32СОУ

  • 16 428
  • 83
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 4
Здравейте има ли родители на деца приети в 32-ро?

Последна редакция: сб, 06 юли 2013, 12:48 от lidi3005

# 31
  • България, София
  • Мнения: 644
Но ремонтите не могат да променят отношението, което не е на ниво  Rolling Eyes
newsm10

# 32
  • Мнения: 4
Пишете ако имате инф.(позитивна или негативна)за 32соу

# 33
  • София
  • Мнения: 4 349
Като база на фона на другите училища - супер: нови дъски, ел. дневник, ремонти, то като отношение са на точката на замръзване  Stop

# 34
  • Мнения: 4
Дано да имат късмет децата, и да попаднат на добри преподаватели

# 35
  • Sofia
  • Мнения: 35
В I А клас ще сме ние.При г-н Николов  Simple Smile

# 36
  • София
  • Мнения: 2 300
Но ремонтите не могат да променят отношението, което не е на ниво  Rolling Eyes
newsm10

Тези два поста са напълно излишни. Както биха били и тези с обратното мнение без каквато и да е аргументация и обосновка.

# 37
  • София
  • Мнения: 4 349
Но ремонтите не могат да променят отношението, което не е на ниво  Rolling Eyes
newsm10

Тези два поста са напълно излишни. Както биха били и тези с обратното мнение без каквато и да е аргументация и обосновка.

Какви точно аргументи искаш! Преди една година род. среща за разясняване на процедурата за кандидатстване беше след започването на кампанията - бяха минали датите за подаване на документи (или изпити) за училищата с изкуствата / спорта. По време на род. среща зад.-директорката не знаеше името на детето, което е спечелило последен кръг на "някаква" олимпиада (цитат), която директно му осигуряваше място в елитна гимназия. Не знаеше момче или момиче е и от кой точно 7 клас. Други аргументи за отношение ли търсиш  Mr. Green Mr. Green

# 38
  • България, София
  • Мнения: 644
Тези два поста са напълно излишни. Както биха били и тези с обратното мнение без каквато и да е аргументация и обосновка.
Регистрирах съгласие, защото точно така го усещам. Не обяснявам нищо, тъй като принципно трудно се дефинира "отношение". Няма конкретен въпрос, за да отговоря и не разказвам, защото не искам да натрапвам мнение. Опитът ми е показал, че една и съща ситуация/събитие се тълкува по диаметрално противоположни начини от хората. Вероятно е нормално да е така. Личният ми опит (4 год. с едното дете и 4 год. с другото - и двете в начален курс) до известна степен се формира и от конкретните преподаватели, които са различни за всеки клас.
В този ред на мисли, може би - да, постът ми е излишен! Извинете.

Винаги съм на разположение да отговоря на конкретен въпрос, в резултат на личен опит (правила съм го многократно).

# 39
  • София
  • Мнения: 2 300
Но ремонтите не могат да променят отношението, което не е на ниво  Rolling Eyes
newsm10

Тези два поста са напълно излишни. Както биха били и тези с обратното мнение без каквато и да е аргументация и обосновка.

Какви точно аргументи искаш! Преди една година род. среща за разясняване на процедурата за кандидатстване беше след започването на кампанията - бяха минали датите за подаване на документи (или изпити) за училищата с изкуствата / спорта. По време на род. среща зад.-директорката не знаеше името на детето, което е спечелило последен кръг на "някаква" олимпиада (цитат), която директно му осигуряваше място в елитна гимназия. Не знаеше момче или момиче е и от кой точно 7 клас. Други аргументи за отношение ли търсиш  Mr. Green Mr. Green

Да. Това, че зам.директорката не знае имената на децата /пък били те и първенци/ при хиляда и кусур такива за мен  не показва отношение, но все пак дава представа за твоите критерии и е някакъв вид информация, която определено липсваше в първия ти пост.

# 40
  • София
  • Мнения: 4 349
Кусур е защото уж се беше "подготвила". Беше направила презентация, с която ни представи процедурата. И не може да не знаеш името на детето, което представя училището на олимпиада пък и печели. Надали са толкова много децата от това училище, които печелят. Това е реклама за училището. Нали и то участва в списъка след 7 клас. А колкото до олимпиадите никой от това училище не знаеше нищо за тях. Винаги казваха: Обадете се в инспектората, там ще ви кажат къде можете да запишете детето. Едно училище, което държи на реномето си ще подготвя и ще участва в олимпиади. Но това училище просто си лежи на стари лаври и на хубави условия. Това не може да се отрече

# 41
  • София
  • Мнения: 2 300
Кусур е защото уж се беше "подготвила". Беше направила презентация, с която ни представи процедурата. И не може да не знаеш името на детето, което представя училището на олимпиада пък и печели. Надали са толкова много децата от това училище, които печелят. Това е реклама за училището. Нали и то участва в списъка след 7 клас. А колкото до олимпиадите никой от това училище не знаеше нищо за тях. Винаги казваха: Обадете се в инспектората, там ще ви кажат къде можете да запишете детето. Едно училище, което държи на реномето си ще подготвя и ще участва в олимпиади. Но това училище просто си лежи на стари лаври и на хубави условия. Това не може да се отрече


Това вече е нещо по-конкретно. И тук съм съгласна. Училището определено не участва масово  в олимпиади или състезания и в тази сфера има информационно затъмнение. Човек трябва сам да следи и да прояви интерес и желание. Но пък тогава никой не отказва /поне при сина ми не се е случвало да му откажат/ и обикновено покрай едно дете се записват и други.

А що се отнася до личното отношение - определено нещата стоят по-добре в по-малките училища, по простата причина, че там всички учители познават лично всички деца, но там пък има други проблеми. За мен лично е важно с какви деца учат децата мии въпреки, че и тук има слаби ученици, явлението не е толкова масово, както в малкото квартално училище. Да не говорим за извънкласните мероприятия, които тотално липсваха в първото училище. За мен най-добрият вариант е малко квартално училище с добра база, интелигентни деца, добри преподаватели и мотивиран директор. Поне до гимназия. Не знам обаче къде са тез училища  Rolling Eyes

# 42
  • София
  • Мнения: 4 349
А какви смяташ, че са извънкласните занимания в 32  Mr. Green Mr. Green Риторичен въпрос, но отговорът е НИКАКВИ. А в характеристиката от 7 клас в графата извънкласни занимания имаше тикче само в характеристиката на едно дете, което играе тенис и е "някакъв" шампион - това е пак обяснение на класната  Mr. Green Mr. Green Е отношението куца, каквото и да си пишем

# 43
  • София
  • Мнения: 2 300
А какви смяташ, че са извънкласните занимания в 32  Mr. Green Mr. Green Риторичен въпрос, но отговорът е НИКАКВИ. А в характеристиката от 7 клас в графата извънкласни занимания имаше тикче само в характеристиката на едно дете, което играе тенис и е "някакъв" шампион - това е пак обяснение на класната  Mr. Green Mr. Green Е отношението куца, каквото и да си пишем

Имат много и то различни - по проект УСПЕХ. Предполагам обаче, че вие сте търсили нещо по-различно, но пък на места и това, което тук имат го няма дори и в някакъв по-съкратен вариант.

# 44
  • София
  • Мнения: 4 349
Е това сигурно е нещо ново - до преди една година нямаха

Общи условия

Активация на акаунт