще работим коректно и всеотдайно, за да Ви предложим още много положителни емоции при пазаруването от френски сайтове!
С уважение:
Francetobg

# 243
  • Бургас
  • Мнения: 2 090
Г-жо Крумова, имахте бан да пишете във форума, а чак сега се сетихте да се регистрирате с друг акаунт!  Shocked
Къде бяхте, когато всички имаха въпроси към Вас и не получиха отговор?
Сега вече няма нужда от Вашите безсмислени дълги обяснения. Успяхте да провалите празничните приготовления на много хора.

# 244
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
всички да изпратят заявка към смарт деливери през новата им система.С номер на поръчка ,трите имена и дата на поръчката.

Включително и тези които са към Смарт.
Човека води кореспонденция с адвокатката.

Тук
http://smartdelivery.org/user/order.html

Заявяване на транспортна услуга от Smart Delivery

ВСИЧКИ С ПРАТКИ ОТ ИВ РОШЕ КЪМ БОНДИ И СМАРТ

# 245
  • Мнения: 9
Благодаря ви за отделеното време за поредното обяснение, че вие нямате никаква вина. Признавам, че донякъде сте права. Най-вече за това, че ние сами сме избрали вашите услуги, без да направим нужното проучване. Да ви кажа, откакто ви избрах за посредник, не е минал и ден без да се упреквам. Великата вселенска вина е легнала отгоре ми и не ми дава мира,  задушава ме. Но вие, разбира се, нямате никаква вина за това. Извинете ме за лиричното отклонение, започвам по същество.
1. "Същността на дейността ни се състои в приемане на направени и платени от клиентите поръчки на посочен от нас френски адрес и организиране на доставката им до България."
Ако направим разбор на това изречение, ще разберем, че вие всъщност не изпълнявате именно едно от най-съществените си задължения към нас вашите виновни клиенти. Вие посочвате адрес, а не приемате/ или не можете да приемете поръчките ни на него. Разбира, вие не ги приемате, но не по ваша вина.  
Въпрос: Защо за поръчките ни към адреса в Бонди, не написахте името на някой от хората, които ще ги получават там?
2. "Част от нашите клиенти пишат във форум Бг Мама в темите „От Франция до България- превоз на покупките ми”, „На ВНИМАНИЕТО на всички ,които имат пратки от ИВ РОШЕ към СД и Бонди” , „Re: Yves Rocher.fr” и още няколко свързани с пазаруване от Франция теми." - Ами пишем, да. Ако е забранено, веднага ще се почувстваме и за това виновни.
3. "По думите на Акт Лоджистик, от Сожетра Франция са ги помолили да задържат и пратките в склада им в България до изясняване на ситуацията." Ами да, помолили са ги. По думите на едикой си. Понеже вярвам, че при възникване на проблем от такова ествество, фирмите боравят с официална кореспонденция помежду си, ще попитам: От коя дата е първото ви официално запитване към Акт Лоджистик за официален отговор защо се задържат пратките?
4. От коя дата е нотариалната ви покана към Акт Лоджистик да предадат пратките?
5. "Къде се намират тези пратки, които те е трябвало да получат и други, които е предстояло да пристигнат в следващите дни, ние нямаме информация. Използвали сме всички възможни начини да получим такава. Предприели сме действия, ако тези пратки са върнати обратно в магазините, да съдействаме те да бъдат изпратени отново."
Моля, избройте кои начини конкретно сте използвали за получаване на информацията за пратките ни?
Какви действия сте предприели за да осигурите повторното изпращане на пратките след като се върнат към магазините, от които са поръчани?
6.  "От възникването на проблема до този момент почти ежедневно информираме клиентите си за ситуацията, предприетите от нас действия, получената информация и всичко, което ние знам по случая. Всичко това е на страниците на нашия сайт:" - Почти ежедневно, според мен, не е много точна формулировка, защото обикновено пускахте съобщения след като за пореден път клиентите ви почнат да надигат глави и да се бунтуват срещу липсата на адекватни мерки за разрешване на проблема. Във връзка с второто изречение от цитата, бихте ли обяснили защо изтрихте от сайта си съобщението за адреса на склада на Сожетра в Лил?
7. "Както вече се доказа, ние нямаме никаква вина за възникването на тази ситуация, нито за последиците от нея. В тази връзка, призоваваме всички, пишещи в темите за пазаруване от френски сайтове да се съобразят с доказаните факти и да се въздържат от коментари, противоречащи на фактите и уронващи авторитета ни." - Ами то проблема, е че пред нас никой не счете за нужно да предоставя доказателства. Всичките доказателства са, един казал на друг, че чул от трети. Шестия помолил петия. После първия написа нейде нещо, а пък после го изтри. Та, кое наричате факти?  newsm78
8. "Нямаме правомощия от тяхно име да изискваме информация за местонахождението на неполучени пратки, нито това влиза в задълженията ни като спедитор." Това означава ли, че не възнамерявате да полагате повече усилия за пратките до Бонди?
9. "Благодарим на всички, които проявиха търпение и запазиха спокойствие в тази така трудна за всички Вас и нас ситуация!" Мисля, че това беше грешката ни. Твърде много свободно време за писане на изявления и съобщения ви оставихме. Време, в което ако бяхте действали сега и вие и ние да сме забравили за проблема.
10. "Всеки има право на лично мнение, но не и когато то противоречи на Закона." И това в кой закон го прочетохте? Напротив имам си и право на мнение и право да не съм съгласна с разпоредбите на Закона. Нямам право да не спазвам разпоредбите на закона, но правото на мнение няма как никой да ми забрани. Също както и правото на свободно пазаруване в ЕС.

