Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 574
  • 550
  •   1
Отговори
# 75
  • Мнения: 143
Голям проблем пак стана в безгрешните, наши редици......Колко лесно се копае,когато знаеш по кой да хвърлиш камъка Mr. Green

И тук глупости на търкалета. Mr. Green
Собственичката на бизнеса се подкопа, като се обяснява как не спи от месец с мъжа си, за да си крепи бизнеса. Което не е наш бизнес и всички го правим. Не може на клиента да кажеш така -плати ми за тази услуга, ама да знаеш-скапала съм се, за да ти я дам срещу парите ти.То да ти приседне. Crossing Arms Whistling Ако на мен така ми каже-ще я пратя да си почива, вместо да я наема за партито ми.
След грешка просто се извинява на клиента, пуска във форумите извинението с компенсацията и това е.

Ама вие четете ли или си смучете глупостите от пръстите, къде видяхте да е писала подобна нелепост?  ooooh!

Направо не е истина колко злоба таите повечето, особено тези със злъчните постове.

# 76
  • Мнения: 9 990
моля да не бъда разбирана погрешно
не мога да съдя грижа ли я или не, разбира се, че я е грижа, защото е госпожа на децата и е била три години с тях. именно защото я е грижа, тя се е погрижила да организира допълнително тържество и за да спести пари на родителите /предполагам пак/ се е нагърбила с цялостна организация.
нашата снежанка е само част от програмата, която тя е приготвила - имало е подаръци, фотограф, почерпка. и когато в 9:30 е забелязала липсата, вместо да остави децата и да дойде на място и да ни търси сметка, обяснение, да крещи на момичето на работа и тн т, е можело да се мобилизира и да остане с децата си. може би го е направила от фрустрация, ядосала се е много и тн т. тя е напълно права разбира се. грешката на моето момиче на смяна е, че не се е свързало с мен на момента, а се е опитала да намери заместник... което разбира се е провалило, тъй като в стара загора не поддържам екип от актьори /както са в пловдив осем на брой, едновременно сега работят по три екипа, а в стара загора е едно единствено момиче, тъй като там няма такова търсене и външните партита са инцидентни/.
аз разбрах за ситуацията чак в 10:30. концентрих се върху това да успокоя госпожата, казах й че няма нужда да чака местният управител /и че аз съм човекът, който организира външните участия/ да говори лице в лице, защото има моите уверения за абсолютно всичко което пожелае, а да остане с децата си и да спаси програмата си, от която ние сме само част.
това което й предложих като компенсация, още тази сутрин и тя ще го потвърди, въпреки че компенсация не може да има за такова нещо, е част от нашите актьори в Пловдив /които са професионалисти наистина, фокусник или каквото ти си избере, нека се успокои и когато може да мисли за това/ да отидат когато реши тя и да направят каквато програма реши тя, има пълната ми подкрепа, те ще носят подаръци отново /от нас/ за всички деца плюс децата ще получат талони за безплатно посещение в центъра ни. Допълнително предложих помощта си и каквото тя прецени за завършването на групата напролет отново с анимация, тоги за децата и каквото има нужда. Всичко това отново съзнавайки, че не може да се компенсира.  

помолих ви най-добронамерено да не говорите за неща, които не са ви ясни.
 от шести декември насам аз и семейството ми спали не повече от 2 часа на денонощие, съпругът ми не е лягал от вторник вечер /вече му се събират над 72 часа без сън/, за да спасим коледния сезон и името си заради некоректни чуждестранни партньори и измама. всеки друг на наше място щеше да се е предал отдавна, както виждате по постовете легнах си в 3 и сега в 7 отивам отново и заставам начело на екипа си и ще гледам клиентите в очите си и ще направя най-доброто, въпреки че физически не зависят от нас нещата. семейството ми и екипът зад нас и направиха най-доброто и спасихме десетки партитата на цената на огромен стрес и нерви, нещо което беше извън предела на човешките възможности/брат ми и съпругът ми направиха хиляди невъзможни неща/.
 истина е, че аз самата отговорям за стара загора и пътувам два пъти седмично до там и държа лично контрол на ситуацията, в случая нямах тази възможност и ни предаде човек, който работи три години за нас и се бяхме доверили, разчитайки на коректността му в труден за нас момент.
оправдания и обяснения няма нужда. те не оправят нещата.

