AVON само за представители - КАМПАНИЯ 01 -Тема 90

  • 16 603
  • 396
  •   1
Отговори
# 30
  • София
  • Мнения: 747
Аз пък,започнах работа и въобще не съм се и сещала за Ейвън.Имам 7 лв засега Rolling Eyes

# 31
  • Мнения: 37
Много хубаво, значи ще имаш нови клиенти в работата. Като узнаят, че си представител , ще те атакуват с поръчки. Успех, елказелка!

# 32
  • София
  • Мнения: 747
 Laughing благодаря ти ASTILLA

# 33
  • Мнения: 1
Имам фактура от сутринта. Доволно Simple Smile Даже ще събера и за втора поръчка
Никакви липси, има шапка и шал. Даже и недостиг от мин.кампания
Успешна Кампания

# 34
  • Мнения: 612
Имам фактура от сутринта. Доволно Simple Smile Даже ще събера и за втора поръчка
Никакви липси, има шапка и шал. Даже и недостиг от мин.кампания
Успешна Кампания

И моята излезе, но не виждам шапка.... newsm78

# 35
  • Мнения: 1
Luisi Ти въведе ли кода?

# 36
  • Мнения: 612
Luisi Ти въведе ли кода?
Да,обаче сега при повторно вглеждане... общата ми сума е 475лв. а аз съм въвела за трите подаръка.... newsm78

# 37
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
  Аз пък току що разбрах от координаторката си, че първата редовна дата за нашата зона е била днес до 10ч. сутринта.  Crossing Arms А според каталога  и датата върху него не е така. Очаквам от клиентките си поръчки до 8 януари. Това съм отбелязала като дата върху каталога.
 Нищо, ще я пускам редовна, но що пък така да ни подвеждат?
 Чакам поръчка 2-3 лака, ще пусна и нещо от мен и ще пусна 50-60 лв., белким взема шапката.
 Тя пък за какво ли ми е? Не нося шапки.

 А тези от вас, които получат шапките, бихте ли казали какво е качеството на плетивото? Hug

# 38
  • Мнения: 2 085
накоя от вас знае ли как се процедира, ако искам да си сменя координаторката?

# 39
  • Мнения: 114
Имам за връщане червен часовник. Confused На жената, за която беше подарък не и е харесал. Whistling Обаче координаторката току що ми каза, че това не е причина за връщане. Какво да правя? newsm78 Няма на кой да го продавам! Моля идеи на лични, че като прочетат тук и няма да го приемат. Tired

# 40
  • Мнения: 1 174
Благодаря за новата тема!   bouquet
Вече имам фактура и в четвъртък си очаквам първите два кашона за годината.Единствено липсва дезодорант персейв.
Желая на всички успешна 2012 година!

# 41
  • на североизток от Рая
  • Мнения: 6 251
накоя от вас знае ли как се процедира, ако искам да си сменя координаторката?

 Трябва да говориш със зоналната. Тя в йерархията е над координаторката ти и тя трябва да реши. Ще се опитат да те разубедят, може би, ще ти задават куп въпроси защо и как.
 Не се оставяй! Щом не ти харесва, сменяй я. Да си вземат поука.  Naughty

Фея, редактирам заради теб. Дано да прочетеш.  Hug

 Шампоаните АТ в оранжево ми харесваха в старата опаковка. Сега пак имам от този, но вече не е същия. Хлъзгав е като со.ол и не се отмива. Давам оценка "-".
 Трицветните гланцове скоро някой ги похвали в другата тема.
 А пък мъжът ми има ТВ Тру Форс и е много приятен аромата. Мъжки, опушен. На мен ми харесва. Като дезодорант, обаче, не знам дали няма да има спиртна нотка.

 

Последна редакция: вт, 03 яну 2012, 21:23 от neli mar4

# 42
  • Мнения: 1 640
   Може ли отзив за шампоан и балсам на АТ оранжевата серия - за заглаждане  на косата?
А впечатления от гланцовете трицветните- заслужават ли си и цветовете реални ли са в каталога?
От мъжките дезодоранти се колебая м-у Тру форс и Ъп ту ю.... BlushМного отзиви искам май....
Дописвам се:
Нели,мерси за отговора ти- така взех решение.

Последна редакция: ср, 04 яну 2012, 08:41 от ФЕЯТА

# 43
  • Мнения: 13 906
Имам за връщане червен часовник. Confused На жената, за която беше подарък не и е харесал. Whistling Обаче координаторката току що ми каза, че това не е причина за връщане. Какво да правя? newsm78 Няма на кой да го продавам! Моля идеи на лични, че като прочетат тук и няма да го приемат. Tired
За съжаление координаторките ни са тези които вместо да ни помагат правят всичко възможно да ни убедят да не връщаме продукт по такива "неурегулирани" причини. Аз съм от Варна и винаги отивам да връщам продуктите в централния ни офис като лично говоря с зоналния ни мениджър. Моят железен аргумент е че Авон дава 100%  гаранция която включва и факта че когато видиш на живо продукта не винаги го харесваш и съответно може да поискаш да го върнеш. За съжаление не мога да ти дам вълшебната формула , просто трябва да знаеш че имаш права и да настояваш независимо от това какво те убеждават. Разбира се  понякога по този начин си "сговняш" отношението с координаторката - на тях не им харесва да се действа "през главата им ", но примерно на моята координаторка този начин на процедиране много й допадна.

# 44
  • у дома с любимите си хора
  • Мнения: 883
Честита Нова година и от мен!Нека да е успешна!

Аз също се интересувам от гланцовете за устни.

Общи условия

Активация на акаунт