Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 521
  • 550
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 2 592
Ок, случват се грешки, не сме безгрешни. Още повече, че човек наистина не може да контролира на 100% персонала.
Но реакцията на собственичката е потресаваща  Stop
Постовете й са много надменни
И накрая завършва "че госпожа *** й е най-малкият проблем"  ooooh!
Нали е клиент, как ще й е най-малкият проблем. 

# 61
  • Мнения: 5 259
И какво излезе, че клиентката е виновна, защото не отишла сама да си спаси партито и имала наглостта да нервничи, вместо да приеме спокойно обяснението, че Снежанката просто не си вдига телефона! Ама какво по-нормално от това, извинете!?

Може да и е колкото си иска трудно, може и един месец да не е спала, но публикацията си тук трябваше да я обмисли малко по-добре. Изключително нагло и непрофесионално. Нагла нека да си е, но поне капка професионализъм да беше проявила и да се беше замислила какво е редно да отговори в такава ситуация и дали е в положение да се репчи и да обвинява другата страна.
Някои хора толкова са си повярвали, че и едно извинение не могат да си изсмучат от пръстите, дори и да не е искрено.

# 62
  • Мнения: 1 519
Мисля, че собственичката на парти центъра доста преигра в обясненията си. Този начин на комуникация с нотки на подигравка към клиентите й ще работи само против нея.
Не знам какво повече да кажа.

П.П. Между другото, аз също не съм изненадана - сори, но не можах да се въздържа да постна това - възмутена съм до дъното на душата си! Shocked

Непрестанен телефонен тормоз от Пощенска банка

# 63
  • Мнения: 7 837
Поля, мисля че едно кратко и стегнато извинение, без да се навлиза в подробности, които не интересуват никого, щеше да свърши работа тук. Така е професионално и по учебник и ти го знаеш.

# 64
  • Мнения: 6 207
Извиненията са излишни вече, направеното е факт
Прави сте, че не биваше да се обяснявам

# 65
  • Мнения: X
Който не работи, той не греши. Не бих съдила прекалено строго фирмата

не би ли? 30 силно разочаровани малки деца не са достатъчно основание да съдим прекалено строго фирмата? ако е верен разказът на потърпевшата, това е изключително непрофесионален и безотговорен изплесък, който си заслужава доста сериозно осъждане. това не е "грешка".

на мястото на потърпевшите, аз бих настоявала за компенсация и то сериозна.


не, не бих, защото се занимавам с частен бизнес и знам, че има абсурдни ситуации в които не можеш да отреагираш. Нямаш тази възможност. Единствения изход е компенсации за сметка на фирмата.

До колкото разбирам от постовете на Ерин - те са готови на това. От тук нататък какво очаквате - да се разчекне за да ви докаже, че съжалява, че са виновни... Какво още?

Пак казвам - който не работи, той не греши.


Абсолютно .Заставам зад това мнение.Репутация се гради с години, а се разваля за броени моменти/случки . Няма как да работиш сам за себе си ,а от некоректни служители все още никой не е застрахован . Peace

# 66
  • Мнения: 5 259
Извиненията са излишни вече, направеното е факт
Прави сте, че не биваше да се обяснявам

Вече са излишни, но когато за пръв път писа, не бяха. Тогава можеше да кажеш "Съжалявам, моля да ни извините за допуснатата ситуация, служителката е уволнена, ще се постараем да ви компенсираме по някакъв начин."
То човек и хич да не е професионалист, все в някой филм или в някоя медия трябва да е видял как се прави. А какво остава, ако има претенции. Не може с арогантно отношение към клиентите.

# 67
  • Мнения: 57
Голям проблем пак стана в безгрешните, наши редици......Колко лесно се копае,когато знаеш по кой да хвърлиш камъка Mr. Green

# 68
  • Монреал
  • Мнения: 1 469
Ами тя жената сама си вкара автогол според мен.

# 69
  • Мнения: 116
Само аз май не го виждам това арогантно отношение.Е,да,обясненията бяха излишни,но е уволнила служителката и предлага компенсация-какво повече може да се направи при свършен факт?

# 70
  • Мнения: X
Само аз май не го виждам това арогантно отношение.Е,да,обясненията бяха излишни,но е уволнила служителката и предлага компенсация-какво повече може да се направи при свършен факт?

Да си направи харакири?  Mr. Green

# 71
  • Мнения: 143
А според мен се опита да обясни на хора. Не знам какво арогантно видяхте в постовете и. Истината е някъде по средата, явно умората си е казала тежката дума и тя се опита да обясни, защо се е стигнало до тук. От написаното от нея разбрах, че е провела разговор с поръчителката, положението е било такова, че и нейната намеса няма да успее да коригира проблема и време и място за нерви няма, единственото, което може да се направи е да се спаси празника на децата по друг начин. Предложила е компенсации, които не е задължително да са свързани с Коледата и идващите празници, винаги при желание може да се измисли повод и на децата да се организира тържество с подаръци. Чисто човешки на всеки се случва при голямо натоварване в един момент да изпуши. Ерин Брокович от моя личен опит с потребителите в нета мога да ти кажа едно, каквото и да напишеш ще се използва срещу теб рано или късно. Всички тук са безгрешни, не допускат подобни гафове и ако някой падне камъните валят като лавина.
Човешко е да се греши, божествено е да се прощава.

# 72
  • Мнения: 9 990
Голям проблем пак стана в безгрешните, наши редици......Колко лесно се копае,когато знаеш по кой да хвърлиш камъка Mr. Green

И тук глупости на търкалета. Mr. Green
Собственичката на бизнеса се подкопа, като се обяснява как не спи от месец с мъжа си, за да си крепи бизнеса. Което не е наш бизнес и всички го правим. Не може на клиента да кажеш така -плати ми за тази услуга, ама да знаеш-скапала съм се, за да ти я дам срещу парите ти.То да ти приседне. Crossing Arms Whistling Ако на мен така ми каже-ще я пратя да си почива, вместо да я наема за партито ми.
След грешка просто се извинява на клиента, пуска във форумите извинението с компенсацията и това е.

# 73
  • Мнения: 5 259
Само аз май не го виждам това арогантно отношение.Е,да,обясненията бяха излишни,но е уволнила служителката и предлага компенсация-какво повече може да се направи при свършен факт?

Да си направи харакири?  Mr. Green
От  "Ти си ми най-малкият проблем" до харакири мисля, че има една вселена разлика.

# 74
  • Мнения: X
Целият ѝ постинг от "ти си ми най-малкият проблем" ли се състои?

Жената се е извинила, предложила е компенсация - какво друго искате да направи?! Да върне времето назад?! Вие всички ли сте напълно, изцяло, абсолютно безгрешни в работата си? Никога ли не сте казвали нещо излишно, когато сте били под голямо напрежение?

Очевидно е, че собственичката дразни много хора във форума, които сега виждат удобен момент да си го "върнат".

Общи условия

Активация на акаунт