Пазаруване от немски сайтове

  • 198 688
  • 942
  •   1
Отговори
# 795
  • Sofia
  • Мнения: 8 015
Български пощи.

# 796
# 797
  • Плевен
  • Мнения: 1 117
Да ви попитам, Бест Сикрет  кой куриер ги доставя? Чакам пратка, по проследяване са в града, а не знам кой да чакам...Благодаря!

# 798
  • София
  • Мнения: 4 890
ExpressOne/M&BM.

# 799
  • Berlin
  • Мнения: 13 023
Мисля, че има специална тема за доставките/куриерите от Бест Сикрет.

# 800
  • Мнения: 27
Здравейте, с кой доставчик е най-изгодно и бързо да се върне закупена стока от Zalando–Lounge.de? Доставена е до немски адрес, а от там до България с Shopper.bg. На сайта на Shopper не пише нищо за обратно връщане.

# 801
  • Sofia
  • Мнения: 4 913
Връщам с Бг пощи от Бг

# 802
  • Мнения: 62 606
Пуснах поръчка на 09.04. Още стои в "Процес"?

# 803
  • Мнения: 28
Пуснах поръчка на 09.04. Още стои в "Процес"?
И моята от 09.04 е в процес , но пък друга поръчка от 04.04 вече е в София и е в процес на доставка Mask

# 804
  • Мнения: 1 277
Пуснах поръчка на 09.04. Още стои в "Процес"?
При тях сега беше католическия Великден и бяха почивни дни.

# 805
  • Мнения: 62 606
А, да. Благодаря!

# 806
  • Мнения: 1 277
Здравейте,има ли някой връщал в esprit.eu да каже попълва ли се нещо в сайта,защото не намерих такава опция.И колко е времето за връщане?В сайта пише 1 месец,в бланката за връщане 7-14 дни.

# 807
  • София
  • Мнения: 1 234
Тъй като от сайта Atlas for men.de постъпиха изключително некоректно, реших да напиша тук, за да ви предупредя да си нямате вземане даване с тях. Направих поръчка около Черния петък в края на ноември. Бяха изпратили пратката с непълен адрес и без ID номер и съответно нещата доста се забавиха. В средата на януари им писах, бяха много отзивчиви, с извинения, че не съм получила подаръците за Коледа и че ще ми изпратят артикулите отново. Междувременно пратката ми в превозвача се намери и аз уведомих сайта за това и да не ми изпращат нищо. Отговориха ми, че вече е предадена на куриера и мога да я откажа или да върна пакета. Написах това на превозвача, но явно са го игнорирали, защото в началото на март получих известие и за втората пратка. Реших, че ще върна дублирания пакет, но от сайта казаха, че срокът за връщане е минал. Попитах ги как да процедирам, не получих отговор. Бях готова да им преведа и парите, държах и пакета неотворен, в случай че предложат някакво решение.
Вчера получавам на имейла писмо от немска фирма за събиране на дългове, че имам неплатено задължение към сайта със съответните такси и лихви. Реших, че става дума за дублираната поръчка, но като си отворих акаунта, видях, че от Atlas formen продължават да ми изпращат единични артикули с доставки и да ми ги фактурират. Аз още след втората доставка изтрих част от адреса и не бях влизала от много време там. Оказва се, че тези поръчки са доставени, като има несъответствия и в датите, т.е първо е взета, а на по- късна дата изпратена.
Вчера се разрових и попаднах на много отрицателни мнения и коментари за некоректността на сайта.
Моля, ако някой знае къде мога да подам оплакване, ако имат нещо подобно на нашата КЗП. Пазя цялата кореспонденция, направих и скрийншотове. Ще им пиша да им преведа парите за дублираната пратка и да ми изтрият акаунта, но за допълнителните фактури искам да оспоря или подам жалба.

# 808
  • София
  • Мнения: 4 890
Тук можеш да подадеш жалба - https://www.ecc.bg/bg/submit-complaint.

# 809
  • Мнения: 516
Здравейте! Може ли някой да каже сайт за поръчка на шуслерови соли?

Общи условия

Активация на акаунт