Надявам се, че ще опровергаете злите езици, които твърдят, че не можете да отговаряте на конкретни въпроси с конкретни отговори.

Понеже не съм сигурна, че ще видите поста ми в другата тема, го публикувам и тук.

# 246
  • Мнения: 165
Аз пък да припомня правилата на форума:

http://www.bg-mamma.com/index.php?topic=473562.msg0#new

Даниела си има сайт, има си и фейс, който се интересува от нея, ще намери къде да я чете. Не виждам защо си рекламира дейността във форума.

# 247
  • Мнения: 0
RNR, пиши на ЛР от контактната форма - ето тук - http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=2&amp … amp;subCategory=1

Аз имам една поръчка от ЛР, насочена към адреса в Бонди от 21.11. Миналата седмица им писах първо с молба да ми пренасочат пратката към адреса на СД, ако се е върнала при тях - така и не получих отговор /въпреки, че получих автоматичния им за входиране/. В неделя отново им писах да ги питам аджеба какво се случва с пратката ми и днес получих отговор, че пратката ми е била изпратена на 24.11. и да си я очаквам... Вече незнам как да тълкувам цялата ситуация. Писах на СД да ги питам дали случайно не е дошла при тях, ама те още не са ми отговорили. Не ми се ще да пускам диспути, защото си искам поръчката, ама май натам вървят нещата...  Sad

ПП - Пратката ми е с къщичката...

1:1 описваш моя случай. Пратка от 21 ноември с къщичката, писах им... отговориха, че е изпратена на 24-ти и че са нужни 4 седмици да се върне при тях, да разопаковат и направят проверките си. Не можели да я пренасочат към Смарт. Шанс няма да получим поръчките си, това е сигурно.

Момичета, та това е и моя случай.След кореспонденция с Ларедут от единия акаунт на който имам 4 поръчки - 2 с колисимо и 2 с къщичката ми отговориха следното:

Bonjour Mme DANIELA,

Vous vous interrogez à propos de la livraison de vos commandes.

Je comprends votre demande.

Les commandes 325 1604044 et 326 0557180 nous ont été retournées, elle vous seront remboursées sur votre compte paypal.

Concernant les commandes 326 0824189 et 326 0843515, deux envois ont été fait le 24 novembre, vous auriez dû les recevoir.

Pour me permettre d'intervenir auprès des services postaux, merci de remplir l'attestation qui accompagne ce mail et de me la renvoyer par retour de mail ou par courrier à l'adresse suivante :

La Redoute
59081 Roubaix Cedex 2

Dans cette attente, je vous prie de recevoir mes sincères salutations.
    
Je reste а votre disposition, Mme Nikolaeva DANIELA, pour tout renseignement complйmentaire.

     Cordialement.       
    Michaël,
Relation Client du site www.laredoute.fr   

Доколкото разбирам с преводача за първите две ще ми възстановят парите в Пейпал, а за другите две какво?, пише че са изпратени на 24.11., ама аз за тях ли да попълня прикачената бланка за изгубена поръчка така и не разбрах. newsm78

# 248
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Yves Rocher България
Здравейте,
Имаме прекрасни новини от Yves Rocher France за задържаните поръчки и пратки, направени през yves-rocher.fr. Радваме се, че клиентите ще получат своите доставки съвсем скоро!

Уважаема госпожо,
Уважаеми господине,

Вследствие на вашите поръчки, направени скоро през нашия интернет сайт www.yves-rocher.fr, компанията Yves Rocher SA би искала да ви уведоми, че те са готови за доставка. След потвърждение за извършено плащане, пратките ще бъдат изпратени на транспортната компания Smart Delivery
Моля, свържете се с тях възможно най-скоро на: www. smartdelivery.org или на е-mail: info@smartdelivery.org, за да потвърдите детайлите за доставка в България.

