Разочарование от Тон Бонбон

  • 41 669
  • 550
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 143
Проблемите се степенуват и в това не сте вникнали  Laughing
За вас този проблем е ГОЛЯЯЯМ, представете си колко още по-сериозни проблеми има.
Или да обясня с някакви примери, за да разберете какво е степенуване на проблеми  ooooh!
Избирате си една реплика и се ловите за нея. Какво като е писала като човешко същество, надявайки се поне да я разберете. И сополивите истории не ги пиша аз, няколко пъти се натърти на факта, че 30 деца останали без празник, което в последствие се оказа, че не е баш така.
Дразня се на факта, колко възмутени са повечето, като, че ли никога не сте правили грешки. Кой аджаба тогава всекидневно ни къса нервите с грешни действия по магазини, институции и фирми?
Явно те не пишат тук  Grinning

# 91
  • Мнения: 116
Ок си. Поднесъл ти е яденето, уволнил е сервитьора. До тук е ок, да. Но после сяда на масата до теб и ти разказва какво му е коствало да го направи, как се е порязал, докато бели лука и как не е спал три дена за този лук, защото на борсата е имало проблем. И те помоли заради това друг път да не се изказваш, щото не знаеш колко му е трудно да огрее навсякъде. Но пък е шеф.
Тези дни търсих информация за един определен продукт.Прерових де що има форуми и мнение, да сондирам.Имаше позитивни, имаше негативни мнения. Никъде не видях обаче мнение на шефа на фирмата-производител, да се жалва колко нощи не е спал, за да лансира и наложи този продукт и тези, недоволните, като не знаят какво му е коствало- ако може да смегчат мнението си.

Тук вече зависи какво е било мнението ми за този център/ресторант и др преди издънката.Ако е било негативно,случката ще го затвърди.Ако е било положително,съм склонна да не съдя толкова строго.

# 92
  • Мнения: 9 990
Аз не съм възмутена, че има грешка, и не твърдя,че не правя грешки-това къде го четеш точно? Thinking
Мидичка, така е.Ти съдиш така, друг съди по-строго.
Това е бизнес, за бога...нормално е да си готов за негативни отзиви!Щом се работи с хора, потенциални клиенти не можеш да печелиш с обяснения как не си спал, за да си правиш бизнеса....Практиката го показва, не аз.Напротив, трябва да покажеш, че за теб е удоволствие, а не невероятен гърч...
Всъщност темата не е толкова за грешката, самата, сама по себе си, А за реакцията и поведението на бизнес-дамата.Просто постъпи непрофесионално, тя го знае прекрасно и знае, че точно заради това трупа негатив в случая, а не заради грешката на служителката.Служителката е сгрешила-уволнение.Обаче след нея сгреши и шефа.И понеже него няма кой да уволни, се трупнаха няколко точки негатив.Това е.Ще го отработят и ще им е за урок как се говори пред потенциални клиенти просто.От друга страна, може пък и да спечелшт-няма лоша реклама.Дори антирекламата в момента четох-предизвика една съфорумка да каже, че би ги наела.Ето, че има и позитив някакъв. Hug

Последна редакция: сб, 22 дек 2012, 21:38 от Jizzlobber

# 93
  • Мнения: 143
Съдите прекалено строго, не е нужно да е написано, за да се усети на къде духа вятъра. Не цитирам никой конкретно пиша за общото впечатление.

# 94
  • Мнения: 9 990
Ами това е форум, ти какво очакваш-да заключат темата веднага след изявлението на госпожата?После, много е относително твоето Прекалено строго.За теб е прекалено, за други-не.Така е и с грешката-за едни е фатална, за други-нищо работа...Хората сме различни.То затова е сложно  и в подобна работа реноме се пази трудно.
И не на последно място-аз далеч не съдя собственичката на бизнеса.Казвам и само, какво мисля като клиент, от другата страна, ако ми обяснява колко и е труден живота.Не я съдя.Просто казвам, че бих подминала тяхната фирма заради такова нещо.Нищо повече.
Значи-тя може да търси съчувствие сред приятели, съфорумци и т.н., да сподели, но тук касае работата, фирмата, бизнеса, сигнал срещу бизнеса и, и не може да го обяснява това, и да търси разбиране.

# 95
  • Монреал
  • Мнения: 1 469
Проблемите се степенуват и в това не сте вникнали  Laughing
За вас този проблем е ГОЛЯЯЯМ, представете си колко още по-сериозни проблеми има.
Или да обясня с някакви примери, за да разберете какво е степенуване на проблеми  ooooh!

