Не желае да оцветява и да учи на 5г

  • 16 844
  • 262
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 13 350
При мен - руски от 3-и, английски от 5-и клас. Започнала съм училище 1982 г.

Това, за да подчертая наличието на различни програми и различни спомени у списващите по темата.
И може би да спрем да я спамим?  Whistling

# 91
  • Мнения: 5 259
Аз таблицата за умножение я учих във втори клас, руски в трети, втори чужд в пети, заедно с трети чужд като СИП.
Натоварването и количеството на информацията не са най-големия проблем на образователната система. Дори несъобразяването на данните с възрастта на децата, пак не е. Най-големият проблем е в идиотския начин, по който са формулирани уроците.
Вземете коя да е детска енциклопедия на коя да е тема и вижте как е представено там. Сравнете същата информация с учебника за съответния клас, в който се учи. Няма нужда от коментар за съжаление.

# 92
  • София
  • Мнения: 9 517
не ми се говори за образование, че аз лично съм във вихъра му, но само ще уточня, че съм тръгнала в първи клас в далечната 1976 г. Simple Smile

# 93
  • Мнения: 9 990

Това, за да подчертая наличието на различни програми и различни спомени у списващите по темата.


Това не са голи спомени, а факти от живота ни. Whistling

# 94
  • София-Младост
  • Мнения: 24 067
За дете на 5 години ли ми говориш?
5 години-това е трета група детска градина.Там домашни няма.Има подготовка за такива за след две години.
Да, дъщеря ми е на 5г. Ходи на предучилищна в училище. Специално заради разговора ни преброих колко страници с домашни са изписали до момента - 40 стр. или 20 листа и от двете страни. В началото са чертички и ченгелчета, после започват цифри и букви. От цифрите са стигнали до 8, а от буквите до Ц.
Догодина сигурно ще повтаря същото, а после в първи клас пак... Няма как да не го смятам за безсмислено и не знам точно за какво ги подготвят по този начин, освен да им създадат досада.
Доста прекалено ми се вижда, синът ми също е на 5, но предучилищна в детската градина. Коренно по различен начин се "обучават" там...а уж системата е една.

# 95
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Параход, благодаря, че ми напомни за магичните карти. Ние ги имаме от година и половина. Става и с обикновен маркер. Трябва да ги потърся отново! Hug

# 96
  • В заешката дупка
  • Мнения: 5 502
Принципно специалистът, в чиято компетенция влиза развитието на моториката, на английски се нарича occupational therapist. На български не знам кое е съответствието.

Моят опит с дете, което в ранна детска възраст не искаше да рисува и оцветява, не е по-различен от този на Дзвер. Сега на 7 години му е трудно с писането, четенето и ученето. Поне се радвам, че започнахме работа с occupational therapist някъде на вашата възраст. С логопед по-рано, но синът ми проговори късно и изоставаше в езиковото си развитие от връстниците.

# 97
  • София
  • Мнения: 62 595
твоят пример потвърждава тезата ми, че нещата никога не са изолирани до затруднения само в една дейност, а са свързани с други. Peace

# 98
  • В заешката дупка
  • Мнения: 5 502
Да добавя само, че синът ми ходи на ДГ от две годишен, та "оглеждан вкъщи" отпада като "причина" за проблема с неискането по отношение на рисуването, писането, четенето и ученето.

# 99
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
 Мацки, разбрах защо така упорито отказва да рисува и чертае с флумастер - наказвали го, защото излизал извън очертанията и драскал. Това го споделил със свекъва ми, която в момента го гледа вкъщи. После го празпитах и аз - каза ми същото. Хмммм! Сега се опитваме да му втълпим, че не е проблем и е забавно. Вчера успях да го залъжа да хване в ръка флумастер и да подраска самичък. Имах краткотраен успех и съм обнадеждена.

# 100
  • София
  • Мнения: 62 595
Това в градината ли?

# 101
  • Мнения: 534
Все едно си описала моя син!На същата възраст е,но тази година е доста редовен с ДГ и поне там учителката казва, че има напредък.Вкъщи понякога се прибира ентусиазиран от детска и вади и започва да рисува,но рядко.За учене на песни и стихчета е номер едно ,от раз ги знае.Но писане и рисуване...мъка голяма.Не ми се ще и да го насилвам,затова съм оставила тази работа за учителките  Embarassed .Когато има желание започваме веднага.Категоричен е ,че няма да ходи на училище ,защото там било тъпо .

# 102
  • на плажа
  • Мнения: 1 866
Да. Отпусна се и разказа, че като оцветявали и излизал извън контурите го наказвали. Вярвам му,че е наказван. Не съм сигурна в подбудите на учителката, защото предполагам, че той не се старае и тя е избесняла, но не съм съгласна с метода.

# 103
  • Мнения: 154
"- Какъв си такъв тъп! От толкова години ходиш на училище, а нито една буква не си научил! Само едно тире и една точка знаеш! - крещят родителите.
Малкият виновно навежда глава и пак отива в стаята си да пише точки и тирета в тетрадката си.
Така минавали детските години на Самюел Морз..."
За това се сетих, като прочетох темата  Mr. Green

# 104
  • Пловдив
  • Мнения: 1 912
Ние поръчахме две творчески книги, едната, от които е Don't eat this book в която се прави всичко друго (без да се яде  Simple Smile ), но не и да се спазват ограничения и рамки. Развива въображението, забавна е и кара детето с радост да рисува в нея.

Общи условия

Активация на акаунт