отзиви за emag.bg

  • 244 821
  • 902
  •   1
Отговори
# 735
  • Мнения: 532
404NotFound, и моят случай с фотоапарата е същия - няма книжка на Бг, което е тъпо. Не съм им писала, ще тегля от сайта на Никон засега, но четейки темата се замислям дали да не ги изръчкам и аз да ми пратят една. Като ще продават на БГ пазара трябва да имат на български. За толкова пари поне една книжка да дадат  Crazy

# 736
  • София
  • Мнения: 940
По закон трябва да има книжка на български.  Аз им писах преди 15 дни и вчера ми пратиха отговор, доста неадекватен. Пратиха ми линк да сваля електронна книжка за фотоапарат, който не съм закупила. Е и линка не работеше. Simple Smile Писах им гневен имейл, че ми писна да ме третират като идиот и вече търпението ми се изчерпа и ще подам жалба на КЗП. Днес реших да подам въпросната жалба в КЗП и докато им търсих адреса, понеже е задължителен да се попълни получих sms от спиди. Хубавците решили да ми пратят някави документи, утре ще видя какво са пратили.

# 737
  • София
  • Мнения: 1 641
И на мен вчера ми пратиха не работещия им линк и им върнах два мейла - един за линка, втори, че си я искам в хартиен вариант.
Да ги видим колко време още ще им трябва.

# 738
  • София
  • Мнения: 940
Така днес посетих Спиди и от Emag ми бяха пратили 5 плика с листа. Отварям ръковоството разпечатано на А4 лист, а текста А7 мисля формат.  Mr. Green Предположих, че ще направят така ... Обадих им се и им казах, че не искам 5 кг хвърчащи листа, а книжка .. щели да предадат на отдела. При въпроса ми кога ще получа отговор, ами не знам вероятно до края на другата седмица ... Е нямам думи.

# 739
  • София
  • Мнения: 1 641
Хахах, това ли да очаквам утре и аз?
Определено ще процедирам като тебе, ако получа същия наръч хартия.
В крайна сметка за румънския пазар са си приготвили книжки, а на нас тук да ни подхвърлят каквото им падне е обидно.

# 740
  • София
  • Мнения: 940
За мен лично е меко казано обидно. Днес получих нов sms от Спиди, че утре ще ми донесат пратка. Да видим дали не са пратили нов комплет ...

# 741
  • София
  • Мнения: 940
Днес получих нова пратка от emag. Разпечатили са книжка на друг модел фотоапарат, не на моя    Mr. Green . Пак им звъннах и пак обещаха, че ще направят нещо. Да видим.

---------------------
След няколко проведени телефонни разговора днес, резултата е това че оригинални книжки няма да видим. В условията им никъде не пишело, че предоставят такива. Ще изптринтират ръководствата, ако искаме и ще ни ги пратят. Това, че са в неудобен вариант за нас си е наш проблем.  Ако не са минали 30 дни от получаване на стоката да я върнем и да си я купим от друго място с оригинална книжка.

Ето и моята книжка: https://drive.google.com/file/d/0B7KxOgW-ADpidW1iVU95UXN2SVk/view?usp=sharing

Според тях това е първият сигнал от недоволен клиент по такъв казус.

Последна редакция: сб, 09 яну 2016, 14:32 от 404NotFound

# 742
  • София
  • Мнения: 1 641
Първият не е, и аз се скарах преди малко с тях и им казах да си помислят, дали не са ползвали нелегално книжки обект на интелектуалното право, които да са копирали и изпратили и дали не е по-добре да си направят книжки, вместо да подавам жалба. Казаха, че са си свършили работата за тях, така че аз им казах, че ще си подам жалбата и ще го направя на всички нива - КЗП, пред официалния дистрибутор на Никон, защото са ксерокопирали тяхна книжка и те нямат интерес от това и пред който още се сетя, че може да ги глоби.  #2gunfire

Отделно, аз си получих доста бързо апарата и чаках повече от месец книжка, коя доставка в крайна сметка ми определя срока да го върна, ако не съм доволна? newsm78

Последна редакция: сб, 09 яну 2016, 16:47 от Frozy

# 743
  • София
  • Мнения: 940
Frozy Аз вече подадох жалба чрез електронната форма на КЗП. Във формата се изисква адрес на фирмата, дадох този от фактурата. Не знам дали ще стане нещо, тъй като реално фирмата е румънска, но ще видим. По телефона ги питах за адрес в София отговориха, че нямали право да го казват. Пожелах да говоря с тийм лидер или друго лице отговарящо за поддържката или за такъв тип казуси, щели да предадат, но не обещавали, че ще се свържат с мен   Rolling Eyes .