ако госпожа енева позволи, аз ще направя каквото е необходимо.
разбирам я че иска да даде публичност на случая, защото изборът да използва наш екип е бил лично неин, именно доверявайки се на доброто ни име.
както се разбрахме сутринта, аз ще я чакам да ми се обади по всяко време след нова година.

Тук го чета.В синьо.Посланието е-скъсваме се да работим, не спим, едва си крепим бизнеса-не знаете какво ни е.Също така ни моли, да не говорим, като ен знаем, сякаш тук не е форум , а сме и звъннали на вратата.
Не на последно място-прави разбор на клиента си-до колко е фрустриран, ядосан и евентуално моье би дали има право на това...
Няма злоба.Има неоспорими факти, а те са-че крайно непрофесионално е подходено.Толкоз.И това бие по реномето на фирмата.И има защо.От тук насетне-дупе да им е яко.Трижди повече усилия са нужни от три дена неспане.Личен опит.

# 77
  • Мнения: 143
Написала е, че не спят, а не че няма сексуални контакти с мъжа си.

Грешката е, че опита да обясни човешки под какво напрежение е, ама това обяснение е за хора....

# 78
  • Linz
  • Мнения: 11 630
Добре де, разбрахме, че е сгафила служителка, която е била уволнена. Това е достатъчно. Тя вече съжали, че е е оправдавала с други проблеми. И мисля, че вече няма да упреква свои конкуренти за непрофесионални им постъпки- неколегиално и нелоялно е. Ясно е, че има непредвидени обстоятелства.
Повече коментари са излишни.
А това "ти си ми най-малкия проблем" мисля, че не беше изтълкувано правилно- не беше в смисъл "що не се разкараш" Peace

# 79
  • Мнения: 9 990
Написала е, че не спят, а не че няма сексуални контакти с мъжа си.

Грешката е, че опита да обясни човешки под какво напрежение е, ама това обяснение е за хора....



Моля???Да го каже на клиенти това??? hahaha
За бога, закопава се тройно....
За пред хора-приятели.Тук е форум.И тук са потенциалните и клиенти.
ПП.Това със сексуалните контакти от къде си го изсмука? CrazyТова пиша и аз-че пише, че не спят с мъжа и, а не, че не правят секс. CrazyНе сте в час....

# 80
  • Мнения: 4 664
Очевидно е, че собственичката дразни много хора във форума, които сега виждат удобен момент да си го "върнат".
Няма как да ме подразни , защото нито съм в нейния бизнес , нито дори живея в града в който работи . Но е факт , че съм я забелязвала как се появява навсякъде да се бие в гърдите тя колко е велика и каква е професионалстка , а други какви са нищожества и как не са и на нивото .
И действително - никой не го интересува колко е спала или не е ...

# 81
  • Мнения: 57
Ох..... Joy Joy Joy Joy Joy.......

# 82
  • Мнения: 143
....
Собственичката на бизнеса се подкопа, като се обяснява как не спи от месец с мъжа си, за да си крепи бизнеса.....
А тя е написала, че цялото и семейство не е спало като хората от един месец.

Не се заяждам, но пишете нещо без да се замислите как звучи, след това се сърдите на нея, че е написала нещо, което не е трябвало.
Разчекнахте я какво повече искате, но пък при някои хора постигнахте обратния ефект - с тази агресия само и спечелихте симпатизанти  Laughing

# 83
  • Монреал
  • Мнения: 1 469
Не разбирам защо се очаква от клиента да влиза в положението на този, предлагащ услугата. Ако отидете на ресторант за някакъв повод и сервитьора тотално ви скапе вечерта, понеже си имал някакви проблеми там, пак ли ще се опитвате да му влезете в положението? Клиента не трябва да е запознат изобщо със каквито и да е проблеми от страна на бизнеса.
Иначе както е изложен случая, смятам че е имало добронамерен опит от страна на собственичката да реши проблема, но не е достатъчно. Можело е да се обади, примерно, до конкурентен детски клуб в града и да наеме Снежанка от тях като поделят печалбата или там каквото се споразумеят на момента. Най-впечатляващо от цялата история е, че собственичката много непрофесионално тук обсъди клиентите си и заяви, че те били най-малкият й проблем. Ами не се прави така бизнес. Хубаво е, че част от българите започват да осъзнават силата си на консуматор и да изискват качество и уважение срещу дадените от тях пари.

