Сайтове за колективно пазаруване - да обсъдим предложенията - БУРГАС - 2

  • 54 364
  • 738
  •   1
Отговори
# 675
  • Мнения: 2 215
Здравейте,момичета! Да ви попитам дали някой е ходил в този салон
http://grabo.bg/burgas/pricheska-bez-ili-s-podstrigvane-ili-boiadisvane-0s3tmg
чудя се дали да си взема ваучер,че ми е много удобен салона-до работата ми е...дали е надежден newsm78
Много благодаря предварително на отговорилите   bouquet
Недей! В никакъв случай!

# 676
  • Живее на Луната
  • Мнения: 3 468
Аз съм ходила там само на изсушаване и подстригване, но моята коса е лесна и не мога да кажа колко компетентна е фризиорката. За сметка на това е приятно и чисто.  Wink

# 677
  • Бургас
  • Мнения: 162
Здравейте,момичета! Да ви попитам дали някой е ходил в този салон
http://grabo.bg/burgas/pricheska-bez-ili-s-podstrigvane-ili-boiadisvane-0s3tmg
чудя се дали да си взема ваучер,че ми е много удобен салона-до работата ми е...дали е надежден newsm78
Много благодаря предварително на отговорилите   bouquet
Недей! В никакъв случай!
Ами добре тогава...  bouquet няма да рискувам   Simple Smile Благодаря ти!

# 678
  • Бургас
  • Мнения: 162
Защото предлагат най- ниски цени в града и винаги ще има хора, които ще се хващат на въдичката по тази причина. Чудя се, ако някой с ваучер се оплаче на фирмата, от която си го е купила, какво ще последва
Аз се бях оплакала така в Грабо от една оферта и ми отговориха ,4е когато имат оплаквания прекратяват работата с дадената фирма,подала офертата....но оплакването не трябва да е само 1,а от повече клиенти Peace

# 679
  • Мнения: 13
Защото предлагат най- ниски цени в града и винаги ще има хора, които ще се хващат на въдичката по тази причина. Чудя се, ако някой с ваучер се оплаче на фирмата, от която си го е купила, какво ще последва

Аз като се оплаках и им писах няколко писма ,като обясних подробно какъв е проблема с този салон да не мислите ,че ми обърнаха внимание?
 Никакъв отговор насреща не ми вдигат и телефоните си даже . Аз моя ваучер си взех от ozo , след това и техните услуги вече не ползвам .

# 680
  • Мнения: 47
Цитат на: Gianna в Четв., 14 Март 2013, 20:12

Защото предлагат най- ниски цени в града и винаги ще има хора, които ще се хващат на въдичката по тази причина. Чудя се, ако някой с ваучер се оплаче на фирмата, от която си го е купила, какво ще последва

Имаш право, но все пак. Най-малкото сайтовете за колективно пазаруване трябва да си подбират с кой работят. Не можеш да пускаш една и съща оферта - 5,60лв. маникюр примерно от салон в гаражче без хигиена работещ с Perfect  и чист спретнат салон работещ с OPI, CND и подобни  newsm78 Странно е

# 681
  • Мнения: 0
Цитат на: Gianna в Четв., 14 Март 2013, 20:12

Защото предлагат най- ниски цени в града и винаги ще има хора, които ще се хващат на въдичката по тази причина. Чудя се, ако някой с ваучер се оплаче на фирмата, от която си го е купила, какво ще последва

Имаш право, но все пак. Най-малкото сайтовете за колективно пазаруване трябва да си подбират с кой работят. Не можеш да пускаш една и съща оферта - 5,60лв. маникюр примерно от салон в гаражче без хигиена работещ с Perfect  и чист спретнат салон работещ с OPI, CND и подобни  newsm78 Странно е
Салонът в кооперацията до Билата в Славейков ли обсъждате - ужасТ, направо нямам думи. Аз почти час чаках козметичката веднъж. При уговорен предварително час /първия за деня/, аз отивам ... заключено, казвам си всичко се случва и търпеливо си чакам. Минават около 20 мин., пристига фризьорката и ме успокоява, че сигурно всеки момент ще дойде щом имам час. Фризьорката поизмете, удари една стирка и ме покани вътре да чакам. Междувременно я гладам набира някой по телефона, явно й стана на нея неудобно. Оказа се, че на козметичката звъняла. Жената ми каза, че наблизо била и до 10 мин ще дойде, след което влезе и включи колата за загрявала, че да не се бавим повече.... еее нямаше такива 10 мин - поне 30 бяха, щом като успях да си взема кафе от машината и да изпуша 2 цигари преди да се появи въпросната козметичка
Нямам думи, дори не се извини. Нямаше и вид на човек, на който да му е неловко, да чувства закъснението като нещо нередно ...
Мислех, че може би нещо инцидентно е било, но явно си е практика...
Изкарала съм късмет с козметичката в Сим Арт викате Laughing Много гадно е така с неспазването на часове и уговорки Outta Joint
Аз си купих също ваучър за кола маска, ходих с предварително записан час, разбира се, чаках 40 мин., след което се оказа че не е титулярната козметичка, а нейна приятелка която я замества, щото другата била в София, нямаше лента достатъчно и започнахме с уговорката до където стигнат, е за мен стигна, но жената след мен си е върнаха, което е ужасно. Отделно е адски тъмно в помещението и даже да се старае козметичката пак не се вижда всичко, с две думи няма да повторя.
Еее, ама това е адски непрофесионално Naughty Наистина съм изкарала късмет - хем си беше там, хем консумативи си имаше достатъчно, хем нямам пропуски... Но не знам при това положение дали ще повторя Rolling Eyes

