отзиви за emag.bg

  • 244 800
  • 902
  •   1
Отговори
# 720
  • Мнения: 10
Единият беше Lenovo A319, ако не се бъркам, актуализиран е, но проблема го има до момента. Другия е Serioux Amber X501 също е актуализиран в момента го ползвам, но проблема си го има.
Въпреки това съм доволен от него цената е доста добра спрямо другите продукти с подобни параметри. Когато наближи 40% го зареждам и не ми създава проблеми, като време ме изкарва два-три дни.

# 721
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Аз помня,че чак на 2-рата или третата актуализация се оправи проблема. По някои форуми бях чела и действително така стана. Peace

# 722
  • Мнения: 3
И аз да се оплача. От екипа на емаг нямаме оплаквания. Спазват всички срокове, както са в сайта. Купихме един таблет не ни хареса върнахме го. До 14 дни одобриха връщането ни и с парите взехме друг. Таблета като параметри екстра UTOK, но има проблем с 3G интернета. Върнахме го всичко точно както си го пише в сайта. Един месец точно стоя в сервиза и днес го получихме с една констатация на румънски от сервиза, че всичко си му е наред. Слагаме СИМ картата и същата работа, обхвата стои на една чертичка и интернет няма. Същата карта на друг таблет работи нормално. И сега от утре почваме нова драма и чакане. Добре че в къщи има 4 таблета, че да мога да им го връщам докато го оправят или сменят.

# 723
  • Sunshine state
  • Мнения: 12 877
Искайте си парите и го върнете с причина,че не ви хареса. Това,ако не са минали 30 дни. Peace

# 724
  • Мнения: 3
Няма как. Ние го ползвахме 2-3 седмици докато установим че не му работи 3G и после 1 месец стоя в сервиза

# 725
  • София
  • Мнения: 940
Хайде и аз да се включа. Поръчахме фотоапарат от Emag от ченият петък. Не спазиха срока на доставка и малко позакъсняха. Когато отидох да го взема от куриера нямаше опция за преглед преди да се подпиша, че е получен. След няколко проведени телефонни разговора със съпорта на Emag, обещаха че ще се свържат със Спиди до няколко минутки да ги уведомят за допуснатата грешка. Е чакахме , чакахме и това не спазиха и най-накрая служителя от Спиди звънна на някой отговорник да му разреши да си отворим пратката. В крайна сметка няма забележки по фотоапарата и той си работи коректно.

В кутията обаче няма книжкана български. Свалила съм си я от сайта на производителя, но мисля че по българското законодателство са длъжни (ако не се бъркам) да има такава. Звъннах на съпорта, нямали такава щели да я изпринтят от интернет и да ми я пратят Laughing. Не получих нищо. Писах им на имейл адреса, все още нищо от там. Много ме разочарова обслужването им.

# 726
  • ново
  • Мнения: 6 563
До преди няколко дни и аз бях от доволните клиенти, но...... Харесах телефон на цена 450 лв., но същият го предлагат разопакован на цена 350 лв. Обадих се и помолих да ми дефинират "разопакован"- в сайта пише, че продуктът е нов, със следи от пръсти, потвърдиха ми, че е така и го поръчах, все пак 100 лв. разлика. Вечерта влизам пак в сайта и виждам, че цената от 450 е намалена на 400, а разопакованият е 300 лв. Сутринта звъня на консултант, за да попитам дали ще ми променят цената или да направя нова поръчка, отговорът е - Ние анулираме поръчката с по-скъпия телефон, вие си пуснете нова с по-евтиния. ОК! След 2 дни получавам SMS, че имам 2 пратки, съответно пристигат и двата телефона. Звъня пак на Емаг.....ами те колегите...просто откажете пратката...ОК! Взимам по-евтиният телефон, прибирам се вкъщи, слагам сим картите и.....изненада, единия слот не работи. Звъня отново...... ами направете си заявка за връщане и опишете проблема, ние ще ви уведомим кога ще дойде куриер да вземе пратката. Питах ги не може ли веднага да го върна, та дори и за моя сметка - НЕ МОЖЕ! Така и така се набутах, върнах се пак в Еконт и взех и втория телефон с надеждата да извадя късмет  Simple Smile За сега работи добре, наистина имаше лека следа на екрана от нещо като гумичка, но май успяхме да го почистим.
Днес по никое време звъни куриер, на Спиди, че е на адреса да вземе пратката, да, ама аз съм на работа, никой не ме предупреди по-рано......Пак гимнастики, разкарване....
С две думи липсва им организация!  Naughty А сега остава да чакам да ми върнат парите и ще си помисля много следващият път дали да пазарувам от тях.

# 727
  • Мнения: 311
Преди време си бях поръчала миксер с купа която се върти.Беше за около 50 лв.Пристигна с speedy , но няма опция за преглед.Взех го аз и решавам да го изпробвам.Извадих го от кутията паднаха му всички копчета до едно.Уж ги оправих пуснах го те пък хвръкнаха и купата която се върти се обърна...Абе общо взето никога пак няма да поръчам от там!!!
PS Тогава нямаше опция за връщане 30 дни....Късмет  Mr. Green

# 728
  • София
  • Мнения: 1 641
Привет, предполагам сте си взели Никон? Аз също. Това е редовен номер, тъй като не ползват бг дистрибутора на Kикон, а румънския и нямат преведени книжки.
Това ми е втори апарат от тях, та това беше първото което проверих - пускаш си оплакване, че нямаш книжка - аз пуснах още преди месец почти - получих апарата още в понеделника след черния петък.
Писаха ми, че ще се постараят до нова година да са готови с превода, та пиши им, ще си получим книжките, макар и със забавяне Simple Smile

# 729
  • София
  • Мнения: 940
Frozy  Да Nikon e. Аз им се обадих в деня, в който получих фотоапарата. Изчаках 2 седмици и им писах, но още не са ми отговорили.  Благодаря ти! Надявам се да не е втора употреба апарат или с дефект, въпреки че до момента не сме срещнали проблем с работата му.

# 730
  • София
  • Мнения: 1 641
Ами този си го държим за подарък за НГ и не сме го тествали още, но по принцип проблема  е заради вноса от Румъния. Те още за първият, който си купих от тям, ми обясниха, че просто нямат превода на книжката.
Ще ни ги изпратят, обаче си правят сметка да е по мейл, а аз ще ги тормозя да са на книжка.

При дефект сервиза също ще е в Румъния, та дано нямаме такива.

# 731
  • София
  • Мнения: 940
На мен ми пратиха книжката на български по имейл, изтеглиха я от сайта на Nikon. Аз им казах, че искам си в книжен вариант, а не електронен. Казаха, че могат да изпринтират файловете да ми ги пратят и до няколко дни ще ги получа. Повече от 20 дни ги чакам Grinning

Надявам се да няма проблем и аз.

# 732
  • София
  • Мнения: 1 641
Ооо, те да не са ти пратили краткото ръководство - мъчиха се с този номер предния път.
Аз си искам голямата книжка и няма да ги оставя докато не ми я изпратят  Laughing

# 733
  • София
  • Мнения: 940
Пратиха ми и двете книжки на български в електронен вариант. Но аз им казах, че си ги искам в книжен.  Ще чакам да ми отговорят, въпреки че едва ли ще получа скоро отговор. Ако не получа ще пиша и на КЗП, просто нямат право да ги продават така .

# 734
  • София
  • Мнения: 1 641
Така е, за моя модел и в електронен вариант не съм я получила, но и аз ще си я искам на хартия, никой не е длъжен да мъкне електронни устройства за да си чете книжките за употреба.

Общи условия

Активация на акаунт