Разбира се, ако не получите своята пратка, а сумата за поръчката ви е удържана, вие ще получите парите си обратно. За да направим това, се нуждаем от следната информация: име, адрес, клиентски номер, сума и дата на поръчка, потвърждение за доставка, което сте получили на елекронната си поща, както и банковото извлечение за извършено плащане с номера на вашата сметка.
Можете да изпратите тази информация на: 56201 La Gacilly Yves Rocher Cedex FRANCE или на e-mail на нашия уеб сайт www.yves-rocher.fr - “contact us”. След извършване на проверка, парите ще ви бъдат върнати обратно.

Бихме искали да ви уверим, че спирането на тези доставки бе направено поради няколко лигитимни причини. Първо, заради това че станахме жертва на измама със значителен брой неизправни банкови карти. Второ, заради големият брой поръчки на продукти Yves Rocher от Франция към България, ние се усъмнихме в създаването на паралелна търговия. Следвайки тези факти, подадохме жалба до Френските власти и бяхме принудени да вземем незабавни мерки докато не се изясни проблема. Поради мерки за сигурност на продуктите и за защита на потребителите в Европейския съюз, продуктите Yves Rocher са предназначени за продажба единствено чрез официалните дистрибутори и в одобрени от марката вериги за разпространение.

Искрено се извиняваме за създаденото неудобство!
Благодарим за вашето разбиране
С уважение,

Дирекция Пазари Източна Европа

# 249
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Tук е момента да благодаря на г-жа Карамунчева,че без нейната намеса нямаше да стигнем до тук

Тя бе връзката м/у нас и адвокатката.
Преди малко пак говорих с нея и тя ми каза,при нужда веднага да се свържем с нея.
Наистина вярвам ,че го прави съвсем искрено.

# 250
  • София
  • Мнения: 37 659
Tук е момента да благодаря на г-жа Карамунчева,че без нейната намеса нямаше да стигнем до тук

Тя бе връзката м/у нас и адвокатката.
Преди малко пак говорих с нея и тя ми каза,при нужда веднага да се свържем с нея.
Наистина вярвам ,че го прави съвсем искрено.
Чест и прави на жената Peace Дес   bouquet

Отговор за моите поръчки- проучват нещата....още ooooh!
Дано нямаме Новогодишно резване на БГ карти Praynig

# 251
  • Все още в къщи, но скоро може и в лудницата
  • Мнения: 8 230
Вие получавате мейли от ИР ли?
Аз им писах няколко пъти и никакъв отговор.

# 252
  • Мнения: 3 714
А след като са се усъмнили в създаването на паралелна търговия и са взели съответните мерки до изясняване на проблема, а проблема вече се изясни, а именно че не става въпрос за паралелна търговия, а за упражняването на правото ни пазаруваме свободно в ЕС, ще можете ли да продължаваме да пазаруваме от френския сайт и те ще оттеглят ли споразумението със СД да не превозват техни пратки?

# 253
  • София
  • Мнения: 37 659
Неполучени пратки от Бонди
2011-12-22 22:42
След направените справки и запитвания до Френски Пощи и Полиция в Бонди, вече имаме техния окончателен отговор. Всички пратки, които са били предназначени за този адрес, са били върнати обратно към магазините. Причината е получен сигнал за злоупотреби с фалшиви карти и неплатени поръчки от български клиенти. Адресът е бил блокиран временно до изясняване на ситуацията. Обвиненията към българските клиенти вече са оттеглени и адресът е отблокиран. В тази връзка сме отправили запитвания към Ив Роше и Ларедут, дали са склонни да изпратят тези поръчки отново до адреса ни. Очакваме техните отговори и ще им съдействаме по всякакъв начин, за да ги улесним, в случай, че се съгласят. Молим клиентите, очакващи поръчки от други магазини ( без Ив Роше и Ларедут), да ни изпратят по е- мейл информация за името на получателя на поръчката, номер на поръчката и магазин. Ще приемаме такава информация до неделя 25.12.2011. След това ще препратим тази информация към съответните магазини с молба да изпратят върнатите поръчки отново. Искаме да уточним, че става въпрос само за вече платени поръчки. Надяваме се с тези действия да спомогнем за получаването на колкото се може повече поръчки! Но все пак решението за повторно изпращане си остава на самите магазини. Ако въпреки тези действия, магазините откажат да изпратят пратките отново, редно е вече да се свържете с тях, за да ги информирате, че не сте получили пратките си и да поискате да Ви въстановят сумите за направените поръчки.

С уважение:

Francetobg


Read more: http://www.francetobg.net/news/njepoluchjeni-pratki-ot-bondi/

# 254
  • Мнения: 165
-  Късно е, либе, за китка,
месечинка си залезе,

Четете Класиците : http://www.litclub.bg/library/bg/slaveikov.htm

Общи условия

Активация на акаунт