Искаш да кажеш, че щом Пешо има по-голям проблем от Гана, то тогава Гана няма проблем или е лигла, че се оплаква?  ooooh! Тоест нищо, че на мен ми е зле, щом има и по-зле от мен  Tired

# 96
  • София
  • Мнения: 6 661
веселото е, че собственичката започна да се извинява и да предлага щедри компенсации едва, след като случката се раздуха в най-популярния български форум.

нека се върнем към постинга на потърпевшата и да прочетем как и доколко професионално и с уважение към клиента е подходено:

Цитат
Уговорката беше за 10 ч. от 9,30 чакаме аниматор пред детска градина когото стана 10 се обадихме ние да попитаме какво става и защо не идва ни казаха ще се обадим след малко дотук добре но  след 10 мин пак звъним и отговора беще аниматора не си вдига телефона, след което поискахме да доиде друг но нямало кой,така отиваме до детския център и там управителката я няма вече стана 11ч.и тя дойде междувременно се обадихме и на собственичката и нейното обяснение беше че момичето не си вдига тел.та питам аз да ни изпратят друг не можело и така 30 деца чакат в детската градина празника си

всичко си е напълно ясно от тоя разказ. и колко сме профи, и колко ни дреме за клиента (бил той и 30 деца), и колко сме се извинили и сме предложили компенсация...

а ония, дето обясняват как се съсипвал бизнес от некоректни служители и как било човешко да се греши - ами който не иска да му се съсипе бизнес, си прави предварително планиране, включително анализ на риска и се подсигурява с резервни варианти. когато не говорим за гаражния ви бизнес от 3-ма души. който го е страх от мечки - не ходи в гората. като знаеш, че нямаш ресурс да налапаш целия самун наведнъж - не отваряй прекалено широка уста.

# 97
  • София
  • Мнения: 35 015
Всеки може да сгреши, въпросът е как ще излезе от такава ситуация. Но да бъдат изнасяни неща от "кухнята" на фирмата е излишно и въобще не е работа на клиентите. За мен възможните причини за този избор са две:
1. Непрофесионализъм;
2. Елементарен опит за манипулация.
Клоня към второто.

# 98
  • София
  • Мнения: 3 099
Лелеее, колко сте безпощадни! Малко смирение, че да не си привлечете такава ситуация в собственото енергийно поле и да разберете от първо лице, ед. ч. защо Ерин "изтърва конете"...

Златните пиленца няма да се гътнат без Снежанка или имате намерение да мирясате само ако жената се самоубие?! Кофти ситуация, не ми се вниква в детайлите, но пък 'бахти и вселенската драма - тая от вчера взе да ми бледнее!

С предложена компенсация няма смисъл от публична клада - ще им се реваншират на дребчовците на 1 юни например, няма нужда от линч и жертви! Като глутница сте.

# 99
  • Мнения: 9 990
Аз не виждам драма обаче.К'ви самоубийства ви гонят бе... Crazy

# 100
  • София
  • Мнения: 3 099
Аз не виждам драма обаче.К'ви самоубийства ви гонят бе... Crazy

Ми, мязате на средновековна тълпа!

# 101
  • Мнения: 267
Само аз май не го виждам това арогантно отношение.Е,да,обясненията бяха излишни,но е уволнила служителката и предлага компенсация-какво повече може да се направи при свършен факт?
Hug Hug Hug


С каква лекота и с каква злоба авторката на темата се опитва да руши реномето на една фирма.ДОЛНОПРОБНО от нейна страна.Негативно изкривено представяне на ситуацията.
Аз бих наела адвокат за умишлено уронване на престижа на фирмата.

# 102
  • Мнения: 2 592
Чак пък ДОЛНОПРОБНО  ooooh!
Жената без обиди е изказала нейната гледна точка. Нали е форум? Нали е за това? Колко такива теми има още? Стотици?
Какво изкривяване? Казва си нейната гледна точка. Ти как реши, че е изкривяване? Там ли беше?
Ама тази ти боде в очите, защото собственичката е съфорумка, нали?

# 103
  • София
  • Мнения: 3 099
... защото собственичката е съфорумка, нали?


Аз например с въпросната собственичка съм била в ожесточени спорове (доколкото помня, защото аз обичайно споря с доста хъс!), но тук смятам, че сте малко жестоки с нея! С несериозна лекота се отказват компенсации и се анатемосва бизнеса. За това реших да ви подсетя да си плюете в пазвата... Wink

# 104
  • София
  • Мнения: 2 269
Аз не познавам този бизнес, но ми стана странно - детски център, който няма аниматори или има само един, но за сметка на това има цяла управителка  Shocked И офисът им се помещава в МОЛ, предполагам с немалък наем. Това ще се окаже добър бизнес май.  newsm78

Общи условия

Активация на акаунт