# 84
  • Мнения: 116
Ако отида на ресторант,сервитьорът ми скапе вечерта,но шефът е любезен с мен и ми предложи компенсация и е уволнил сервитьорът,ще съм удовлетворена.Най-вече,защото човекът провалил ми вечерта е наказан,а шефът се е оказал разбран.

# 85
  • Мнения: 9 990
....
Собственичката на бизнеса се подкопа, като се обяснява как не спи от месец с мъжа си, за да си крепи бизнеса.....
А тя е написала, че цялото и семейство не е спало като хората от един месец.

Не се заяждам, но пишете нещо без да се замислите как звучи, след това се сърдите на нея, че е написала нещо, което не е трябвало.Разчекнахте я какво повече искате, но пък при някои хора постигнахте обратния ефект - с тази агресия само и спечелихте симпатизанти  Laughing


то само ти така го изтълкува, че спи с мъжа си е равно на прави/неправи секс.
Отделно, че си направих труда да Цитирам, та се чете в оригинал кой как и защо не спал.
Никой не сме разчекнали, айде стига сополиви глупости.
Като имаш бизнес-това е част от живота ти-репутация.....
Особено в този бранш, трябва да си готов не да те разчекнат по форуми с мнения относно услугата ти, ами и адекватно да можеш да отговориш.Ако се чувства разчекната собственичката на бизнеса-да противодейства.С още неспане, за да си възвърне позициите на пазара на този сорт услуги.Ей го-тази година и аз не съм доволна от една Снежанка.Ако до догодина прочета не как си скъсва д-то от работа, а мнения на доволни клиенти, мога и аз да и стана клиент.
Не на последно място-от къде пък ти хрумна, че се сърдя на собственичката на бизнеса? CrazyНе и се сърдя.Съчувствам и, че е в криза.

Последна редакция: сб, 22 дек 2012, 20:37 от Jizzlobber

# 86
  • Монреал
  • Мнения: 1 469
Ако отида на ресторант,сервитьорът ми скапе вечерта,но шефът е любезен с мен и ми предложи компенсация и е уволнил сервитьорът,ще съм удовлетворена.Най-вече,защото човекът провалил ми вечерта е наказан,а шефът се е оказал разбран.

До тук съм съгласна. Обаче после шефът, ако каже, че си най-малкият му проблем?

# 87
  • Мнения: 9 990
или че ауууу, колко е уморен, защото ти е сготвил омлета-то да ти приседне

# 88
  • Мнения: 116
Ако отида на ресторант,сервитьорът ми скапе вечерта,но шефът е любезен с мен и ми предложи компенсация и е уволнил сервитьорът,ще съм удовлетворена.Най-вече,защото човекът провалил ми вечерта е наказан,а шефът се е оказал разбран.

До тук съм съгласна. Обаче после шефът, ако каже, че си най-малкият му проблем?

Значи човекът има проблеми,но все пак е направил това,което е трябвало да направи към мен като последствие.

# 89
  • Мнения: 9 990
Ок си. Поднесъл ти е яденето, уволнил е сервитьора. До тук е ок, да. Но после сяда на масата до теб и ти разказва какво му е коствало да го направи, как се е порязал, докато бели лука и как не е спал три дена за този лук, защото на борсата е имало проблем. И те помоли заради това друг път да не се изказваш, щото не знаеш колко му е трудно да огрее навсякъде. Но пък е шеф.
Тези дни търсих информация за един определен продукт.Прерових де що има форуми и мнение, да сондирам.Имаше позитивни, имаше негативни мнения. Никъде не видях обаче мнение на шефа на фирмата-производител, да се жалва колко нощи не е спал, за да лансира и наложи този продукт и тези, недоволните, като не знаят какво му е коствало- ако може да смегчат мнението си.

Общи условия

Активация на акаунт