Разочарование от Тон Бонбон

  • 39 976
  • 550
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 116
Абе не нападам никой.Просто мисля,че като изказваш разочарование е нужно  да представиш всички факти,а не само да плеснеш "Те не дойдоха".Точка.Край.
Разбира се,че не е приятна случката,никой не отрича това.

# 16
  • Мнения: 57
Гадно за децата....има телефони живеем в 21 век! Можеха да се обадят и децата да не ги чакат....

# 17
  • Мнения: 18 676
Е какви факти повече - поели са ангажимент, не само не са го спазили, ами не са и предупредили. Очевидно не са зависили от непроходими пътища, а и каквото и да се е случило едно телефонно обаждане отнема не повече от минута. И аз да бях, и аз щях да ги изтипосам.

# 18
  • Мнения: 12 008
Собственичката / ако е само една/ не познавам лично, но с удоволствие съм чела постовете и и мога да потвърдя, че е отговорен и принципен човек.Точно по повод неизпълнено задължение на аниматор беше писала с възмущение и обяснила, че винаги има начин да се спази ангажимент.

Най-вероятно причината в случая  е сериозна.

# 19
  • Мнения: 5 622

Най-вероятно причината в случая  е сериозна.

Да, както каза Ери, да е настъпил края на света..за тях  Stop

# 20
  • Мнения: 5 259
Едва ли самата собственичка е взела решението да не отидат в детската градина. Най-вероятно дори не знае за случката. Но гафът е много голям и не знам как ще си оправят реномето вече.
Много жалко за разочарованите деца.

# 21
  • Мнения: 116
Да,и аз това си помислих,че тя едва ли стои зад тази постъпка и може би не знае...

# 22
  • Мнения: X
Никой не обвинява тази нея, която и да е тя.
Тон Бонбон само от управителка ли се състои?
Дори и да не знае, още по-лошо, значи няма комуникация с хората си.

# 23
  • Мнения: 116
Знаем прекалено малко,за да обвиняваме (според мен)-не са отишли.ОК-как,защо-никой не ти казва.Аз така не мога да обвинявам някой,колкото и да не е приятна ситуацията.

# 24
  • Мнения: 3 634
Човек ще каже, че ние всички работим и управляваме фирми с перфектни служители и без издънки. Ужасно неприятна ситуация за децата и учителите от градината, но да не правим дисекция на чуждите бизнеси все пак. Два поста има авторката, не изписвайте 30 страници в хипотези и упреци.

Аз също бих желала да разбера какво са отговорили по телефона от детския клуб.

# 25
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Точно по повод неизпълнено задължение на аниматор беше писала с възмущение и обяснила, че винаги има начин да се спази ангажимент.
Не знам дали имаш предвид същия случай, в който обект на прицел беше моя приятелка, собственичка на верига клубове. Диджеят не беше дошъл на рожден ден и поради не знам какви непредвидени обостятелства не е имал възможност да предупреди по-навреме. Аз се намесих, стана разправия, и както се оказа, бил "недопустим" подобен гаф. Та и на мен ще ми е интересно да разбера какво е обяснението.
Жалко, че дечицата са чакали и са се надявали на веселба. Редно е да има някаква компенсация.

# 26
  • Мнения: 409
Сега да обясня малко .Уговорката беше за 10 ч. от 9,30 чакаме аниматор пред детска градина когото стана 10 се обадихме ние да попитаме какво става и защо не идва ни казаха ще се обадим след малко дотук добре но  след 10 мин пак звъним и отговора беще аниматора не си вдига телефона, след което поискахме да доиде друг но нямало кой,така отиваме до детския център и там управителката я няма вече стана 11ч.и тя дойде междувременно се обадихме и на собственичката и нейното обяснение беше че момичето не си вдига тел.та питам аз да ни изпратят друг не можело и така 30 деца чакат в детската градина празника си а бяхме извикали и фотограф да ги снима.За тях трябваше да е незабравим празник и така и стана .Каквато и компенсация да ни предложат вече мисля че не бихме я приели, то вече си губи смисъла коледно парти например м. февруари.

# 27
  • Linz
  • Мнения: 11 619
Значи и тя е допуснала "недопустимото"- абсолютно идентична история!
Все пак се надявам лично тя да влезе в темата и да даде своето обяснение.

# 28
  • Мнения: 116
Както каза Октопод,от неперфектни служители никой не е застрахован,така че и да нищим-файда никаква.

# 29
  • Мнения: 12 008
Точно по повод неизпълнено задължение на аниматор беше писала с възмущение и обяснила, че винаги има начин да се спази ангажимент.
Не знам дали имаш предвид същия случай, в който обект на прицел беше моя приятелка, собственичка на верига клубове. Диджеят не беше дошъл на рожден ден и поради не знам какви непредвидени обостятелства не е имал възможност да предупреди по-навреме. Аз се намесих, стана разправия, и както се оказа, бил "недопустим" подобен гаф. Та и на мен ще ми е интересно да разбера какво е обяснението.
Жалко, че дечицата са чакали и са се надявали на веселба. Редно е да има някаква компенсация.
Случаят е описан в една от темите и не е същият.
Популярен и обичан аниматор не е успял да пристигне за "някъде си" и тя го направи на "салата".
Тъй като наистина е популярен, въпреки случилото се, реших да му се доверя за р.д. на детето ми.
Много талантлив, но изключително несериозен, не стигнахме до ангажименти.

Общи условия

Активация на акаунт