От Франция до България- превоз на покупките ни (10)

  • 38 721
  • 713
  •   1
Отговори
# 225
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
От ФТБ си казаха - за да се разбере на кого са доставени доставените пратки, трябва да се изиска информация от сайтовете. Тази информация може да я поиска само този, който е пуснал поръчката. Даниела не може да направи нищо по въпроса, та дори и да иска. Ако от сайта кажат, че подписът за доставка е на човек от адреса в Бонди, може да имате претенции към Даниела. Но дотогава... тя за какво е отговорна?
Моля те ooooh!
За мен Даниела е безотговорна и нагла.

# 226
  • София
  • Мнения: 9 517
нямам нито един отговор на поръчки с къщичката, но също така нямам нито един отговор и на поръчката с колисимо... как избират ЛР на кого да отговарят и идея си нямам  ooooh!

не знам, дали пратките са доставени и на кого.
РингиРингиРае, някои пратки се пращат без проследяване, като тези с къщичката на ЛР, няма как да ни кажат, кой е подписал за получател... не знам как е по другите сайтове - атлас фор мен дават инфо за доставката и без да ги питаш, но тати, брандалей, бланчепорте не са ми давали информация, но пък и не съм искала...

цялата работа в Бонди е мноооооооого съмнителна, ама много Twisted Evil

# 227
  • Мнения: 324
Деси, каква е Даниела няма защо да коментираме... Говоря за ситуацията - щом тя казва, че няма пристигнали пратки при нея, трябва да й се докаже, че има (ако има) и тогава да й се търси отговорност. Защото дефакто тя е отговорна за доставените на адреса пратки. Така че вместо да се ръфаме и да квалифицираме кой какъв е, да измислим как да докажем доставката на адреса.
Ако не може да се докаже, се избира - или водиш битката с Даниела, като директно я обвиняваш и си търсиш компенсациите (не тук във форума), или се бориш със сайта да ти върне парите.

# 228
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Точно 10 дни седят в пощата пакетите от Ларедут.
Имам писмо от тях ето така изглежда
Madame, Monsieur,
Votre colis LA REDOUTE est dans votre Relais Colis 26 GRAND RUE de STRASBOURG depuis plus d'une semaine.
Vous pouvez encore le récupérer dans votre Relais Colis pendant 3 jours. Au-delà de ce délai, le colis sera retourné à LA REDOUTE.
Si vous avez retiré votre colis dans les précédentes 48h, ne tenez pas compte de cette information.
Si vous souhaitez nous contacter, appelez le 08 11 01 00 31.
Ne répondez pas par mail à ce message.

Поръчката е пусната с къщичката.
От Смарт отидоха и ми я взеха.

# 229
  • София-Лагера
  • Мнения: 2 850
Деси, каква е Даниела няма защо да коментираме... Говоря за ситуацията - щом тя казва, че няма пристигнали пратки при нея, трябва да й се докаже, че има (ако има) и тогава да й се търси отговорност. Защото дефакто тя е отговорна за доставените на адреса пратки. Така че вместо да се ръфаме и да квалифицираме кой какъв е, да измислим как да докажем доставката на адреса.
Ами тя да докаже ,че няма пристигнали.
Нали?
Тя може всичко да каже.
Още в началото почна с лъжи и неясноти.
И сега никой не и вярва.

# 230
  • София
  • Мнения: 37 679
Как да се докаже?!? Ларедут не ми отговарят? ooooh!
Деси, това за 10-те дни е за Relais Colis . За редовата поща не вярвам да е повече от 2 седмици...
Добре, да речем, че е 20 дни/като тук/- За седмица ми пращат нещата, 20 дни виси в пощата, седмица да се върне в ЛР. Една седмица ми се губи в моя случай Thinking

# 231
  • София
  • Мнения: 9 517
пускай диспут в ПП, не вярвам, че ЛР не знаят, какво става във Франция, още повече че връщат парите в момента, в който ескалираш диспута - без никакво обяснение  Peace

да се сърдят ЛР на колегите си от ИР #Cussing out

# 232
  • София
  • Мнения: 9 517
това получих току що, дори не съм го чела

Dear Madam dear Sir
please find here below our reply to your comlaint:

Following your order of Yves Rocher beauty products that you have placed recently on our site www.yves-rocher.fr, Yves Rocher SA company wishes to inform you that it is being ready to be delivered. And upon confirmation of your order’s payment, it will be sent to to the transport company Smart Delivery.
Please contact it through the site: www.smartdelivery.org or e-mail: info@smartdelivery.org as soon as possible in order to confirm the delivery details in Bulgaria.
Note that nevertheless if you have given another address of delivery, your parcels will be sent to Smart Delivery since all other companies refuse the transport of your parcel to bulgaria

However, if you do not receive your parcel and the amount of your order has been debited, you will of course be refunded. To do this, we need the following information: your name, address, the customer number, amount and date of the order, the shipping notice that you’ve received by email, as well as a copy of bank report showing the debited amount and the account number.
You can send all this information to: 56201 La Gacilly Yves Rocher Cedex FRANCE or by email via our website: www.yves-rocher.fr,- "contact us". Once validated, we will proceed to the reimbursement.