Междудругото не бях се сетила за представителите на Никон.

Доставката на самият фотоапарат мисля, определя срока за връщането му.

Между другото видях това:

https://nikoneurope-bg.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/6441 … D1%82%D0%B2%D0%BE

Мисля да им звънна през седмицата да видя какви са вариантите и да подам сигнал и при тях.

Последна редакция: сб, 09 яну 2016, 17:09 от 404NotFound

# 744
  • София
  • Мнения: 1 641
Те реално са си изпълнили условията по закон - дали са ни упътване, наш си е проблема, че не ни харесва насипен.
Проблемът за тях ще е, че са ползвали чужд интелектуален труд - преди също съм купувала Никон от тях и в крайна сметка си купиха книжките на БГ, обаче преди да ми я изпратят говорих с представителството на Никон тук, та тогава казаха, че Имаг просто не искат да си платят за превода на български, защото това струва пари и за това пращат без ръководства апаратите.

В случая според мен не използват платена от тях книжка и това е нарушение за което ще ги глобят, въпросът е дали ще е КЗП, или по-скоро като се обадя в представителството на Никон, те ще си задвижат по-точната инстанция.

Не, че ще получа книжка, но поне те ще си платят за дребните далавери, защото когато предлага продукта на БГ пазара, те няма да продадат един апарат и при цена от 1229 лева, мисля, че имат достатъчно пари да си платят и за превода на ръководството.

Отделно за мен е подигравка да ми изпратят тези насипни листа, а на румънските си потребители да предлагат нормално ръководство. Разбирам да беше стока за 10 лева, да кажат че не си струва да правят книжки за тази цена, но моя апарат не е и най-евтиния. То всъщност нищо на Никон не е достатъчно евтино, за да се подиграват по този начин.
Апарата съм го получила на 7ми декември та мина времето да го връщам.

# 745
  • София
  • Мнения: 940
Frozy Благодаря ти за отговора. За жалост вече съм пуснала жалба до КЗП и няма как да го включа това като пояснение. Но в понеделник ще им звънна на Никон да подам сигнал и да попитам как да си закупя тази книжка от тях. Надям се наистина emag да си понесат последствията  Peace

# 746
  • Варна
  • Мнения: 3 456
Аз миналата година си имах много големи проблеми с еМАГ. Взехме си хладилник Samsung, който се развали на първия месец и го взеха за ремонт, натовариха го за Румъния .Принципно максималния период за отстраняване на повредата или замяна с нов е един месец. Месецът изтече - ни вест ни кост, звъняла съм им сигурно 600 пъти, отговорът беше един и същ- нямаме отговор от централния офис в Румъния (?!). Звънях, писах, крещях, молих се, пусках жалби и накрая си купих нов хладилник, защото беше лято и ни оставиха без хладилник почти три месеца . Аз се бях отчаяла, реших, че повече няма да си видя нито парите, нито хладилника. КЗП казаха, че трябвало да се отнесат към Европейската комисия за защита на потребителите, защото фирмата е румънска. Все пак историята е с щастлив край - на третия месец от нищото ни се обадиха и ни дадоха нов хладилник и плюс това ни изплатиха и цялата му стойност. КЗП казаха, че явно сме някакви невероятни късметлии, защото имали хиляди жалби за тях и рядко се случвало подобно нещо.
Купували сме неща след това отново от там (тъпи и упорити), но всеки път съм със смесени чувства... Слава Богу нищо още не ми се е чупило, че ако се счупи, не знам ще си го видя ли повече...

# 747
  • Мнения: 580
Олеее, споделете за какъв модел фотоапарат книжка сте искали ръководство? Аз чакам вече месец да ми пратят за Kanon 700D  Sad

# 748
  • София
  • Мнения: 1 641
Никон, но като цяло те не ползват бг дистрибуторите, а внасят апаратите от румъния и поради това нямат превода на книжките - при мен са копирали книжка, която е чужд интелектуален труд, та това ще им създаде проблем, защото аз няма да ги оставя на мира.
За парите, които съм дала, очаквах книжка, а не да се правят на две и половина.

# 749
  • sofia
  • Мнения: 1 426
Купувам само храна за кучетата и котето ми, доволна съм, правят добри промоции на качествени храни. Друго не бих купила от емаг.

Общи условия

Активация на акаунт