# 682
  • Мнения: 0
Здравейте момичета,
за да сте в този сайт значи имате деца. Явно имате и достатъчно свободно време, за да обсъждате от какво сте недоволни.
Сега относно цените  на ваучерите да ви кажа, че са такива защото вие ги правите такива. Няма как да ви се предложи висока цена и вие да я харесате. Ниската обсъждате. Няма угода!
Пише ви козметичката, не ви наричам "кифли" и с разни различни епитети, защото така съм възпитана.
Но държа да отбележа, че от мненията на 5 от вас, няма как да се направи обща оценка за работата на някой. Останалите 105 са на друго мнение. Опитвам се да бъда максимално любезна, но точно вие петте постигнахте своето и няма да работя повече с грабо. Благодаря, че лишихте моите деца.
Искам да попитам Ками, остана ли доволна? Защо не кажете, че часа ви беше преди работното ни време и ако трябва да се погрижа за детето си и не успявам, нима трябваше да ви върна? А вие Брадата, пожелавам ви никога да не отидете до София за това, за което ходих аз и при условие, че съм ви осигурила обслужване от колежка, за да не останете излъгана е жалко да говорите така. Знаете ли всички вие, че се работи от сутрин до вечер и включително в неделя, за да не върна никой и правя компромиси със себе си, за да угодя на вас-клиентите. Много е обидно когато насреща просто хапят и се убеждавам, че хората като вас не си дават сметка какво могат да причинят просто защото са решили да бъдат велики. Благодаря, дано ви се връща!

# 683
  • Burgas
  • Мнения: 1 584
Аз мога да кажа, че съм много доволна от козметичката, мисля, че и по рано споделих, от миналото лято ходя там, започнах с ваучери после ходя и на нормални цени, отношението е едно и също. Винаги си е имала материали, един единствен път ми закъсня часа с 15минути, но имаше друга клиентка вътре, извини се после момичето.

Доволна съм и препоръчвам, а недоволни винаги има ..............

# 684
  • Мнения: 1 046
Чак се изумявам от коментарите на козметичката, евтино било, да така е, ама не сме очаквали некачествено, нямало да работи повече с Грабо, е не вярвам, че е заради нашите коментари, а и клиенти сме имаме мнение, за което моля да ни извините, че не съвпада явно със  собствената Ви оценка, успех все пак в по-малко нерви.

# 685
  • Мнения: 0
Не се изумявай, Дразена. Некачествено -друг път. Ако има поне един клиент, който да каже, че не е обслужен качествено от мен ще се извиня публично и ще ви върна парите на всички, макар, че грабо не ги плаща поне два месеца. В противен случай ще се извините вие.

# 686
  • Бургас
  • Мнения: 5 795
Моля те, прочети пак какво точно съм споделила аз, защото си се объркала с цитатите и не съм аз тази, която говореше за пътуването ти до София. Ето моите мнения:

...
Да не е само спам да кажа, че днес ходих в Сим Арт за кола-маска и съм доволна - салончето е непретенциозно, но козметичката беше бърза и внимателна и си беше точна за часа (нали имаше някои оплаквания относно това) Peace

Изкарала съм късмет с козметичката в Сим Арт викате Laughing Много гадно е така с неспазването на часове и уговорки Outta Joint

Еее, ама това е адски непрофесионално Naughty Наистина съм изкарала късмет - хем си беше там, хем консумативи си имаше достатъчно, хем нямам пропуски... Но не знам при това положение дали ще повторя Rolling Eyes

 Peace

# 687
  • Мнения: 0
Извинявай,
не посещавам този сайт и не съм се ориентирала правилно. Просто от Грабо ми дадоха линк към форума. Наистина съжалявам ако съм те обидила. Всичко хубаво

# 688
  • Мнения: 47
Dayana Di  - аз не съм писала, че съм ви посещавала, а че има доста негативни коментари за салона и винаги са едни и същи. И ако прочетеш последните 2-3 теми ще намериш още много. Просто името ви се среща много често и не с добро. И коментирах, че е странно че сайтовете за колективно пазаруване не правят нищо по въпроса.
Не сте само вие - има и още много фирми, от които има много недоволни. Например в София си взех ваучер за солариум преди 2 години хиляда пъти писах, че ми бе отказано да го ползвам, защото нямали часове, а аз звъннах месец преди изтичането - от грабо ме пращаха в салона, от салона ми теглиха една, с извинение и това беше. От тогава съм си взимала 3-4 ваучера общо.
Та преди да пожелавашаш какво да нис е случи, прочети малко из темата.

# 689
  • Мнения: 0
Знаеш ли Дребен, можеш да дадеш мнение за нещо и някой само при условие, че ти си го посетил, че ти лично си бил обслужен. В нашата мила държава всеки е компетентен във всичко и разбира от всичко. Не го приемай лично, но се научи да преценяваш хората и услугите само от личното си наблюдение. В противен случай може да сгрешиш.
Е, аз благодаря на всички ви и въпреки негативното ви настроение ви каня да ви обслужа на цената на ваучера всички, които искате. Проверете пък да видим какво ще стане.
От 25.03 нататък, може пък да останете изненадани.
Хубава вечер

Общи условия

Активация на акаунт