We wish to inform you that the delivery of these parcels has been suspended for several legitimate reasons. First, we have been a victim of fraud through fraudulent credit card payments for a significant number of these orders. Second, massive orders of Yves Rocher products from France to Bulgaria might have suggested the creation of a parallel illegal sales network. Following these facts, we filed a complaint with the French authorities and we have been forced to take emergency measures the time to find an explanation for the situation. The issues were the protection of consumers in the European Union and the safety of our products since they are only to be sold through the official distribution channels which must be approved by the brand.

We sincerely apologize for any inconvenience this has caused you.
Thank you for your understanding.
Sincerely,
dorota wiellowicz


ха сега де, това на какво е отговор, че вече се обърках, май на ЕПЦ жалбата  newsm78

не, това е отговор на писото от всички клиенти, което изпратих...

Последна редакция: ср, 21 дек 2011, 21:12 от Дзвер

# 233
  • StZ
  • Мнения: 309
Момичета, получихте ли си пратките от ФТБ, за които получихте мейли за дължими суми?
Аз нямам известие от пощата днес, но те не винаги ми носят.

# 234
  • Мнения: 1
Момичета, получихте ли си пратките от ФТБ, за които получихте мейли за дължими суми?
Аз нямам известие от пощата днес, но те не винаги ми носят.
Аз получих пратките си в късния следобед. Обикновено ги носят сутрин, а днес и СМС и пратките получих следобед. Доставиха ги от Еконт на посочения от мен адрес.

# 235
  • Мнения: 360
Zorni4ka, получих днес поръчката си чрез ФТБ по Еконт  Peace

# 236
  • Мнения: 219
Привет  Hug
Момичета не мога да ви чета, за което се извинявам. Моля кажете как се оправяте с неполучените  поръчките от Ларедут. Аз имам от 16,11, до 23,11. пъръчани неща, които не са доставени в Бонди. Току що пуснах диспут в ПейПал (дано съм успяла, че изобщо не съм наясно).
Въпросът ми е вие пишете ли и на ЛаРедут-а за недоставени, но платени поръчки? И ако да - много моля някой да ме светне какво точно да направя, че и последната надежда за получаването им ми умря четейки последните дни писанията на Франсето.

Моля ви помоооооооооощ  Praynig

# 237
  • Бургас
  • Мнения: 328
RNR, пиши на ЛР от контактната форма - ето тук - http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=2&amp … amp;subCategory=1

Аз имам една поръчка от ЛР, насочена към адреса в Бонди от 21.11. Миналата седмица им писах първо с молба да ми пренасочат пратката към адреса на СД, ако се е върнала при тях - така и не получих отговор /въпреки, че получих автоматичния им за входиране/. В неделя отново им писах да ги питам аджеба какво се случва с пратката ми и днес получих отговор, че пратката ми е била изпратена на 24.11. и да си я очаквам... Вече незнам как да тълкувам цялата ситуация. Писах на СД да ги питам дали случайно не е дошла при тях, ама те още не са ми отговорили. Не ми се ще да пускам диспути, защото си искам поръчката, ама май натам вървят нещата...  Sad

ПП - Пратката ми е с къщичката...

# 238
  • Мнения: 2 189
RNR, пиши на ЛР от контактната форма - ето тук - http://www.laredoute.fr/Contact_us/ContactUs.aspx?etap=2&amp … amp;subCategory=1

Аз имам една поръчка от ЛР, насочена към адреса в Бонди от 21.11. Миналата седмица им писах първо с молба да ми пренасочат пратката към адреса на СД, ако се е върнала при тях - така и не получих отговор /въпреки, че получих автоматичния им за входиране/. В неделя отново им писах да ги питам аджеба какво се случва с пратката ми и днес получих отговор, че пратката ми е била изпратена на 24.11. и да си я очаквам... Вече незнам как да тълкувам цялата ситуация. Писах на СД да ги питам дали случайно не е дошла при тях, ама те още не са ми отговорили. Не ми се ще да пускам диспути, защото си искам поръчката, ама май натам вървят нещата...  Sad

ПП - Пратката ми е с къщичката...

1:1 описваш моя случай. Пратка от 21 ноември с къщичката, писах им... отговориха, че е изпратена на 24-ти и че са нужни 4 седмици да се върне при тях, да разопаковат и направят проверките си. Не можели да я пренасочат към Смарт. Шанс няма да получим поръчките си, това е сигурно.

# 239
  • Sofia
  • Мнения: 10 895
Ами тя да докаже ,че няма пристигнали.
Нали?
Тя може всичко да каже.
Още в началото почна с лъжи и неясноти.
И сега никой не и вярва.

Как се доказва непристигане на пратка, която не си поръчал лично на адрес във Франция?
Какъв документ следва да представи?

Общи условия

Активация на акаунт