Мислите ли, че трябва да има глоби за родители..

  • 10 808
  • 217
  •   1
Отговори
# 120
  • Мнения: 1 356
Не мога да се съглася с теб, що се касае за класовете 1-4. След това е ясно че нещо се случва в 5,6,7 кл. и в 8ми като отидат в специализираните у-ща учителите се чудят какво да правят с тях, дали да и мпреподават  материала за 8 кл, или да се връщат в 5 отново.
Не подценявайте привилегиите които предлага все ще държавата в тази насока, защото след години съвсем няма да е така, системата ще стане като тези в Зап.Европа, предимно категоризираща деца от най-ранна възраст.

# 121
  • Мнения: X
Не подценявайте привилегиите които предлага все ще държавата в тази насока, защото след години съвсем няма да е така, системата ще стане като тези в Зап.Европа, предимно категоризираща деца от най-ранна възраст.

Какви привилегии предлага държавата и кога системата ще стане като в Западна Европа?  newsm78

# 122
  • София
  • Мнения: 15 228
м и когато можем ще се възползваме от образователните системи на други страни.

Защо, в другите страни цветя и рози ли е образованието? Въпроса е също,ккога ще се възползваш, когато детето вече е обучено в БГ от 1-4 клас???? След това не мисля че би имало трудности,където и да е..

Цветя и рози е на фона на нашето. И отказах българската образователна система отдавна и не мисля изобщо да се връщам към нея. Дано повече хора с моите възгледи да имат възможност да го направят, за останалите не мисля, ясно е, че мнозинството сте доволни и се радвам за вас.

# 123
  • Мнения: 10 547
Недей с лошо, Бояна. Разбираш, предполагам, че освен доволни има и примирени, без особен избор.
Другаде образованието може и да не е цветя и рози, както се изразявате, но върви по смазан добре коловоз, а ние едва сега поставяме траверсите, релси не сме и поръчали.

# 124
  • София
  • Мнения: 15 228
Недей с лошо, Бояна. Разбираш, предполагам, че освен доволни има и примирени, без особен избор.
Другаде образованието може и да не е цветя и рози, както се изразявате, но върви по смазан добре коловоз, а ние едва сега поставяме траверсите, релси не сме и поръчали.
Не е с лошо, само пожелавам на примирените да имат избор, останалите очевидно са доволни и дори сравняват перверзиите у нас с дребните проблеми в други страни.

# 125
  • Мнения: 10 547
За много хора образованието не е важно, или поне не особено важно. Те и да имат избор, не го упражняват. Други едва ли се и замислят в какъв образователен хаос в момента учат децата им.
Писали сме не един и два пъти, че образователната система, носи първата част от званието си чисто проформа, защото и по света, и у нас, тя е повече система и по-малко образователна.
И както и да залъгваме децата си, да, за будните училището е скучно място, неговата цел не е и да е интересно, а просто да канализира масата в дадена възраст.

# 126
  • Мнения: 3
няма пари в държавата и само се чудят какви нови глоби да измислят а от тези градини децата само се разболяват

# 127
  • Пазете Гор
  • Мнения: 5 181
Глобите и всякаква друга административна принуда са провален метод за мотивация за водене на децата на училище. Пък и за каквото и друго. Непонятно ми е защо се продължава да се мисли в тая насока.

Процентът на деца, отпаднали от училище расте ведно с мерките за задържането им в училище. А продължаваме с подобни мерки. Закуски, глоби, спиране на помощи...

На училище ходят всички, но когато има вяра, че това е хубаво и нужно, за да живееш по-добре и по-смислено. Простете, ама в тая теза аз самият не вярвам, поне не и в българския й вариант.


# 128
  • Мнения: 1 819
Възнамерявам да записвам децата си на ясла, детска градина или предучилищна според моята преценка, според техните възможности и според ситуацията. Ще плащам (или няма) глобите, ако се налага.

Да не говорим, че в района, в който живея няма кьораво място за детска градина. Не съм проучвала въпроса с училищата, но подозирам, че и там положението няма да е цветущо.

# 129
  • Мнения: 1 356
м и когато можем ще се възползваме от образователните системи на други страни.

Защо, в другите страни цветя и рози ли е образованието? Въпроса е също,ккога ще се възползваш, когато детето вече е обучено в БГ от 1-4 клас???? След това не мисля че би имало трудности,където и да е..

Цветя и рози е на фона на нашето. И отказах българската образователна система отдавна и не мисля изобщо да се връщам към нея. Дано повече хора с моите възгледи да имат възможност да го направят, за останалите не мисля, ясно е, че мнозинството сте доволни и се радвам за вас.

Кое точно му е цветното,много ми е интересно??? Това че категоризират децата ли?

# 130
  • Мнения: 1 356
Недей с лошо, Бояна. Разбираш, предполагам, че освен доволни има и примирени, без особен избор.
Другаде образованието може и да не е цветя и рози, както се изразявате, но върви по смазан добре коловоз, а ние едва сега поставяме траверсите, релси не сме и поръчали.

По-скоро хората нямат избор в др. държави. в БГ, точно избора все още съществува.
Ще поживеем , ще видим...да не се тюхкате след 10 години , че това за което сега недоволствате, тогава ще ви харесва?

# 131
  • Мнения: 1 819
По-скоро хората нямат избор в др. държави. в БГ, точно избора все още съществува.
Ще поживеем , ще видим...да не се тюхкате след 10 години , че това за което сега недоволствате, тогава ще ви харесва?

Какъв избор имам точно?! Принуждават ме да запиша четиригодишно дете в институця, в която нито имам доверие, нито е особено уредена и домислена. Да не мислите, че след четири години нещата ще са подобрили особено. Ако не - глоба. Или пък търсене на частен вариант, който масово родителите не могат да си позволят.

# 132
  • Мнения: 23 097
Търсиш частен вариант ако има такъв. А такива училища има в големите градове.
В малките изобщо липсват. Така че, варианти няма просто. А за избор, да не говорим.

Biskara, след като толкова ти харесва БГ системата, защо не си в БГ? (и не е нужно да ми отговаряш всъщност)

# 133
  • Мнения: 9 990
Това е в тотален противовес с една друга тема от 50 страници, в която се надпреварваха да обясняват колко е хубаво да се преместиш от големия град в малко Долно Нанагорнище...и как и там училища имало... Thinking

# 134
  • Мнения: 3 675
Малко ще изместя темата, но пак по нея.Понеже повечето от вас за родени през 70 и 80те, мислите ли, че тогава се създаваха по-кадърни кадри?За лошата училищна подготовка и детската неграмотност кой е виновен в същност, системата или учителите?Какво трябва да вземем от европейската образователна система към която толкова се стремят да ни преобщат нашите управляващи?

Общи условия

Активация на акаунт