отзиви за emag.bg

  • 244 223
  • 902
  •   1
Отговори
# 825
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Ма продължавайте да им пълните гушите на тия мошеници да ви въртят парите и да трупат лихви и дивиденти ! И на куриерите да правят оборот.


Хем на половин цена, хем пък и работещо за повече от седмица. Е много искате ми се струва.

Сега и някое милионче от кеш по 50 на Нац. лотарията ще поискате още малко само за 2 лева. Joy

# 826
  • Мнения: 871
Аз също съм си купувала уреди от емаг и съм доволна. Последното, което взех, беше пералня (зимата я купих) Simple Smile Може би е въпрос на късмет?  newsm78

# 827
  • B5.5 131hp - PD/AVF София
  • Мнения: 60
Късмет няма !

Въпроса е на цената която плащаш и качество което получаваш за нея !

# 828
  • Мнения: 871
Засега съм много доволна от съотношението цена/качество Wink Но като чета тук май няма да рискувам с други покупки на техника...

# 829
  • Мнения: 42
Здравейте,
Доста неща съм си купувала от Емаг - дрехи, ел. уреди, книги, аксесоари и т.н и проблем никога не съм имала. Винаги получавам коректно отношение от куриерите, доставящи ми стоката на адреса, цените са приемливи, даже ако се хване промоция са евтини някои артикули... имате 30 дневен срок да върнете продуктите също... А с какво сте били измамени?
Лека вечер!

# 830
  • Мнения: 61 603
И аз съм много доволна от Емаг.
Имам уреди, дрехи, кучешка храна.
Проблеми не съм имала с нищо.

# 831
  • Мнения: 5 296
Доволна съм от Емаг. Купувала съм техника, козметика, котешка храна, перилни препарати и какво ли още не.

# 832
  • около Варна
  • Мнения: 1 095
Е и аз бях доволна докато не уцелих продукт с проблем, а сега половин година ме размотават,връщат ми го със статус поправен,а проблемът стои и продуктът е неизползваем. Това ще ми е четвъртото изпращане на сервиз,много коректно ли ви се вижда.

# 833
  • Мнения: 42
Здравейте,
А пробвахте ли да върнете продукта в срок от 30 дни след закупуването му, или дефектът се е проявил след този период?
Лек ден!

# 834
  • Мнения: 14 943
Е и аз бях доволна докато не уцелих продукт с проблем, а сега половин година ме размотават,връщат ми го със статус поправен,а проблемът стои и продуктът е неизползваем. Това ще ми е четвъртото изпращане на сервиз,много коректно ли ви се вижда.
При 4 изпращане на сервиз мисля, че трябва да се смени с нов.
Не съм сигурна, че лесно ще го постигнеш с тях, аз съм имала такъв случай с Технополис.

# 835
  • Мнения: 9 830
Здравейте,
Доста неща съм си купувала от Емаг - дрехи, ел. уреди, книги, аксесоари и т.н и проблем никога не съм имала. Винаги получавам коректно отношение от куриерите, доставящи ми стоката на адреса, цените са приемливи, даже ако се хване промоция са евтини някои артикули... имате 30 дневен срок да върнете продуктите също... А с какво сте били измамени?
Лека вечер!


Ами прочетете темата от началото...

# 836
  • Мнения: 8 377
Здравейте,
А пробвахте ли да върнете продукта в срок от 30 дни след закупуването му, или дефектът се е проявил след този период?
Лек ден!


Вие да не би да работите за емаг, че така ги защитавате?

И да, продуктът може да се върне в 30-дневен срок, ако има дефект от самото начало. Но представете си връщате такъв продукт и статусът от сервиза (след разглеждане със закъснение) е "виждате ли, дефект няма, работи си всичко". И да, ако сте от тези печеливши, които са получили дефектна електроника веднага, а не след месец, може и да си получите парите обратно. Но ще ви струва куп късане на нерви, над месец разправии, глупави разговори в кол центъра, от който ви увещават, че след три изпратени от вас имейла те все още не са получили имейла с банковата ви сметка, на която да възстановят парите ви, и затова не могат да ви ги върнат. Отгоре на това разочарованието, че не можете да ползвате лаптоп, който ви е бил необходим, цял месец, защото чакате румънските "специалисти" накрая да решат, че нищо му няма, макар тачпадът изобщо да не работи.

А, и на всичкото отгоре, когато напишете лошо ревю в сайта им, не го публикуват изобщо. Защото всички потребители, коментиращи в сайта на емаг, трябва да са винаги доволни.

За такива неща става дума. И простете, може би съм мнителна, но няколко положителни коментара един след друг и то около периода с намаления от емаг при всичките отрицателни мнения и недоволство от другите хора в тази група, ми се струват меко казано съмнителни относно достоверността им.

Който иска да купува от емаг, нека купува. Аз втори път това няма да си го причиня.  Peace

# 837
  • Мнения: 42
Здравейте,
Не, не съм от Екипа на Emag, но лично аз нямам лоши впечатления от тях, и затова ми стана любопитно! В случая, който ми описвате не са се представили и не са се държали никак коректно! Иначе за лошите ревюта - да, чувала съм, и моя приятелка не беше доволна от една камера, която закупи и не отговаряше на посочените характеристики в сайта и като написа лошо ревю й го изтриха, но... това е.
Поздрави!

# 838
  • Мнения: 12 675
Здравейте, аз съм от Екипа на Емаг и съм отговорна за триенето на лошите ревюта в сайта. Прочитам, подсвирквам си и цъкам на бутона Discard по цял ден. Много съм доволна от целия Екип колеги. Всички си вършат работата коректно и с усмивка на лице! Прекрасни работни условия и много допълнителни бонуси и придобивки. Peace Лек и усмихнат ден на всички!  Wink

# 839
  • Мнения: 5 296
Здравейте, аз съм от Екипа на Емаг и съм отговорна за триенето на лошите ревюта в сайта. Прочитам, подсвирквам си и цъкам на бутона Discard по цял ден. Много съм доволна от целия Екип колеги. Всички си вършат работата коректно и с усмивка на лице! Прекрасни работни условия и много допълнителни бонуси и придобивки. Peace Лек и усмихнат ден на всички!  Wink
И по колко лоши отзива триеш на ден?  Mr. Green

Общи условия

Активация на акаунт